Meer regie over wat niet en wel te plaatsen
Ik zou graag een uitbreiding van de enquête willen die de klanten krijgen, zodat we het ook tussentijds kunnen versturen. Nu is het iets summier.
Eerlijk is eerlijk! Het beste wat we hebben kunnen doen op het gebied van sales en aftersales. Buiten onze regio verkopen wij auto's op onze scores. Op basis van vertrouwen komen de mensen van ver gereden om een auto te bezichtigen, en als alles klopt is de auto in 90% van de gevallen verkocht.
We proberen in combinatie met het verzenden van de enquete ook op deze manier zo veel mogelijk mailadressen te verzamelen van klanten. Zo kunnen wij in de toekomst digitale facturen verzenden. Altijd prima contact gehad met de medewerkers, denken met je mee en zorgen voor een prima klantenreviewsysteem.
Wij gebruiken Klantenvertellen BV als reviewsysteem in de meeste eenvoudige vorm. We sturen de klant enkele dagen na reparatie de korte vragenlijst en sturen na invullen nog een bedankberichtje via ´reageer´. Het rapportcijfer is voor ons een leuke, positieve vermelding op onze site.
eerste instantie beetje septisch over review systemen, maar na gebruik overtuigd van het resultaat.
Wij snappen het belang van (goede) reviews. Wij hebben weinig actieve ervaring met jullie bedrijf en dat is positief. Na een goed contact in 2011 via de BOVAG is het systeem geïmplementeerd. Sindsdien werkt alles absoluut vlekkeloos en hebben we jullie eigenlijk niet meer nodig gehad.
weinig contact met jullie als het goed gaat is er weinig contact nodig en alles verloopt naar wens
Bestelling van producten is misleidend. Er komt nog BTW en verzendkosten bij wat te hoog oploopt. Beter is om een totaalprijs te noemen.
Beste Anneloes, Dit was uiteraard niet de bedoeling! Onze excuses voor de onduidelijke vermelding van de verzendkosten. Zoals vanmiddag telefonisch met u besproken, zullen we er in het vervolg op letten. Met vriendelijke groet, het Klantenvertellen team
Prima medium !
We hebben prettig contact met de mensen van Klantenvertellen, die niet altijd punctueel zijn in hun afspraken. Het invullen van de reviewtool is eenvoudig, wel hebben we al verschillende meldingen gehad van mensen die een review wilden plaatsen, maar deze werd om verschillende redenen niet doorgevoerd, bijvoorbeeld dat wij teveel reviews hadden ontvangen in korte tijd. Dit vind ik onacceptabel.
Beste Anne, Fijn om te horen dat u ons contact als prettig ervaart. Graag neemt uw persoonlijke accountmanager contact met u op om uw probleem met het plaatsen van reviews op te lossen. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen B.V.
169 Dr Hub van Doorneweg
Tilburg 5026 RC
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours