IWe zijn goed geholpen.

Gastvrij, goede adviezen en er werd ruimschoots de tijd voor ons genomen

• Vakmanschap

In het universum van heel veel keukens en mogelijkheden wordt je keurig, aan de hand van je eigen wensen, door de mogelijkheden geloodst.

• Vakmanschap

Uitstekende showroom en zeer deskundige begeleiding

De showroom laat uitstekend zien wat de mogelijkheden zijn. De zeer deskundige begeleiding was top. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

• Vakmanschap

Goed advies en mooie showroom.

Vooral de SieMatic showroom is prachtig!

Welkom en goed advies

We voelen ons er welkom geheten, zijn goed behandeld en goed geadviseerd door Fred. Ze nemen echt de tijd voor je.

• Vakmanschap

Verkoop goed, plaatsing prima. Aftersales wordt niet aan gedaan.

Eind december hebben we bij Satink een prachtige Siematic keuken aangeschaft. De begeleiding (Tina was onze verkoopster) was gewoon erg prettig, er werd meegedacht en uiteindelijk hebben de koop rond gemaakt. Begin maart is de keuken geplaatst, dit gebeurde volgens wens en de keuken is netjes opgeleverd. Enkele dagen na de plaatsing hebben we flinke beschadiging in ons compsiete blad ontdekt. Waarschijnlijk een productiefout, uiteraard hebben we ons netjes gemeld bij Satink met foto's en een vraag hoe we dit kunnen oplossen. Inmiddels zijn we meer dan 4 weken verder, en diverse herinneringsmails verder.... geen reactie van de service afdeling / after sales. Helemaal niets. Niet dat ze er mee bezig zijn. Niet wat ze gaan doen. Helaas 100% moeten betalen voor levering, anders hadden ze wellicht anders/wel gehandeld. Nu laten ze je in de steek. Zodra de deal gedaan is, is de service verdwenen. Zwaar teleurstellend. En dit geeft een rare nasmaak.

• Vakmanschap

Kwaliteit, service en vakkenis!

Experts in keukens, kwaliteit van producten is hoog en service is top!

• Vakmanschap

De verkoopervaring was heel positief

De verkoper Jay gaf veel informatie en luisterde goed naar onze wensen. Door zijn tips hebben wij een mooie keuken kunnen uitkiezen.

• Vakmanschap

Erg tevreden met het eind resultaat en service

Enorm tevreden met de service het professionele advies. Prachtige showroom mooie ruime keus.

• Vakmanschap

Wat een prachtige winkel met vakmensen die precies weten waar ze over praten. Zoveel mooie ideeën waar je zelf niet direct bij stilstaat. En ook rekening houden met je portemonnee.

• Vakmanschap

Professioneel, meedenkend en vriendelijk!

Zeer fijne en professionele medewerkers, welke meedenken en adviseren om tot de perfecte keuken te komen. Ook de mooie showroom helpt hierbij aan mee. Het installeren is ook top gedaan.

• Vakmanschap

Heel goed professioneel bedrijf met meedenkende verkopers

Wij zijn geholpen door Dennis. Hele fijne snelle communicatie en professioneel advies

Top bedrijf

Verkoper die echt goed adviseert en weet waar hij over praat. Gewoon top

• Vakmanschap

Advies en aankooptraject helemaal prima, after sales onvoldoende

Ruim een jaar geleden een nieuwe keuken uitgezocht, adviesgesprek en uiteindelijke aankooptraject waren beide prima. Na plaatsing hadden we nog een aantal kleine dingetjes welke gedaan en/of gerepareerd dienden te worden, inmiddels is dat nog steeds niet gebeurd, na vele malen contact te hebben gezocht.

• Vakmanschap

Mooi opgezette zaak en vriendelijk/vakkundig personeel

Ruim opgezette showroom met een scala aan keus en mogelijkheden ... voor elk budget wel een keuken te realiseren!

Goed en spontaan

Onze eerste blik was een dure zaak, maar dat viel achteraf wel mee . Onze verkoopster Rianka hielp ons overal mee en dacht ook mee ,wel zo prettig. Ook voor een klein budget kan je hier slagen . Dus wij zijn blij dat wij hier naar binnen zijn gelopen. Met vriendelijke groet Fam. Riezebos Januari 2023

• Vakmanschap

Satink, verkoper die weet waar hij het over heeft!

Ik heb naar zeer tevredenheid mijn keuken nu besteld bij Satink. Ik ben in totaal bij vier keukenbedrijven geweest maar heb gekozen voor Satink. De reden hiervoor is dat ik geholpen ben door Peter van der Meulen, een adviseur met veel ervaring. Samen met hem heb ik een prachtige keuken naar mijn smaak en goede prijs ontworpen. Hij geeft eerlijke adviezen en komt met goede ideeën. En wat ik graag wou kon Satink leveren, wat niet bij ieder keukenbedrijf mogelijk was.

• Vakmanschap

Hartelijk ontvangen en vakkundig geadviseerd!

Eerst maar eens oriënteren bij ons in de buurt dachten we en op advies van anderen zodoende een afspraak bij Satink gemaakt . Vanaf het eerste moment dat we geholpen zijn door Jay Koster voelde het goed. Hij heeft ons stap voor stap meegenomen in het adviseren ,wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Hij heeft de tijd voor ons genomen, een vertrouwd gevoel gegeven en goed geluisterd naar onze situatie en wensen. Wij kijken ontzettend naar onze nieuwe keuken uit!

• Vakmanschap

Vriendelijke gemoedelijke sfeer met oog voor detail en de klant

Wij zijn goed geholpen en werden meegenomen in alle voor en nadelen van materialen die we konden kiezen. Er werd geen druk op ons gelegd om een keuze te maken en we zijn super blij met de hulp en het eindresultaat. Top!

• Vakmanschap

Een eerlijk advies voor een goed passen ontwerp.

Zeer prettige gesprekken gevoerd waarbij uitgebreid de tijd wordt genomen om je wensen in het ontwerp in te passen. Eerlijkheid over de (on)mogelijkheden.

• Vakmanschap

De service achteraf is waardeloos

SIEMATIC keuken met ATAG apparatuur op 27-11 laten plaatsen. Direct na plaatsing bleken de vaatwasser en de afzuigkap niet te werken, en de inductieplaat geeft oorverdovende geluiden. Niet ok dit. Sinds plaatsing contact gezocht met Satink, zelfs via de bedrijfsleider Dinand, maar nog steeds niet teruggebeld. Waardeloze service, ontzettend balen dit. Daar gaat onze kerst. :(

• Showroom N.v.t.
  • Advies/ (3D)Ontwerp N.v.t.
  • Vakmanschap

Houden zich niet aan de afspraak

Wat fout kon gaan is fout gegaan en de keuken is nog steeds niet compleet. Afspraken worden niet nagekomen. Oven was niet bevestigd bleek later.

Erg goed geholpen!

Jay heeft ons vakkundig en zeer goed geholpen bij het samenstellen van een nieuwe keuken. Duidelijk kennis van zaken en geeft zijn mening indien gevraagd. Mede daardoor andere keuzes gemaakt waardoor we achteraf geen spijt kunnen krijgen. Nam ook alle tijd om er een mooie keuken van te maken die precies naar onze wens is. Top!

• Vakmanschap

We hebben in een prettige en rustige sfeer een mooie keuken kunnen uitzoeken en samenstellen.

Op basis van een goed en eerlijk advies hebben we een keuken kunnen samenstellen. Peter van der Meulen en een Stagiaire hebben zich open opgesteld en hebben onze wensen vertaald in een passend ontwerp.