Vriendelijk en behulpzaam contact met de medewerker

Beste Piet, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed geregeld

Netjes afgehandeld

Beste Freek, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

goed geregeld

volgens afspraak keurig opgebeld en alles netjes geregeld.

Beste Tom, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Fijne partij, korte snelle lijntjes bij vragen

Gisteren geholpen door Suzan Tekkanarya omdat enkele recensies niet zichtbaar waren. Binnen no-time was het probleem helder en werd er verder mee gedacht. Hartelijk dank :).

Beste Lisa, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Ik heb goede ervaring met Klantenvertellen

De samenwerking met Klantenvertellen is in het verleden wel wisselend geweest in kwaliteit, tot ik Sanne als vaste contactpersoon kreeg. Vanaf dat moment verliep alles erg goed. Als tool vind ik Klantenvertellen heel prettig. De visuele mogelijkheden voor de widget zijn groot, ook heb je veel invloed op vragenlijsten. Wij hebben overkoepelend overzicht en kunnen sturen voor een groep ondernemers. Voor onze ondernemers zelf is het belangrijk dat de organisatie Klantenvertellen toch nog invloed heeft op reviews die vanuit kwade bedoelingen komen. NB: er is nog maar 1 keer gebruik van gemaakt, maar het gaat om het gevoel, het geeft vertrouwen.

Beste Renate, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Klantenvertellen.nl is altijd erg behulpzaam in het oplossen van problemen.

Werknemers zijn altijd vriendelijk en staan je goed te woord bij vragen en opmerkingen.

Beste Stefan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Zoals het hoort te zijn

Wij doen al geruime tijd zaken met klantenvertellen en daarom mogen zij ook eens in het zonnetje gezet worden. Dank voor de fijne samenwerking tot heden en in de toekomst!!

Beste Marcel, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking en snelle reactie bij vragen.

Beste Emmy, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dit te lezen! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Kiyoh werkt geweldig!

Door gebruik te maken van Kiyoh krijgen onze klanten een goed beeld van wie wij zijn. Verder denkt Kiyoh altijd met ons mee. Het contact met Thijs verloopt ook heel prettig. Ga zo door!

Beste Sam, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen/ Kiyoh

Fijn en overzichtelijk dashboard! Helaas vaker ervaren dat het onderdeel "Reviews--> opties" niet werkt. Maar gelukkig zijn er aardige medewerkers die telefonisch te hulp schieten.

Beste Barbara, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed geholpen, snel en vriendelijk!

Door personeelswijzingen bij ons intern, kwamen door opgeheven mail accounts de klantenvertellen beoordelingen niet meer binnen. Nick begreep me direct, en heeft het as we speek aangepast. Voor het telefoongesprek beëindigd was, had ik al mail binnen om een nieuwe inlog aan te maken. Nu ontvangen we weer de beoordelingen op het juiste mail adres, en door de werkende inlog kunnen we e.e.a. nu zelf regelen/wijzingen. Goed gedaan Nick, thnx! Groeten, Richard, Carprof Roeleveld Maarssen.

Beste Richard, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Zeer prettig bedrijf, behulpzaam, klant gericht, vriendelijke medewerkers.

Zeer prettig bedrijf, behulpzaam, klant gericht, vriendelijke medewerkers.

Beste Susan, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Snel geholpen. Heel snel.

Zoals omschreven in de titel. Gewoon razendsnel geholpen. Dank!

Beste Jeroen, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Klantenvertellen laat eerlijke reviews zien.

Betrouwbare reviews zijn voor elke ondernemer erg belangrijk. Positieve, maar ook kritische. Klantenvertellen is hiervoor een integer platform.

Beste Jose, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

plezierig en adequaat

problemen met versturen van de enquête opgelost

Beste Jan, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Wat fijn dat het probleem met het versturen van de enquête is opgelost! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

fijn gesprek

Ik belde met een probleem van onze klanten vertellen. Dit zou zsm worden opgelost. Daar zijn wij enorm blij mee.

Beste Gwen, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Grote blij!

Medewerker belde me om een en ander in te stellen in onze portal. Uiteraard had ik ook een aantal vragen waar tijd voor werd genomen en de mogelijkheden duidelijk werden uitgelegd.

Beste Hendrik, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Tevreden!

Goede ervaringen met Klantenvertellen. Reviews verlopen goed! Medewerkers staan je goed te woord en zijn bereid mee te denken. Een echte aanrader!

Beste Roza, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Altijd fijne service

Klantenvertellen ondersteunt altijd goed bij vragen, het is erg fijn dat er altijd snel en persoonlijk mee wordt gedacht.

Beste Rachelle, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed, helder en duidelijk

Helder en duidelijk telefoongesprek, waarbij het niet opdringerig overkomt o.i.d.

Beste Arjan, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Uitstekend!

Staan altijd voor je klaar. Reageren erg snel bij vragen en lossen problemen snel op. Aanrader voor iedereen die beoordelingen wil verzamelen.

Professioneel bedrijf

Ook bij een bedrijf als Klantenvertellen gaat wel eens iets fout maar dan is het altijd de manier waarop zoiets wordt opgelost wat een bedrijf kenmerkt. Wij zijn tevreden hoe vragen worden opgepakt en beantwoord.

Beste Andries, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Natuurlijk gaat er wel eens iets fout, en daar leren we van. We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen, en dat vragen goed worden opgepakt en worden beantwoord. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prettig contact gehad met Anita, goed geholpen bij een probleem en snel opgelost.

Beste Joep, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat onze collega het probleem snel heeft kunnen oplossen met u. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Hier werken sterren!

Het belletje was een kwestie van een paar korte vragen, hopelijk wat snelle antwoorden. Die kwamen, zonder omhaal, maar er was meer. Nick was oprecht geinteresseerd in onze keuzes, in de huidige stand van zaken in onze markt en het vergelijk met andere branches. Het werd een goed gesprek met een welgemeend advies. Een voorbeeld voor klantenservice: tijd en persoonlijke aandacht. Een ding is zeker, deze klant vertelt voortaan positieve verhalen.

Beste Bernard, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Fijn en goed geholpen

Ik ben prettig geholpen door de eerste persoon die de telefoon op nam. Het was prettig dat ik niet eerst doorverbonden hoefde te worden. De communicatie is helder.

Beste Christa, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709