Klantvriendelijk en met prima advies geholpen.

Goed advies, van te voren duidelijkheid gegeven over de tot stand komen van een offerte. Er wordt genoeg tijd genomen en vriendelijk geholpen.

Zeer prettig en deskundig geholpen.

Wij zijn prettig en deskundig geholpen met alle vrijheid tot het uitzoeken van alle onderdelen van onze keuken.

Super en fijne begeleiding

Wij zijn goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee.

Erg klantvriendelijk

Goede verkoper. Dacht goed mee Erg vriendelijk.

Vriendelijk en professioneel

Via ons nieuwbouwproject kwamen wij terecht bij EigenHuis Keukens. Ricardo heeft ons vriendelijk en professioneel geholpen, waarbij hij de tijd nam om naar onze wensen te luisteren en met ons mee te denken. We kunnen niet wachten tot de keuken geplaatst is en we kunnen genieten van het eindresultaat!

Vriendelijk en kundig

We zijn vriendelijk maar ook kundig geholpen bij het zoeken naar de juiste keuken en bij het maken van de goede keuzes.

Uitstekende en vriendelijke service

Via het nieuwbouwproject Borg&Buiten kwamen wij terecht bij Eigenhuis Keukens in Houten. Daar maakten wij kennis met Timo, wat een topper! Hij heeft ons erg goed en vriendelijk geholpen me onze keuken, waar wij blij mee zijn. Ook na het gesprek stond Timo voor ons klaar om ons bij extra vragen te helpen.

Denkt met je mee!

Super goed geholpen door Wilco! Met zijn ervaring wist hij precies wat wij nodig hadden en dacht mee met verschillende opstellingen van de keuken. Uiteindelijk een mooie keuken gekocht die volledig naar wens is!

Fijn gesprek!

Wij hebben een erg fijn gesprek gehad en daarna kwamen we met vrij veel gemak uit de prijs! De keuken moet nog geplaatst worden, dus daar kunnen we nog niet heel veel over zeggen maar tot nu toe zijn we erg tevreden!

Ik weet het nog niet........

Wij hebben een huis gekocht in een project dat nog moet worden gebouwd. Keuken uitgezocht. Verkoper denkt mee, maar was veel te optimistisch bij te verwachten prijs. Dat leidde tot een wat ongemakkelijk 2e gesprek. Na overleg, plussen en minnen lijken we er goed te zijn uitgekomen. Nu afwachten op het vervolg dat nog even op zicht (afhankelijk van de bouw) zal laten wachten.

Goed en eerlijk advies

Vanuit het nieuwbouwproject waren we naar SieMatic Eigenhuis Keukens Houten gestuurd waar we bij Timo terecht kwamen. Hij nam alle tijd om ons goed en eerlijk te adviseren en aan het eind bleek ook de prijs een stuk lager dan we hadden verwacht. Een absolute aanraders. Bedankt Timo

Top adviseurs

Prachtige keuken gekocht voor een goede prijs. Een mooie en uitgebreide showroom en deskundig advies, Het advies wordt echt op u persoonlijk afgestemd. Zeer klantvriendelijk.

Een keuken naar wens door professioneel advies!

Eigen Huis Keukens heeft ons uitstekend geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Vanaf het eerste moment voelden we ons in goede handen. Lusette, onze contactpersoon, blonk uit in haar benadering. Ze bood ons niet alleen deskundig advies en praktische tips tijdens het ontwerpproces, maar haar eerlijke en directe communicatie maakte echt het verschil. We hebben op geen enkel moment het gevoel gehad dat ons iets werd opgedrongen; het was duidelijk dat onze wensen en behoeften voorop stonden. De bereikbaarheid van zowel Lusette als het bedrijf als geheel was opvallend goed. Vragen werden snel en effectief beantwoord, wat het gehele proces erg soepel liet verlopen. Wat de keuken zelf betreft, zijn we meer dan tevreden. Niet alleen is de kwaliteit van de materialen, maar de keuken is ook verrassend snel leverbaar. Het eindresultaat is een prachtige keuken die perfect voldoet aan onze wensen. Wij kunnen Eigen Huis Keukens, en in het bijzonder de service van Lusette, van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken. De klantgerichte service, kwaliteitsproducten en het vermogen om echt te luisteren naar de klant maakt hen een uitstekende keuze."

keurig geregeld.

Aanbieding gekregen wat perfect voldeed aan onze verwachtingen. hopelijk loopt de montage net zo soepel! wij kijken er naar uit!

geweldig geholpen

Jos Stelling heeft een ontwerp gemaakt waar we zelf niet aan hadden gedacht en geweldig geholpen bij de keuzes van de nieuwe keuken.

Zeer goed geholpen om een prima keuken samen te stellen voor een goede prijs.

Helemaal tevreden

Wij zijn helemaal tevreden over de door ons bestelde keuken bij Eigenhuis Keukens. Er werd fijn meegedacht in mogelijkheden, de contacten liepen heel rustig zonder druk op te leggen, en we kregen alle tijd voor onze keuze. Ook de ontvangst met iets lekkers bij de koffie is een compliment waard! Jan Bert en Elly

Heel goed geholpen!

We wilden onze huidige keuken ‘upgraden’. Dat is heel goed gelukt met de deskundige hulp van Petra!

Super geholpen

De adviseur dacht goed mee en wist onze wensen goed door te vertalen naar een keuken

Professioneel begeleid in de aankoop van mijn nieuwe keuken, rekening houdend met mijn wensen.

Ik ben via de bouw in contact gekomen met "Eigenhuis Keukens". Met professionele hulp van Marcel, die rekening hield met mijn wensen, heb ik de keuze kunnen maken voor een nieuwe keuken. Marcel kon mij uitleg geven over keuze mogelijkheden, verschillende materialen, over de voor en nadelen van verschillende apparatuur en de nieuwste trends. Met behulp van die tips en uitleg heb ik een keuken gekozen die helemaal bij mij past. Er volgt nog een gesprek op het moment dat de bouw zover is en de keuken besteld moet worden. In dat gesprek mag ik nog aanpassingen doen bijvoorbeeld een andere kleur keukenfront, aanrechtblad of een andere type kraan. Er is een handtekening gezet voor aankoop, ik heb er vertrouwen in dat de levering en plaatsing even prettig verloopt.

Een transparante aankoop van onze keuken.

Erg vriendelijk personeel. Goed geholpen en er werd tijdig bijgestuurd tijdens het samenstellen van de keuken o.b.v. ons voorlopige budget. De opgebouwde prijs was transparant en leken realistische bedragen. Wij zijn blij met onze aankoop bij Eigenhuis Keukens.

Een hele goede service locatie Houten

Goede service van Suzanne (locatie Houten). Iemand die meedenkt met het ontwerp en het plannen van de keuken.

Eerst even rond gekeken vooraf. Wordt niet achterna gezeten. Mooie nette showroom. Daarna besloten om een afspraak te maken.En vervolgens een mooie keuken samengesteld zoals jij het graag wilt. Wordt niet eerst gevraagd van wat je budget is zoals bij de andere keukenzaken.

Geweldige keuken showroom.

Afgelopen woensdag zijn wij erg fijn geholpen bij Eigenhuis Keukens door Richard van Wieringen tijdens de aankoop van onze nieuwe keuken voor ons toekomstige appartement in de Boomgaardhof te Heerjansdam. Wij werden hartelijk ontvangen ondanks dat we te laat waren. In alle rust eerst een kopje koffie/thee gedronken en een persoonlijk gesprekje gehad. Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen en advies gegeven. Dagelijks contact gehad via de mail en telefonisch en zo samen tot het ontwerp van onze nieuwe keuken gekomen. Nu nog een tijd wachten totdat die geplaatst kan gaan worden. Kortom het was een prettige ervaring zaken te doen met Eigenhuis Keukens in Capelle aan den IJssel.

Een top bedrijf

Vanaf het moment dat we binnen kwamen zijn we onwijs goed geholpen. Overal werd super goed met je meegedacht en ze nemen vooral ook echt de tijd voor je. Ricardo hartstikke bedankt voor je super goed hulp! Wij kunnen niet wachten tot de keuken word geplaatst