Duidelijke lessen

Erg duidelijk en voldoende variatie

Meedenkend, duidelijkheid en prettige ondersteuning

Meedenkend; bij het inrichten en opstellen van de enquêtelijst. Duidelijkheid; in uitleg naar diversiteit aan mogelijkheden. Prettige ondersteuning; bereikbaar bij specifieke vragen en het ontvangen van de nodige tips en mogelijkheden om je cliënten te attenderen op de resultaten van je beoordelingen.

Bedankt voor deze mooie review Marcel!

Zorg op maat

Luisteren, meedenken en maken per individu, betrokken en persoonlijk

Zakelijk en plezierig contact

Alert en professioneel waar het gaat om onjuiste berichten.

Heel goed: ik werd eerder geholpen dan de bedoeling was.

Heel goed!

Een professionele en betrouwbare partij die weet wat ze doet.

Weten erg veel van reviewmarketing: wat consumentenreviews voor grotere en kleinere bedrijven (in de bouw) kunnen betekenen in hun bedrijfsvoering. Klantenvertellen kent de ondernemers en denkt met hen mee. Ook als er een keer een minder positieve beoordeling binnenkomt. Hun werkwijze is strikt; reviews van consumenten worden niet verwijderd, tenzij deze niet voldoen aan de strikte voorwaarden. Er wordt dus niet 'gerommeld' met reviews. Voor de website Bouwnu.nl is Klantenvertellen daarom een belangrijke samenwerkingspartner om Bouwnu.nl tot een succes te maken. Steeds meer (bouw)consumenten en bouwbedrijven zien het belang van Bouwnu.nl.

Super!

goed geholpen snel en mooie tips verkregen

Hoi Danny, Hartelijk dank voor het invullen van je beoordeling.

Kan alleen een review geven als er om gevraagd wordt?

Zie titel. Blijkbaar kan ik niet gewoon een review schrijven, alleen op uitnodiging. Dat levert waarheidsgetrouwe informatie op..... Nee, geef mij dan maar trustpilot.

Beste meneer Kees, Bedankt voor uw beoordeling. Een consument kan op meerdere manieren een beoordeling achterlaten voor een bedrijf. Ze worden per mail uitgenodigd het bedrijf om een beoordeling te plaatsten of ze kunnen via de publieke pagina van een bedrijf via de beoordeel ons knop om op eigen initiatief een beoordeling plaatsten. Wanneer u zonder uitnodiging een beoordeling plaatst dient u altijd nog even ter verificatie een link te bevestigen die wij dan sturen naar het mailadres waarmee de review is geplaatst. Mag ik u vragen voor welk bedrijf u een review wenst te schrijven? Deze gegevens kan ik namelijk niet uit uw beoordeling halen. Dan kunnen wij u namelijk verder helpen, zodat uw ervaring alsnog geplaatst wordt! Met vriendelijke groet,

Waardeloos

Revieuw geschreven.en word niet gepubliceerd . Alleen de.positieve natuurlijk! conclusie onbetrouwbaar !!!

Beste meneer Kees, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik heb het voor u nagekeken en zie dat u op 21/06/2020 een review heeft geschreven voor Autobedrijf J. Janssen B.V. Ook als u ontevreden bent, is uw mening van belang! De review wordt in dit geval niet meteen gepubliceerd. Deze blijven 7 dagen offline. Zo heeft desbetreffende organisatie de kans om met u in gesprek te gaan. Mits de review voldoet aan onze gebruikersvoorwaarden wordt hij na de quarantaineperiode (in uw geval 28/06/2020) altijd gepubliceerd als meest recente beoordeling. Wijzigt u de review, dan blijft de oude beoordeling inzichtelijk met een link in de nieuwe review. Wij vernemen graag van u,

Geweldig!!!

Een hele goeie service en denken altijd mee!!!

Oplossingsgerichte informatie

Goed meegedacht in de oplossing voor het toevoegen van een extra account voor de beoordeling van een nieuw label binnen ons bedrijf.

Hi Emiel, Fijn om te horen, samen kunnen we er een succes van maken. Dankjewel voor de review!

Erg tevreden

Erg tevreden over het contact met Klantenvertellen. De widget wordt mooi weergegeven op onze website en het is erg makkelijk om zelf te reageren op reviews.

Vriendelijk te wordt gestaan

goede service. ik ben netjes geholpen

Prima samenwerkingspartner

Als branchevereniging voor de Nederlandse verhuisbranche werken wij sinds 2013 samen met Klantenvertellen voor onze reviewsystemen Erkende Verhuizers en Erkende Projectverhuizers. Wij hebben Klantenvertellen in de loop der jaren leren kennen als een betrouwbare, plezierige en alerte samenwerkingspartner die meedenkt, goed bereikbaar is en altijd klaarstaat.

Je wordt vakkundig en vriendelijk geholpen

Goed en vakkundig onderhoud

Fijne tooling en persoonlijke aandacht waar nodig

Klantenvertellen biedt tooling waarmee we reviews kunnen ophalen onder onze medewerkers en klanten. Daarmee kunnen wij ons profileren als goede werkgever en uitzendbureau. Klantenvertellen denkt mee waar gewenst en is altijd goed bereikbaar. Een prettige samenwerking.

Hallo Tren, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling!

Zeer vriendelijk

Ik ben netjes geholpen door de persoon die ik aan de telefoon heb gekregen, herkenning van ons bedrijf was dan ook erg fijn. Bedankt voor de goede tips!

Gesprek met Sjoerd

Zwaar gesprek over de invulling maar we zijn er goed uit gekomen...

Snelle reactie

Snelle reactie

fijn dat deze tool er is.

Als je eenmaal weet hoe het werkt, is het heel makkelijk om elke keer gebruik te maken van deze tool.

Wij zijn keurig geholpen met al onze vragen.

Wij hadden diverse vragen over het delen van reviews etc.. De medewerkers van klantenvertellen staan je altijd netjes te woord en houden zich aan de gemaakte afspraken.

Super klantvriendelijk!

wij zijn erg blij met jullie service en dienstverlening. Ook als iemand je probeert je bedrijf onnodig zwart te maken hebben jullie een goed en eerlijk systeem wat werkt. Wij zijn blij dat we met ons bedrijf gebruik kunnen maken van jullie dienstverlening, op een onafhankelijke manier kunnen (toekomstige) klanten een goed beeld krijgen van de betrouwbaarheid en service van een bedrijf wat in deze tijd een onmisbare tool is gebleken.

Goed geholpen

Vriendelijke medewerker goed en snel geholpen

Goed geregeld op tijd dat is belangrijkste

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709