Fijn systeem.

Fijn systeem en goede communicatie.

Goede ervaring maar soms mis ik de communicatie op het juiste moment

Wij werken al een tijdje met Klantenvertellen. Klantenvertellen is een bewegende partij. Er verandert regelmatig van alles. Dit om te optimaliseren. Dit is fijn! Helaas mist het wel eens aan de communicatie op het juiste moment. Er veranderen soms best grote dingen en dan is het handig om dit (vooraf) te weten. Nu komen we er soms zelf achter en dat is vervelend omdat je het liever vooraf wilt weten. Verder zijn de lijntjes kort. Hebben we vragen dan krijgen we vrij snel reactie en dat is fijn. Dingen worden daardoor snel opgelost.

Hi Mariëlle, Hartelijk dank voor de beoordeling! Lijkt me goed om deze korte lijnen voort te zetten om zo de ervaring t.b.v. de communicatie ook te verbeteren!

goede service

Prima geholpen

Klantvriendelijk systeem en behulpzame medewerkers

Gelukkig heb ik niet vaak hulp nodig van uw organisatie en dit komt natuurlijk omdat het systeem heel duidelijk en fijn is om mee te werken. De enkele keer dat ik contact heb gezocht voor hulp ben ik snel, vriendelijk en professioneel geholpen.

Goedemiddag Wil, Goed om te horen dat het systeem en contact als prettig ervaren wordt. Hartelijk dank voor uw beoordeling!

zeer toegankelijk

Tessa heeft mij uitstekend geholpen om zowel de nieuwe portal te activeren als Klantenvertellen als bladwijzer te installeren

Vlotte communicatie

Er werd vlot gecommuniceerd en vragen werden goed opgevolgd en beantwoord.

Een goede operatie met een perfect resultaat.

Door de opgedane ervaring en de rust die dokter Van den Berg tijdens de operatie uitstraalde is het een groot succes geworden en is alles geheel naar wens verlopen.

Geen mogelijkheid om op lokatie te zoeken

Weinig interessant als er niet op locatie gezocht kan worden

Beste mevrouw Barbara, Wij faciliteren een reviewsysteem en wij zijn geen vergelijkingssite. Hierdoor kan u niet filteren op locatie. Mocht u interesse hebben om met een bedrijf in zee te gaan, maar u wenst hiervoor eerst de reviews te lezen, dan kan u middels ons platform deze inzien. Uiteraard mits zij aangesloten zijn op ons platform. Met vriendelijke groet,

Zeer goede service

Altijd snelle actie, werken snel en zijn zeer accuraat

Hallo Gerda, Wat fijn om te horen, dank voor je review!

Goede begeleiding bij het opzetten van ons eigen Klantenvertellen account

Kenzo heeft mij goed uitgelegd wat ik kan en mag verwachten van Klanten vertellen. Het instellen van het account was ook goed geregeld en heel eenvoudig te doen.

Hi Barry, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag!

Perfect. Fijne mensen! !!!!

Alles werkt naar behoren en samenwerking loopt prima

Top geregeld

Sterke partner geworden die geleerd heeft van zijn eigen fouten!

Wij zijn zo'n beetje vanaf het eerste moment klant van KlantenVertellen. In het begin merkte je duidelijk de kinderziektes en was het soms niet makkelijk schakelen. Dat is ontzettend goed opgepakt en wij hebben KlantenVertellen uit zien groeien tot een hele fijne partner! Het is niet zomaar een statisch systeem meer maar een werkbare tool voor ons als bedrijf. Hebben wij vragen of opmerkingen dan is er een live aanspreekpunt die makkelijk bereikbaar is. Zonder meer erg fijn allemaal en meer lof kan ik niet uitspreken.

Hallo Johan, Hartelijk dank voor de beoordeling! Wat fijn om te lezen!

Prettig en kundig

Er word mee gedacht met klant.

Goede hulp bij oneerlijke review

Fijn en snel geholpen aan de telefoon

Het was een heel fijn en duidelijk gesprek met deze heer. Vriendelijk en zeer correct!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

goedherstel bedrijf.

Correct duidelijk, en handig advies

Overgang voorbereid, en de site gecontroleerd. Verder helder advies, en waardering voor de stand van zaken.

zeer goed en pretig

zeer goed en prettig duidelijk

Goed bedrijf transparant

Zeer behulpzaam en andere zaken

Uitstekend geholpen

Vanochtend met Mohamed gesproken. Zeer fijne en professionele uitwisseling. Ben uitstekend en helder geholpen.

Probleemloos verlopen

Geen toevoeging

Binnen no-time was het probleem opgelost

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en binnen no-time was het probleem opgelost.

Hi Rusen, Dankjewel voor jouw review, wat fijn om te horen!

Aanrader voor het eenvoudig verzamelen van reviews

We zijn nu een aantal jaar klant bij Klantenvertellen. We zochten een gemakkelijke manier om feedback te verzamelen en de beoordelingen van onze klanten online zichtbaar te maken en dat is precies wat we hier vonden. Het reviewsysteem is lekker duidelijk, zowel voor ons als voor onze klanten. En nu we een vast contactpersoon hebben worden vraagtekens en e.v.t. problemen ook een stuk sneller opgepakt. Al met al zijn we grotendeels tevreden over de samenwerking. Een aanrader dus voor het eenvoudig online verzamelen van klantreviews :)

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709