Erg goed geholpen!

Jay heeft ons vakkundig en zeer goed geholpen bij het samenstellen van een nieuwe keuken. Duidelijk kennis van zaken en geeft zijn mening indien gevraagd. Mede daardoor andere keuzes gemaakt waardoor we achteraf geen spijt kunnen krijgen. Nam ook alle tijd om er een mooie keuken van te maken die precies naar onze wens is. Top!

• Vakmanschap

We hebben in een prettige en rustige sfeer een mooie keuken kunnen uitzoeken en samenstellen.

Op basis van een goed en eerlijk advies hebben we een keuken kunnen samenstellen. Peter van der Meulen en een Stagiaire hebben zich open opgesteld en hebben onze wensen vertaald in een passend ontwerp.

Vertrouwd

Nadat ik daar 20 geleden ( na 12 jaar met plezier te hebben gewerkt) weg ben gegaan voor een andere uitdaging prima geholpen door m'n oude collega Peter. Was gelijk weer vertouwd gevoel.

• Vakmanschap

Ruime keus in een prachtige showroom

Hier kun je eigenlijk alles vinden wat er nodig is om tot een verantwoorde keus te komen. Het personeel is vriendelijk, ter zake kundig en behulpzaam.

• Vakmanschap

Vakkundig en denkt met ons mee!

Na inventarisatie van ons budget en wensen aan de slag gegaan met het maken van een tekening. Daarna door de winkel gegaan om te kijken naar alle mogelijkheden. Geeft direct prijzen van de apparaten en ook meedenkend met eventuele goedkopere opties. Erg fijne begeleiding en we gingen erg tevreden (met een keuken!) weer de deur uit!

Zeer klantvriendelijk.

Bij bepalen aanschaf keuken zeer klantvriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Ruim de tijd genomen. Als levering en plaatsing ook zo verlopen zijn wij meer dan tevreden.

• Vakmanschap

Vakkundig en servicegericht met een spectaculair resultaat

We hebben een lange adem moeten hebben. Eind 2020 het koopcontract van ons nieuwbouw huis ondertekend, en zijn toen ook voor het eerst op bezoek geweest bij Satink. De showroom is schitterend. Veel keuze en smaken, en een hartelijk ontvangst. Door corona heeft het even geduurd, maar in in augustus 2022 kon onze keuken dan eindelijk geplaatst worden. Nu ik er een aantal maanden woon kan ik pas echt op waarde schatten hoe kundig onze adviseur Tina Eenkhoorn is als professional. We hebben iedere keuze (en de mogelijke consequenties van die keuzes) nauwkeurig afgewogen. Het resultaat is een prachtige keuken, waar we veel complimenten over ontvangen die ook functioneel goed werkt. Tina Eenkhoorn is een heel warm mens, maar vooral ook een echte vakvrouw. We hebben veel gehad aan haar adviezen, maar ook aan inzichten die ze meeneemt vanuit haar eigen ervaringen met diverse merken en producten. Dank voor alles Tina!

• Vakmanschap

Goed advies, prettige sfeer, kundig personeel

Hele prettige ervaring met Satink (Rianka). Denkt op een fijne manier mee, eerlijk advies. Er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen. Mooie showroom met veel moderne keukens. Zeker een aanrader!

• Vakmanschap

Goede service en plezierig in de samenwerking

We zijn zeer tevreden over de service van Satink! Jay Koster heeft ons goed geholpen en begeleid in het proces. De monteurs waren deskundig en bekwaam en hebben de keuken perfect geplaatst.

Vriendelijk en goed geholpen

We zijn zeer vriendelijk en goed geholpen door zeer kundig personeel. Een zaak om aan te raden.

• Vakmanschap

Prettig meedenkend, kennis over mogelijkheden en eerlijk advies

Via ons nieuwbouw project kwamen we in contact met Satink. Aangezien we dit nog nooit eerder hadden gedaan hebben we dit advies gevolgd en hier geen spijt van gehad. We zijn geholpen door Jay, die prettig met ons mee heeft gedacht. Hij had veel kennis van de mogelijkheden, was eerlijk over de opties en dat gaf ons een vertrouwelijk gevoel. We verwachten dat het traject tot en met levering/installatie ook vlekkeloos zal verlopen.

• Vakmanschap

Een fantastische keuken, mede dankzij Jay Koster……

Wij hebben bij SATINK-keukens het geluk gehad met verkoper Jay Koster in contact te komen. Een man met passie voor het vak!! Hij is creatief, vakkundig en eerlijk. Hij luistert naar de klant, heeft alle tijd voor je en hij wist onze wensen snel en correct in een mooi 3 D ontwerp te visualiseren. In deze tijd van moeilijke leveringen van apparatuur hebben wij de keuken, mede dank zij Jay, op de afgesproken datum compleet geleverd gekregen. Ook hulde voor monteur Ronald, die de keuken in korte tijd perfect heeft geïnstalleerd. Al met al zijn wij zeer tevreden met het eindresultaat van onze nieuwe keuken!

• Vakmanschap

Heel deskundig en goede adviezen

Graag zou ik het ontwerp 3D nog per mail ontvangen

Heel fijn geholpen

Meerdere afspraken zijn aan de koop voorafgegaan, waarbij wij de niet opdringerige benadering heel prettig vonden. We werden goed begrepen en ons de tijd gegeven om na te denken en alternatieven te bekijken. Uiteindelijk een prachtige keuken samengesteld!

• Vakmanschap

Prettige ontvangst en zeer duidelijk uitleg

Gastvrij nemen alle tijd en zeer deskundig

• Vakmanschap

Van de grote keukencowboy's die er in NL zijn kwam Satink voor ons als beste eruit. Keukens die door andere bedrijven worden aangeboden met mindere apparatuur, prijsverschillen liepen op tot voor in onze situatie van rond de 5000 euro, wat ik serieus geld vind. Mensen als je een keuken wil kopen ga nooit met één keukenleverancier in zee, je kan namelijk geld verdienen op het kopen van een keuken!

Super geholpen door Jay!

Van de week een prachtige keuken gekocht bij Jay. Heel goed geholpen, eerlijk over wat wel/niet mogelijk is maar altijd bereid om mee te denken in oplossingen. Ook de showroom is echt een pareltje. Aanrader om een kijkje te nemen!

Vriendelijk en goede service

Goed, vakkundig en vriendelijk geholpen. Goed meegedacht in keuzes en niks opgedrongen. Ruim de tijd voor keuzes en advies

• Vakmanschap N.v.t.

Prima geholpen, deskundige uitleg.

Goed geholpen, deskundig advies. We zijn erg benieuwd hoe onze keuken in onze boerderij past.

• Vakmanschap

Mooie keuken maar slechte service

Mooie keuken van Siematic gekocht, zeer goed geadviseerd door Tina Eenkhoorn. Keuken werd 25 april jl. geplaatst. Daarna werden we gebeld door de afdeling aftersales. Gezegd dat er 2 deurtjes zijn die bijgesteld moeten worden en dat je de koelkast met 2 handen moet open trekken zo zwaar is deze afgesteld. Er zou een afspraak gemaakt worden. Nooit meer wat gehoord. Voor de bouwvak 11-07zelf maar weer gebeld, was niets terug te vinden over een afspraak. Werd nu opnieuw genoteerd maar zou na de bouwvak zijn dat er iemand langs zou komen.. Tot op heden weer niets gehoord. Wederom zelf gebeld, weer toezegging dat we gebeld gaan worden voor een afspraak. Keuken geplaatst op 25-04 en tot nu 15-09 is het niet gelukt om iemand aan huis te krijgen voor deze kleine reparaties. Zo jammer, we waren zo tevreden over de adviezen en hulp bij alle keuzes door Tina.Deze week maar weer eens zelf gaan bellen.

• Vakmanschap

Kennis van zaken en prima begeleiding

Ontvangst was goed. We zijn er heengegaan voor oriëntatie van de mogelijkheden en hebben uiteindelijk de keuken direct besteld. Goed advies en kennis van zaken. Alle vragen werden naar tevredenheid beantwoord. Als wij dachten dat iets niet mogelijk was werd er toch een oplossing gevonden. Er wordt ruim de tijd genomen en alles wordt helder weergegeven.

Goed bedrijf!

Heel prettig en goede uitleg door de adviseur. Nam de tijd voor ons,geen gedram.

Super goed !

Super goed geholpen, mee gedacht zodat we dicht bij ons budget bleven , goed uitgelegd welke opties er allemaal zijn

• Vakmanschap

Satink, een bedrijf waar wordt mee gedacht.

Jay heeft mij super geholpen, hij denkt goed mee en luistert naar de individuele wensen.

• Vakmanschap N.v.t.

Nice kitchen, AWFUL after-sales

During the process we had two different advisors: the first one with great experience, giving tips and together we set up a very nice kitchen. The with the second one, we had to take the initiative since the experience was not good. At the end, the kitchen was installed, but the microwave was not working. Satink does not make itself responsible for this reparation and they send you to the supplier (Smeg) in this case, so that you can arrange the service yourself. In my opinion, this is really awfully handled by Satink. They are friendly while you are purchasing, but once the money is paid, you can forget about them. To be honest, I expected, at least, a minimum of responsibility for the after sales and that they treat the customer with care, but definitely it is not the case. Better buy your appliances online or in any other place, since if they do not work, at least you are guaranteed to receive better attention than what you get at Satink. Personally I will never recommend this place, only because of the after sales!