Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

wij als autoservice w.v.d.broek bv hebben wel problemen als er een beoordeling komt die niet gegrond is of als er onzin in gezet wordt , ik zou graag willen weten hoe we dat gaan oplossen. ik kan begrijpen dat er niet alleen goed recensies worden geplaatst maar wel als het niet gegrond is .U kunt met ons contact opnemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

wij versturen de mailing via carsys

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Posters
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

duidelijk en helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Service en advies N.v.t.
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

al jaren tevreden en ontvang leuke reacties van klanten..

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Offertes|Eigen website|E-mail handtekening|Social Media
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Net voor de Pasen heeft mijn fiets een beurt gehad en een reparatie aan de versnelling plus een nieuwe band. Dit was even een behoorlijke uitgaaf. Mijn fiets was weer tip top en rijd als een zonnetje. Na een dag bleef mijn stuur een beetje hangen als ik een bocht nam, eerst rechts maar al gouw ook naar links. Even terug naar de winkel net voor sluitingstijd werd ik nog even geholpen. Het bleek dat het stuurslot stuk was en gevaarlijk om mee door te rijden. Mijn trouwe ros staat altijd buiten en is bestand tegen elk weer typen, daar heb ik hem ook op uitgekozen. Toch bleek dat zo'n stuurslot niet goed tegen vocht kan. Het zou een reparatie van nog eens 90 euro te zijn, waar ik toch wel van schrok. De verkoper haalde even de grote baas er bij en keek het zo eens even aan en besloot dat het na ruim drie jaar toch nog onder de garantie mocht vallen. Pfff... Heel fijn fietsen winkel Janse!! En nog heel hartelijk dank. Ik hoop mijn fiets snel weer te kunnen ophalen en mijn leen fiets weer in te leveren. Wat mij betreft een gouden douche 👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Medewerkers overleg
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Dienst van klanten vertellen in 2013 afgesloten omdat ik nieuwsgierig was naar het effect van het product. bij het afsluiten van het product afgesproken dat er na 10/11 maanden contact zou worden gezocht om het product te bespreken en eventueel het contract te verlengen met nog een jaar, of meerdere. Het product is fijn en eenvoudig om mee te werken, maar de duur voor mijn eenmanszaak om te blijven gebruiken, dus wilde in het gesprek (wat gepland stond na 10/11 maanden) aangeven dat het contract wat mij betreft niet verlengd zou worden. na de eerste 12 maanden nog geen contact gehad, maar na de 12 maanden wel alvast een factuur ontvangen voor het volgende jaar. binnen een paar dagen heb ik contact opgenomen en op een nette manier uitgelegd wat de afspraak wat die ik een jaar daarvoor gemaakt had, en dus niet akkoord ging met de ontvangen factuur. de desbetreffende persoon stelde voor om de prijs te herzien, gezien dat mijn enige obstakel was om het product nogmaals voor een jaar af te nemen. vandaag (inmiddels 8 maanden geleden) nog steeds geen nieuwe prijsopgave mogen ontvangen. na 4 herinneringen ontvangen te hebben voor de factuur waar ik eerder al niet mee akkoord was gegaan nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. hier werd uitgelegd dat de persoon die mij de aanbieding zou doen niet meer werkzaam was bij het bedrijf en dat mijn nieuwe contactpersoon de situatie op zou pakken en mij een scherpe aanbieding zou doen. nu nogmaals 4 herinneringen (dus 8 in totaal) verder voor de factuur waar ik 8 maanden geleden al niet mee akkoord ben gegaan begin ik in te zien dat het product een prima product is, maar het moet zichzelf verkopen. De mensen op kantoor lijken hier namelijk geen zin in te hebben. mocht u twijfelen over het aanschaffen van dit product, hierbij de korte samenvatting van bovenstaande: product is prima, makkelijk in gebruik en duidelijk begrijpbaar voor klanten die de uitnodigingsmail ontvangen, maar verwacht niet teveel van de klanten"service"

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Offertes|Eigen website|E-mail handtekening|Social Media
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende klantenservice, wordt snel en correct gehandeld. Zijn ook altijd goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Vorige week heb ik al misbruik gemeld, de man die een beoordeling heeft ingevuld is geen klant van ons, en het staat er nu nog steeds op. Heel slecht. Ook zijn er wat andere zaken die wrijving veroorzaken zoals een facebook koppeling die betaald moet worden elk jaar en een vertegenwoordiger die me belt en niet luistert en alleen maar praat, zorgen er voor dat ik overweeg om er mee te stoppen. Dit op deze manier heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Het lijkt of klantenvertellen zich een bepaalde arrogantie aanmeet die totaal niet terecht is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media|Medewerkers overleg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gemakkelijk systeem tegen een goede prijs. De factuur is alleen naar onze concurrent gestuurd ipv ons en dat vind ik heel erg slordig... Maar ja, kan natuurlijk gebeuren..

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Offertes|Eigen website|Social Media
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers N.v.t.
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Autosticker|Eigen website|Social Media|Posters
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Medewerkers overleg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Offertes|Eigen website|E-mail handtekening|Social Media|Posters
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|E-mail handtekening
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers N.v.t.
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Offertes|Eigen website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De laatste tijd vind ik de communicatie met Klantenvertellen wat minder verlopen. Zo ben ik niet op de hoogte gebracht wie mijn nieuwe contactpersoon was en mailde ik nog naar mijn oude. Omdat er geen antwoord kwam, heb ik telefonisch contact opgenomen en hoorde ik dat er iemand anders was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|E-mail handtekening
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Offertes
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Netjes geholpen, is alleen wel erg prijzig voor wat je krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website

Company details

169 Dr Hub van Doorneweg

Tilburg 5026 RC

013 700 9709

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours