Great design and honest advice from Marcel Kalkman

I am happy that Marcel Kalkman design my new kitchen for me, with great patience, attention to details and considerations to my preference and budget. Many thanks!

• Would you recommend us? Yes

Ervaren en goed meedenkende verkoper.

De verkoper had alle tijd en geduld ook bij steeds andere ideeën van de koper. Kwam eerlijk en vertrouwd over.

Ik ben goed geholpen door mevrouw Chatrin Heel erg vriendelijk

Goede verkoop service erna slecht

Wij hebben in mei dit jaar een keuken laten plaatsen van Eigenhuis keukens. Het hele proces van verkoop tot plaatsing ging prima. Na de plaatsing bleken er een aantal zaken niet op orde en dan verzaakt Eigenhuis Keukens enorm; 1. De keuken werd hoger geplaatst dan gevraagd. Hier kwamen we achter nadat de keuken volledig was geplaatst. Enige optie was om de keuken opnieuw te laten plaatsen. Dit hebben we maar voor lief genomen. 2. Koppeling van de Cooker is verkeerd geplaatst waardoor er in bepaalde situaties lekkage ontstaat. Hierdoor is gelijk de achterwand van de keuken beschadigd met vocht vlekken. Enige optie was om de keuken weer te verwijderen. Ook dit dus maar geaccepteerd. 3. Bijbehorende vensterbank na een aantal weken na het plaatsen van de keuken pas geleverd. En dan nog in het verkeerde kleur. Weer een aantal weken wachten. Dan wordt de vensterbank geplaatst met schade aan de muur en hij past niet. 4. Diverse kleine zaken die niet op orde waren en lang duurde voordat hier actie op ondernomen werd. Fouten maken kan, maar continu moeten we zelf er achteraan en komt er ook geen communicatie vanuit EK. Schade werd genoteerd en zouden ze op terug komen. Enkele weken later zelf maar weer gebeld. We zijn nog steeds in afwachting van de juiste vensterbank (4 maanden na plaatsing). Binnenkort komt de leverancier van het blad zelf langs. Ook daar moesten we zelf achteraan.

Zeer prettig

Zeer goed geholpen.

Fijne samenwerking!

Jos snapte wat we zochten, dacht praktisch mee en had waardevolle tips en oplossingen! Wij zien uit naar de plaatsing van de keuken.

Fijne, positieve en klantvriendelijke ervaring

In Groningen geholpen door Jos. Een verkoper met een klantvriendelijk instelling en iemand die met je mee wil denken naar de juiste oplossing. De mooie nieuwe showroom heeft heel veel voorbeelden te showen in diverse prijsklassen. Als je niet van agressieve verkopers houd, dan is dit een echte aanrader.

deskundig, prettig contact

Vertrouwenwekkend contact met sales Lusette, die deskundige adviezen gaf, meedenken en kijkend naar mijn wensen en (financiële) mogelijkheden. Gewoon fijn, geen gedoe. De levering en plaatsing zal zeker goedkomen

Ik ben heel goed geholpen, Marco nam de tijd en heeft goede oplossingen bedacht voor mijn wensen.

Ik had wensen die niet standaard werden aangeboden door het keukenmerk. En in plaats van een dure maatwerkopdracht, heeft Marco een prima oplossing gevonden door met een ander merk te combineren. En met alle geduld heeft hij de opdracht daarop aangepast. Heel fijn!

Goede, duidelijke verkoper met transparante communicatie

We zijn bij Eigenhuis Keukens wezen kijken omdat zij aangesloten zijn bij de bouw van ons nieuwbouw huis. Hierin hebben we een fijn gesprek gehad met Corné, die ons duidelijk door de showroom heeft geleid en daarmee uitgelegd wat van keuzes er allemaal tegenwoordig te maken zijn en dat waren er veel. Alle keuzes die we maakten werden in een duidelijke 3D schets gevisualiseerd voor ons. Wat voor mij ook zeer prettig was aangezien ik moeilijk alles voor me zie, hoe iets in zijn geheel eruit ziet. Zo zijn we in een twee sessies tot een mooie keuken gekomen die medio volgend jaar geplaatst wordt. Mocht ik in de toekomst nog een keer een keuken nodig hebben dan zal ik zeker ook weer bij Eigenhuis Keukens een kijkje gaan nemen.

Goede uitleg en erg vriendelijk geholpen.

3e keuken hier gekocht dus dat zegt genoeg! Vorige keuken 18 jaar gestaan. Goede kwaliteit.

Professioneel en meedenkend in wensen .

Zeer prettig

Zeer positief

Op aanraden van een collega (heeft haar keuken ook via Eigenhuis) een bezoek gebracht aan Eigen Huis Capelle a/d IJssel. Hier in contact gekomen met Richard. Richard heeft mij heel netjes geholpen. Hij denkt netjes met je mee, is vakkundig en neemt rustig de tijd voor je. Mijn wensen heeft hij uitgewerkt tot een prachtige tekening en in een vervolgafspraak hebben wij de puntjes op de i gezet. Hij heeft hierbij mijn verwachtingen overtroffen. Ik kijk uit naar de installatie van de keuken!

Uitstekend advies en scherpe prijs

Wij hebben een zeer positieve ervaring met Eigen Huis Keuken. De adviseurs zijn ervaren en behulpzaam. Na 2 adviesgesprekken heeft Eigen Huis een scherpe offerteprijs neergelegd waar geen concurrent onder kon zitten. Daarmee laat Eigen Huis zien dat ze in staat is om de hoogste kwaliteit dienstverlening tegen de laagste prijs te kunnen bieden. Onze woning wordt in 2026 opgeleverd, we hebben al vertrouwen in een correcte montage.

Uitermate klantvriendelijk

Onlangs bij Eigen Huis Keukens in Amersfoort een keuken samengesteld voor mijn nieuwbouw woning. Een gezellig adviesgesprek gehad wat zeer ontspannen verliep, waarbij de verkoopster (Leonie) alle tijd nam en actief mee dacht met wat voor mij als klant het beste zou zijn. De keuken moet nog wel geplaatst worden, maar tot dusver een zeer positieve ervaring!

Onze ervaring met Eigenhuis Keukens is zeer positief.

Een heel prettig en gezellig gesprek gehad. Wij zijn goed geadviseerd, en al onze wensen zijn verwerkt in de nieuwe keuken. Het was prettig om mee te kunnen kijken naar de tekeningen en zo onze nieuwe keuken tot stand te zien komen. De prijs en levertijd valt niet tegen! Kortom een aanrader!

Expertise en flexibel

Goed gezellig en professioneel geholpen

Hier wordt je als klant gehoord en gezien.

Zodra je binnen loopt een hartelijk ontvangst.Weten waar ze over praten,duidelijke uitleg.Je voelt je als klant gewaardeerd.Kortom een top team.

Wederom een zeer prettige en profesionele ervaring

Door prettige omstandigheden voor de 2x in 3 jaar naar Eigen Huis keukens. Wederom een top ervaring. Deskundigheid gecombineerd met een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Lusette is een aanrader qua verkoopster. Denkt mee, en schroomt niet om je uit te dagen om (andere) overwegingen mee te nemen in je plannen. Inmiddels kan ik ook beoordelen dat de kwaliteit van de montage ook super is.

Slechte montage, slechte communicatie en denken niet mee in oplossingen

Ongeveer alles is mis gegaan tijdens de montage. Koelkast was niet leverbaar. Scharnieren van koelkastdeur waren nog niet besteld. Keukenblad verkeerd uitgespaard. Spoelbak, vaatwasser, koelkastframe en smetplint konden daarom niet geplaatst worden Na 1,5 week niet gebruik kunnen maken van de keuken werd er pas een noodvoorziening geplaatst. Vervolgens afspraak gemaakt om af te monteren, maar.. Spoelbak was vertraagd. Keukenblad weer anders uitgespaard dan afgesproken, dus noodspoelbak paste er niet meer in. Verkeerde maat spoelbak besteld. Koelkastframe beschadigd. Kitrand niet geplaatst (want dat doen ze schijnbaar niet). Dus weer een nieuwe afspraak ingepland, maar dat is ook lastiger dan gedacht. Telefonisch slecht bereikbaar, als ze zeggen terug te bellen doen ze dat niet. Ze plannen afspraken in terwijl je hebt aangegeven dat die dag niet uitkomt. En andersom: als je afspreekt om te bellen voordat ze komen, bellen ze niet en geven ze jou de schuld dat je niet thuis was. Derde afspraak om keuken af te monteren. Door interne miscommunicatie kon er eigenlijk niemand meer komen. Toch iemand laten komen, maar die kwam alleen de spoelbak plaatsen. Hij had geen tijd meer voor de andere werkzaamheden. En guess what? Nu is het bouwvak en moeten we weer een paar weken wachten op de volgende afspraak. Alsof dit al niet slecht genoeg is, is de communicatie en klantvriendelijkheid ver te zoeken. In plaats van empathie tonen naar de klant, is het vooral voor hen vervelend omdat zij 'het boek ook een keer willen sluiten'. En 'dat ik vooral blij moet zijn dat ze tóch elke keer naar een oplossing zoeken'. Ik ben inderdaad heel blij als er naar een oplossing wordt gezocht, maar we zijn 2,5 maand verder en er tot op heden is het nog steeds niet opgelost en heb ik al 5 dagen vrij moeten nemen voor halve oplossingen. Ik ben benieuwd hoe Eigenhuis deze klacht zal afhandelen, maar ik ben al voorbereid op een nieuwe teleurstelling.

Goed geholpen door Suzanne. goed geadviseerd en ze heeft alle tijd genomen om goed met ons mee te denken

Fantastisch geholpen door Suzanne.

Fantastisch geholpen door Suzanne. Ze heeft alle tijd genomen om goed met ons mee te denken en ons goed te adviseren. Met haar hulp een hele mooie keuken samengesteld!

Goede advieswerk gekregen en er werd mee gedacht

Geweldig ! Echt een top bedrijf !!

25 jaar geleden ook bij eigenhuis een keuken gekocht, en hebben aantal weken geleden ons huidige huis verkocht en alle kijkers waren inder de indruk hoe goed onze inmiddels 25 jaar oude keuken er tip top uit zag, en dat met gezin en huisdieren Kortom onze nieuwe keuken wilden we deze kwaliteit weer, dus terug naar eigenhuis keukens!! Nou geweldig corne dacht goed met ons mee en na paar showroom bezoekjes waren we eruit en hebben we voor in ons nieuwe huis een prachtig kookeiland besteld Helemaal happy!!! Top bedrijf en ik weet goede service en zeer goede kwaliteit heel blij mee!

Vakkundige casual kwalitatieve begeleiding

Bij Eigen Huis Keukens in Hoofddorp wordt je vakkundig ondersteund bij de vele keuzes die je moet maken voordat je je ideale keuken heb gevonden. In een kwalitatief mooie showroom wordt je prettig begeleid door dit hele proces en krijg je een duidelijk beeld van alle kosten en werkzaamheden die erbij komen. Klein puntje van kritiek is dat door de beperkte ruimte sommige keukenopstellingen er niet zijn om je visuele belevenis compleet te maken. Voor de rest is het een no nonsens zaak waar je gelijk duidelijkheid krijgt over een toch wel forse aankoop.