Was altijd tevreden, maar nu minder

Ik was altijd zeer tevreden met de samenvattingen, handig hulpmiddel. Nu besloot ik vrij last minute toch nog een online samenvatting van de hoorcolleges te bestellen, normaal heb ik altijd de samenvattingen op papier. Dat is maar beter ook, wat een verschrikkelijke applicatie waarop je de samenvattingen krijgt. Je kan ze via je laptop niet downloaden (wat ik ook wel begrijp ivm verspreiden), maar het lezen van de samenvatting via de slimstuderen app is echt verschrikkelijk. Geen aanrader dus om de samenvattingen online te hebben. Bovendien ontbreken er supplementen van werkgroepen, wat ik vrij slecht vind, aangezien ik er wel voor betaal.

Heel slecht qua administratie

Nadat mijn kind zijn abonnement schriftelijk had stop gezet bleven zij maar geld afschrijven van mijn rekening. Ondanks de bevestiging dat zij het abonnement zouden stop zetten. Hierdoor veel problemen en veel extra geld/ tijd mee gemoeid omdat zij onterecht incasso buro inzetten. Dus administratie van dit bedrijf niet op orde en daar wordt jij als klant de dupe van. Niet met dit bedrijf in zee gaan is mijn advies.

Niet geweldig

Overduidelijk samenvattingen van het jaar ervoor. Er staan onderwerpen in die überhaupt niet tot de stof behoren. Voor het bedrag dat je betaalt, mag je best wel een nieuwe, recente samenvatting ontvangen. Daarbij hangt het echt per vak af of de samenvattingen van goede kwaliteit zijn. Afgelopen jaren meerdere keren samenvattingen gehad, waarvan het zonde was van het papier.

all-in Abonnement totaal niet volledig

Heb in mijn 2e jaar bedrijfskunde gekozen voor het all-in abonnement. Er werd mij verteld dat dit goed zou zijn voor de richting die ik gekozen heb. Niks is minder waar, ik mag elk blok nog 2 vakken apart kopen. Je wordt slecht geïnformeerd en de korting is zeer gering voor wat ze beloven.

Oké samenvatting maar extreem late levering

Ik heb erg lang moeten wachten op het binnenkomen van mijn samenvattingen. De datum dat de samenvatting binnen zou komen werd de hele tijd naar achter geschoven. Ik heb over een paar dagen mijn tentamens en nog steeds geen samenvatting... Heel erg vervelend. Ik heb bij verschillende site's samenvattingen gekocht en ik heb ze tot nu toe altijd ruim op tijd ontvangen. Dit is de eerste, en de laatste dat ik hier een samenvatting koop.

Goed overzicht, maar het staat vol fouten

Het is prima om een overzicht van de stof te krijgen, maar er staan veel fouten in. Bovendien wordt het vaak niet up to date gemaakt waardoor er veel ontbreekt. Soms staan er ook stukken in die al niet meer bij de studiestof horen. Bij alles wat erin staat twijfel je of het wel klopt

Geweldig! Alle nodige informatie stond er in!

Toen ik erachter kwam dat ik ook bij SlimAcademy samenvattingen kon kopen, heb ik gelijk een samenvatting besteld. En ik heb zeker geen spijt. Mijn samenvattingen zijn normaal gesproken veel te lang. Bij SlimAcademy staat alles wat er toe doet er in. Nadeel bij mijn blok is dat het per jaar verandert. De samenvatting van vorig jaar kon ik dus maar gedeeltelijk gebruiken. De samenvatting van het huidige jaar was daarentegen helemaal up-to-date. Af en toe kom ik iets tegen wat in wat meer detail beschreven zou kunnen worden. Het tentamen zal uitwijzen of dit echt nodig is. In ieder geval dank voor jullie overzichtelijke samenvattingen! Hier ga ik het volgende blok zeker weer gebruik van maken.

Goed voor kwalitatieve vakken

Prima samenvattingen voor kwalitatieve vakken. Ze behandelen alles in de samenvattingen, dus denk niet dat je ze 1-2 dagen voor je examen nog even kunt bestellen, doe het eerder! Voor quantitatieve vakken zijn Rekenmaar samenvattingen beter.

Slechte zinsbouw en letterlijke vertalingen

De kwaliteit van de boekjes en hoofdstukken verschilt nogal. Vaktermen worden letterlijk vertaald en zinnen lopen niet goed. Teksten zijn vaag of algemeen waardoor je er weinig van leert.

Tevreden met de service

Ik ben van mening dat de team van slimacademy goed bezig is en de samenvattingen helpen ook heelveel bij het voorbereiden voor de tentamens!!

detailed and to the point

The Slimstuderen booklets from Geneeskunde Groningen 2.2.1 were really good! They were well written, easy to follow and detailed with everything important in them. Useful graphs and tables. Bulletpoints. Exactly what you need for an efficient revision.

Superhandig! Aanrader voor alle studenten!

Zeer heldere samenvatting van alle leerstof in een fijne volgorde. Erg overzichtelijk en ik raad de samenvattingen van Slimstuderen dan ook aan iedereen aan!

Super fijne samenvattingen!

Deze samenvattingen helpen me al 3 jaar mijn tentamens door.

Een erg positive ervaring

De samenvatting zijn van erg goeie kwaliteit en worden steeds verbeterd. Feedback wordt goed opgevangen en er wordt ook daadwerkelijk iets mee gedaan. Daarnaast is het een goed georganiseerde bedrijf met klantvriendelijke medewerkers.

Hele fijne samenvattingen

Ik zou mijn studie niet zo gemakkelijk door komen zonder slimstuderen. Sinds een tijdje werk ik er nu en het bevalt me alleen nog maar meer

Te veel herhaling

Colleges en ZSA's in een boekje samenvatten is niet een goed idee. Bijna alles wordt dubbel beschreven en dat kost onnodig veel tijd. Sommige onderdelen zijn te uitgebreid en de bronvermelding als "bron:SlimAcademy" vind ik niet goed genoeg om de stof terug te vinden in colleges of opdrachten. De oefenvragen zijn te simpel en te weinig.

Toppers!

Doordat ik de samenvattingen gebruik tijdens het leren, zorgt het er namelijk voor dat ik een beter inzicht krijg over de stof.

Zeer goede samenvattingen

Ik gebruik bij get voorbereiden altijd de samenvattingen. Deze zijn inhoudelijk goed en volledig. Het scheelt mij een hoop werk om zelf samenvattingen te maken. Tot nu toe voor alle tentamens dikke voldoende gehaald !

Late levering, slechte inhoudelijke kwaliteit, foute oefenvragen

Helaas worden de samenvattingen erg laat verstuurd, maar enkele werkdagen voor het tentamen. Ook komt de inhoud niet altijd overeen met de inhoud van het blok. Er ontbreken soms volledige onderdelen of er staan onderdelen in die niet bij de leerstof horen. Dit zou eigenlijk niet moeten kunnen als het 'gecontroleerd' wordt. De laatste versie is ook in een slechtere kwaliteit gedrukt dan normaal, het lijkt alsof ze hierop bezuinigen. Ook staan er oefenvragen in de boekjes, echter kloppen de antwoorden hiervan heel vaak niet. Ik hoop snel op verbetering..

Handige samenvatting maar veel fouten

De stof is goed uitgelegd en wordt goed samengevat maar je komt vaak typfouten tegen. Ook kom ik vaak artikelen tegen die verkeerd genoemd worden bijv. Ipv wetboek van Sv staat er Sr of ipv artikel 118 staat er 18. Ben je vaak nog best even bezig om te ontcijferen welk artikel het nou wel om gaat. Een beetje slordig voor hoeveel geld je er voor neerlegt. Let hier dus goed op zodat je niet de verkeerde artikelen gaat onderstrepen!

Ontzettend slecht geformuleerde zinnen

De zinnen kloppen totaal niet, waardoor het lezen en begrijpen van de tekst heel moeilijk is.

Alles wat je nodig hebt voor je tentamen!

De compacte, ondersteunende, volledige en kwalitatief goede leerstof die je nodig hebt voor bij het studeren van je tentamen. Heel fijn om te weten dat er je iets achter de hand hebt.

Precies wat ik nodig had

Super goede samenvattingen!

Ik heb al jaren plezier van de samenvattingen en tot nu toe al mijn tentamens ermee weten te halen!

Hele fijne samenvattingen!

Slimstuderen heeft hele fijne samenvattingen voor mijn studie geneeskunde. De informatie van de samenvatting is altijd up to date en erg fijn om mee te studeren.

Over Slimstuderen.nl

Voor samenvattingen ben je bij SlimStuderen.nl aan het juiste adres. Al sinds 2002 bieden wij samenvattingen aan voor bijna alle studies, variërend van economie tot psychologie en van rechten tot geneeskunde. Ieder jaar helpen wij meer en meer studenten bij het effectiever en efficiënter studeren voor hun tentamens.