Adequaat, behulpzaam en vriendelijk

Vriendelijk, hardwerkend en behulpzaam! Zeker aan te bevelen, wij zijn zeer tevreden!

Betrouwbare partij

Wij zijn na 3 maanden gebruik uiterst tevreden over klantenvertellen

Door het integreren in allerlei bestaande standaard mailcorrespondentie hebben we op korte tijd al meerdere reacties mogen ontvangen, zowel positieve als een aantal mindere. De opmerkingen hebben we omgezet in acties om onze processen daar waar mogelijk te verbeteren. Als Ease zijn wij uitermate tevreden met dit extra meetinstrument waarbij de klanttevredenheid snel gemeten kan worden, daar waar nodig ook snel bijgestuurd kan worden.

Prima te word gestaan

Goed gesprek, goed geholpen

fout na fout, slechte opvolging

Helaas tot 2 x toe tegen ons verzoek iets gepubliceerd dat nog in de testfase was. Een keer zien wij door de vingers. De tweede keer hebben wij de dienstverlening opgezegd. Vervolgens slechte opvolging van de klacht en onvolledige afronding van de opzegging.

Beste Moniek, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat deze testfase niet volgens wens is verlopen. Inmiddels is hier contact over geweest om dit te bespreken en om de opzegging af te ronden. Met vriendelijke groet,

Uitstekende service

Ik ben goed geholpen en de medewerker gaf me goede tips om optimaal gebruik te kunnen maken van het systeem. Mohamed luistert erg goed naar je wensen en vertaalt die naar oplossingen. Een topper!

prima geregeld

accuraat en meedenkend

niet betrouwbaar.

had een reactie op een site gegeven die heel veel leek op de site waar ik iets gekocht had. nadat ik gemeld had dat dit cijfer ongeldig is. kreeg ik geen reactie. ze reageren niet op e mails. de beoordeling cijfers van deze site zijn waardeloos en onbetrouwbaar.

Beste meneer, mevrouw Jurat, Helaas hebben wij nog niks van u mogen vernemen. Wij vernemen alsnog graag van u, om u verder te helpen met bovenstaande. Bedankt dat u de moeite neemt om voor Klantenvertellen een review te plaatsen. U geeft aan dat u een review heeft geplaatst bij een bedrijf maar dat u deze wenst te verwijderen. Heeft u deze review middels ons platform geplaatst? Indien een beoordelaar namelijk bij ons aangeeft de geschreven beoordeling te willen wijzigen en/of zelfs te willen verwijderen, dan is dit zeker mogelijk. Zou u middels een reactie hierop willen aangeven welk e-mailadres en voor welk bedrijf uw beoordeling betreft? Wij helpen u graag verder. Ik verneem graag van u,

Goed geholpen

Geen lange wachttijden aan de telefoon. Goed en snel geholpen.

netjes en snel geregeld

op onze site was er sprake van misbruik en dhr Ahmidouch heeft ons prima uitgelegd wat en hoe te handelen.

Super fijne support!

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Willem. Hij denkt goed mee, is ondernemend, toont initiatief en is altijd goed bereikbaar om mij te woord te staan om de nodige ondersteuning te bieden.

Niet betrouwbaar en manipuleert de zaak

Klantenvertellen is niet eerlijk en manipuleert de zaak. Slechte reviews voor een bedrijf worden wel doorgespeeld naar het betreffende bedrijf. Maar de review wordt vervolgens niet geplaatst. Daardoor is het makkelijk te roepen dat een bedrijf altijd goede review cijfers heeft. Alleen als het aan de klant ligt wordt de slechte review geplaatst met commentaar van het bedrijf. Niet mee in zee gaan met dit bedrijf als je eerlijke reviews over jezelf wilt. Als je van plan bent om de zaak/publiek te bedriegen en op te lichten dan ben bij je hier op de juiste plek. P.S. Deze review zal ook wel niet geplaatst worden, geeft niet hoor er zijn wel andere plekken waar je je ervaringen met dit soort bedrijven kan plaatsen.

Beste meneer, mevrouw H., Bedankt voor uw beoordeling. Mag ik u vragen waarop u bovenstaande baseert? Op het moment dat een beoordeling wordt geplaatst, dan wordt deze 7 dagen in quarantaine gehouden, mits het een cijfer van een 6 of lager betreft. Bedrijven worden hierover altijd geïnformeerd en wij adviseren hen dan om in de 7 dagen contact op te nemen met de klant. Mocht de beoordeling niet gewijzigd en/of aangepast worden door de beoordelaar zelf dan wordt de beoordeling alsnog na 7 dagen gepubliceerd. Wij staan u graag te woord, Met vriendelijke groet,

Vriendelijke, betaalbare, snelle en kwaliteit service

Snel gerepareerd tegen een goede prijs. Keurige routebeschrijving bij e-mail. Na de reparatie meer vertd over de status van de telefoon. Vriendelijk, service gericht, ik zou deze zaak zeker aanraden.

Als ik een probleem heb, dan word ik snel geholpen.

Goede ervaringen met de mensen die je direct helpen.

Erg goede service, fijn en duidelijk platform om mee te werken.

Goede ervaring mee, gebruiksvriendelijk en gemakkelijk en overzichtelijk voor de klanten.

Niet objectief

Er staat aangegeven dat iedere consument een beoordeling mag schrijven over het bedrijf. Helaas blijkt dit, na goed zoeken in de regels van 'klantenvertellen' niet het geval. DHL levert keer-op-keer een waardeloze service. Pakketjes verkeerd gesorteerd en structureel te laat geleverd. Weer een dag thuis gebleven voor niks. Dit zou ik graag in een review laten weerklinken, omdat zij met deze service wat mij betreft geen 7 verdienen. Omdat deze 'klantenvertellen' service door DHL wordt afgenomen, wordt er voor gezorgd dat ze niet veel lager scoren. Dit door simpelweg weinig reviews af te nemen. Helaas moet ik deze tooling dan ook een onvoldoende geven. Het geeft weerspiegeling, althans geeft niet de mogelijkheid tot een reële, objectieve meting van de diensten van een bedrijf.

Goedemiddag meneer Nico, Wij hebben een beoordeling van u ontvangen op Klantenvertellen.nl, waarvoor onze dank. In uw review over Klantenvertellen.nl geeft u aan ontevreden te zijn over de diensten en de service van DHL en dat u over dit bedrijf geen beoordeling kunt plaatsen. Een consument kan op twee manieren een beoordeling achterlaten voor een bedrijf. Ze worden per mail uitgenodigd het bedrijf om een beoordeling te plaatsten of ze kunnen via de publieke pagina van een bedrijf: https://www.klantenvertellen.nl/reviews/1035102/dhl?from=widget&lang=nl via de beoordeel ons knop om op eigen initiatief een beoordeling plaatsten. Wanneer u zonder uitnodiging een beoordeling plaatst dient u altijd nog even ter verificatie een link te bevestigen die wij dan sturen naar het mailadres waarmee de review is geplaatst. Wilt u als nog een review plaatsten over DHL, dan mag u dat doen via deze link: https://www.klantenvertellen.nl/add-review/1035102/dhl?lang=nl Heeft u nog andere vragen en/of opmerkingen? Dan sta ik u natuurlijk graag te woord.

Helemaal goed, niets meer aan doen

Klantenvertellen werkt erg fijn. Systeem is eenvoudig in gebruik en doet wat het doen moet. Het persoonlijke contact daarnaast maakt de samenwerking erg prettig

Hi Matthijs, Fijn om te horen dat zowel de samenwerking en het systeem als prettig ervaren wordt. Bedankt voor je beoordeling!

Zeer goed!

Mannen werkten prima samen, pleegden goed overleg met mij, we zochten samen naar oplossingen, de afwerking was uitstekend! Niets dan lof dus!

Beste Karel, Bedankt dat u de moeite neemt om een review te plaatsen. Echter is de review die u geschreven heeft niet bij het bedrijf geplaatst waar u bedoelde, maar is deze op onze eigen pagina (Klantenvertellen) geplaatst. Mag ik u vragen hoe u bij onze website kwam in plaats van bij het bedrijf waar u de review wilde plaatsen? Ook kan ik u helpen de review op de juiste plek te plaatsen. Met uw toestemming kan ik deze verplaatsen, naar de plaats waar deze thuishoort, welk bedrijf was dit? (in verband met de geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen en verwijderen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver) Het bedrijf zal erg blij zijn met uw review! Mochten wij, binnen 3 werkdagen geen reactie van u ontvangen, dienen wij de beoordeling helaas offline te halen omdat deze niet voor Klantenvertellen bedoeld is.

Review systeem prima, slechte klantenservice

Beoordeling systeem werkt al 3 jaar prima. Na een klacht heeft Mohamed mij prima geholpen tot een tevreden oplossing te komen. De klacht betrof het niet ontvangen hebben van stickers. Deze zijn inmiddels door Mohamed netjes opgestuurd. Top!

fijn gesproken

uitstekende service!!

Ik heb mijn aanvraag nog niet ingediend bij freo maar het voelt goed ze hebben mijn verhaal al gehoord waar voor ik een aanvraag gedaan heb. Het komt allemaal goed heb er vertrouwen in.

Super snelle service/terugkoppeling

Super snelle service/terugkoppeling

Fijn geholpen!

Mijn vraag was snel beantwoord :)

Website is makkelijk te manipuleren

Via via op jullie website gekomen juist omdat een organisatie met de hoge waarderingen te koop loopt; Ik durf te wedden dat bijna alle reviews volledig zijn gemanipuleerd. Als jullie geen kwaliteitstoets hebben voor het toelaten van reviews, dan heeft dat invloed op alle reviews die jullie hebben op klantenvertellen.nl. Ik heb daar in ieder geval 0 geloof meer in. Ik zou even deze lijst doorlopen: https://www.klantenvertellen.nl/reviews/1040227/nederlandse_zonnepanelen_unie_bv

Dag Edwin, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Klantenvertellen is een onafhankelijke reviewplatform waarbij we de betrouwbaarheid van reviews op ons platform erg serieus nemen. Hierbij voeren we automatische controles uit op basis van (o.a.) e-mailadressen en IP-adressen. Het grootste deel van nepreviews onderscheppen we op die manier. Daarnaast voeren we steekproeven uit om op fraude te controleren. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Belt u ons gerust als u nog vragen hebt via telefoonnummer: 013-7009709. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

een vlot en duidelijk antwoord op mijn vraag

wij maken al geruime tijd van het beoordelingssysteem. Goed product en prima service.

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709