Fijne klantenservice, niets is te veel moeite en direct actie op onze vraag.
Company Name | Van Lierop |
Beste Cora, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en dat er direct actie is ondernomen op uw vraag. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Keurig te woord gestaan en kreeg hele duidelijke uitleg.
Company Name | Wim ter Braake Motoren |
Bedankt Wim! Leuk om zo'n review van jou te mogen ontvangen, Fijne dag
Fijn contact gehad met Anita. Ze schakelt snel met collega's om met concrete antwoorden te kunnen komen.
Beste Jeroen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Prima gesprek
Beste Lucas, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Weer opnieuw begonnen met het verzamelen van reviews voor de praktijk. Door de duidelijke informatie en goede communicatie zijn we weer snel gestart.
Company Name | EDM Tandartsen Maatschap |
Beste heer de Maijer., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Als klant van Klantenvertellen heb je zo te maken met input aangaande; Widget eigensite of waarom alleen reviews laatste 12 maanden zichtbaar etc. Altijd goed even contact met ze te hebben, leerzaam en je blijft op de hoogte hoe en waarom ze voor bepaalde keuzes kiezen. Buiten dit zorgen zij uiteindelijk voor de mondelinge reclame, wat echt in ons voordeel werkt, iedere klant zo langzamerhand geeft te kennen hier naar te kijken, niet gek want ze geven bij ons gemiddeld 12500 euro uit aan hun nieuwe occasion. Maar blijf wel actief als gebruiker van Klantenvertellen, immers ze plaatsen alleen die van de laatste 12 maanden!
Company Name | Auto Livo |
Beste J.K., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Duidelijke uitleg ontvangen en after sales telefoongesprek was ook heel vriendelijk
Company Name | LUTO alles voor kantoor |
Beste Astrid, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Prima voorlichting en toepassing van het gebruiksgemak. ook de video's werken ondersteunend bij de opstart van deze software.
Company Name | Hoover Concepts BV |
Beste Hoover Concepts B, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
snel contact en komt afspraken na.
Company Name | Tandartspraktijk SaChaLo BV |
Erg prettig als je als bedrijf meer reviews wil
Beste R, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Zeer behulpzaam.
Beste Simone, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Wanneer je belt met een vraag, praten ze je naar de mond. Houdt zich niet aan de afspraken, je krijgt daarna de deksel op de neus. Vind dat klantenvertellen een ontzettend slechte service verleend, nooit mee in zee gaan!
Company Name | MR4PT |
Dag Mathijs, Jeetje, dit is niet fijn te lezen. Ik heb je dan net ook gebeld om te horen wat de situatie is en wat er afgespeeld heeft. Zou je mij terug willen bellen op het algemene nummer en vragen naar Sanne? Ik hoop je namelijk graag verder te kunnen helpen. Een fijne dag en hopelijk tot snel, met vriendelijke groet,
Neemt genoeg de tijd en legt het goed uit.
Beste Hamada, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Goed bereikbaar wanneer er vragen zijn. Snel handelen waar nodig. En duidelijkheid inzake de spelregels
Company Name | Dreamplafonds |
Beste Peter, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Onze contacten met Klantvertellen zijn tot heden allemaal prettig verlopen, de medewerkers zijn zeer hulpvaardig en duidelijk in de uitleg. Men is daarnaast zeer bereidwillig. Complimenten en ga zo door.
Company Name | Van Emmerloot & Koole |
Beste Sander, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Uitgebreid geholpen met al mijn vragen door Suzan. Heel fijn!
Company Name | Scopo Atletico |
Beste Floris, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Ik heb telefonisch contact gehad met jullie medewerker (Thijs) met een vraag waarop ik zelf het antwoord niet kon vinden op internet. Correct te woord gestaan en snel en goed geholpen bij mijn vraag.
Beste Twan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Ontzettend teleurstellend om te zien dat een grote partij als deze hun eigen platform niet serieus neemt. 3 weken lang konden klanten geen review achterlaten en konden wij geen reactie geven op gegeven reviews. Ik kan je vertellen dat zulke dingen redelijk funest kan zijn voor je score, laat staan voor je omzet. 3 weken lang heeft een toevallige negatieve review prontificaal bovenaan gestaan. Ondermaatse slechte, slechte, slechte service.
Beste Wouter, Bedankt voor uw bericht. Sinds 15-12-2022 lijken alle uitgevallen functionaliteiten van ons systeem, het weer te doen! ( dit heeft echter minder dan 2 weken geduurd ). Onze developers hebben de beschadigde data weten te herstellen en een oplossing ingebouwd, waardoor dit niet meer voor kan komen. Uiteraard heeft dit veel te lang geduurd, maar voor nu in ieder geval positief nieuws dat alles weer naar behoren functioneert! Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
Voor mij was het de eerste keer dat ik bij Foto Verwijs een bestelling plaatste. Na zeven werkdagen heb ik telefonisch contact gezocht, Hierbij werd ik bijzonder goed en vriendelijk geholpen. Ik ben doorverbonden met het magazijn waar men mij direct kon melden wanneer mijn bestelling zou bezorgt worden. Diezelfde achtermiddag werd inderdaad mijn bestelling bezorgt door DHL. Hierbij hartelijk dank voor de snelle en vriendelijke behulpzaamheid. Met vriendelijke groet B.T. de Lavoir
Graag géén uitnodigingen meer sturen om een review te plaatsen zo lang de problemen op de site nog niet zijn opgelost!! Dit is een beetje zonde van mijn tijd.
test
test
Ik heb een flexibel bitje, omdat ik een paar kiezen mis, frame ging niet en een implantaat is veel te duur naar mijn idee. Maar als ik dat ding aan heb, ben ik een groot gedeelte van mijn smaak kwijt, omdat hij over een groot gedeelte van mijn gehemelte komt en kauwen is ook niet fijn met zo'n ding.
Ik dacht dat ik zou geholpen worden , maar blijkbaar moet ik het zelf oplossen , en ben ik al verschillende malen mijn korting kwijt ?? ik word deze maand 78 en ben zeker niet geboren met een GSM of PC in mijn handen , maar blijkbaar moetenwe wel met alles meekunnen , en iets versturen is dan ook nog niet genoeg , het moet dan nogmaals bevestigd worden , geloofd of vertrouwd men ons niet ?? Eddy Rooms
Klantvriendelijk Klant gericht Koop er al jaren nooit problemen gehad.
Beste Joop, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
169 Dr Hub van Doorneweg
Tilburg 5026 RC
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours