Gewoon goed!
Beste Sjef, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met desbetreffend bedrijf. Jammer dat zij uw beoordeling nu mislopen. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u voor welk bedrijf uw review bedoeld is. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen
Goede ervaringen gehad met de mensen van Klantenvertellen. Er wordt snel en adequaat gereageerd op vragen en opmerkingen.
Company Name | Happy Camp NL |
Contact gehad met Nick naar aanleiding van tijdslijn van versturen van uitnodigingen naar klanten. Ik was op het moment niet bereikbaar telefonisch, vervolgens alle info duidelijk en uitgebreid verkregen via de mail waarmee wij gelijk aan de slag konden om ons probleem te verhelpen. Het probleem lag niet bij Kiyoh, maar bij de koppeling tussen ons platform en Kiyoh.
Company Name | Voordeelmat.nl |
Wat ouderwets zeg om geen tarieven op de site te plaatsen. Ik ga voor een ander kijken want ze zijn niet transparant.
Goedemorgen Bert, Hartelijk dank voor uw feedback. Klantenvertellen bundelt vaak krachten met brancheorganisaties waardoor er ook branche specifieke afspraken zijn. Dit overzicht is in de loop der jaren erg gegroeid waardoor het heel onoverzichtelijk is om dit op de website te plaatsen. Om deze reden hebben we ervoor gekozen om dit niet online te publiceren. Mocht u nog informatie willen ontvangen, kunnen wij altijd één van review adviseurs contact met u op laten nemen. Als u dit nog wenst, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet,
Vriendelijk en behulpzaam
Snel en adequaat gereageerd op mijn contactverzoek. Erg netjes.
Company Name | Bergman & Postma Financieel Advies |
Ik plaats een beoordeling over een bedrijf Mijn beoordeling qas gebaseerd op een ervaring waarbij er nog net geen transactie had plaats gevonden. Nu wordt de review voor dat bedrijf niet geplaatst omdat er geen rekening of betaling is Mij review is ook juist dat het voortraject van het bedrijf en de gemaakte afspraken niet nagekomen werden. Dit soort beschermconstructies zorg voor een vertekend beeld. Geen eerlijke presentatie van beoordelingen dus.
Company Name | B |
Beste B, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat u het vervelend vindt dat wij uw review niet hebben geplaatst. Wij hebben ervoor gekozen ons reviewsysteem zo in te richten dat alleen klanten een review mogen achterlaten. Wij kunnen uw standpunt echter goed begrijpen. Er zijn andere reviewsystemen waar iedereen een review kan schrijven. U kunt hier eventueel uw verhaal delen. Het desbetreffende bedrijf heeft uw review ontvangen en gelezen, dus zij zijn zich bewust van uw ervaring met hun bedrijf. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen
Snelle en vlotte afhandeling.
Ik heb nu wat extra tools gekregen om mijn klanten beter en sneller te bereiken met de vragenlijst van klanten vertellen! Deze man zou ik 100% aanbevelen.
Company Name | Marco Kolt Automobielen |
Wij hebben voor klantenvertellen gekozen omdat wij graag de waarderingen van onze klanten op een onafhankelijke manier willen delen. Voor een beoordeling via Google is heeft de klant een Google account nodig en dat is bij klantenvertellen niet het geval. Aangezien wij heel trots zijn op al onze beoordelingen is het voor ons belangrijk dat ook al onze waarderingen vanaf ingangsdatum in het cijfer tot uiting komen. Dit is uitdrukkelijk bij het aangaan van het contract aangegeven omdat dit bij een ander rating instituut niet het geval was. Bij klantenvertellen zou dit echter geen probleem zijn. Nu een jaar verder blijkt ineens dat de waarderingen ouder dan een jaar niet langer in het cijfer worden betrokken. Hiervoor moet er eerst worden doorgeklikt naar de pagina van klantenvertellen. Dit zou al sinds juni 2019 het geval zijn. Schijnbaar was dit bij het aangaan van de overeenkomt even niet meer noemenswaardig terwijl dit voor ons essentieel was bij de keuze voor klantenvertellen. Als alternatief is mij een instructie gemaild waarvoor ik onze websitebouwer moet inhuren om het complete cijfer te kunnen tonen. Gevraagd of iemand van klantenvertellen mij misschien even zou kunnen helpen of er een compensatie bestaat voor de kosten van onze websitebouwer die ik nu voor de tweede keer moet inhuren. Hierop werd wel vriendelijk geantwoord: 'Ik heb het even nagevraagd maar die mogelijkheid is er helaas niet.' Wanneer je waarde hecht aan het cijfer waarin alle beoordelingen terugkomen of wanneer je een kleinere organisatie hebt met jaarlijks een beperkt aantal beoordelingen dan adviseer ik om echt even verder te kijken.
Company Name | Rendement van Geluk |
Beste Ozewald, Hartelijk dank voor je review en heel fijn je gesproken te hebben! 🙂 Inderdaad, de Widgetscore is gebaseerd o.b.v. de reviews die verzameld zijn over de laatste twaalf maanden en daarbij wordt ook het totaal aantal verzamelde reviews getoond. Uiteraard denken we graag met je mee, vandaar ons advies om met meerdere vragenlijsten te gaan werken voor bestaande klanten. Tijdens de ‘customer-journey’ (klantreis) zijn er bij jullie meerdere momenten om klanten uit te nodigen voor een beoordeling. D.m.v. een extra vragenlijst kun je specifiekere vragen stellen die relevant zijn voor het traject waarin de klant zich op dat moment bevindt. Dit is natuurlijk waardevolle info die gebruikt kan worden om jullie bedrijfsvoering wellicht te verbeteren én blijft de Widget up-to-date. 💥 Dus, ben je hier alsnog in geïnteresseerd dan horen wij dat graag! Wij zijn namelijk van mening dat Klantenvertellen nog steeds een meerwaarde zal zijn voor jullie onderneming waarmee tot op het heden prachtige reviews zijn verzameld. Ga daar mee door! 🚀 Met vriendelijke groeten, Team Klantenvertellen 🙌
Snel handelen.
Prima te woord gestaan en direct actie ondernomen. Klasse. Al jaren een zeer tevreden klant.
Company Name | Vakgarage Prins Auto |
Snelle, vriendelijke en professionele reactie
Company Name | Smeets Autogroep |
Snel en goed geholpen! :)
Company Name | Vloerverwarming Limburg |
Wat ben ik goed geadviseerd en geholpen. Chapeau.
Company Name | Wiggers |
op eigen initiatief contact opnemen om te horen of we tevreden zijn en tips geven waardeer ik zeer
Company Name | Claassen Advocaten |
Recensies krijgen over je werk helpt je business vooruit. Klanten vertellen is een goed initiatief daarvoor.
Company Name | RIJCOACH.COM |
Het systeem werkt erg gemakkelijk, heel erg gebruiksvriendelijk. Daarnaast is het persoonlijke en fijne contact met en vaste contactpersoon erg fijn. Snelle en goede reacties op vragen. Alles wat je verwacht van een review systeem. Wij zijn zeer tevreden met Klantenvertellen!
Company Name | Green Planet Mobility |
Onze klanten kunnen binnen een zeer korte tijd een beoordeling invoeren
Company Name | Coster Warmtetechniek BV |
De verhuizers waren mooi op tijd. Waren vriendelijk, werken snel en netjes. En het was voor een leuk prijsje. Ik ben tevreden.
prettig contact, goede hulp bij vragen.
Company Name | vakgarage dorscheidt |
Correct bedrijf waar je nog echt geholpen wordt.
Company Name | Maas Auto's |
Prima manier om de klantbeleving mee te monitoren.
Company Name | Bas Poelstra Uitvaarten |
professional bedrijf en goed bereikbaar
Company Name | abc auto's |
Wat een ontzettend goed werk leveren jullie. Zorgvuldig, vriendelijk en professioneel. Aanrader!
169 Dr Hub van Doorneweg
Tilburg 5026 RC
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours