Klantvriendelijk, vakkundig en snel.

Ontvangst en verdere contact was vriendelijk en vakkundig. Reacties via de mail waren snel en kwalitatief.

Professioneel en ontspannen

Altijd al tegen op gezien om een keuken te kopen, maar dit proces was erg ontspannen. In totaal drie keer veel tijd vof ons uit getrokken, mooi alles ontworpen en aangepast, en materiaalgebruik bekijken in de winkel. Corné heeft ons geweldig geholpen zonder opdringerig te zijn.

Prima geholpen… prachtig bedrijf..

In een prettige sfeer een keuken kopen

Voor onze nieuwbouwwoning hier een keuken gekocht. Gemoedelijke sfeer, niet opdringerig, prima geholpen door Wilco. Al bij binnenkomst word je zeer vriendelijk ontvangen door een mevr. aan de balie, op het tijdstip van de afspraak ga je zeer gemoedelijk stap voor stap door het gehele proces, na een prijsindicatie volgt dan een tweede afspraak, in ons geval zelfs een derde, aangezien wij graag over zo’n grote aankoop goed willen nadenken (het gaat tenslotte niet over de aankoop van een pakje boter) Tot zo ver eigenlijk zeer goed en tot tevredenheid verlopen, na levering en plaatsing zal ik proberen een updatete geven.

Prettig en transparante gesprekspartner die met ons meedacht

Ik had vooraf bedenkingen, maar de verkoper was oprecht, gaf eerlijk advies en zo kwamen we in meerdere gesprekken tot een keuken die prima aan onze wensen voldoet. De kwaliteit van de materialen is ookgoed en mooi. We vetrouwen erop dat de installatie en oplevering straks ook goed zal verlopen.

Top.

Deskundig, meedenkend om zo tot een sluitend geheel te komen.

Zijn geweldig geholpen

We zijn heel goed geholpen En een mooie keuken uit kunnen zoeken

Klant vriendelijk prettig geholpen

Je kunt er zelf heerlijk rondkijken. Daarna om advies vragen. Alles laten bezinken en een afspraak maken voor de samenstelling van de keuken. En als je wilt. Een nieuwe afspraak maken voor de beslissing. Heel gemoedelijk en personeel dat je goed helpt

Verkoper met verstand van zaken, alle vragen waarom werden met logica onderbouwd.

Ik had niet beter geholpen kunnen worden dan door Petra.

Petra heeft met haar zeer creatieve gaven het voor elkaar gekregen om al mijn wensen in een lastige hoek van de woonkamer (met rare achterwand) voor elkaar te krijgen. Het is een mooi harmonieus geheel geworden. Ik ben er heel blij mee.

Goede assistentie bij nalevering

Goed geholpen bij nalevering antislipmatten die niet bij de keuken waren geleverd.

Er werd veel tijd genomen. Verschillende opties belicht. Goed geluisterd naar wensen.

Van begin af aan een goed gevoel en een prachtige keuken

We zijn via ons nieuwbouwproject bij Eigenhuis terecht gekomen. Van begin af aan hadden we er een heel goed gevoel bij. De verkoper was helder, behulpzaam en oplossingsgericht. Door het vertrouwde gevoel zijn we niet verder wezen kijken maar hebben we de keuken direct bij Eigen Huis gekocht. We vinden dat we een mooie keuken voor een nette prijs hebben en zijn er erg blij mee. De montage verliep ook erg goed. Het was een goede vakman die erg netjes werk heeft geleverd. Al met al zijn we zeer tevreden.

Vriendelijk, meedenkend, nemen de tijd en informatief.

Fijn personeel dat uitgebreid de tijd neemt en ideeën kan aanvullen en daardoor ons de ideale keuken heeft verkocht.

Goed geholpen door nick, probeert mee te denken met je.

Fijne ontvangst. Nick geeft je de ruimte om een weloverwogen keuze te maken. Ook wordt je goed geadviseerd.

Erg goed

De keuken is nog niet geleverd en gemonteerd, maar we hebben Eigenhuis als erg prettig ervaren. Jos heeft ons goed geadviseerd en we zijn blij met hoe alles tot nu toe verloopt.

Eigenhuis Keukens Amersfoort is een TOP Keuken leverancier

Hallo Allemaal, In mei 2021 hebben we onze eerste kennismaking met Eigenhuis Keukens gehad en hadden we met Raymond van den Berg onze eerste keuken laten offreren(zie ook onze beoordeling). In maart 2022 hebben we onze definitieve keuken laten tekenen en samen met Raymond opnieuw opgebouwd. Deze keuken ook definitief laten maken. Tijdens dit proces weer veel tips en is op basis van een stukje handwerk, uitzoeken en out of der box denken onze droomkeuken gemaakt. In december 2022 keurig een order bevestiging en alles netjes uitgewerkt in een overzicht gekregen. Medio januari 2023 nadat de definitieve oplevering van ons nieuwbouwhuis bekend was gemaakt, keurig een planning gekregen van het plaatsen en leveren van de keuken. Precies zoals was afgesproken 3 weken na de oplevering. Op maandag 20 februari 2023 was het zover, om 8 uur 'smorgens kwamen er twee installateurs van Eigenhuis Keukens(Ronald en Storm) onze keuken werd uitgepakt en geplaatst. Na 1,5 dag was alles geïnstalleerd en aangesloten. De keuken is echt onze droomkeuken, het plaatsen en aansluiten is echt zonder problemen verlopen. Alles staat kaarsrecht en ook tijdens het plaatsen was er oog voor aandacht en werd er ook nog nagedacht of alles wel op de juiste plek en juiste hoogte staat. Doordat de pvc vloer nog niet lag, werd de plint 0,5 cm hoger geplaatst, zodat ook de vloer er netjes onder door kon. Woensdag 22 februari werden we nog gebeld door de EIgenhuis Keukens of er nog bevindingen waren of, dat er nog andere openstaande punten waren nav het plaatsen en installeren. Dus ook na het plaatsen was er nog contact. Eigenhuis Keukens Amersfoort, Raymond van den Berg, Ronald en Storm, bedankt voor het adviseren, communiceren, plaatsen en installeren van onze droomkeuken. Ab Stoffer

Grote keuze en heel deskundig geholpen.

Mooi keukenzaak met groot assortiment. De deskundige en heel geduldige verkoper heeft ons steeds duidelijk uitleg gegeven en goed geholpen om de uiteindelijke keuze te kunnen maken.

Topper Petra

Wij hadden het geluk dat petra invalt op het filiaal in capelle aan den ijssel. zij heeft ons super fijn geholpen, ze is empathisch en denkt goed mee. weet fouten eruit te halen en is snel in haar antwoorden. Ook bereid om op haar vrije dag ons te helpen , dat vergt veel betrokkenheid en een blije klant. Wij zijn blij met haar en gunnen iedereen Petra in het aankoopproces. Dank je wel voor je geduld , tijd en het helpen van onze droom keuken!

Zeer positief

Zeer tevreden, werd goed geluisterd naar mijn wensen. De verkoper wist goed uit te leggen, dan wel mee te denken. Ik kan Eigenhuis keukens zeker aanbevelen.

Een fijne keukenwinkel

Onze ervaring met Eigen huis keukens was prettig. We zijn goed geholpen, en er is goed geluisterd.

erg goed geholpen en geadviseerd

super goed geholpen en een mooie keuken gekocht

Klantvriendelijk en deskundig geholpen

Mooie keuken uitgezocht voor ons nieuwbouwhuis. Het is een mooie keukenzaak, vriendelijke mensen. Vakkundig geholpen, tenminste iemand met ervaring. Mooie prijs, dus zeer tevreden!

uitstekend

Als de keuken plaatsen net zo gaat als de gesprekken die wij gehad hebben met Petra over de nieuwe keuken zijn wij nu al heel blij.

Het kopen gaat prima maar zodra de keuken staat is de communicatie ver te zoeken

Een prima review achter gelaten in jij 2022. Maar deze wil ik even aanpassen. Zodra de keuken besteld is gaat het plaatsen prima. Maar: zodra er na de installatie iets is dan is de communicatie ver te zoeken. Een vlek in het werkblad merkten wij op begin augustus. Nadat de keuken geplaatst was 3 weken op vakantie gegaan. En toen voel ons op dat er een vlek in zat. Genaild, gebeld en nog m meer gemaild. En nu 14 feb 2023 horen we dat we in augustus al hadden moeten horen dat wij onze verzekeringsmaatschappij moeten inschakelen. Er heeft iets gestaan volgens de leverancier. Nou er heeft niets gestaan! De medewerker vindt het wel vervelend dat ze mij dit nu pas kon mede delen. Ook een achterwand bestellen is lastig. Een medewerker is weggegaan en zijn mail werkt blijkbaar niet gelezen. We zitten met een niet afgeknipte keuken omdat we renovlies hadden. Wist die verkoper maar we zijn er niet op gewezen dat kitten niet kan. Nu februari staat deze eindelijk in bestelling. Omdat ik graag dezelfde kleur en type wil hebben als mijn blad. Dus zet alles op de mail en vraag bevestiging. Bel als je niets hoort! Gelukkig hoeven we voorlopig geen nieuwe keuken meer. En die verzekering is ook niet gek, dus ben bang dat het de rechtsbijstand wordt. Gelulkog heb ik wel alle emails. Erg jammer dit. Geeft een nare nasmaak. Verder zijn we super blij met onze keuken maar de communicatie moet beter eigen huis keukens!

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle