Filters

9

prima

duidelijk en direct actie ondernemen

  • Aanbevelen? Ja
3

Slecht want ook hier krijg je gaan reactie

Ik heb een negatieve review geschreven over autobedrijf Euromast te Lekkerkerk maar deze wordt maar niet geplaatst. Ik heb de 7 dagen afgewacht zodat Euromast met mij in gesprek kon gaan maar dat doen ze niet. Na jullie een bericht te hebben gestuurd krijg ik ook geen antwoordt dus wat zegt een site met reviews dan. Allemaal misleidend vind ik. Met vriendelijke groet, Roelof Kram

  • Aanbevelen? Nee
9

Wij zijn geweldig geholpen !

De vraag naar documenten werden er goed doorheen geloods! Ze stonden vriendelijk alles te woord en gaven je het vertrouwen dat het allemaal goed kwam ! Dikke pluim voor de medeweksters !!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima en snelle service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
1

Verbazend slechte service

We zijn reeds jaren klant en sinds kort werkt de koppeling met google niet meer,; onze sterretjes worden niet meer getoond/herkend door Google. We wachten nu al 4 weken op een oplossing die er maar niet lijkt te komen. Is de eerste keer dat we echt een issue hebben, maar ik had me hun service wel anders voorgesteld.. #klantenvertellen Als er niet snel een oplossing komt, dan zal ik overschakelen naar een andere provider.

  • Aanbevelen? Nee
10

een klasse bedrijf

er zijn maar weinig bedrijven die zoveel doen voor de klanten

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed met hulp

Ben benieuwd naar het vervolg

  • Aanbevelen? Ja
7

alle contacten ok

De contacten verlopen vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi platform en zeer behulpzaam en kundig personeel

Werken met klantenvertellen was voor mij nieuw. De bestaande inrichting moest aangepast worden en daar heeft Kenzo super mee geholpen. Veel kennis, denkt graag met je mee en neemt alle tijd. Uiteindelijk een mooi en makkelijk platform en wij zijn weer up to date. Keep up the good work!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en vervangend vervoer.

Contact gehad met Daniël Hof. Alles goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen!

snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima klantenservice, jammer dat ik ze nodig had

Ik wilde inloggen op mijn account, bleek deze niet meer te werken. Contact moeten zoeken met klantenservice, uiterst vriendelijk, maar ik had een tijd geleden al een update moeten krijgen, maar was er door geslipt. Beetje jammer, maar wel direct en professioneel door ze opgelost. Mijn dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon duidelijk en goed

Goede ervaring zou het aanraden

  • Aanbevelen? Ja
10

klantvriendelijk en behulpzaam

Fijne en duidelijke communicatie. erg vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en deskundig geholpen nav een review

Naar aanleiding van een review heb ik contact gehad met Mohamed. Van hem heb ik goede info gekregen over hoe ik hierop moet reageren. Bedankt daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

accuraat

Top club. Men reageert snel duidelijk en houdt zich aan de afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed en snel geholpen

alle vragen worden direct opgepakt, snelle en vakkundige service!

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Hoge kwaliteit klantenservice/helpdesk. Zeer tevreden over het klantenvertellen platform.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, snel en accuraat antwoord op mijn vraag

Prima service, snel en accuraat antwoord op mijn vraag

  • Aanbevelen? Ja
2

De consument wordt opgelicht en Kiyoh verdient eraan.

Met het hier onder geschreven antwoord blijkt dat mijn negatieve review dus uiteindelijk door niemand wordt gelezen. Kiyoh heeft een manier gevonden om handig geld te verdienen aan uw review. Want men (het bedrijf met de negatieve beoordeling) mag bepalen waar het review geplaatst wordt. Mijn ervaring zal dus niemand op andere gedachten brengen . Ik ben meteen klaar met Kiyoh. Kiyoh faciliteert dus op deze manier alleen positieve reviews ipv juist de consument te helpen met een aankoop. Kiyoh zet de consument op het verkeerde been. Omdat als het review negatief is wordt die geplaatst waar niemand hem zal associëren met hetgeen waar het review over gaat. Dus zonde van mijn en uw tijd niemand schiet er iets mee op behalve de leverancier en natuurlijk Kiyoh. (Kiyoh): De review adviseur mailt mij. Bedankt voor uw bericht. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft ook de kans om met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima geregeld

Snel geregeld en prima in oorde

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke lessen

Erg duidelijk en voldoende variatie

  • Aanbevelen? Ja
9

Meedenkend, duidelijkheid en prettige ondersteuning

Meedenkend; bij het inrichten en opstellen van de enquêtelijst. Duidelijkheid; in uitleg naar diversiteit aan mogelijkheden. Prettige ondersteuning; bereikbaar bij specifieke vragen en het ontvangen van de nodige tips en mogelijkheden om je cliënten te attenderen op de resultaten van je beoordelingen.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

169 Dr Hub van Doorneweg

Tilburg 5026 RC

013 700 9709

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours