Je krijgt weinig voor je geld

Goede verkoop praatjes. Geen toegevoegde waarde. En met opzeggen wordt je van hot naar her gestuurd.

Beste Bas, het spijt me te horen dat het zo moeizaam gaat. Graag help ik je verder om je ervaring positiever om te buigen. Ik heb u een mail gestuurd om het te kunnen bespreken, ik hoor graag van u!

amateurclub

veel beloven, maar zeeeeeeer weinig relevante afgesproken acties! van kastje naar de muur, met weer beloftes dat het in orde gaat komen maar dus niet ! de factuur laat ik dan ook maar mooi liggen ! 2019 weer een issue om mn DTG-dossier aan te vullen!

Goedemiddag Frieda, dank voor uw review. Graag kom ik met u in contact om door te spreken wat er is gebeurd, en om te kijken hoe ik u kan helpen! Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen via de chat, of via de WhatsApp van DTG (+31 6 51090933)? Dan help ik u graag om het naar een positieve ervaring om te draaien!

Teleurstellend

Wijzigingen in vermeldingen worden niet doorgevoerd.

Goedemiddag, dat is niet de bedoeling! Ik pas het graag gelijk voor u aan. Zou u contact met mij willen zoeken via de chat van DTG (www.dtg.nl) of via ons WhatsApp kanaal (+31 6 51090933)? Ik kom graag met u in contact!

u heeft een verengd bewustzijn

Zelfs een heel normale kwestie wordt nergens in uw gids beantwoord en uw personeel heeft er geen kennis van en probeert alleen van het bekende kastje naar de nog bekendere muur te sturen. Die simpele vraag is: Hoe moet ik tegenwoordig mijn vaste telefoonverbinding overzetten op mijn mobile? (Toch wel handig als je zelf mobiel bent en toch nog prijs stelt op ook een vaste telefoon)

Goedemiddag Twan, Dank voor uw review. Als ik het goed begrijp wilt u, zodra u gebeld wordt op uw vaste nummer, dit telefoontje kunnen opnemen met uw mobiel. Dit kan DTG helaas niet voor u regelen, maar u kan dit zelf doen met hulp van uw provider. Mocht u bijvoorbeeld telefonie bij KPN hebben, dan kan u via de volgende link inzien hoe u dit voor elkaar krijgt: https://www.kpn.com/service/bellen/telefoon-doorschakelen.htm Mocht dit niet zijn wat u precies wilt, dan wil ik u vragen contact op te nemen met de chat van DTG, via www.dtg.nl. Daar zal ik of een van mijn collega's u zo goed mogelijk helpen!

Uitgesproken slecht!

-Mijn bezoekersaantallen zijn met >60% gedaald sinds wij met dtg in zee gingen. -Passief in het contact: moet altijd van mij uitgaan. -Slecht bereikbaar. Wanneer ik een contactpersoon wil bellen, staat de telefoon altijd op 'niet beschikbaar'.

Beste Judith, Dank voor uw review. Het spijt mij te horen dat u de service zo heeft ervaren! Inmiddels heeft u contact gehad met een van onze medewerkers, waar alles is uitgesproken. Ik ben blij te horen dat het gesprek naar tevredenheid verliep. Mochten er hier nog vragen over zijn, dan horen wij dit uiteraard graag. Dit is namelijk niet wat u van DTG hoeft te verwachten! Voor nu een fijne dag toegewenst.

Voorspoedig

Als je geen verplichtingen en tijd genoeg hebt.Dan wijst deze beoordeling zich helemaal vanzelf.

Riccardo! Bedankt voor uw beoordeling.

Prettig en behulpzame organisatie

Behalve de zeer nuttige en gebruiksvriendelijke tool is de soms benodigde hulp of aandacht altijd instant voorhanden. Prettig samenwerken met DTG

Goedemiddag Carel, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product en onze service. Op naar een nog prettige en lange samenwerking.

Alleen maar complimenten gehad over de frietkraam super bedankt

Alleen maar complimenten gehad over de frietkraam super bedankt namens ons Groeten Martin en Sandra

Goedemiddag Sandra, Bedankt voor uw review, Fijn om te horen dat uw positieve reacties heeft ontvangen over uw bedrijf middels een tool van DTG.

Website is prima, maar het vervolg met het beheer en adwords campagne niet door personeelsverloop!!!

Het verloop onder het personeel is groot! Als je al een vast kontakt persoon hebt kan het zo maar zijn dat die er niet meer is. Gemaakte bel afspraken worden dan niet nagekomen en vervolgens hoor je ook niet wie je nieuwe kontakt persoon is. Ik had vrijdag een bel afspraak om 13.00 uur. Om 13.30 uur had ik nog niets gehoord. Na zelf bellen kreeg ik op de bekende nummers geen gehoor/ging niet over/werd gelijk verbroken. Daarna een ander nummer opgezocht. De heer die ik gesproken heb zou er achter aan gaan en mij terug bellen of laten bellen door degene die het over had genomen of gaat nemen. Hoe kan ik zo mijn Adwords campagne bijsturen of het verloop van mijn website bespreken?

Goedemiddag Ton, Bedankt voor uw review. Graag kom ik met u in contact om uw minder goede ervaring met ons te bespreken. Kunt u uw klantgegevens naar ons toesturen via onze chat of whatsapp (06-51090933) kanaal. Ik kijk dan graag met u mee om tot een passende oplossing te komen.

Ik heb geen ervaring

Ik heb geen ervaringen

Rampzalig

Voeren niet uit wat is afgesproken. Nauwelijks tot geen klantencontact. De SEA heeft gedurende een half jaar niet één potentiële klant opgeleverd. De opdracht om de SEO van mijn website te verbeteren heeft de Google ranking van het belangrijkste keyword van 12 naar onvindbaar gebracht. Veel geld en ergernis betaald voor een wanprestatie.

voldoende, een redelijke ervaring

De klantenservice mbt de Klantenvertellen valt tegen.
  • Medewerkers
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Online Profiel|Netwerkprofiel|Gidsprofiel|Klantenvertellen

Facturatie loopt niet soepel.

• Medewerkers

Snelle en duidelijke service van gekwalificeerd personeel. Eigen wensen worden altijd meegenomen in de opdrachten.
  • Medewerkers
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Online Profiel|Netwerkprofiel|Website|Google AdWords Campagne

Snelle reactie, snelle afhandeling
  • Medewerkers
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Online Profiel|Netwerkprofiel|Google AdWords Campagne

• Medewerkers
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Online Profiel|Website

gewoon de service
  • Van welke producten / diensten van %bedrijfsnaam% maak je gebruik? Website

snel en efficiënt afhandelen van zowel de vragen die ik had als van de problemen die opgelost moesten worden

Profesioneel, duidelijk
  • Medewerkers

Ik merk dat ik sinds deze website bij dtg nieuwe klanten binnen haal. Goede bereikbaarheid. Zeer tevreden over de vernieuwing afgelopen keer. Goed gesprek telefonisch. Ben er dus heel tevreden mee
  • Medewerkers

Direct tijdens telefonisch contact kunnen aanpassen

• Producten N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.