Onze organisatie had zowel met Judith als met Patrick direct leuk contact. We worden goed geholpen, er wordt met ons meegedacht en er worden tips gegeven. Ik zou Klantenvertellen aanraden aan iedereen die aan de slag wil met Review Marketing.
Fijne vriendelijke uitleg. Punctueel. Makkelijk overzichtelijk systeem. Ben heel benieuwd hoe het na een jaar gewerkt heeft.
Prima service en duidelijke uitleg
Heel goed en vakbekwaam
We zijn er net mee begonnen om reviews te verzamelen, dus de toegevoegde waarde kunnen we nog niet echt beoordelen, maar we hebben er wel een goed gevoel over en hoge verwachtingen! Verder is het zeer gebruikers vriendelijk en zijn het niet teveel vragen, wat vaak een reden voor klanten is om af te haken.
Betrokkenheid en meedenken voor uitbreiding van mogelijkheden
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Mocht ik u nog ergens in kunnen helpen, verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Duidelijke instructie. Afspraken zijn nagekomen. Ook na afsluiten contract: uitnodigende houding om te blijven helpen.
Bedankt voor uw beoordeling. Mocht ik u nog ergens in kunnen helpen, verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Zeeeeeeer slecht. Reviews worden op verzoek van ondernemers domweg verwijderd als deze negatief zijn. Zo krijgt iedereen een hoog waderingsgemiddelde.
Beste Andre, Allereerst wil ik u bedanken voor uw beoordeling. Wij moedigen bedrijven aan zo veel mogelijk beoordelingen online te laten staan. Desondanks zijn er redenen waarom een beoordeling offline mag. Daarvoor gelden onderstaande richtlijnen. - Het is niet toegestaan persoonsnamen/-gegevens in een beoordeling te gebruiken. - Een beoordeling mag geen ongepaste inhoud bevatten, aanstootgevend zijn en/of grof taalgebruik bevatten. - De beoordelaar moet aan kunnen tonen dat hij klant is geweest bij het bedrijf waar hij een beoordeling heeft geplaatst. Deze richtlijnen kunt u ook vinden in onze gebruikersvoorwaarden. Deze leest u hier: https://klantenvertellen.nl/mail/algemenevoorwaarden/NL Indien een beoordeling niet voldoet aan onze richtlijnen, zullen wij eerst contact opnemen met het bedrijf en de beoordelaar alvorens wij de beoordeling wijzigen of verwijderen. Graag horen wij bij welk bedrijf u een beoordeling heeft geplaatst zodat wij kunnen nagaan of dit volgens onze werkwijze is gegaan. U kunt een bericht sturen naar [email protected] of telefonisch contact opnemen via 013 7009709. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Ben nu een aantal weken reviews aan het verzamelen, dat blijkt lastiger dan het klinkt. Klanten laten nou eenmaal sneller iets van zich horen als ze ontevreden zijn... dus geen bericht, goed bericht zou je dan denken ;-) Via Klantenvertellen.nl krijg ik allerhande tips om het 'reviewpercentage' op te krikken, dat is natuurlijk altijd goed. Dat je zo af en toe even gebeld wordt wat de voortgang is vind ik ook prettig. Minpuntje: een mail naar de administratie over de factuur levert geen reactie op.
Bedankt voor de mooie beoordeling, het is niet altijd even makkelijk maar de aanhouder wint en als je dit maar lang genoeg consistent toepast zul je hier de vruchten van gaan plukken! Excuus dat we niet direct op de administratie hebben gereageerd, ik vertrouw er op dat dit wel opgelost is inmiddels. MVG Patrick
Heel belangrijk, de particulier kijken veel naar reviews.
Handg in gebruik, onafhankelijke reviews.
Duidelijk en gebruiksvriendelijk
Sinds kort werken wij met klantenvertellen. we zijn uitermate tevreden over de communicatie en de bereidwilligheid van de medewerkers. welke veranderingen we ook doorgevoerd willen hebben, het kan allemaal. Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij andere bedrijven.
We zijn erg tevreden met de samenwerking met Klantenvertellen.nl en zien uit naar de vernieuwingen van het platform (KV2).
Ik heb helaas nog niet veel tijd gehad om emailadressen in het system te zettten...
Bedankt voor uw beoordeling. Mocht ik u nog ergens in kunnen helpen, verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Ik beveel klantenvertellen op dit moment nog niet aan omdat we net begonnen zijn en ik nog niet heel positief ben. Ik vind het dashboard en overzicht niet heel duidelijk. Je kunt niet in één oogopslag zien hoe men je beoordeelt op een specifieke vraag of onderwerp. Daar moet je excel exports voor doen. Bovendien houdt de dienstverlening van Klantenvertellen op bij het verzamelen van de reviews. Als je hulp nodig hebt bij het plaatsen van de reviews op je website, wordt je doorverwezen naar je eigen webbouwer. Dat vind ik gek. Het zou goede dienstverlening zijn als klantenvertellen je van begin tot eind meeneemt in dat traject. Je kunt zelf reviews verzamelen, maar daar houd het op. Dat is jammer en was voor mij op voorhand niet helemaal duidelijk.
Beste Sander, Dank voor je uitgebreide en eerlijke feedback. Jammer om te horen dat je nog niet helemaal tevreden bent. De uiteindelijke implementatie van de reviews op de eigen website ligt inderdaad bij de eigen webbouwer. Zoals we eerder ook besproken hebben is het jammer om te horen dat je hier niet van op de hoogte was. Vanzelfsprekend staan we voor jullie klaar om van jullie reviews een succes te maken. Mocht er nog iets zijn, bel of mail dan ook gerust! Met vriendelijke groet, Nick
We gebruiken het reviewsysteem sinds kort en hebben het tot op heden nog niet ingezet op de website e.d. Dat is wel de bedoeling om dit te gaan doen. Het contact met de reviewadviseur verloopt prettig. Ik had wel een andere verwachting van de ondersteuning bij het opstellen van de vragen.
net begonnen lijkt prima te werken.
Denken goed mee, elke (kritische) opmerking wordt serieus genomen
Wij ervaren dit als een goede toevoeging !
Ben zeer tevreden over de manier van contact! Erg vriendelijke adviseur die echt de tijd neemt en regelmatig contact opneemt over hoe alles loopt. Top
169 Dr Hub van Doorneweg
Tilburg 5026 RC
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours