Verbazend slechte service

We zijn reeds jaren klant en sinds kort werkt de koppeling met google niet meer,; onze sterretjes worden niet meer getoond/herkend door Google. We wachten nu al 4 weken op een oplossing die er maar niet lijkt te komen. Is de eerste keer dat we echt een issue hebben, maar ik had me hun service wel anders voorgesteld.. #klantenvertellen Als er niet snel een oplossing komt, dan zal ik overschakelen naar een andere provider.

een klasse bedrijf

er zijn maar weinig bedrijven die zoveel doen voor de klanten

Goed met hulp

Ben benieuwd naar het vervolg

alle contacten ok

De contacten verlopen vriendelijk

Hi Guido, Bedankt voor je mooie review!

Mooi platform en zeer behulpzaam en kundig personeel

Werken met klantenvertellen was voor mij nieuw. De bestaande inrichting moest aangepast worden en daar heeft Kenzo super mee geholpen. Veel kennis, denkt graag met je mee en neemt alle tijd. Uiteindelijk een mooi en makkelijk platform en wij zijn weer up to date. Keep up the good work!

Hi Irene, Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen!

Goede service en vervangend vervoer.

Contact gehad met Daniël Hof. Alles goed geregeld.

goed geholpen!

snelle service

Hi M van Eersel, Fijn om te horen, bedankt voor de review!

Hallo Jeroen, Dankjewel voor de beoordeling!

Prima klantenservice, jammer dat ik ze nodig had

Ik wilde inloggen op mijn account, bleek deze niet meer te werken. Contact moeten zoeken met klantenservice, uiterst vriendelijk, maar ik had een tijd geleden al een update moeten krijgen, maar was er door geslipt. Beetje jammer, maar wel direct en professioneel door ze opgelost. Mijn dank.

Gewoon duidelijk en goed

Goede ervaring zou het aanraden

klantvriendelijk en behulpzaam

Fijne en duidelijke communicatie. erg vriendelijk te woord gestaan.

Prettig en deskundig geholpen nav een review

Naar aanleiding van een review heb ik contact gehad met Mohamed. Van hem heb ik goede info gekregen over hoe ik hierop moet reageren. Bedankt daarvoor.

accuraat

Top club. Men reageert snel duidelijk en houdt zich aan de afspraken.

Hoi Hans, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Zeer goed en snel geholpen

alle vragen worden direct opgepakt, snelle en vakkundige service!

Hoge kwaliteit klantenservice/helpdesk. Zeer tevreden over het klantenvertellen platform.

Prima service, snel en accuraat antwoord op mijn vraag

Prima service, snel en accuraat antwoord op mijn vraag

De consument wordt opgelicht en Kiyoh verdient eraan.

Met het hier onder geschreven antwoord blijkt dat mijn negatieve review dus uiteindelijk door niemand wordt gelezen. Kiyoh heeft een manier gevonden om handig geld te verdienen aan uw review. Want men (het bedrijf met de negatieve beoordeling) mag bepalen waar het review geplaatst wordt. Mijn ervaring zal dus niemand op andere gedachten brengen . Ik ben meteen klaar met Kiyoh. Kiyoh faciliteert dus op deze manier alleen positieve reviews ipv juist de consument te helpen met een aankoop. Kiyoh zet de consument op het verkeerde been. Omdat als het review negatief is wordt die geplaatst waar niemand hem zal associëren met hetgeen waar het review over gaat. Dus zonde van mijn en uw tijd niemand schiet er iets mee op behalve de leverancier en natuurlijk Kiyoh. (Kiyoh): De review adviseur mailt mij. Bedankt voor uw bericht. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft ook de kans om met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden.

Beste meneer Maarten, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. Op basis van uw gegevens heb ik het even nagekeken en wij zien dat u een review heeft achtergelaten voor Buitenhof Tuinmeubelen. Deze vindt u terug in de bijlage. Dank hiervoor. Ook als u ontevreden bent, is uw mening van belang! De review wordt in dit geval niet meteen gepubliceerd. Deze blijven 7 dagen offline. Zo heeft desbetreffende organisatie de kans om met u in gesprek te gaan. Tevens bieden wij met Kiyoh een open platform, zodat alle consumenten, die een afgeronde aankoopervaring hebben, de mogelijkheid hebben om een ervaring kenbaar te maken. Ongeacht of zij hiertoe een verzoek ontvangen. Echter, willen wij ook onterechte imago schade voorkomen. Vandaar dat een beoordeling de eerste 7 dagen in quarantaine wordt geplaatst. Mits de review voldoet aan onze gebruikersvoorwaarden wordt hij na de quarantaineperiode altijd gepubliceerd als meest recente beoordeling. Wijzigt u de review, dan blijft de oude beoordeling inzichtelijk met een link in de nieuwe review. Uw beoordeling kunt u terugvinden op de volgende pagina: https://www.kiyoh.com/reviews/1047253/buitenhof_tuinmeubelen. Met vriendelijke groet,

prima geregeld

Snel geregeld en prima in oorde

Duidelijke lessen

Erg duidelijk en voldoende variatie

Meedenkend, duidelijkheid en prettige ondersteuning

Meedenkend; bij het inrichten en opstellen van de enquêtelijst. Duidelijkheid; in uitleg naar diversiteit aan mogelijkheden. Prettige ondersteuning; bereikbaar bij specifieke vragen en het ontvangen van de nodige tips en mogelijkheden om je cliënten te attenderen op de resultaten van je beoordelingen.

Bedankt voor deze mooie review Marcel!

Zorg op maat

Luisteren, meedenken en maken per individu, betrokken en persoonlijk

Zakelijk en plezierig contact

Alert en professioneel waar het gaat om onjuiste berichten.

Heel goed: ik werd eerder geholpen dan de bedoeling was.

Heel goed!

Een professionele en betrouwbare partij die weet wat ze doet.

Weten erg veel van reviewmarketing: wat consumentenreviews voor grotere en kleinere bedrijven (in de bouw) kunnen betekenen in hun bedrijfsvoering. Klantenvertellen kent de ondernemers en denkt met hen mee. Ook als er een keer een minder positieve beoordeling binnenkomt. Hun werkwijze is strikt; reviews van consumenten worden niet verwijderd, tenzij deze niet voldoen aan de strikte voorwaarden. Er wordt dus niet 'gerommeld' met reviews. Voor de website Bouwnu.nl is Klantenvertellen daarom een belangrijke samenwerkingspartner om Bouwnu.nl tot een succes te maken. Steeds meer (bouw)consumenten en bouwbedrijven zien het belang van Bouwnu.nl.

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709