duidelijk en direct actie ondernemen
Company Name | Tolsma Autobedrijf |
Ik heb een negatieve review geschreven over autobedrijf Euromast te Lekkerkerk maar deze wordt maar niet geplaatst. Ik heb de 7 dagen afgewacht zodat Euromast met mij in gesprek kon gaan maar dat doen ze niet. Na jullie een bericht te hebben gestuurd krijg ik ook geen antwoordt dus wat zegt een site met reviews dan. Allemaal misleidend vind ik. Met vriendelijke groet, Roelof Kram
Beste meneer Roelof, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. Wij zien dat u op 25 juli jl. reeds een beoordeling heeft geplaatst voor Euromast Auto’s. Deze vindt u terug in de bijlage. Wij adviseren onze klanten ter alle tijden om contact op te nemen met de beoordelaars. Echter is dit geen garantie. Ontzettend jammer om te vernemen dat n.a.v. uw beoordeling er geen contact vanuit Euromast Auto’s is gekomen. Omdat uw review aan onze gebruikersvoorwaarden heeft voldaan en u uw review niet heeft aangepast, is uw review op 1 augustus jl. gepubliceerd: https://www.klantenvertellen.nl/reviews/1053082/euromast-autos?from=widget&lang=nl. Deze kunt u tevens terugvinden op: https://euromastautos.nl/ In uw beoordeling geeft u aan, contact te hebben gezocht met ons echter zonde response. Dat zou niet mogen gebeuren. Ik kom alsnog graag met u in contact, Met vriendelijke groet,
De vraag naar documenten werden er goed doorheen geloods! Ze stonden vriendelijk alles te woord en gaven je het vertrouwen dat het allemaal goed kwam ! Dikke pluim voor de medeweksters !!!
Goed
Company Name | Autorijschool Eduard |
Hoi Eduard, Hartelijk dank voor je review!
We zijn reeds jaren klant en sinds kort werkt de koppeling met google niet meer,; onze sterretjes worden niet meer getoond/herkend door Google. We wachten nu al 4 weken op een oplossing die er maar niet lijkt te komen. Is de eerste keer dat we echt een issue hebben, maar ik had me hun service wel anders voorgesteld.. #klantenvertellen Als er niet snel een oplossing komt, dan zal ik overschakelen naar een andere provider.
Beste G, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. Wij hebben uw probleem bij Google gemeld en zijn in afwachting van hun bevindingen. Aan onze kant zien wij dat alle beoordelingen aangeboden worden en daardoor voor Google mogelijk om te indexeren. Helaas gebeurd dat laatste bij uw account niet. Wij zullen u verder op de hoogte houden over de ontwikkelingen. Met vriendelijke groet,
er zijn maar weinig bedrijven die zoveel doen voor de klanten
Company Name | de been |
Ben benieuwd naar het vervolg
Company Name | Geen |
De contacten verlopen vriendelijk
Company Name | particulier Reinartz |
Prima
Company Name | TMC Wonen |
Hi Guido, Bedankt voor je mooie review!
Werken met klantenvertellen was voor mij nieuw. De bestaande inrichting moest aangepast worden en daar heeft Kenzo super mee geholpen. Veel kennis, denkt graag met je mee en neemt alle tijd. Uiteindelijk een mooi en makkelijk platform en wij zijn weer up to date. Keep up the good work!
Company Name | Van Vliet autogroep |
Hi Irene, Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen!
Contact gehad met Daniël Hof. Alles goed geregeld.
snelle service
Company Name | autoservice van eersel bv |
Hi M van Eersel, Fijn om te horen, bedankt voor de review!
prima
Company Name | Automobielbedrijf de Rijk |
Hallo Jeroen, Dankjewel voor de beoordeling!
Ik wilde inloggen op mijn account, bleek deze niet meer te werken. Contact moeten zoeken met klantenservice, uiterst vriendelijk, maar ik had een tijd geleden al een update moeten krijgen, maar was er door geslipt. Beetje jammer, maar wel direct en professioneel door ze opgelost. Mijn dank.
Goede ervaring zou het aanraden
Fijne en duidelijke communicatie. erg vriendelijk te woord gestaan.
Company Name | Drechtstedenautos |
Naar aanleiding van een review heb ik contact gehad met Mohamed. Van hem heb ik goede info gekregen over hoe ik hierop moet reageren. Bedankt daarvoor.
Company Name | Autofirst Rietman |
Top club. Men reageert snel duidelijk en houdt zich aan de afspraken.
Company Name | Deprintermonteur.nl |
Hoi Hans, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!
alle vragen worden direct opgepakt, snelle en vakkundige service!
Company Name | Mooren auto |
Hoge kwaliteit klantenservice/helpdesk. Zeer tevreden over het klantenvertellen platform.
Company Name | Fortis Automotive |
Prima service, snel en accuraat antwoord op mijn vraag
Company Name | Auto RenZ |
Met het hier onder geschreven antwoord blijkt dat mijn negatieve review dus uiteindelijk door niemand wordt gelezen. Kiyoh heeft een manier gevonden om handig geld te verdienen aan uw review. Want men (het bedrijf met de negatieve beoordeling) mag bepalen waar het review geplaatst wordt. Mijn ervaring zal dus niemand op andere gedachten brengen . Ik ben meteen klaar met Kiyoh. Kiyoh faciliteert dus op deze manier alleen positieve reviews ipv juist de consument te helpen met een aankoop. Kiyoh zet de consument op het verkeerde been. Omdat als het review negatief is wordt die geplaatst waar niemand hem zal associëren met hetgeen waar het review over gaat. Dus zonde van mijn en uw tijd niemand schiet er iets mee op behalve de leverancier en natuurlijk Kiyoh. (Kiyoh): De review adviseur mailt mij. Bedankt voor uw bericht. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft ook de kans om met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden.
Company Name | Hendrix |
Beste meneer Maarten, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. Op basis van uw gegevens heb ik het even nagekeken en wij zien dat u een review heeft achtergelaten voor Buitenhof Tuinmeubelen. Deze vindt u terug in de bijlage. Dank hiervoor. Ook als u ontevreden bent, is uw mening van belang! De review wordt in dit geval niet meteen gepubliceerd. Deze blijven 7 dagen offline. Zo heeft desbetreffende organisatie de kans om met u in gesprek te gaan. Tevens bieden wij met Kiyoh een open platform, zodat alle consumenten, die een afgeronde aankoopervaring hebben, de mogelijkheid hebben om een ervaring kenbaar te maken. Ongeacht of zij hiertoe een verzoek ontvangen. Echter, willen wij ook onterechte imago schade voorkomen. Vandaar dat een beoordeling de eerste 7 dagen in quarantaine wordt geplaatst. Mits de review voldoet aan onze gebruikersvoorwaarden wordt hij na de quarantaineperiode altijd gepubliceerd als meest recente beoordeling. Wijzigt u de review, dan blijft de oude beoordeling inzichtelijk met een link in de nieuwe review. Uw beoordeling kunt u terugvinden op de volgende pagina: https://www.kiyoh.com/reviews/1047253/buitenhof_tuinmeubelen. Met vriendelijke groet,
Snel geregeld en prima in oorde
Company Name | van Zijderveld |
Erg duidelijk en voldoende variatie
Company Name | Scheria |
Meedenkend; bij het inrichten en opstellen van de enquêtelijst. Duidelijkheid; in uitleg naar diversiteit aan mogelijkheden. Prettige ondersteuning; bereikbaar bij specifieke vragen en het ontvangen van de nodige tips en mogelijkheden om je cliënten te attenderen op de resultaten van je beoordelingen.
Company Name | Westerveld Uitvaartzorg |
Bedankt voor deze mooie review Marcel!
169 Dr Hub van Doorneweg
Tilburg 5026 RC
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours