Zeer goed en professioneel geholpen!!

Goed als het volledig zou werken

Medio Juni 2019 werd de koppeling van recensies niet meer bijgewerkt naar de marktplaats portaal waar ik de dienst voor genomen heb! Gebeld daarover en er werd aangegeven dat ze er mee bezig waren. Nu januari 2020 na ruim 6 maanden nog steeds niet werkend. Maar wel de nieuwe factuur met stilzwijgende verlenging van 2 jaar sturen?? Hierover gebeld en het zou opgelost worden met een tegemoetkoming.... word vervolgt. Daarom aanbeveling nu, nee. Werkt niet voorwaar ik de dienst voor afgenomen hebt.

Beste meneer Steven, Zoals zojuist besproken zijn we met man en macht bezig om deze koppeling te herstellen. Daarnaast hebben we de administratie even bekeken en is de verlenging van je abonnement met 1 jaar verlengd i.p.v. 2 jaar. De tegemoetkoming wordt uiteindelijk ook berekend op basis van de gehele periode waar de koppeling niet geüpdatet heeft om zo'n eerlijk mogelijke tegemoetkoming te kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,

Goede support en fijn contact

Snel kunnen schakelen over implementatie op onze website en reactie door onze klantenservice

Helpdesk is altijd snel te berijken en behulpzaam, men denkt met je mee. En ons review systeem op onze website wordt veelvuldig bekeken, dit is meer waard dan een dure advertentie!

Garage die openstaat voor overleg en netjes zaken afhandelt, top!

Allereerste gekochte auto veel problemen, van het een in het andere, een pech auto. Sarino stond meteen open voor een gesprek en begreep volkomen dat het vertrouwen in die auto weg was (ondanks dat ie elke keer netjes werd gemaakt). Na zoveelste probleem meteen een leenauto en ophaalservice van de defecte auto. Afspraak is afspraak daar! Er werd ons vervolgens netjes tegemoet gekomen in de aanschaf van de nieuwe auto. Alle tijd werd genomen om meerdere auto’s te bekijken en een proefrit te maken, zodat we toch een prettige auto kochten. Vandaag dan ook met een leuke fiat 500 en met een zeer tevreden gevoel vertrokken bij auto neplenbroek.

Super professioneel

Een enorme duidelijke service van alle medewerkers. Chapo

accurate opvolging en advies

een service gericht bedrijf met medewerkers die consumenten en bedrijvenbelangen samenbrengt tot een transparant en correcte ervarings platform waar objectiviteit hoog in het vaandel staat

Alles klopt bij deze mannen.

Telefoon wordt altijd gelijk opgepakt en je wordt serieus genomen. Negatieve beoordelingen zijn funest voor je bedrijf, zeker als de niet kloppen en ze gaan hier gelukkig heel voorzichtig mee om.

Professioneel, klantvriendelijk !

Prettige samenwerking.

Probleem gehad met een beoordeling die niet terecht was en waarbij het proces om deze te verwijderen nogal moeizaam was. Diverse keren gebeld en werd niet terug gebeld. Ook de periode dat de link niet werkte waarbij de beoordelingen niet door kwamen. Al met al denk ik dat er wat communicatie nog wel wat verbetering te behalen is.

Hele wazige manier van klanten aan het woord laten.

Bedrijven moeten je uitnodigen. Als het dus mis gaat krijg je echt geen uitnodiging. Dat verklaart dat bij een open forum een bedrijft een 3 krijgt en bij klanten vertellen een 8. Lekker makkelijk. Hoef dus nooit meer te kijken voor een review vaan klanten vertellen, zijn alleen succes verhalen

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Het is zeker niet mogelijk om enkel op uitnodiging een beoordeling te plaatsen. Indien u naar desbetreffende reviewpagina gaat, waarbij u een overzicht krijgt van alle beoordelingen, ziet u de mogelijkheid om op eigen initiatief een beoordeling te plaatsen, middels de "beoordeel-ons"-knop. Mag ik u vragen om welk specifiek bedrijf bovenstaande situatie betreft? Ik wil u namelijk graag verder helpen. Wij wensen u alvast een fijne jaarwisseling toe. Met vriendelijke groet,

Fantastisch geholpen door deze dames!

Zeer vriendelijke dames, zij weten waar ze over praten, hebben ons goed geadviseerd en geholpen. Ze zeiden wat ze deden en deden wat ze zeiden!

Echt heel erg slecht service

Wees gewoon eerlijk

Update 24-10: Helaas hebben we nog niks van u mogen vernemen, n.a.v. onderstaand bericht. Beste meneer Bosch, Bedankt voor uw bericht. Wij schrikken van uw bericht. Om die reden hebben we contact met u gezocht, via uw e-mailadres, die u bij ons heeft achtergelaten. Wij vernemen heel graag van u, Met vriendelijke groet,

Goed bereikbaar, goede service

Goed bereikbaar, goede service

Super snelle service

Mijn ervaring met klantenvertellen is goed. Vragen e.d. worden snel beantwoord. En vriendelijk personeel.

Mijn ervaringen zijn gewoon goed

Stijlloos - Leuk je eigen bedrijf reviewen > kijk bij de google reviews

Wat een stijloos bedrijf. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hebben al 10 jaar lang 8x accounts. Wilde nu kosten besparen omdat wij niet alle accounts gebruiken > dit kon (kregen nu een ander type account). Kosten 500 euro. Nou prima. Bleek dat we de andere kosten ook gewoon moesten betalen. Dus niks kosten verlagen. Extra betalen voor iets dat we . niet wilde hebben (en niet hebben besteld). Bellen en emailen met Kiyoh. Nu 6 maanden later nog steeds niet opgelost. Sturen ze een incasso. Nou ZOOOOOOO stijloos. Probleem is dat je je reviews hier hebt & dus niet zo makkelijk weg gaat. En dat weten ze dus. LET OP: GEEN zaken mee doen. Geen klantenservice, niemand belt terug, geen reacties op email, als je reacties, geen oplossingen, dus wees gewaarschuwd

Beste Arno, Update: Wij hebben onlangs contact gehad en we zijn samen tot een oplossing gekomen. Wij hopen onze fijne samenwerking voort te zetten. Mochten er onduidelijkheden zijn, dan vernemen wij graag van u! Bedankt voor uw bericht. Ik schrik van uw bericht. In uw beoordeling geeft u aan dat er 6 maanden lang geen contact met u is geweest n.a.v. diverse pogingen vanuit u. Hier ben ik intern achteraan gegaan, want dit zou zeker niet mogen gebeuren. Momenteel zijn wij dan ook in contact met u, om te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet,

Professioneel en klantvriendelijk

Verzoeken worden snel opgepakt en uitleg is duidelijk

Al jaren een uitstekend partnerschap

Al enkele jaren actief met klantenvertellen. In woord uitstekend!

heel klantvriendelijke benadering

aandacht, meedenken, behulpzaam, alle tijd, kopje koffie

Altijd direct bereikbaar, denkt mee, geeft een realistisch beeld met bruikbare reviews

Steeds vaker vergelijken toekomstige klanten de markt voordat ze gebruik maken van mijn diensten als stylist en interieurontwerper. Door reviews en ervaringen te verzamelen op mijn site kunnen klanten zelf kiezen of ze gebruik willen maken van mijn aanbod en alvast een goede indruk krijgen van mijn werkwijze en wat ze kunnen verwachten. Klantenvertellen denkt mee over hoe om te gaan met positieve en negatieve beoordelingen zodat er een realistisch beeld ontstaat.

Simpele en doeltreffende dienst

Klantenvertellen biedt een simpel product: de mogelijkheid om klantenrecensies te verzamelen en te plaatsen op je site. Goede intake, hulp bij instellen (alhoewel het allemaal eenvoudig werkt) en vriendelijke mensen als je iets wilt vragen. Niet goedkoop.

Goed geholpen bij mijn vraag

Bij mijn vraag goed geholpen naar een oplossing , snel en vakkundig.

STELLETJE OPLICHTERS,

EERST ALLES GOED WILLEN REGELEN, CONTRACT AANGEGAAN VOOR 2 JAAR, DAARNA STILZWIJGEND VERLENGEN, WEDEROM VOOR 2 JAAR.

Beste meneer Erik, N.a..v uw bericht hebben we contact gehad. Wij hopen voor u een passende oplossing te hebben gevonden en wij willen u alsnog bedanken voor de fijne samenwerking. Een fijne jaarwisseling toegewenst!

Het was prima en lekker verzorgd .

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709