Ik heb net een email van jullie ontvangen. Daarin staat dat mijn beoordeling over Ten Oever Auto's in Breda geverifieerd moet worden middels een factuur of kassabon ???!! Ten eerste staat daar mij e-mail adres helemaal niet op....dus onzin !! Ten tweede: waarom wordt aan mijn verhaal getwijfeld ?? Waarom zou ik een review schrijven over een bedrijf als ik dat bedrijf niet eens ken??? En als laatste : Waarom wordt het bedrijf ( Ten Oever in dit geval ) niet gecontroleerd ??? Er zijn verschillende beoordelingen geschreven door familie of vrienden en die geven dus ook de meeste sterren....lekker betrouwbaar en geloofwaardig !!! En dan moet ik bewijzen wie ik ben, omdat Ten Oever aangeeft mij e-mail adres niet te herkennen ??? Nee, natuurlijk niet, ze zijn niet zo blij met me ...BEETJE RAAR DIT !!! Riekt naar partijdigheid !!
Geachte mevrouw Vente, Bedankt voor u beoordeling. Onafhankelijkheid hebben wij hoog in het vaandel staan. Bovenal zijn wij er voor onafhankelijke beoordelingen door consumenten over de bedrijven die zich bij ons aangesloten hebben. Er zijn 3 redenen waarom wij met consumenten contact opnemen over de beoordeling. 1. als onze klant (uw leverancier), twijfelt of de consument klant is geweest bij het bedrijf. In dat geval vragen wij de consument om ons een aankoopbewijs te sturen, zodat alles onafhankelijk en eerlijk blijft. Heeft de consument een aankoopbewijs, dan laten wij de beoordeling gewoon staan. U zult op Klantenvertellen ook meerdere negatieve reviews vinden. Per saldo zijn de consumenten samen positief over de meeste bedrijven. De twee andere redenen om een beoordeling te verwijderen of aan te passen zijn: 2. als er persoonsnamen gebruikt worden 3. als er scheldwoorden gebruikt worden Ook worden de bedrijven door ons met regelmaat gecontroleerd op diverse onderdelen om de onafhankelijkheid te waarborgen. Graag lichten wij dit nog in een gesprek toe, kunt u contact met ons opnemen? U bereikt ons het beste op (0)13 700 9709 Hopelijk herstellen wij uw vertrouwen in Klantenvertellen hiermee. Met vriendelijke groet, Mohammed Gulamhussein
Vaak is alleen tienen geven "gemakzucht". Maar ik heb op dit moment simpelweg niets aan te merken op de dienstverlening! Top, zo doorgaan!
Beste Ruud, Bedankt voor je beoordeling en de mooie complimenten. Nogmaals de complimenten voor hoe jullie bezig zijn met Klantenvertellen! Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
klant vriendelijk. goede begeleiding in de werking van het systeem
Beste Jacob, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te zien dat ons systeem je bevalt. We houden contact! Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Prima ondersteuning van de medewerker
Beste Aries, Zo, dat is snel! Bedankt, en als ik je nog ergens mee kan helpen hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Dick de Regt heeft mij alles goed uitgelegd hoe alles werkt en neemt echt de tijd om te luisteren en te helpen. Dit waardeer ik enorm. Bedankt!
Beste Rineke, Bedankt voor je beoordeling, mooi om te horen dat het gewaardeerd wordt. Ik heb later deze week nog even contact met je! Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Wat een cijfers, bedankt voor je beoordeling! Ik zal je cijfer in de gaten houden, we houden contact om het op zoveel mogelijk plekken terug te laten komen. Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Zeer prettig bedrijf. Fijn dat je als klant een eigen aanspreekpunt krijgt waarbij je met vragen terrecht kan. Kan klantenvertellen zeker aanbevelen.
Dag Oscar, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te horen dat je onze werkwijze waardeert. Vriendelijke groet, Raudhi
Duidelijk advies, niet opdringerig!
Beste Erik, Bedankt voor je beoordeling, blij te lezen dat je me niet opdringerig vindt ;) We houden contact! Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Zeer behulpzaam en vakbekwaam. Duidelijke uitleg en gemakkelijk te verwerken.
Beste Gert-Jan, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ook goed om te zien dat je momenteel actief bezig bent met reviewmarketing. Laten we er een groot succes van gaan maken! Met vriendelijke groet, Raudhi
Goede indruk!
Beste Thomas, Goed om te horen dat wij een goede indruk bij je hebben achtergelaten. Laten we hopen dat de resultaten net zo goed zijn! Met vriendelijke groet, Raudhi
Zeer goede service, ondanks het niet over klantenvertellen ging werd ik toch perfect geholpen.
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling, blij dat ik iets voor je kon betekenen. Ik hoor het graag als ik je nog ergens mee kan helpen! Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Prettig en klantvriendelijk systeem. Goed overleg en uitleg.
Beste Evert, Bedankt voor je mooie beoordeling! Ik zal binnenkort weer even contact met je opnemen om te kijken of ik je nog ergens mee kan helpen. Je mag mij natuurlijk ook altijd bellen als er iets is. Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
prettig klantencontact en heldere uitleg ontvangen.
Beste Mark, Dat is snel, bedankt voor je beoordeling! Ik ga de laatste zaken nog in orde maken, en dan spreken we elkaar binnenkort weer. Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Ik ben geobsedeerd door klanttevredenheid. Klantenvertellen en KiyOh zijn voor mij de tools die in deze behoefte voorzien - inmiddels al 5 jaar. Qua prijs/kwaliteit, qua mogelijkheden en qua service ben ik helemaal happy. Ik heb altijd fijn contact met Maaike en sinds kort met Raudhi. Als ik dan toch een verbeterpuntje mag geven dan zou ik het (backend) systeem een frisser frontje geven. Lekker doorgaan zo!
Beste Nieck, Ook wij zijn geobsedeerd door klanttevredenheid en daarmee erg blij dat wij jou al vijf jaar als tevreden klant hebben. Bedankt voor de mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Raudhi
Flexibel Altijd behulpzaam
Klantenvertellen heeft ons bedrijf erg goed gedaan! wij merken in autowereld dat mensen erg wantrouwend zijn in het kopen van een auto. Klantenvertellen helpt ons te onderscheiden van 'foute autobedrijven' en zo potentiele klanten naar ons bedrijf toe te krijgen met een glimlach in plaats van een vooroordeel! Dick de Regt is onze relatiebeheerder en behandelt elk geval met zorg en aandacht, complimenten aan Dick en klantenvertellen!
Besta Ian, Wat een lof, heel erg bedankt voor je beoordeling! We spreken elkaar binnenkort weer. Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Goede reviewmeter die ik al jaren gebruik, zo is het voor de klant makkelijk in te vullen en doormiddel van de widgets direct duidelijk voor de websitebezoeker hoe goed wij worden beoordeelt.
Prima tool om jezelf als bedrijf neer te zetten als het gaat om de waarde van je bedrijf.
Beste Alwin, Bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk ga je de toegevoegde waarde van Klantenvertellen snel ervaren! Vriendelijke groet, Raudhi
Recentelijk zijn wij gestart met Klantenvertellen. De goede ervaringen die ons ten oren kwamen konden wij niet inzetten/vertalen naar prospects. Middels klantenvertellen hopen wij dit wel te gaan doen. We zien wel dat het vragen om reviews nog niet optimaal verwerkt is binnen ons sales/bedrijfs proces. Wat klantenvertellen heb ik zeer goede ervaringen. Vragen worden SNEL opgepakt en er wordt goed met je meegedacht. Ik ben dan ook een tevreden klant!
Beste Tim, Dank voor de mooie beoordeling en uitgebreide toelichting! Ik ga er eens over nadenken hoe wij het uitnodigingen zo goed mogelijk in jullie proces kunnen krijgen. Je hoort binnenkort van me. Met vriendelijke groet, Raudhi
Mijn ervaring met de medewerkers is goed. Zonder meer. Telefonische bereikbaarheid (Opnemen telefoon) vroeg in 1e instantie geduld. Ga wel kijken hoe ik Klantenvertellen meer/beter als marketing-tool in zou kunnen zetten
Beste An, Bedankt voor je beoordeling. Ik bel je binnenkort weer even om te kijken of ik je ergens mee kan helpen! Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Het moet nu gaan lopen, dus de betrouwbaarheid en toegevoegdewaarde zijn nog niet aan te geven.
Beste Frans, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij gaan er samen mee aan de slag zodat jij de toegevoegde waarde gaat ervaren. Hartelijke groet, Nicolien
169 Dr Hub van Doorneweg
Tilburg 5026 RC
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours