Altijd goed en snel geholpen!
Misleiding van de consument, geen bescherming van de consument. Ik beschouw Klantenvertellen als een betaald instrument van consumentenbedrog. Ik kocht een tweedehands auto die veel mankementen had. Alleen o.a. de verkoper (Ad van Riel, Vakgarage Jan van Riel) had waarschuwingslampjes gedoofd, waaronder het waarschuwingslampje van de airbag. Ik heb een recensie geschreven. Volgens Klantenvertellen beweerde de verkoper vervolgens dat de aankoop meer dan zes maanden geleden had plaatsgevonden, hetgeen niet waar was. Daarom moet ik de datum van aankoop bewijzen. Ik heb dat verschillende keren gedaan. Desondanks heeft Klantenvertellen de recensie niet gepubliceerd. Nederland en Europa zouden review portals die betaald worden door verkopers en dan alleen goede reviews publiceren wettelijk moeten verbieden.
Company Name | Engelhardt |
Beste Alexander, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Graag leg ik de situatie even aan u uit. Klantenvertellen opereert als een onafhankelijke platform. Dat betekent dat wij een aantal voorwaarden hebben om een review achter te laten. Het bedrijf waar u een review heeft geschreven gaf bij ons aan dat de aankoopervaring ouder was dan zes maanden. Wij starten dan een procedure waar we aan u het bewijs opvragen dat u in de afgelopen zes maanden klant bent geweest. Dit bewijs hebben wij inderdaad ontvangen en u bent inderdaad klant geweest in de afgelopen zes maanden. Echter heeft u in de tussentijd weer een nieuwe review geschreven en dat is niet toegestaan. Je mag maar één review per ervaring schrijven. Als een beoordelaar een tweede review schrijft over dezelfde ervaring laten wij altijd de meest recente review staan, omdat dit de meest recente en relevante ervaring is. Uw tweede review (de meest recente) staat op dit moment nog in quarantaine. Een beoordeling met een score lager dan en zes komt bij ons altijd de eerste zeven dagen in quarantaine zodat het bedrijf en de beoordelaar contact met elkaar kunnen opnemen om te kijken of het probleem opgelost kan worden. Na deze zeven dagen (op 08-06-2021) komt de beoordeling gewoon online als deze voldoet aan onze voorwaarden. Uw beoordeling komt na zeven dagen gewoon online. U ontvangt ook altijd automatisch een mailtje hierover als u een beoordeling plaatst die lager is dan een zes. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u. U kan dan mailen naar [email protected] of even bellen naar 013-7009708. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen
Goed en snel
Company Name | Autobedrijf de Baaij |
door de regel altijd fijn geholpen hoor. alleen vorig jaar kwam ik er zelf niet uit met het xl bestand mailen en toen kreeg ik een zeer korte sneer. dat dit zo niet de bedoeling is. nou toen was ik er klaar mee. maar doordat ik onlangs een gemiste oproep van jullie had, kreeg ik door, dat jullie je afvroegen waar is Vechtdal toch. hier zijn we dan weer en zie erg uit naar de reviews . we rekenen op jullie komt vast goed, fijn contact gehad jan slagter
Company Name | UITVAARTVERZORGING VECHTDAL |
Beste Jan, Hartelijk dank voor je mooie woorden. Uiteraard zijn wij blij dat je ons systeem gebruikt en dat willen we natuurlijk zo houden. Fijn je onlangs gesproken te hebben en we gaan binnenkort weer mooie beoordelingen verwachten. Met vriendelijk groet, Nick van Team Klantenvertellen
duidelijke uitleg van de medewerker en prima + snelle opvolging
Gewoon goed, ook wanneer er een probleem is.
Company Name | Antwan Tuin Totaal |
Hier vind u nog goede service zoals het hoort ! zeker een aanrader met snelle service .
Sinds een maand werken wij met Klanten Vertellen, naar volledige tevredenheid! Goed en helder contact. Altijd goed bereikbaar. Vaste contactpersonen die meedenken en de juiste support bieden. Top!
Vanmorgen heb ik een ontzettend leuk en behulpzaam gesprek gehad met Julia. Zij heeft mij perfect geholpen en is een voorbeeld voor menig servicemedewerkster. Zonder veel te hoeven uitleggen begreep Julia mijn probleem meteen en heeft adequaat actie ondernomen. In mijn optiek zou Julia als medewerker van het jaar betiteld moeten worden.
Company Name | Zevenbergen Interim |
Goede duidelijke uitleg aan de hand van een mail telefonisch contact met mij gezocht en uitleg! 1 woord TOP
Company Name | Koopman |
Als je een auto koopt met garantie, meestal 6 maanden, en de garantieperiode is voorbij en je hebt alsnog allerlei problemen, kan je over je slechte ervaringen met een autobedrijf dus geen review plaatsen. Kortom: dus als je een auto koopt met garantie, kan je een review nadien wel vergeten, want die wordt niet geplaatst. Toch wel een slechte zaak, want als je alsnog problemen hebt met een auto, kunnen die ook juist na die garantieperiode naar boven komen.
