Professionele aanpak zonder humbug

Via andere tevreden klant genoemd, met gerichte kennis en ervaring. Tot nu toe alles ok, maar men prijst de dag niet voor het avond is.

Geweldig gezellig personeel in Cappelle. We zijn gezellig door Richard geholpen met het samenstellen van onze droomkeuken. Hij nam alle tijd om ons uitleg en advies te geven. We kijken ernaar uit dat de keuken bezorg wordt.

Veel persoonlijke aandacht

De verkoper wist nog precies welke twee keukens in het verleden gekocht hadden. Ook aan meedenken geen gebrek en absoluut geen hoge “druk” verkoop, echt relax een keuken uitzoeken. Vr gr Cvwijk

de koop verliep prima

Eigen huis heeft een prettige sfeer. We zijn geholpen door Ricardo, een sympathieke man en prima voorlichting gekregen We waren ook naar zgn “prijsvechters” geweest maar die waren aanmerkelijk duurder (!) voor o.a. kastjes van 78 cm hoog. In mijn ogen een prima deal. Voor zover de aankoop. Als de levering ook zo goed verloopt zijn wij dik tevreden. Wij hebben er alle vertrouwen in.

Deskundig en klantgericht

Deskundig en klantgericht. Naast goede fabrikanten ook nieuwe ideeën

We zijn goed geholpen om de juiste keuken voor onze woning vast te kunnen stellen. We zullen daar dan straks als we in de nieuwe woning wonen echt van deze keuken gaan genieten. En de vier sterren is omdat er geen 4,5 sterren gegeven kunnen worden en je weet het kan altijd beter daar dient men naar te streven.

Uitstekend advies en een eerlijke prijs

Wij zijn erg goed en prettig geholpen door Leonie. Na 2 andere bezoeken aan keukenzaken bleek wel dat Eigen Huis Keukens beter advies gaf, beter meedacht en daarnaast ook nog eens betere prijs hanteert dan de andere 2 zaken. Bedankt Leonie en Eigen Huis Keukens! Wij kunnen niet wachten op onze mooie nieuwe keuken.

Professioneel geholpen

Wij hebben een keuken gekocht voor een prima prijs,Waldo heeft ons heel professioneel geholpen! De plaatsing duurt nog een tijdje, maar daar hebben wij alle vertrouwen in!

Veel kennis in huis en zeer vriendelijk.

Nemen alle tijd en hebben overal een antwoord op.

Super !

Zeer mooie kwaliteit . Alle tijd en ruimte genomen om mijn droom keuken te creëren.

Kundig en vriendelijk

Erg goed meegedacht door Petra Haans. Geduldig, super vriendelijk en fantastisch geholpen.

We zijn prettig ontvangen en op een professionele manier geholpen de juiste keuzes te maken voor onze nieuwe keuken. Fijn dat we wat samples van de kastdeurtjes en het keukenblad konden meenemen om te bekijken hoe de kleuren in ons huis zouden uitkomen. We kijken uit naar de levering en montage!

Prima ervaring waarin we goed gehoord werden.

Tijdens het uitzoeken van de keuken werden we op een uiterst vriendelijke en professionele manier begeleid. Onze wensen werden goed besproken. Dat alles heeft geleid dat we besloten hebben om de voorgestelde keuken te kopen. We gingen na afloop met een goed gevoel naar huis.

Telefonisch geholpen

Contact via de telefoon daar wij in Spanje zijn Goed geholpen en in maart de afronding

Prachtige keukens voor ieder budget.

Tijdens de kerstvakantie wilden we gaan shoppen voor een nieuwe keuken. Eigenhuis Keukens stond als eerste op de lijst (dichtst bij) en we zagen direct al een aantal mooie opstellingen en voorbeelden. We werden erg vriendelijk (en vooral niet opdringerig) geholpen door Mark. Hij maakte vrijblijvend digitaal een mooie opstelling zoals we het graag wilden hebben. De prijs voor onze eenvoudige keuken (geen kookeiland o.i.d. maar wel met Cooker, Bora en stoomoven) viel enorm mee en zeker binnen ons budget. We kregen kleurstalen mee om te zien wat we het best bij ons (vloer en meubels) zou staan. Alles klopte en we hebben niet verder gezocht. We zijn super geholpen en hebben een heel goed gevoel bij onze aankoop.

8,5

Marcel Sloot heeft ons goed geholpen. Hij heeft ruim tijd voor ons genomen. Wij moeten nog wel een keer weer langs komen om eventuele wijzigingen door te geven.

super mooie keuken gekocht!

Goedemorgen Lusette, Yes, super mooie keuken gekocht! Het verkoopproces verliep voor ons erg prettig. Recht doorzee, no nonsens en vooral het oplossingsgericht meedenken vonden wij een groot pluspunt. Wij vonden het fijn dat je pro actief meedacht om de keuken zo praktisch en gebruiksvriendelijk mogelijk in te delen. Als onze wensen, en zelfs meer heb je in de keuken verwerkt. Bedankt!

Ontzettend goed geholpen in de keuze van onze nieuwe keuken.

Er zijn tegenwoordig zoveel keuzes die je moet maken wat betreft je keuken. Wij zijn in alles meegenomen om daarin de juiste keuken samen te stellen. Fijn dat àlles inzichtelijk kon worden gemaakt in de showroom. Nick heeft ons zeer professioneel geholpen, dank daarvoor!

Prettige ervaring, goed gevoel

Prettige ervaring met Timo van Eigen Huis keukens in Houten. Voor de eerste keer puur ter orientatie langs geweest. Geen opdringerigheid en goed advies. Dit leidde ertoe dat wij een week later bij Timo terug zijn gekomen voor het kopen van onze keuken. Een scherpe prijs en een goed gevoel. Op naar het inmeten en leveren ervan! :)

Passie voor haar vak

Wij zijn in onze zoektocht naar de perfecte keuken terecht gekomen bij Leonie van Eigenhuis Keukens. Leonie is heel erg vriendelijk en toegankelijk. Tijdens het gesprek spreekt haar ervaring boekdelen en dat merk je wanneer ze meedenkt in onze wensen. Wij merkten op dat haar manier van verkopen perfect aansloot bij ons gevoel. Niet de verkoop 'even er doorheen drukken', maar juist 'zal ik een alternatief laten zien?'. Wij hebben meerdere keukenboeren gezien en de gesprekken met haar als het prettigst ervaren. Het draaide uiteindelijk niet meer om waar we de keuken gingen afnemen, maar alleen maar om HOE de keuken er uit zou zien. Echt top gedaan. Ik ben normaal niet van de uitgebreide reviews, maar deze heb je verdiend!

Duidelijk en uitgebreid advies

Duidelijk en uitgebreid advies, klantvriendelijk en ruime keuzeopties

Happy with my new kitchen

Fantastic experience at Eigenhuis Keukens for my new kitchen! Marcel Sloot was incredibly attentive and knowledgeable, making the shopping process a breeze. Prices were reasonable, and the quality of the products exceeded my expectations. Highly recommend for anyone looking to enhance their kitchen!

• Would you recommend us? Yes

Uitstekend!

Goed geholpen, bij Eigen Huis Keukens zijn ze meedenkend, vriendelijk en geduldig heb veel inspiratie opgedaan! En door de mooie afbeeldingen krijg je een goed beeld hoe het gaat worden. En als dan de levertijd ook nog meevalt is het plaatje compleet, top!

Uitstekend geholpen door Richard. Deskundig advies, neemt de tijd en helpt je echt door de lastige keuzes heen.

keuken met moderne en rustige uitstraling

Lusette voelt erg goed aan hoe zij onze ideeen om kan zetten in een goed ontwerp. Zij is creatief, denkt praktisch en ergonomisch mee op een kritische maar prettige manier en zorgt er voor dat onze keuken straks een moderne rustige uitstraling heeft.