Erg verkoopgericht en zeker niet klantgericht. Puur verkoop van abonnementen en cashen.
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Ook uw mening telt. Wij hebben contact met u gehad om te kijken hoe wij onze samenwerking succesvol kunnen maken tot einde van de looptijd. Mochten wij nog ergens in kunnen helpen, vernemen wij dit graag. Team Klantenvertellen
prima
De monteur heeft alles netjes afgewerkt . Prima monteur met goede inzicht en niks was hem te veel. Heel netjes gewerkt.
Overall: goed. Meerwaarde voor je bedrijf, reacties van klanten zijn geregeld dat ze voor ons kiezen omdat ze goede reviews zien. Daardoor betaald het systeem zich zeker terug. Blij mee. In het begin een paar misverstanden, maar werd snel opgepakt. Gebruikersgemak kan veel beter vind ik, viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen wat je als admin hebt, er uitziet, en waar je tegenaan loopt. Tip: als je e-mailadressen handmatig gaat invoeren, zorg dan wel dat je eerst de pagina refreshed voor je ze invoert. In mijn geval was het een openstaande pagina, alles ingevoerd, verzenden: opnieuw inloggen en alle maidressen voor potentiële mooie reviews kwijt, daar ik mijn eigen systeem ook gelijk bijwerkte. Dit probleem is bekend bij Klantenvertellen. Dus u als klant: doe iets met deze tip, anders heb je kans dat je ook tegen deze ergenis aanloopt. Systeem zou beter zijn, als zodra je een mailadres invoert, het checkt of je eerst opnieuw moet inloggen. Kan een hoop werk schelen. Samenvat: zeker meerwaarde voor je bedrijf, aanrader. Gebruikersgemak mag beter.
Beste Wilfred, Bedankt voor je uitgebreide beoordeling en feedback. Super om te zien dat je er nu de vruchten al van plukt! Persoonlijk heel fijn om terug te lezen dat we de misverstanden naar tevredenheid hebben verholpen voor je. Goede tips voor andere gebruikers en duidelijke feedback waar wij ook wat mee kunnen in de toekomst. We blijven eraan werken om ook op gebruiksgemak beter te scoren. Veel succes nog met het verzamelen van reviews. Met vriendelijke groet, Patrick Sekeris.
Eerste een positieve ervaring met KlantenVertellen, na een jaar toch besloten om zelf een systeem te bouwen en aangegeven dat ik mijn abonnement graag wil stopzetten, uiteraard zit ik nu ineens vast aan een abonnement voor 2 jaren. Als reseller zal ik dit pakket niet meer aanbevelen en ook toekomstige klanten afraden om gebruik te maken van dit systeem, het werkt mooi en de klantenservice is erg vriendelijk. Maar hier blijkt men toch liever te gaan voor snel geld verdienen en mensen vastbinden aan een contract. Dat past naar mijn idee niet meer in deze tijd en getuigt er van dat men liever niet het systeem verbetert of aantrekkelijker maakt maar juist mensen er aan vast bindt om vervolgens geld te innen. Ik kom niet weer terug, jammer om zo weg te gaan bij KlantenVertellen.
Beste Martijn, Bedankt voor je eerlijke review over jouw ervaring met ons. Ik betreur het dat jouw ervaring zoals hier omschreven is en dat ik hier binnen de mogelijke compromissen geen oplossing naar tevredenheid heb kunnen bieden. Wij zijn overigens altijd wel bezig om het systeem te verbeteren en aantrekkelijker te maken. Veel succes met het eigen systeem en verdere zaken. Met vriendelijke groet, Patrick Sekeris.
Medewerkers denken met je mee, zijn goed bereikbaar en reageren snel. Programma kan goed aangepast worden op jouw bedrijfssituatie en is zeer gebruiksvriendelijk. Als het gaat om gezondheidszorg zijn ervaringen van anderen het belangrijkst om wel of niet te kiezen voor een praktijk of behandelaar. Klantenvertellen draagt hier aan bij en geeft een beeld van de activiteiten van je praktijk. Investering zeker waard!
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat het zo goed bevalt. Ik hoor het graag als ik nog ergens mee kan helpen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Duidelijk en transparant
Makkelijk om te bekijken/gebruiken. Leuk om te lezen wat klanten nou eigenlijk vinden.
Zeer vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg en implementatie. Erg tevreden! Wat mij niet duidelijk was is waarom wij niet gekoppeld werden aan Kiyoh. Hier hadden wij ons wel voor aangemeld, waardoor er bij mij even verwarring ontstond. Na deze vraag te hebben gesteld is dit ook volledig duidelijk.
Klantenvertellen denkt altijd goed mee, en zodra er een probleem is wordt er altijd meegedacht aan een zo goed mogelijke oplossing. Wij zetten voor osw.nl Klantenvertellen al jaren succesvol in om reviews van onze klanten te verzamelen.
Ik ben pas net begonnen en moet nog het formulier nog implementeren op mijn website. Daarnaast heb ik nog maar twee keer contact gehad dus ik kan nog niet zo heel veel vertellen over mijn ervaring omdat alles nog nieuw is. Tot zover ging alles prima, dus dat is fijn!
Bedankt voor de reactie. Fijn dat het tot nu toe allemaal bevalt. Mocht ik nog ergens in kunnen ondersteunen, hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Erg vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van tegels. Gekocht voor een scherpe prijs!
Goede persoonlijke benadering. Prettig dat klanten zich niet hoeven te registreren voor het achterlaten van een review.
Fijn om te horen dat het goed bevalt. Mocht ik nog ergens in kunnen helpen, hoor ik dit graag! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Duidelijke goede communicatie en begeleiding bij het vormgeven en inzetten van het onderzoek
Bedankt voor de beoordeling. Ik hoor het graag als ik u nog ergens mee kan helpen! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
169 Dr Hub van Doorneweg
Tilburg 5026 RC
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours