Duidelijk en gemak met abbonement!

• Studie: IBA

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Slimstuderen helpt mij heel erg bij het leren van het tentamens en ik ben er hartstikke tevreden mee, alleen is er wel naar mijn mening één verbeter puntje. De oudere tentamens sluiten niet meer goed aan bij de leerstof, daarom wil ik graag oefenen met wat recentere tentamens, alleen in slimbuddy staan alleen tentamens t/m 2016-2017 en dan ook alleen het 'echte' tentamen en niet het hertentamen. Ik zou het persoonlijk (en naar wat ik hoor ook vele anderen) handiger vinden dat de tentamens van 2017-2018 (dus ook de hertentamen) in slimbuddy staan. En daarbij ook de hertentamens van 2016-2017 en eventueel ook die van 2015-2016. Ik hoop dat jullie hier iets mee doen en zo slimstuderen nog beter maken!

• Studie: Geneeskunde

De laatste twee samenvattingen waren niet geheel volledig terwijl deze wel van het jaar ervoor waren aan het begin van het blok. Hopelijk is het in het vervolg wel volledig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind de samenvattingen vaak vrij lang, en dat er vaak meerdere keren hetzelfde in staat. Ook lijkt het mij handiger als aan het begin van elk hoofdstukje staat welke hoofdstukken uit de echte leerboeken zijn samengevat.

2 sterren: slechter dan verwacht

De kwaliteit van de samenvattingen gaat achteruit inhoudelijk als kwa opmaak. Inhoudelijk is de samenvatting van logistieke informatie systemen niet toereikend. Daarnaast waren de supplementen al beschikbaar op de site ten tijden van dat ik het boekje had gekocht alleen daar waren ze nog niet aan toegevoegd, beetje simpel. De samenvatting van technologie management is kwa opmaak heel slecht. Afbeeldingen die over de tekst staan, tekst die er twee keer in staat. Is gewoon niet na gekeken.

• Studie: Bedrijfskunde

Duidelijke en volledige samenvatting. Om het nog vollediger te maken zou misschien een samenvatting van de literatuur toegevoegd kunnen worden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Samenvatting mist erg veel zelfstudie onderdelen, doch niet alle. Dus in principe komen zelfstudies er wel in. Ook een aantal hoorcolleges mist, terwijl die wel aanwezig waren in de versie van vorig collegejaar, heel erg raar. Ook mist er een deel van de informatie uit de hoorcolleges. Het ontbreken van de informatie kan ook gezien worden aan de hand van de ppt slides en die zijn minimaal veranderd ten opzichte van afgelopen jaren. Dit doet bij mij de vraag opkomen of de samenvatting wel nog regelmatig wordt bij gewerkt en of volledigheid ook belangrijk is.

• Studie: GNK UU

• Studie: Rechtsgeleerdheid

Slimstuderen helpt enorm bij het overzichtelijk leren voor je tentamens!

• Studie: Rechten

De SlimStuderen boekjes zijn netjes, duidelijk, volledig en een hele goede ondersteuning bij het leren voor de tentamens.

• Studie: Geneeskunde

Super goede samenvatting met alle benodigde informatie erin. De bulletpoints zorgen voor een goed overzicht van de stof. Soms merkte ik wel dat ik bij bepaalde dingen wel een korte uitleg zou willen, terwijl die uitleg er dus niet in stond. Maar verder echt een top samenvatting!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze samenvattingen helpen mij veel bij het leren om een overzicht te krijgen van de stof. Als ik bijvoorbeeld voor een hoorcollege leer dan kijk ik naar zowel de dias, mijn aantekeningen en de samenvatting. Ik weet dan zeker dat ik alle stof heb en dat ik alles goed begrijp omdat het in slimstuderen vaak goed is uitgelegt. Ik geef maar een 7 omdat er soms incorrecte info wordt gegeven, en dat er soms ook geen update is van de stof maar dat het stof is van vorig jaar. Door mijn aantekeningen bij me te houden is het wel makkelijk om die fouten op te merken dus veel last heb ik er niet van.

• Studie: Geneeskunde

De samenvattingen zijn helemaal top, alleen worden de samenvattingen gewoon te laat verstuurd. Minder dan 2 weken van tevoren voor de tentamens komen de samenvattingen binnen, dan hebben de samenvattingen voor de helft geen zin meer.

• Studie: Bedrijfskunde

Top samenvattingen, heeft me zeker geholpen!

• Studie: Criminologie

Makkelijke site om samenvattingen te bestellen. De samenvattingen worden automatisch opgestuurd wanneer je ze nodig hebt en worden dan binnen een dag al geleverd. De samenvattingen zijn kwalitatief ook erg goed, alle belangrijke informatie staat er in.

• Studie: Bedrijfskunde

Slimstuderen helpt je om de studiestof nog beter te begrijpen. Ook heel handig als je de boeken niet tot je beschikking hebt. Zo kun je altijd terug vallen op een van de delen van je samenvatting!

• Studie: Geneeskunde

Dit jaar heb ik alles gehaald door slim, omdat de boekjes compleet zijn en ik hierdoor minder tijd kwijt ben met leren!

• Studie: Rechtsgeleerdheid

Er is een snelle levering, de stof staat goed beschreven en het is makkelijk te bestellen

• Studie: Psychologie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind dat SlimStuderen vaak de kern van het feit omhelst. Echter, soms kan er specifieker worden aangegeven hoe een casussen volgens een bepaald denkschema opgelost moeten worden. Dit wordt bij de werkgroepen uitgebreid behandeld, terwijl bij de werkgroep verslagen slechts wordt uitgelegd hoe je deze casus moet oplossen.

• Studie: Rechtsgeleerdheid

Fijne ervaring, past precies bij de manier waarop ik leer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Top dat alles voor je wordt samengevat en op tijd wordt opgestuurd. Soms mis ik wel een of twee colleges in de samenvatting, wat gebeurt daar eigenlijk mee? Maar voor de rest prima!

2 sterren: slechter dan verwacht

Stond niet duidelijk op de site dat de bestelde samenvatting alleen deel 1 was dus dat was een verrassing, anders had ik niet besteld. Ik kreeg te horen dat ik niet de hele samenvatting kon ontvangen en heb die daarna onverwachts toch nog op de deurmat gehad. Communicatie is dus niet top.

De samenvatting van SlimStuderen zijn altijd erg overzichtelijk waardoor ik goed door de stof heen kan komen. Daarnaast zijn er altijd praktische lijstjes en bullet points waardoor ik een goed beeld krijg van de stof.

• Studie: International Business

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Veel fouten, zowel inhoudelijk als simpele spelfouten waar je je aan ergert. Laatste keer ook een aantal onderwerpen die geheel ontbraken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond het een hele goede en fijn gestructureerde samenvatting, waarbij ik het ook prettig vond dat ik hem op papier kreeg. Ik moest er echter zelf nog een hoop onnodige schrijf- maar ook belangrijke inhoudelijke fouten uithalen. Wat verder een beetje onhandig was, was dat je een link uit je mail moest halen om bij de samenvatting te komen ipv dat je makkelijk kon inloggen op de site en hem daar kon vinden.

Over Slimstuderen.nl

Voor samenvattingen ben je bij SlimStuderen.nl aan het juiste adres. Al sinds 2002 bieden wij samenvattingen aan voor bijna alle studies, variërend van economie tot psychologie en van rechten tot geneeskunde. Ieder jaar helpen wij meer en meer studenten bij het effectiever en efficiënter studeren voor hun tentamens.