Onze ervaring met Eigenhuis Keukens is zeer positief.

Een heel prettig en gezellig gesprek gehad. Wij zijn goed geadviseerd, en al onze wensen zijn verwerkt in de nieuwe keuken. Het was prettig om mee te kunnen kijken naar de tekeningen en zo onze nieuwe keuken tot stand te zien komen. De prijs en levertijd valt niet tegen! Kortom een aanrader!

Expertise en flexibel

Goed gezellig en professioneel geholpen

Hier wordt je als klant gehoord en gezien.

Zodra je binnen loopt een hartelijk ontvangst.Weten waar ze over praten,duidelijke uitleg.Je voelt je als klant gewaardeerd.Kortom een top team.

Wederom een zeer prettige en profesionele ervaring

Door prettige omstandigheden voor de 2x in 3 jaar naar Eigen Huis keukens. Wederom een top ervaring. Deskundigheid gecombineerd met een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Lusette is een aanrader qua verkoopster. Denkt mee, en schroomt niet om je uit te dagen om (andere) overwegingen mee te nemen in je plannen. Inmiddels kan ik ook beoordelen dat de kwaliteit van de montage ook super is.

Slechte montage, slechte communicatie en denken niet mee in oplossingen

Ongeveer alles is mis gegaan tijdens de montage. Koelkast was niet leverbaar. Scharnieren van koelkastdeur waren nog niet besteld. Keukenblad verkeerd uitgespaard. Spoelbak, vaatwasser, koelkastframe en smetplint konden daarom niet geplaatst worden Na 1,5 week niet gebruik kunnen maken van de keuken werd er pas een noodvoorziening geplaatst. Vervolgens afspraak gemaakt om af te monteren, maar.. Spoelbak was vertraagd. Keukenblad weer anders uitgespaard dan afgesproken, dus noodspoelbak paste er niet meer in. Verkeerde maat spoelbak besteld. Koelkastframe beschadigd. Kitrand niet geplaatst (want dat doen ze schijnbaar niet). Dus weer een nieuwe afspraak ingepland, maar dat is ook lastiger dan gedacht. Telefonisch slecht bereikbaar, als ze zeggen terug te bellen doen ze dat niet. Ze plannen afspraken in terwijl je hebt aangegeven dat die dag niet uitkomt. En andersom: als je afspreekt om te bellen voordat ze komen, bellen ze niet en geven ze jou de schuld dat je niet thuis was. Derde afspraak om keuken af te monteren. Door interne miscommunicatie kon er eigenlijk niemand meer komen. Toch iemand laten komen, maar die kwam alleen de spoelbak plaatsen. Hij had geen tijd meer voor de andere werkzaamheden. En guess what? Nu is het bouwvak en moeten we weer een paar weken wachten op de volgende afspraak. Alsof dit al niet slecht genoeg is, is de communicatie en klantvriendelijkheid ver te zoeken. In plaats van empathie tonen naar de klant, is het vooral voor hen vervelend omdat zij 'het boek ook een keer willen sluiten'. En 'dat ik vooral blij moet zijn dat ze tóch elke keer naar een oplossing zoeken'. Ik ben inderdaad heel blij als er naar een oplossing wordt gezocht, maar we zijn 2,5 maand verder en er tot op heden is het nog steeds niet opgelost en heb ik al 5 dagen vrij moeten nemen voor halve oplossingen. Ik ben benieuwd hoe Eigenhuis deze klacht zal afhandelen, maar ik ben al voorbereid op een nieuwe teleurstelling.

Goed geholpen door Suzanne. goed geadviseerd en ze heeft alle tijd genomen om goed met ons mee te denken

Fantastisch geholpen door Suzanne.

Fantastisch geholpen door Suzanne. Ze heeft alle tijd genomen om goed met ons mee te denken en ons goed te adviseren. Met haar hulp een hele mooie keuken samengesteld!

Goede advieswerk gekregen en er werd mee gedacht

Geweldig ! Echt een top bedrijf !!

25 jaar geleden ook bij eigenhuis een keuken gekocht, en hebben aantal weken geleden ons huidige huis verkocht en alle kijkers waren inder de indruk hoe goed onze inmiddels 25 jaar oude keuken er tip top uit zag, en dat met gezin en huisdieren Kortom onze nieuwe keuken wilden we deze kwaliteit weer, dus terug naar eigenhuis keukens!! Nou geweldig corne dacht goed met ons mee en na paar showroom bezoekjes waren we eruit en hebben we voor in ons nieuwe huis een prachtig kookeiland besteld Helemaal happy!!! Top bedrijf en ik weet goede service en zeer goede kwaliteit heel blij mee!

Vakkundige casual kwalitatieve begeleiding

Bij Eigen Huis Keukens in Hoofddorp wordt je vakkundig ondersteund bij de vele keuzes die je moet maken voordat je je ideale keuken heb gevonden. In een kwalitatief mooie showroom wordt je prettig begeleid door dit hele proces en krijg je een duidelijk beeld van alle kosten en werkzaamheden die erbij komen. Klein puntje van kritiek is dat door de beperkte ruimte sommige keukenopstellingen er niet zijn om je visuele belevenis compleet te maken. Voor de rest is het een no nonsens zaak waar je gelijk duidelijkheid krijgt over een toch wel forse aankoop.

Hele fijne ervaring.

Ik ben heel goed geholpen door Leonie. Meedenken, goede ideeën en goede oplossing en neemt de tijd.

Leuke samenwerking en wordt goed meegedacht

Mooi bedrijf met voldoende keuze. We zijn goed geadviseerd en prettig geholpen.

Goed geluisterd naar onze wensen

In 2 sessies zijn onze wensen goed vertaald naar een ontwerp voor onze nieuwe keuken. Nuttige adviezen wat wel en niet past binnen ons budget.

Goed en begripvol naar onze wensen

Het grote moment van ervaring komt als de keuken geleverd wordt.

Goed geadviseerd, alles in orde

Goed geadviseerd in Houten, en we zijn helemaal tevreden met het resultaat! Ook prettig: toen we enige tijd na montage wat beschadigingen vonden op greepjes werden die zonder gedoe vervangen. Niet per se een probleem, maar wel goed om te weten: - Hoewel er tijdens het eerste adviesgesprek werd aangegeven dat er niet aan 'handjeklap' werd gedaan, kwam er tijdens het tweede gesprek toch een korting op tafel die alleen geldig was als we ter plekke zouden tekenen. Ging om een handvol procenten van het totaal; wij waren er vooral blij mee. - De volledige keuken incl. montage moet worden betaald vóór levering (en dus vóór montage). Best gebruikelijk in deze branch (helaas), en geen probleem voor ons gezien alles helemaal in orde was.

Uitstekend advies

Wij zijn door Leonie in Amersfoort uitstekend geholpen in het samenstellen van onze keuken. Ze denkt goed mee in de details en komt met goede ideeën. Al met al een heel prettig adviestraject. De keuken moet nog wel geplaatst worden, maar voor zover is de ervaring uitstekend.

Deskundig advies en alle tijd om met je mee te gaan in het komen tot een eindproduct.

Blanco binnen gelopen met een lijstje apparatuur wensen, werden we geholpen met onze beeldbepaling. De uitgebrachte offerte is de basis geweest om ook te buurten bij een concurrent waar we ook deskundig werden geholpen en weer terug met wat aanpassingen. Uiteindelijk hadden we twee gelijkwaardige offertes en hebben we gekozen voor Eigenhuis keukens

Heel goed geholpen met onze droom keuken

Wij kwamen bij Eigenhuis keukens Amersfoort door mijn Oma, zij was al 2 keer heel fijn geholpen. Bij de eerste afspraak was het puur voor ons qua inspiratie wat er bij onze woning zou kunnen. De adviseur Raymond kwam met een heel gaaf kookeiland idee. Dit hebben we uitgewerkt tot onze droom keuken. We zijn heel benieuwd als die bij ons in de nieuwe woning staat. Eigenhuis keukens denkt met u mee voor alle mogelijkheden en denkt echt met u mee. Echt een aanrader!

Vertrouwenswekkend

Goed geadviseerd en klantvriendelijk

Keurig geholpen, Duidelijke uitleg en goede service

Zeer fraaie showroom, mooi assortiment, goed advies en vriendelijk personeel!

Wij hebben in onze zoektocht naar een nieuwe keuken meerdere showrooms bezocht, maar ons bezoek aan Eigen Huis Keukens in Houten sprong er wat ons betreft echt bovenuit. Bij binnenkomst werden wij in de gelegenheid gesteld eerst even rustig rond te kijken om inspiratie op te doen. Geen hijgerige verkopers in je nek! Toen wij er aan toe waren en een verkoper aanspraken (in ons geval Dennis!) werden wij op een hele prettige en rustige manier te woord gestaan. Hij nam de tijd om naar ons te luisteren en kwam vervolgens met een goed advies en een prachtige tekening om het één en ander te visualiseren. Na de aankoop (die eveneens heel prettig verliep) werd alles op een zeer adequate manier opgevolgd. Kortom: wij hebben een hele prettige indruk gekregen van Eigen Huis Keuken (Dennis!) en raden het iedereen aan hier ook eens te gaan kijken.

Heel erg inlevend en behulpzaam.

Het was voor ons een uitje, gezellig babbelend onder het genot van een kopje koffie. We waren er al snel uit, goed advies en geen haast. Nu maar hopen dat de levering en plaatsing net zo comfortabel verlopen.

Klantvriendelijk, vakkundig en snel.

Ontvangst en verdere contact was vriendelijk en vakkundig. Reacties via de mail waren snel en kwalitatief.

Professioneel en ontspannen

Altijd al tegen op gezien om een keuken te kopen, maar dit proces was erg ontspannen. In totaal drie keer veel tijd vof ons uit getrokken, mooi alles ontworpen en aangepast, en materiaalgebruik bekijken in de winkel. Corné heeft ons geweldig geholpen zonder opdringerig te zijn.

Prima geholpen… prachtig bedrijf..

Huub van Doornestraat 4 8013 NR Zwolle