Ik ben zeer tevreden over de goede service over de ondanks niet bij zusenzo gekochte artikel. Zeer positieve behandeling.
  • Ik ben: eerste keer klant

Een pentole pan vrijdag 14-12 besteld en vandaag ontvangen. Fijn dat je weet wanneer het bestelde geleverd wordt.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ik ben: eerste keer klant

Waanzinnig goede service. Ik had een pan van Pentole ooit bij Metz in Amsterdam gekocht. Winkel bestaat niet meer, maar bodem van pan liet los. Ik stuurde Zusenzo een mail met dit verhaal en binnen vier dagen kreeg ik een nieuwe pan thuis gestuurd. In die 4 dagen waren mijn foto's bekeken, was de importeur benaderd, werd een nieuwe pan toegezegd en ontving ik die per post. Geweldig!
  • Verbeterpunten/ tips: geen

Uitstekende en snelle service bij een internet bestelling. Ga zeker ook 'n keer naar de winkel als we in Nijmegen komen.
  • Verbeterpunten/ tips: Geen

Koop al jaren heerlijke koffie bij jullie en deze wordt voor mij gemalen voor mijn Quickmill espressomachine,die ik jaren geleden gekocht heb bij Zus en Zo !Ben zeer tevreden!!!!
  • Ik ben: vaste klant
  • Verbeterpunten/ tips: geen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had een 8 delige pannen set van falke willen kopen, de eerste keer is mij gevraagd of ik het wel kon betalen en de tweede keer toen ik terug kwam met mijn zus die het ook wou kopen. Zaten jullie 10 min te kletsen en namen jullie niet eens de moeite om te vragen of jullie iets voor ons kunnen betekenen.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ik ben: vaker klant geweest

Nadat er een verkeerde bestelling werd geleverd had ik direct contact gezocht. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd direct van alles in het werk gesteld om het probleem op te lossen. Dezelfde dag werd nog de juiste bestelling opgestuurd en mocht ik de verkeerde bestelling zelfs houden. Wat een top service!
  • Ik ben: eerste keer klant

Zeer attente service! Omdat er lange levertijd was voor Jacob Jensen waterkoker, kreeg ik aanbod voor showroom model tegen zeer gunstige prijs. Snel geleverd. Fijn en persoonlijk contact. Een webwinkel om zeker terug te komen.
  • Ik ben: eerste keer klant

Product was helaas niet goed, binnen 1 dag een nieuw product toegestuurd gekregen. Hoefde niet het kapotte product te retourneren. Prima service. Als ik weer iets nodig hebt zal ik het zeker bij Zus &Zo betsellen
  • Ik ben: eerste keer klant

Hele enthousiaste verkoopsters, staan voor hun product, geven goed en duidelijk advies. Daarna nog iets besteld op de webshop, hele prettige en makkelijke mailwisseling. Er was even iets niet op voorraad maar wel even een belletje toen de voorraad weer was aangevuld.
  • Ik ben: eerste keer klant

Zocht een onderdeel voor onze inmiddels wat oudere Magimix 4000. Zus & Zo bood dit aan voor een concurrerende prijs. Gisteren besteld, vandaag bezorgd.
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Even bij de verzendinformatie vermelden, dat Post.NL aangeeft wanneer de bestelling geleverd wordt.

Wat een ontzettend fijn en goed bedrijf is dit! Ze verlenen ontzettend goede service en denken erg goed mee met de klant. Daarnaast is de communicatie snel, professioneel en denken de medewerkers goed mee over de mogelijkheden om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Absoluut een aanrader!
  • Ik ben: eerste keer klant

Al vanaf het eerste jaar kom ik dan weer meer dan weer minder in de winkel, ik kom er speciaal voor naar Nijmegen toe. Zus en Zo heeft mijn hobby koken en bakken mee ontwikkeld, en ik kan geen ander kookwinkel voorbijlopen als ik een andere stad bezoek. Toch denk ik dan altijd; hebben ze dit bij Zus en Zo ook... en ga ik toch graag bij Zus en Zo weer eerst kijken en dan kopen.
  • Ik ben: vaste klant
  • Verbeterpunten/ tips: Ga vooral door.

• Ik ben: vaker klant geweest

Ik heb vorige week een tortilla pers gekocht, deze is verstuurd maar werd niet gevonden in de track en trace van Post.nl. Het was een cadeau en ik was bezorgd of het wel op tijd geleverd zou worden. Gemaild met Zus &Zo Keukengerei en zij hebben meteen actie ondernomen en een nieuwe tortilla pers gestuurd. Deze was op tijd en ik vond het een uitstekende service van Zus & Zo, nogmaals heel veel dank daarvoor. Ik zal jullie zeker aanraden bij familie en vrienden!

Goede service, vriendelijk personeel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slechte service vaak mailtjes gestuurd ove dat een pakketje niet is aangekomen nooit op gereageerd tot heden
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: meer reageren via mail dit doen jullie niet

Na vele jaren trouwe en intensieve dienst hebben wij de mengkom van onze Magimix begraven. Tijd voor een nieuwe dus. In ons dorp zijn er geen winkels meer die dit verkopen en dus gezocht op internet en bij Zus en Zo uitgekomen. Leuke site, fris. Goede prijzen ook. Kom besteld. Snel geleverd, goed verpakt. Helemaal top. Alleen paste het niet goed op onze machine terwijl dat wel zou moeten. Na contact met de winkel is er samen met Magimix een oplossing gevonden. Opnieuw hartstikke snel ook! Ik ben sterk onder de indruk, hier kunnen veel winkels wat van leren, zowel online als offline.
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Ga vooral zo door!

Mijn vertrouwde Pentole pannen, die moesten worden vervangen ivm een overstap naar koken op inductie, kon ik bij Zus en Zo ( als enige keukenwinkel in Nederland !) bestellen via internet zonder deksels. Die waren namelijk wel her te gebruiken. Uitstekende informatie, meedenken,snelle levertijd. Blij met Zus en Zo !
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ik ben: vaker klant geweest

Ik heb een zeer positieve ervaring met Zus en Zo. Er was even sprake van een misverstand, maar dat was zo uit de weg geholpen op een zeer klantvriendelijke manier. Jammer, dat ik niet in de buurt van Nijmegen woon, want het lijkt me een zeer complete zaak waar je lekker in kan rond struinen. Mijn complimenten voor Lotte!
  • Verbeterpunten/ tips: Geen

goed/adviserend en vriendelijk geholpen....
  • Verbeterpunten/ tips: geen

Goede service en uitleg gehad van kitchenaid ons zie je daar zeker vaker
  • Ik ben: eerste keer klant

Twee producten besteld maar 1 bleek niet voorradig. Kreeg hierover een nette email met excuus en de melding dat het geld voor dit product zou worden teruggestort. Bij de meeste bedrijven kan je dan een paar weken wachten, hier stond het de volgende dag alweer op de rekening. Het andere product is keurig geleverd, goed verpakt en conform omschrijving op de site. Zeer tevreden over Zus&Zo.
  • Ik ben: eerste keer klant

Super winkel. Als iets er niet is, dan wordt er gezocht tot het gevonden is. Er wordt altijd gebeld als de bestelling is aangekomen. Engelen geduld (dat merk ik als ik achter andere klanten sta bij de kassa) .Al vele, vele jaren ben ik klant. Alleen dat verhipte hoge parkeergeld daar in Nijmegen is mij een grote doorn in het oog, en maakt dat ik alleen doelgericht daar in Nijmegen boodschappen ga doen. MAAR DAT KAN ZUS EN ZO NATUURLIJK NIET HELPEN. KORTOM: EEN TIEN MET EEN GRIFFEL
  • Ik ben: vaste klant
  • Verbeterpunten/ tips: TIP: STORT JE OP HET GEMEENTEBESTUUR VAN NIJMEGEN EN PROBEER DE PARKEERTARIEVEN OMLAAG TE KRIJGEN.

Fijne communicatie , vlotte afhandeling en snelle levering naar Belgie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: het bericht voor tracering verzending kan iets vroeger.