Filters

9

Snelle en doelmatige klantenservice

Fijne klantenservice, niets is te veel moeite en direct actie op onze vraag.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig te woord gestaan

Keurig te woord gestaan en kreeg hele duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn contact

Fijn contact gehad met Anita. Ze schakelt snel met collega's om met concrete antwoorden te kunnen komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het zonnetje in huis

Prima gesprek

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke informatie en communicatie

Weer opnieuw begonnen met het verzamelen van reviews voor de praktijk. Door de duidelijke informatie en goede communicatie zijn we weer snel gestart.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal prima.

Als klant van Klantenvertellen heb je zo te maken met input aangaande; Widget eigensite of waarom alleen reviews laatste 12 maanden zichtbaar etc. Altijd goed even contact met ze te hebben, leerzaam en je blijft op de hoogte hoe en waarom ze voor bepaalde keuzes kiezen. Buiten dit zorgen zij uiteindelijk voor de mondelinge reclame, wat echt in ons voordeel werkt, iedere klant zo langzamerhand geeft te kennen hier naar te kijken, niet gek want ze geven bij ons gemiddeld 12500 euro uit aan hun nieuwe occasion. Maar blijf wel actief als gebruiker van Klantenvertellen, immers ze plaatsen alleen die van de laatste 12 maanden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg ontvangen en after sales telefoongesprek was ook heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Prima voorlichting en toepassing van het gebruiksgemak. ook de video's werken ondersteunend bij de opstart van deze software.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel behulpzaam en vriendelijk

snel contact en komt afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig

Erg prettig als je als bedrijf meer reviews wil

  • Aanbevelen? Ja
9

Direct en fijn geholpen.

Zeer behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ontzettend slechte service

Wanneer je belt met een vraag, praten ze je naar de mond. Houdt zich niet aan de afspraken, je krijgt daarna de deksel op de neus. Vind dat klantenvertellen een ontzettend slechte service verleend, nooit mee in zee gaan!

  • Aanbevelen? Nee
10

Leuke gesprek en ondersteuning

Neemt genoeg de tijd en legt het goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Goed bereikbaar wanneer er vragen zijn. Snel handelen waar nodig. En duidelijkheid inzake de spelregels

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettige medewerkers

Onze contacten met Klantvertellen zijn tot heden allemaal prettig verlopen, de medewerkers zijn zeer hulpvaardig en duidelijk in de uitleg. Men is daarnaast zeer bereidwillig. Complimenten en ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Uitgebreid geholpen met al mijn vragen door Suzan. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

“Gewoon” goed

Ik heb telefonisch contact gehad met jullie medewerker (Thijs) met een vraag waarop ik zelf het antwoord niet kon vinden op internet. Correct te woord gestaan en snel en goed geholpen bij mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
2

Een serieus zware bug in hun systeem oplossen duurt dik 3 weken.

Ontzettend teleurstellend om te zien dat een grote partij als deze hun eigen platform niet serieus neemt. 3 weken lang konden klanten geen review achterlaten en konden wij geen reactie geven op gegeven reviews. Ik kan je vertellen dat zulke dingen redelijk funest kan zijn voor je score, laat staan voor je omzet. 3 weken lang heeft een toevallige negatieve review prontificaal bovenaan gestaan. Ondermaatse slechte, slechte, slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
9

Voor eerste keer een bestelling geplaatst en zeer goed bevonden.

Voor mij was het de eerste keer dat ik bij Foto Verwijs een bestelling plaatste. Na zeven werkdagen heb ik telefonisch contact gezocht, Hierbij werd ik bijzonder goed en vriendelijk geholpen. Ik ben doorverbonden met het magazijn waar men mij direct kon melden wanneer mijn bestelling zou bezorgt worden. Diezelfde achtermiddag werd inderdaad mijn bestelling bezorgt door DHL. Hierbij hartelijk dank voor de snelle en vriendelijke behulpzaamheid. Met vriendelijke groet B.T. de Lavoir

  • Aanbevelen? Ja
6

Eerst problemen oplossen op de site!

Graag géén uitnodigingen meer sturen om een review te plaatsen zo lang de problemen op de site nog niet zijn opgelost!! Dit is een beetje zonde van mijn tijd.

  • Aanbevelen? Nee
10

test

test

  • Aanbevelen? Ja
10

test

test

  • Aanbevelen? Ja
1

Als ik vantevoren had geweten, dat dit bitje zo slecht zou bevallen, had ik het nooit gedaan.

Ik heb een flexibel bitje, omdat ik een paar kiezen mis, frame ging niet en een implantaat is veel te duur naar mijn idee. Maar als ik dat ding aan heb, ben ik een groot gedeelte van mijn smaak kwijt, omdat hij over een groot gedeelte van mijn gehemelte komt en kauwen is ook niet fijn met zo'n ding.

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet tevreden

Ik dacht dat ik zou geholpen worden , maar blijkbaar moet ik het zelf oplossen , en ben ik al verschillende malen mijn korting kwijt ?? ik word deze maand 78 en ben zeker niet geboren met een GSM of PC in mijn handen , maar blijkbaar moetenwe wel met alles meekunnen , en iets versturen is dan ook nog niet genoeg , het moet dan nogmaals bevestigd worden , geloofd of vertrouwd men ons niet ?? Eddy Rooms

  • Aanbevelen? Nee
10

Top tent!

Klantvriendelijk Klant gericht Koop er al jaren nooit problemen gehad.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

169 Dr Hub van Doorneweg

Tilburg 5026 RC

013 700 9709

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours