oplichters

Is maar 1 woord voor dit bedrijf. Oplichters eerste klasse. Kijk uit voor dat je er mee in zee gaat. Beloven bergen, kunnen niets en doen niets. Belachelijk bedrijf

Goedemiddag, Dank voor uw review. Graag wil ik met u in contact komen om nog eens goed kijken naar de zaken die u aanstipt. Zou u zo vriendelijk willen zijn met ons in contact te komen via ons WhatsApp nummer 06-51090933 of via ons Klantenservice nummer 020-408 6400. Dan kijk ik graag met u mee naar mogelijke oplossingen! Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice

Vriendelijke hulpvaardige en kundige dame.

Ik ben accuraat geholpen.

Beste John, Bedankt voor uw review!

Prima geholpen en mijn vraag beantwoord

Eigenlijk als hierboven: Vriendelijk en mijn vraag professioneel beantwoord en onderbouwd.

Bedankt voor uw review Wim!

Grote oplichters

Jaren lang klant geweest er achter gekomen dat ze advertentie door heel het land weergegeven voor hoop clicks dus meer betalen. Contract opgezegd. Nooit een belletje gehad van DTG om het goed te maken wel een deurwaarder. Zeer slecht bedrijf trap er niet in mensen het zijn oplichters en als klant ben je slechts een melkkoe.

Waardeloos bedrijf

Echt een waardeloos bedrijf. Jammer, want had veel kansen om er iets van te maken. Goed begonnen, maar waarschijnlijk door onterechte arrogantie een verkeerd pad ingeslagen. Ze vallen je lastig met verkoop verhalen en nemen alles op om het vervolgens tegen je te kunnen gebruiken. Sterke afrader

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Ik vind het vervelend om te lezen dat uw ervaring niet fijn is geweest. Ik kom graag met u in contact om uw review te bespreken. Zou u uw contact gegevens kunnen toesturen via ons whatsapp nummer 06-51090933? Dan help ik u graag verder! Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice

Erg slecht

Simpele DNS-aanpassing doorvoeren is schijnbaar erg lastig. Vorige week donderdag de aanvraag gedaan om records aan te maken zodat ik gebruik kan maken van Office 365. Technische team zou het binnen 24 uur in behandeling nemen. Er gebeurt niets. Communicatie is gewoon slecht. Ze kunnen binnenkort een aanvraag tegemoet zien: een verhuistoken.

Beste Roy, Bedankt voor uw review. Ik vind het vervelend om te lezen dat uw ervaring niet fijn is geweest. Ik kom graag met u in contact om u te helpen met uw wijziging . Zou u uw contact gegevens kunnen toesturen via ons whatsapp nummer 06-51090933? Dan help ik u graag verder! Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice

vriendelijk en behulpzaam

Mevrouw Inge, een vriendelijke dame die bereidwillig en geduldig is om te vertellen hoe procedures lopen.

Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen.

waardeloos bedrijf

weer contact gehad met de klantenservice, zeggen dat de looptijd langer doorloopt dan afgesproken is.accountmanager adviseerde om een klacht in te dienen. lijkt mij weinig nut hebben. toch maar gedaan. Heb het idee dat er niks mee gedaan wordt alle telefoontjes en mailtjes die ik hieraan besteed hebben worden beantwoord met ik geef het door !! DTG laten de klanten in de kou staan en doen geen moeite voor je !!

Waardeloos bedrijf

Jaren klant geweest Jaren komen ze hun afspraken niet na Accountmanager steeds mooie woorden Back office belt nooit terug Beloven van alles maar passen niets aan Facturen sturen ze wel, maar kloppen nooit Na in overleg met accountmanager bewust facturen niet betaald te hebben past DTG back office nog niets aan maar stuurt wel een incassobureau/gerechtsdeurwaarder conclusie OPLICHTERS

Duisterbedrijf

Ik heb aangeven op tijd en in overleg om met de klantenvertellen te stoppen, alvorens het ingaan van het nieuwe, oudewetse doorlopende contract, nu geven ze niet thuis. Kan zogenaamd niet gewijzigd worden, nou heel jammer, maar daar nemen we geen genoegen mee. Aanrader 1 laat je niet misleiden door de ondersteuning die ze je niet geven. Maar wel aanbieden. Ik hoop dat ze er als nog wat aan doen dan zet ik het er ook op, nu is de vraag, doen ze er wat aan en laten ze het staan?

