Zeer teleurstellend geheel.

Na jaren in lockdown de haven toch de volle pond te hebben betaald, Was de ruim van te voren gereserveerde Summer deal nu ineens een paar weken voor het nieuwe sezoen volgeboekt. Besloten om de gereserveerde Summerdeal om te zetten naar Seizoenplek, allemaal niet mogelijk. En als er wel plek was geweest was het nieuwe beleid dat boten onder de 7 mtr niet meer worden toegelaten, terwijl de volle box betaald wordt, dus helaas. Was overigens beleid van de leidinggevende die natuurlijk niet aanwezig was. Nieuwe klanten gaan blijkbaar voor. Dus: zeer teleurstelled allemaal.

• Wat voor gast bent u: Vaste ligplaatshouder

Prachtig gelegen, vriendelijke sfeer, met alles erop en eraan

Super schoon, perfect onderhouden door personeel en zeilers met hart voor de haven

• Wat voor gast bent u: Vaste ligplaatshouder

Goede haven met mooie faciliteiten

Enige wat jammer is is de ligging aan het Markermeer met in de zomer het vele fonteinkruid!

• Wat voor gast bent u: Vaste ligplaatshouder

Prettig, weinig problemen, uitstekende locatie

Soepel: vlotte communicatie met Team Muiderzand, aangename sfeer op haven. Slechts twee (in 16 jaar! negative ervaringen: - strandkarretje gestolen - zwemmende kinderen in afvaart/invaar baai, terwijl ik voor de wind (veel wind) niet goed kon manoeuvreren. Verder heb ik talloze keren heerlijk gezeild.

Alle jaren goed en poisitief 1993-2021

Ik heb jaren in de zomermaanden Miuderzand als een plezierige Jachthaven ervaren.

• Locatie en omgeving van de jachthaven
  • Wat voor gast bent u: N.v.t.

Very good experience. Friendly and helpful people!

I've been a berth holder at Muiderzand for many years and I can only say good things about the marina. The staff is friendly and helpful, and the facilities are very good.

Kwaliteit loopt terug.

Het laatste jaar lopen er steeds meer vreemden op de jachthaven, wandelingetje op de steiger. Aantal keer geluidsoverlast van harde muziek en snel varende motorboot in ons straatje, laat lawaai van jongens die n huisje huren. Sanitair regelmatig minder schoon dan de periode hiervoor. Steigers prima verzorgd. Maar dan is de prijs kwaliteit verhouding een beetje scheef.

Ontspannen

Er is hier helemaal niets om over te klagen. Mooie jachthaven, fantastische faciliteiten, hele schone douches en toiletten. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de havenmeester Mark heeft ons verblijf nog leuker gemaakt. Hij groet altijd heel vriendelijk en als je hem wat vraagt doet hij zijn uiterste best zodat het voor elkaar komt. Voor de hond zijn er zelfs poepzakjes beschikbaar en waterbakken en een mooi hondenstrandje. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanbeveling voor de watersporter.

• Wat voor gast bent u: Passant

Klant onvriendelijke ontvangst

Op 14-7 wilde ik als passant 1 nacht overnachten. Ik arriveerde na 19:00 uur bij windkracht 5 uit het westen. Box A15 toegewezen gekregen. Een korte box met daarvoor palen, die dwars op de westenwind ligt. Bij de A steigers is geen beschutting tegen de wind, die bol over het Markermeer binnen komt. Met een motorboot met flybridge van 4 meter hoog tussen de palen door varen dwars op de wind met windkracht 5 is onmogelijk te doen. Je bent verwaaid voordat je tussen de twee palen door bent. Met schade tot gevolg aan eigen en mogelijk buur genoot. Gevraagd of ik daarom aan de lange steiger van de invaar route mocht liggen, want daar was wel plaats voor nog wel 10-15 schepen. Omdat dit vaste ligplaatsen waren (ondanks dat de eigenaar er nu niet was) werd dit niet toegestaan. Blijkbaar wordt hier niet bijgehouden wie op vakantie is of niet. Maar dat er nog 10-15 dezelfde avond nog terugkomen is ook erg onaannemelijk. Nadat ik aangegeven had dat ik dan met deze wind niet kon aanmeren en dan niet kon blijven werd mij letterlijk “een goede reis” gewenst door deze dame. Ik heb in 25 jaar varen zoiets nog nooit meegemaakt.

• Faciliteiten en voorzieningen N.v.t.
  • Netheid van de jachthaven N.v.t.
  • Service van de medewerkers
  • Locatie en omgeving van de jachthaven N.v.t.
  • Wat voor gast bent u: Passant

Mooie jachthaven met prima voorzieningen.

Een aantal jaren naar volle tevredenheid aan de F-steiger gelegen, vlakbij het prima onderhouden en schone toiletgebouw. Kleine minpunten zijn: -. Dat je aanvankelijk vanaf de haven met het pontje naar het openbare strand kon oversteken. Deze is echter nauwelijks nog bruikbaar. -. Op het parkeerterrein wordt veel te hard gereden en hier worden niet- of nauwelijks maatregelen tegen genomen. -. Bescherming van zelfstandige bedrijven op de haven, is niet meer van deze tijd. Koppelverkoop is al lang niet meer toegestaan. De voorwaarden hieromtrent zijn dan ook achterhaald.

• Wat voor gast bent u: Vaste ligplaatshouder

Prima haven, alles strak voor elkaar

• Wat voor gast bent u: Vaste ligplaatshouder

mooie jachthaven met veel mogelijkheden

Het was de eerste keer dat wij een walplaats hadden op Marina Muiderzand. Mooie jacht haven echter weinig of geen controle men kent je niet echt te onoverzichtelijk waardoor het wat rommelig overkwam. ook heeft bij ons een diefstal plaats gevonden namelijk, de stekker van de trailer afgeknipt. Heel bizar en totaal onzinnig want het ding kost € 6,00 in de winkel.

• Wat voor gast bent u: Vaste ligplaatshouder

Verzorgd met alle faciliteiten voorhanden

Zeer nette haven, waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn. De medewerkers zijn behulpzaam en staan altijd voor je klaar.

Beste jachthaven van Nederland

Ik ben vaste ligplaatshouder bij Marina Muiderzand en heb nog nooit zo’n fijne haven gehad. Fantastische voorzieningen en hele nette mensen. Het enige nadelige dat ik mee heb gemaakt is dat mijn motor niet meer wilde starten na een kraanbeurt aan het begin van het vaarseizoen. Hierna was er vanuit de havenmeester geen mogelijkheid om mij even naar de box te slepen en moest ik een sleepbedrijf op de haven flink betalen voor een paar meter slepen. Gezien de altijd goede service van de haven had ik dit wel anders verwacht. Verder een mooie haven met hele goede voorzieningen. Een aanrader!

Good location

The marina is easy to access via boat or public transport so a visit to Amsterdam is straightforward. There is a great restaurant and a well-equipped chandlery. Harbourmaster and his team are very helpful

Prijzig maar ruim voldoende

Bijna alles klopte. Goede steigers met voorzieningen, vriendelijk personeel, Uitstekend sanitair. Minpunt was dat in de winter de vuilwatertank niet leeggezogen kon worden omdat de grote zuiger vanwege de vorst afgesloten was en de mobiele unit kapot was zonder zicht erop of en wanneer deze gemaakt zou zijn. Dit vond ik niet passend voor zo'n grote haven waar ook winterzeilers liggen.

• Wat voor gast bent u: Vaste ligplaatshouder

Zeer fijne plek en gezellig regatta centre

Een aantal jaren mijn laser op het jollenstrand gehad. Tijdens zomerseizoen elke donderdagavond competitie met BBQ. Wat wil je nog meer?

• Wat voor gast bent u: Vaste ligplaatshouder

Prima haven met prima faciliteiten

Al het havenpersoneel is zeer service gericht, heeft verstand verstand van zaken en buitengewoon vriendelijk en behulpzaam geweest gedurende de drie jaar dat ik hier een vaste ligplaats had. De havenfaciliteiten zijn altijd schoon en van hoge kwaliteit dus ook dat is dik in orde. Tot slot is er bij de haven een aantal bedrijven die het leven van een booteigenaar gemakkelijk maken: George Kniest, Quantum Sails, Ship Shape, een supermarktje om een paar te noemen.

Een prima haven

De haven is perfect, alles wat je nodig hebt is er te vinden Het is er altijd gezellig en ziet er netjes uit Klein minpuntje , wat ik dan ervaren heb 2 jaar geleden alweer is Als je boot op de wal in winterstalling staat heb ik meegemaakt dat hij tot 3 keer aan toe op een andere plek stond zonder iets te melden Dat is ook het enige puntje die ik heb Verders was alles er top en heb ik er een leuke tijd gehad Zou de haven zeker bij andere mensen aanraden M.v.g marc de groot

Fijne (zomer)plek voor de catamaran

In de afgelopen jaren heb ik hier met heel veel plezier gezeild met de catamaran. Je hebt hier op het water en op het strand alle ruimte. Er zijn steeds meer voorzieningen bijgekomen en de horeca is uitgebreid met loungeplekken. Prima om na het zeilen even een biertje te drinken. Door verkoop van de catamaran verlaat ik nu de ligplaats, maar hou de goede herinneringen en leuke contacten met mede-zeilers.

Behulpzaam en snel

Altijd snelle reactie op vragen en altijd behulpzaam

Snel, helder, correct!

vriendelijke service, waardoor het elke keer als een warm welkom voelt om weer terug te komen bij marina Muiderzand..

• Wat voor gast bent u: Vaste ligplaatshouder

Prima haven heeft alle facaliteiten

25 jaar met plezier gelegen.

Very Nice Marina with a lot of facilities

In the whole time I have been member of the Marina I have had a good experience. I will recommend to anyone who needs a Marina. I hope to buy a boat in a couple of years and come back. Kind regards,

Fijne haven

Goede snelle service. Goede locatie met maritieme bedrijven op het terrein. Schoon sanitair, goede voorzieningen. Wel een dure haven, maar er staan goede voorzieningen tegenover.

Over Marina Muiderzand

Bruisende strandhaven voor sportieve levensgenieters Marina Muiderzand is een uitstekende uitvalsbasis voor pure watersportliefhebbers, op slechts een half uur van Amsterdam. Onderdeel van de Marina is het grootste catamaran- en kitestrand van Europa en het strandbad met een prachtig uitzicht over het IJmeer. En bovendien verandert de omgeving continu. Op zoek naar luxe, kwaliteit en wilt u écht genieten met familie en vrienden? Dan voelt u zich hier zeker thuis.