Fijn en goed geholpen

Ik ben prettig geholpen door de eerste persoon die de telefoon op nam. Het was prettig dat ik niet eerst doorverbonden hoefde te worden. De communicatie is helder.

Beste Christa, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed en zeer vriendelijk geholpen

Ik kon rustig mijn verhaal vertellen en er werd geluisterd en meegedacht. Vervolgens werd er een oplossing aangeboden en daarmee was iedereen geholpen.

Beste Wendy, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed en snel contact

Suzan van de klantenservice heeft mij goed geadviseerd, nam de tijd.

Beste Jasper, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Behulpzaam & vriendelijk!

Een prettige gesprek met direct fijne hulp. TOP!

Beste Marlein, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

perfect

goede service

Beste Johan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

goed en vriendelijk

Goed en vriendelijk

Beste Hicham, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

een dikke 10

een eerlijk onafhankelijk website

Beste M.S., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

gewoon goed!

Beste Marcel, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Helemaal top!

Vriendelijk, deskundig en maken het je makkelijk, proberen te ontzorgen!

Beste Marie-José, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed gesprek, goed geholpen.

Beste Mo, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

ze denken goed met je mee als er een probleem is.

zijn bereid om met je mee te denken als je met een probleempje zit.

Beste Herman, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Zeer tevreden over dienstverlening, problemen worden snel opgelost

We zijn zeer tevreden over `Klanten Vertellen´. De reviews worden goed gelezen en zijn betrouwbaar. Bij vragen of problemen is de medewerking van `Klanten Vertellen` heel adequaat, we worden snel geholpen. Mohamed denkt goed met ons mee.

Beste Klazien, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goede service en hele fijne medewerkers.

Hele fijne medewerkers die ons netjes te woord staan en ons een hele goede service geven, door geduldig ons te helpen, totdat alles duidelijk en opgelost is. Fantastisch team!

Beste S.E.A., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

goed geholpen

goed geholpen en fijn gesprek gehad. Koppeling samen ingesteld alles werkt naar behoren,

Beste Stefan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en dat alles naar behoren werkt. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prettig contact, duidelijke uitleg

Naar wens geholpen met mijn vragen, duidelijke uitleg.

Beste Colette, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent over ons en onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Netjes geholpen

ik ben netjes geholpen en op de hoogte gebracht van de nieuwe link die we nodig hadden

Beste Roy, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent over ons en onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Vriendelijk, duidelijk & behulpzaam

Het systeem werkt makkelijk, iedereen die ik spreek is vriendelijk en behulpzaam en niet opdringerig. Fijn bedrijf.

Beste Laura, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent over ons en onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Een aanrader voor elk bedrijf

Klantenvertellen is een aanrader voor elk bedrijf. Met het grootste gemak stuur je elke klant samen met de factuur een verzoek tot een review. Na 2 dagen komt een reminder. Door onze verzamelde reviews krijgen we nieuwe klanten van heinde en ver. "ik las dat klanten zo tevreden zijn over jullie" 'Niks gelogen van wat er online staat geschreven over jullie" Klantenvertellen helpt je snel op weg, zijn vriendelijk en klantgericht. Wij zijn zeer tevreden.

Beste Charlotte, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

prettig gesprek

Prettig gesprek met een duidelijk advies

Beste F, Bedankt voor het mooie cijfer en de positieve review. Fijn om te lezen dat wij u zo goed en duidelijk hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed en vriendelijk geholpen

Klantenvertellen heeft mij vriendelijk en duidelijk geholpen. Ook werd ik snel geholpen aan de telefoon en werd er snel op mijn aanvraag gereageerd via de mail.

Beste Floris, Bedankt voor het mooie cijfer en de positieve review. Fijn om te lezen dat wij u zo snel en goed hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Helemaal top en boven verwachting

Ik vind in Nick een geweldige accountmanager voor onze organisatie GAEV Dental. Onze samenwerking verloopt zeer prettig en de lijnen zijn kort. Afspraken worden nagekomen en er is ruimte voor creatieve aanpassingen. Hierdoor kan ik onze eigen praktijken snel voorzien van ondersteuning/ tips en positieve coaching bij het inzetten van de patiënten enquêtes. GAEV Dental heeft een goede keuze gemaakt door voor "Patienten Vertellen" te kiezen. Hierin speelt Nick een grote rol.....ga zo door!!

Beste Ingrid, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Snel en behulpzaam

Word altijd snel en adequaat geholpen. De telefoon wordt altijd direct opgenomen, Zonder keuze menu

Beste Cor, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Onze ervaringen met Klantenvertellen is uitstekend. Behulpzaam team en snel contact en antwoord voor al onze vragen. Niets op aan te merken verder.

Beste Martijn, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dit is waar wij als team voor staan. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Altijd snel geholpen door Nick

Als ik een vraag heb of ik kom er eventjes niet uit neem ik contact op met Nick van klantenvertellen.nl. Hij komt altijd snel met een passende oplossing zodat wij / onze klanten niet lang hoeven te wachten. Top!

Beste Kiki, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Spookfactuur ontvangen - malafide organisatie

Spookfactuur ontvangen - malafide organisatie. Wij hebben ooit een offerte opgevraagd bij deze organisatie en deze vervolgens afgewezen. Tot onze verbazing ontvingen wij tot tweemaal facturen n.a.l.v. deze offerte, ondanks de niet mis te verstane afwijzing van het voorstel. Vervolgens zijn we op werkelijk schandalige wijze afgescheept door een 'Review Advisor' die met een tamelijk stompzinnige rechtvaardiging kwam aanzetten. Ik adviseer iedereen ten stelligste om niet met deze dubieuze organisatie in zee te gaan.

Beste Tristan, Dank voor uw beoordeling en het fijne gesprek. Zoals hierin tevens besproken, betreft het een vervelende misverstand, gezien er vanuit onze organisatie, pas na een mondeling en/of schriftelijk akkoord op een prijsvoorstel/offerte een factuur in overleg met de klant wordt verstuurd en daarmee dan ook een overeenkomst wordt aangegaan. Gelukkig zijn we er samen aan uitgekomen en is er gekeken naar een passende oplossing. Ik wil u nogmaals bedanken voor uw tijd, met vriendelijke groet,

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709