Prettig en behulpzame organisatie

Behalve de zeer nuttige en gebruiksvriendelijke tool is de soms benodigde hulp of aandacht altijd instant voorhanden. Prettig samenwerken met DTG

Alleen maar complimenten gehad over de frietkraam super bedankt

Alleen maar complimenten gehad over de frietkraam super bedankt namens ons Groeten Martin en Sandra

Website is prima, maar het vervolg met het beheer en adwords campagne niet door personeelsverloop!!!

Het verloop onder het personeel is groot! Als je al een vast kontakt persoon hebt kan het zo maar zijn dat die er niet meer is. Gemaakte bel afspraken worden dan niet nagekomen en vervolgens hoor je ook niet wie je nieuwe kontakt persoon is. Ik had vrijdag een bel afspraak om 13.00 uur. Om 13.30 uur had ik nog niets gehoord. Na zelf bellen kreeg ik op de bekende nummers geen gehoor/ging niet over/werd gelijk verbroken. Daarna een ander nummer opgezocht. De heer die ik gesproken heb zou er achter aan gaan en mij terug bellen of laten bellen door degene die het over had genomen of gaat nemen. Hoe kan ik zo mijn Adwords campagne bijsturen of het verloop van mijn website bespreken?

Ik heb geen ervaring

Ik heb geen ervaringen

Rampzalig

Voeren niet uit wat is afgesproken. Nauwelijks tot geen klantencontact. De SEA heeft gedurende een half jaar niet één potentiële klant opgeleverd. De opdracht om de SEO van mijn website te verbeteren heeft de Google ranking van het belangrijkste keyword van 12 naar onvindbaar gebracht. Veel geld en ergernis betaald voor een wanprestatie.

voldoende, een redelijke ervaring

De klantenservice mbt de Klantenvertellen valt tegen.
  • Medewerkers
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Online Profiel|Netwerkprofiel|Gidsprofiel|Klantenvertellen

Facturatie loopt niet soepel.

• Medewerkers

Snelle en duidelijke service van gekwalificeerd personeel. Eigen wensen worden altijd meegenomen in de opdrachten.
  • Medewerkers
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Online Profiel|Netwerkprofiel|Website|Google AdWords Campagne

Snelle reactie, snelle afhandeling
  • Medewerkers
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Online Profiel|Netwerkprofiel|Google AdWords Campagne

• Medewerkers
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Online Profiel|Website

gewoon de service
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Website

snel en efficiënt afhandelen van zowel de vragen die ik had als van de problemen die opgelost moesten worden

Profesioneel, duidelijk
  • Medewerkers

Ik merk dat ik sinds deze website bij dtg nieuwe klanten binnen haal. Goede bereikbaarheid. Zeer tevreden over de vernieuwing afgelopen keer. Goed gesprek telefonisch. Ben er dus heel tevreden mee
  • Medewerkers

Direct tijdens telefonisch contact kunnen aanpassen

• Producten N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

Wijzigingen via mijndtg verlopen traag. Profiel invullen is onoverzichterlijk. Foto uploaden moeilijk.

Graag vaste contactpersoon
  • Medewerkers
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Online Profiel|Netwerkprofiel|Gidsprofiel|Website

De adviseur is verhelderend