Betrouwbaar

Ik zou vrienden en familieleden aanbevelen om daar te boeken want er wordt voor jou goed verzorgd

Meer gekost dan het heeft opgeleverd, hoop frustratie

Wij zijn enkele jaren klant bij DTG en het is alleen maar ergernis en frustratie, beloven dingen die ze niet na komen. Steeds een andere manager en slechte communicatie. Juli 2019 is er een budget van enkele maanden doorheen gejaagd. Nog kon het contract niet tussentijds opgezegd worden en moesten wij wachten tot einde contract medio december 2019. Nu blijkt ineens dat er nog een ander contract loopt van meer dan € 500 per maand voor de Bedrijfsvermelding en netwerk. Dit loopt nog tot december 2020. DTG heeft ik oktober j.l. telefonisch bevestigd dat dit ook zou worden opgezegd...

Super goeie kennel

Onze pup Noah is nu 13 weken oud 19 december op gehaald bij kennel de hoeve in Valkenswaard. Erg goede kennel met lief personeel ze hebben erg lieve boomerpups. Onze boomer pup Noah is een erg lief en sociaal hondje en is vanaf dag 1 al zindelijk. Lieve Johan en Miranda Hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen van ons lieve vriendje Noah. Jullie hebben een hart van goud!! Wij raden iedereen kennel de Hoeve in Valkenswaard aan!👍👍 Groetjes van Larissa en Jolanda En een pootje en knuffel van Noah🐶🐾

DTG gaat er niet mee in zee !!!

Zeer slechte ervaring met DTG, komt afspraken niet na communicatie loopt moeizaam. Website uit de lucht zonder dat wij dit weten. niet vindbaar meer. Blijkt onze accountmanager al vanaf maart dit jaar daar niet meer te werken zonder dat wij dit weten als bedrijf. Wij zijn nu 2 jaar klant bij jullie en het is alleen maar ergernis en frustraties, beloven dingen die ze niet na komen. Waardeloos bedrijf ga er niet mee in zee !!!!

Goedemiddag Jolanda, Dank voor uw review. Graag help ik u om alsnog goed gebruik te kunnen maken van uw product bij DTG, en wil ik nog eens goed kijken naar de zaken die u aanstipt. Zou u zo vriendelijk willen zijn ons een mail te sturen via [email protected] , of met ons in contact te komen via onze chat of WhatsApp kanalen? Het nummer is 0651090933. Als u uw klantnummer hierbij vermeldt kan ik u gegevens gelijk er bij pakken. Dan kijk ik graag met u mee naar mogelijke oplossingen! Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice

Je krijgt weinig voor je geld

Goede verkoop praatjes. Geen toegevoegde waarde. En met opzeggen wordt je van hot naar her gestuurd.

Beste Bas, het spijt me te horen dat het zo moeizaam gaat. Graag help ik je verder om je ervaring positiever om te buigen. Ik heb u een mail gestuurd om het te kunnen bespreken, ik hoor graag van u!

amateurclub

veel beloven, maar zeeeeeeer weinig relevante afgesproken acties! van kastje naar de muur, met weer beloftes dat het in orde gaat komen maar dus niet ! de factuur laat ik dan ook maar mooi liggen ! 2019 weer een issue om mn DTG-dossier aan te vullen!

Goedemiddag Frieda, dank voor uw review. Graag kom ik met u in contact om door te spreken wat er is gebeurd, en om te kijken hoe ik u kan helpen! Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen via de chat, of via de WhatsApp van DTG (+31 6 51090933)? Dan help ik u graag om het naar een positieve ervaring om te draaien!

Teleurstellend

Wijzigingen in vermeldingen worden niet doorgevoerd.

Goedemiddag, dat is niet de bedoeling! Ik pas het graag gelijk voor u aan. Zou u contact met mij willen zoeken via de chat van DTG (www.dtg.nl) of via ons WhatsApp kanaal (+31 6 51090933)? Ik kom graag met u in contact!

u heeft een verengd bewustzijn

Zelfs een heel normale kwestie wordt nergens in uw gids beantwoord en uw personeel heeft er geen kennis van en probeert alleen van het bekende kastje naar de nog bekendere muur te sturen. Die simpele vraag is: Hoe moet ik tegenwoordig mijn vaste telefoonverbinding overzetten op mijn mobile? (Toch wel handig als je zelf mobiel bent en toch nog prijs stelt op ook een vaste telefoon)

Goedemiddag Twan, Dank voor uw review. Als ik het goed begrijp wilt u, zodra u gebeld wordt op uw vaste nummer, dit telefoontje kunnen opnemen met uw mobiel. Dit kan DTG helaas niet voor u regelen, maar u kan dit zelf doen met hulp van uw provider. Mocht u bijvoorbeeld telefonie bij KPN hebben, dan kan u via de volgende link inzien hoe u dit voor elkaar krijgt: https://www.kpn.com/service/bellen/telefoon-doorschakelen.htm Mocht dit niet zijn wat u precies wilt, dan wil ik u vragen contact op te nemen met de chat van DTG, via www.dtg.nl. Daar zal ik of een van mijn collega's u zo goed mogelijk helpen!

Uitgesproken slecht!

-Mijn bezoekersaantallen zijn met >60% gedaald sinds wij met dtg in zee gingen. -Passief in het contact: moet altijd van mij uitgaan. -Slecht bereikbaar. Wanneer ik een contactpersoon wil bellen, staat de telefoon altijd op 'niet beschikbaar'.

Beste Judith, Dank voor uw review. Het spijt mij te horen dat u de service zo heeft ervaren! Inmiddels heeft u contact gehad met een van onze medewerkers, waar alles is uitgesproken. Ik ben blij te horen dat het gesprek naar tevredenheid verliep. Mochten er hier nog vragen over zijn, dan horen wij dit uiteraard graag. Dit is namelijk niet wat u van DTG hoeft te verwachten! Voor nu een fijne dag toegewenst.

Voorspoedig

Als je geen verplichtingen en tijd genoeg hebt.Dan wijst deze beoordeling zich helemaal vanzelf.

Riccardo! Bedankt voor uw beoordeling.

Prettig en behulpzame organisatie

Behalve de zeer nuttige en gebruiksvriendelijke tool is de soms benodigde hulp of aandacht altijd instant voorhanden. Prettig samenwerken met DTG

Goedemiddag Carel, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product en onze service. Op naar een nog prettige en lange samenwerking.

Alleen maar complimenten gehad over de frietkraam super bedankt

Alleen maar complimenten gehad over de frietkraam super bedankt namens ons Groeten Martin en Sandra

Goedemiddag Sandra, Bedankt voor uw review, Fijn om te horen dat uw positieve reacties heeft ontvangen over uw bedrijf middels een tool van DTG.

Website is prima, maar het vervolg met het beheer en adwords campagne niet door personeelsverloop!!!

Het verloop onder het personeel is groot! Als je al een vast kontakt persoon hebt kan het zo maar zijn dat die er niet meer is. Gemaakte bel afspraken worden dan niet nagekomen en vervolgens hoor je ook niet wie je nieuwe kontakt persoon is. Ik had vrijdag een bel afspraak om 13.00 uur. Om 13.30 uur had ik nog niets gehoord. Na zelf bellen kreeg ik op de bekende nummers geen gehoor/ging niet over/werd gelijk verbroken. Daarna een ander nummer opgezocht. De heer die ik gesproken heb zou er achter aan gaan en mij terug bellen of laten bellen door degene die het over had genomen of gaat nemen. Hoe kan ik zo mijn Adwords campagne bijsturen of het verloop van mijn website bespreken?

Goedemiddag Ton, Bedankt voor uw review. Graag kom ik met u in contact om uw minder goede ervaring met ons te bespreken. Kunt u uw klantgegevens naar ons toesturen via onze chat of whatsapp (06-51090933) kanaal. Ik kijk dan graag met u mee om tot een passende oplossing te komen.

Ik heb geen ervaring

Ik heb geen ervaringen

Rampzalig

Voeren niet uit wat is afgesproken. Nauwelijks tot geen klantencontact. De SEA heeft gedurende een half jaar niet één potentiële klant opgeleverd. De opdracht om de SEO van mijn website te verbeteren heeft de Google ranking van het belangrijkste keyword van 12 naar onvindbaar gebracht. Veel geld en ergernis betaald voor een wanprestatie.