Goedemorgen Han, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Klantenvertellen is een omgeving waar klanten van bedrijven een beoordeling kunnen achterlaten, om potentiële klanten te helpen in hun keuze of ze met het bedrijf in zee wensen te gaan. Doordat een recente ervaring het beste beeld schept van de dienstverlenging van het bedrijf hebben we inderdaad een spelregel waarin we aangeven dat een ervaring niet ouder mag zijn als zes maanden. Enkel om het beste beeld te scheppen hoe een bedrijf op het moment beoordeeld wordt naar aanleiding van de recente ervaringen. Met vriendelijke groet,
Altijd daar voor mij en super vriendelijk
Fijn dat als je belt dat de telefoon meteen wordt aangenomen door de persoon die je kan helpen om een probleem op te lossen. Heel goed en snel geholpen.
Dik tevreden :)
Company Name | Autohopper |
Bedankt voor deze mooie feedback! Goed om te horen dat wij voldoen aan de service waar wij naar streven!
De support afdeling is altijd bereikbaar en niets is te veel gevraagd. Kortom, met alle mogelijke beoordeling partijen ben ik blij dat ik voor Klantenvertellen heb gekozen.
Company Name | Top Kunstgras BV |
Directe en snelle communicatie door Nick
Company Name | Juwelier Pieter jacobs |
ik ben heel goed geholpen en duidelijke uitleg gehad.
Company Name | Roncas autoschade |
Al jaren maken wij gebruik van Klantenvertellen. Wij verkopen echt op en door de reviews op klanten vertellen. Paar keer contact met jullie gehad en elke keer met tevredenheid.
Company Name | Auto Oosterhof |
Slechte reviews worden niet geplaatst. Er woord met het bedrijf contact opgenomen om de zaak op te lossen. Hartstikke mooi, maar zet dan onder de review dat het opgelost is, net zoals bij klachtkompas.nl. Dit is puur consumenten bedriegen. Als je als bedrijf op deze manier een goede naam wil kopen, dan klopt er iets niet. Ben benieuwd, deze review zal ook wel in de prullenbak verdwijnen.
Beste meneer, mevrouw Ruud, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uit uw beoordeling verneem ik dat u onlangs een review heeft geplaatst voor een bedrijf, waarbij uw vraag/klacht aanvullend opgelost is? Fijn te vernemen! Indien u wenst kunt u dan uw review aanpassen, door middel van een aanpassingsverzoek. De beoordelaar heeft dan inderdaad de mogelijkheid om de review zelf te verwijderen. Dat kan het bedrijf zelf namelijk niet! Wij adviseren onze klanten ook altijd om aan beoordelaars te vragen de oorspronkelijke review aan te passen zodat andere klanten zien dat er contact is geweest en de vragen opgelost zijn. Precies wat u zegt; dat geeft een goed & transparant beeld voor evt. potentiele kopers. Op uw e-mailadres kan ik helaas geen andere beoordeling herleiden. Hierover kom ik graag met u in contact,
prima
Company Name | VHP |
Klanten vertellen maakt het mogelijk dat patiënten de praktijk ten alle tijden kunnen beoordelen en maakt een aparte patiëntenquête overbodig. Het is erg prettig om terug te kunnen lezen hoe patiënten een bezoek aan ons hebben ervaren. Het is ook mogelijk om op reviews te reageren. Medewerkers van klanten vertellen zijn altijd erg snel en makkelijk telefonisch te bereiken. Kortom; een erg fijne service.
Company Name | Staas&Bergmans |
Bij een keer wat mindere review wordt deze iom klant niet geplaatst. Dus weinig objectief en betrouwbaar
Company Name | SSi |
Beste meneer van de Sande, Hartelijk dank voor uw beoordeling op ons platform. U geeft aan dat uw review niet geplaatst is op ons platform. U heeft op 12 april jl. een review geplaatst voor CROP NonPaints.Zij hebben hierover contact opgenomen met u. Zij hebben ons aanvullend aangegeven dat u uw review verwijderd wenst. Dit is tevens vanuit ons via een mail bij u geverifieerd. Indien u alsnog uw review geplaatst/gepubliceerd wenst, is dat uiteraard geen probleem. Dan zullen wij dit alsnog voor u in orde maken, Met vriendelijke groet,
Correct en adequaat te woord gestaan, snelle opvolging van vragen & verzoeken
review klantenvertellen, onterecht, waar ik niet blij mee was kon snel verwijderd worden, heel fijn
Company Name | van de Wetering zonwering |
snel antwoord en goede service
Company Name | a27 auto's |
169 Dr Hub van Doorneweg
Tilburg 5026 RC
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours