Super goed !

Super goed geholpen, mee gedacht zodat we dicht bij ons budget bleven , goed uitgelegd welke opties er allemaal zijn

• Vakmanschap

Satink, een bedrijf waar wordt mee gedacht.

Jay heeft mij super geholpen, hij denkt goed mee en luistert naar de individuele wensen.

• Vakmanschap N.v.t.

Nice kitchen, AWFUL after-sales

During the process we had two different advisors: the first one with great experience, giving tips and together we set up a very nice kitchen. The with the second one, we had to take the initiative since the experience was not good. At the end, the kitchen was installed, but the microwave was not working. Satink does not make itself responsible for this reparation and they send you to the supplier (Smeg) in this case, so that you can arrange the service yourself. In my opinion, this is really awfully handled by Satink. They are friendly while you are purchasing, but once the money is paid, you can forget about them. To be honest, I expected, at least, a minimum of responsibility for the after sales and that they treat the customer with care, but definitely it is not the case. Better buy your appliances online or in any other place, since if they do not work, at least you are guaranteed to receive better attention than what you get at Satink. Personally I will never recommend this place, only because of the after sales!

• Vakmanschap

Super mooie keukenzaak met fijne verkoper

Zeer goed geholpen. In samenspraak met de verkoper Jay tot een prachtige keuken gekomen voor een goede prijs. Hij is al geplaatst en meer dan tevreden Michel

• Vakmanschap

Een verkoper die met je meedenkt

Ibrahim heeft uitgebreid de tijd genomen om een goed en doordacht ontwerp te maken. Eindelijk eens iemand die met je meedenkt en met goede ideeen komt. (de keuken is nog niet geplaatst)

Vriendelijk ,behulpzaam en goed advies

Goede ervaring gehad met vriendelijke, behulpzame medewerker die alle tijd voor ons nam.

• Vakmanschap

Professionele vakkundig , en in ontspannende begeleiding door Tina Eenkhoorn keukenadviseur. Mooie keuken gekocht ! Vriendelijke groet, Fam. Teunissen.

• Showroom N.v.t.
  • Advies/ (3D)Ontwerp N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Behulpzaam, kritisch en creatief

Wij hebben 3 keer een bezoek gebracht aan de showroom en zijn al deze drie keer fantastisch geholpen. Geen ongeduld en goed luisterend naar de vragen en wensen van de klant. Sterk oplossingsgericht.

Installatie verpestte het geheel

Keuken werd onvolledig en onjuist geïnstalleerd. Op dit moment sprake van gevaarlijke situatie met drie jonge kinderen in huis. Kookplaat niet afgekit, ovens zijn niet vastgezet en laden komen onder het eiland vandaan. Deze Next125 designkeuken zou juist zeer strak gemonteerd moeten worden, maar de betreffende monteur gaf aan nooit de installatie-instructie te lezen. Bovendien kwam de installateur alleen, en had hulp nodig van mij (de koper) voor de installatie. Het werkblad van 3 meter is alleen niet te tillen. Bijzonder vreemde gang van zaken gezien de forse aankoop- en installatieprijs. Afronding van installatie is na enig aandringen gepland. Wordt vervolgd.

Stralen kwaliteit uit.

Er wordt goed meegedacht. Veel inspiratie op te doen in de winkel door mooie opstellingen. Goed advies.

• Vakmanschap

Hele fijne ervaring, mooie winkel en verkoper die er echt verstand van heeft. Luistert naar de klant en neemt echt de tijd voor je! In 1 woord geweldig!!

Goede begeleiding door Peter

Goede begeleiding door Peter

Beloftes niet waargemaakt

Satink neemt geen verantwoording voor de niet waargemaakte beloftes van de inmiddels vertrokken (ontslagen?) verkoper. Daardoor hebben wij o.a. een ander aanrechtblad dan beloofd. De geadverteerde SERVICE en 100% tevredenheidsgarantie blijken niet veel waard. De serviceafdeling is een telefoondesk van de overkoepelende holding met steeds een andere medewerker die je aan het lijntje houdt en zelden terugbelt. Jammer dat we de volledige koopsom vooraf hebben overgemaakt. Eens maar nooit weer.

Zeer vriendelijk

Prettige ervaring

• Vakmanschap

Professionaliteit en een prachtige en grote showroom

Mooie keukencollecties met veel voorbeeldkeukens, deskundige service en voorlichting zonder de druk die bij andere zaken soms wel op de kopers gelegd wordt om snel tot een aanschaf over te gaan.

• Vakmanschap

Zeer uitgebreid en deskundig geadviseerd door adviseur Jay

We hadden al meerdere keuken zaken bezocht, maar naar het bezoek afgelopen zaterdag aan Satink bij adviseur Jay Koster hebben we gelijk onze droomkeuken ondertekend. Jay nam alle tijd voor een uitgebreide rondleiding. Lichte alle verschillende materialen en keuzes goed toe, eerlijk advies over de mogelijkheden qua prijs en kwaliteit. We hadden vooraf erg stellig in ons hoofd hoe we onze 'droomkeuken' wilden. Maar n.a.v. het advies totaal nieuwe inzichten gekregen en kijken enorm uit naar het moment dat we lekker kunnen genieten van onze keuken.

Zeer aangenaam contact met Jan

Het kost wat tijd maar dan krijg je wel alle tekeningen gelijk mee. In de tussentijd meerdere malen koffie en een heerlijk ves gemaakt soepje. Zo kan je het wel even volhouden bij Satink keukens

• Vakmanschap

Mooie en nette keukenzaak die strak en modern ingericht is !

Leuke en nette keukenzaak. Veel variatie in keukenopstellingen met verschillende soorten vloeren. Verder ziet het er strak en modern ingericht uit allemaal !

• Vakmanschap

Vindt het wel wat snel om nu al te vragen wat de ervaring is met Satink.

Prettige gesprekken gehad met Jay maar de keuken moet natuurlijk nog geleverd en geplaatst worden. Hopelijk verlopt alles vlekkeloos. Zou zelf de enquete na plaatsing hebben verstuursd. Vindt het wel jammer dat het voorwerk niet ontzorgd kan worden. Ik moet nu al vragen van de installateur terugkoppelen naar jullie terwijl ik hier geen verstand van heb. Had graag het hele pakket door jullie laten verzorgen.

goed advies

Prettige ervaring om in deze winkel je keuken uit te zoeken.

prima geholpen en geadviseerd

Al na de eerste keer de zaak bezocht te hebben kregen wij een goed gevoel. Ook het enorme aanbod deed ons besluiten hier nogmaals voor een bezoek terug te komen. Uiteindelijk hebben we hier nadat we vele andere zaken hadden bezocht onze droomkeuken gekocht.

• Vakmanschap

Uitgebreid meegedacht en ingeleefd met onze wensen bij samenstellen keuken

Behulpzaam gastvrij

Bij binnenkomst hartelijk verwelkomt en aangegeven dat wij een afspraak hadden. Op ons gemak even rondgekeken omdat we te vroeg waren. Deskundig geholpen door de verkoper waarbij de uitleg goed was

• Vakmanschap

Erg fijn geholpen, denken ook fijn mee.

Fijn bedrijf

Vriendelijk, geduldig en betrouwbaar

Onze ervaring met Satink keukens is in de eerste plaats dat wij het prettig vonden dat ze geen agressieve verkooptechniek hanteerden. Wij zijn geholpen door een vriendelijke , sympathieke mevrouw(Tina) die alle geduld had om ons op de verschillende mogelijkheden te wijzen. Zij dacht goed mee met de inrichting van de keuken en gaf haar eerlijke mening over wel of niet doen. Meerdere gesprekken waren mogelijk. Natuurlijk zit er aan elke keuken een prijskaartje, maar wij zijn tevreden met de keuze die wij gemaakt hebben. En we zijn ook benieuwd of de uiteindelijke plaatsing van de keuken ons net zo tevreden maakt, maar daar rekenen we op.

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle