Goede ondersteuning en klant vriendelijk!! Zeker aan te raden!!
De reviewexpert van Klantenvertellen benaderde mij over de mogelijkheid van een afbeelding in de email handtekening. Al snel kreeg ik de mail met de beloofde bijlage. Helaas was er geen beschrijving bij maar na op youtube een filmpje gekeken te hebben is het mij toch gelukt. Ik heb in een latere mail en telefoongesprek aangegeven dat dit er bij zou moeten staan.
Binnen in dag maar doorgaans binnen minuten een antwoord op mijn vragen. Prettig contact en heldere communicatie.
Op het gebied van de lay-out en de teksten in zowel het invulformulier van mijn klanten als hoe ik het het liefst zou willen laten zien aan mijn (potentiële) klanten is er nog best veel te halen. Ik vind het er nog altijd ' goedkoop' uitzien en dat er soms dingen niet kunnen omdat het ontwerp-programma dat niet toelaat vind ik een gemis en is mijn reden voor een 5 in gebruikersgemak. Daarnaast ben ik in de afgelopen jaren blijkbaar een aantal keren gewisseld van accountmanager. Daarover even communiceren is een kleine moeite (per mail je even voorstellen als nieuwe accountmanager bijvoorbeeld) en maakt het wat minder onpersoonlijk allemaal. Ik moet er zelf ook om denken maar het terugkoppelen van genaakte afspraken in een mail waarna die afspraken vaststaan er geen onduidelijkheid meer kan zijn, zou een standaard moeten zijn.
Bedankt voor de feedback. Hier hechten wij veel waarde aan. Wij zijn achter de schermen druk bezig met het ontwikkelen van een vernieuwd systeem met een frisse layout. Uiteindelijk zullen al onze klanten naar deze nieuwe omgeving overgezet worden. Mocht het zover zijn, worden jullie hier tijdig over geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Vanaf het huisbezoek tot de plaatsen . E werknemers Anthony en Anthony ben ik erg tevreden werken netjes laten geen rommel achter en zijn vriendelijk en leggen het gebruik goed uit en werken hard door
Na contact te hebben gehad via de chat op de website, werd er meteen aangeboden even te bellen zodat er het een en ander kon worden uitgelegd! Mevrouw Judith Dollevoet was enorm vriendelijk en behulpzaam. Top service
Ik ben heel blij met het gemak waarmee klanten een review kunnen invullen. Dat maakt het heel laagdrempelig, waardoor de meeste klanten ook gehoor geven aan een verzoek. Enige nadeel is dat er geen Engelse weergave is, op onze .com (internationale) site staat alles in het Nederlands. Dit is ietwat onprofessioneel.
Hartstikke goed. Ben zeer tevreden met mijn naaimachine en de geleverde service
Bestelling op webshop gedaan. Eerst gegoocheld op lampjes met wit snoer. Toen popten jullie op!
Ik vine het resultant zero bevredigend
Een grote toegevoegde waarde voor ons bedrijf
positief ingesteld en meedenkend
Ik geef normaal gesproken niet snel een 10, maar ik ben erg tevreden over alle punten die hierboven staan beschreven. Geen op/aanmerkingen. Is erg waardevol voor onze onderneming.
Goede services
Mensen, kom hier langs en laat u helpen door echte professionals die een passie voor hun werk.
Ik heb goede ervaringen met klanten vertellen. Het voegt echt iets toe aan mijn communicatie richting de klant. Ik merk dat veel mensen er naar kijken. Een aanrader!
Bij vragen wordt er altijd snel naar een oplossing gezocht. Commercieel ingestelde medewerkers die met je meedenken.
Het systeem is extreem gebruiksvriendelijk en als er dan toch een vraag is wordt er snel en adequaat gereageerd.
Zeer te vertreden over dit bedrijf.
Blijkbaar valt alles rondom het plaasten van reviews zoals Kiyoh, Klantenvertellen tegenwoordig onder DTG. Al mijn diensten begin 2018 al opgezegd. Maar blijkbaar zit je minimaal 2 jr. aan een dergelijk contract vast, heb nooit bevestiging gegeven voor verlenging. Zeg tijdig op zou mijn advies zijn, ik ben er zeker van dat wij dat wel gedaan hadden.
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Ook uw mening telt. Onlangs hebben wij contact met u opgenomen om, naar aanleiding van uw verzoek, uw producten binnen DTG te beëindigen. Het klopt inderdaad dat de labels Kiyoh en Klantenvertellen onder DTG vallen. Echter bent u op 2 november 2017 een drie jarig ‘Klantenvertellen’ contract met ons aangegaan. Deze kunnen we daarom pas beëindigen op 2 november 2019. Tevens hebben wij ook contact met u gehad om te kijken hoe wij onze samenwerking succesvol kunnen maken tot einde van de looptijd. Mochten wij nog ergens in kunnen helpen, vernemen wij dit graag. Team Klantenvertellen
Het platform werkt effectief en is simpel te gebruiken voor klanten. Ook als ze anoniem willen blijven. Ik vind het wel een kostbare tool, maar hoop daar dit jaar profijt van te kunnen ervaren. Het is voor mij dus wel een testjaar. Maar, tot nu toe ben ik enthousiast.
169 Dr Hub van Doorneweg
Tilburg 5026 RC
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours