Fijn overzicht

De samenvatting van Slim Academy vormt een fijn overzicht en fungeert als goede basis voor het voorbereiden van een tentamen. Naast de samenvatting is het wel handig om nog andere middelen te gebruiken ter voorbereiding (aangezien sommige zaken vrij beknopt worden vermeld), maar de samenvatting zorgt ervoor dat je overzicht krijgt over de studiestof. De taal en spelling is niet altijd even goed verzorgd, maar hier valt prima omheen te lezen.

Het zijn hele fijne samenvattingen maar de boekjes kwamen kapot aan bij de post

Super overzichtelijk!

Als eerstejaars geneeskunde studente schrik je aan het begin van al het stof. Ik vond het moeilijk om een rode draad te vinden en Slimacadamy heeft mij daarbij geholpen. Met hele handige samenvattingen van de literatuur en de hoorcolleges. Erg aan te raden :)

Tijdbesparend

De slim studeren boekjes bevatten alle nodige info voor het goed studeren voor tentamens. Het helpt om hiermee je hoorcolleges, VO’s en ZO’s te volgen. Alles staat kort en duidelijk uitgelegd waardoor je gelijk een goed overzicht hebt van de te leren tentamenstof.

Samenvatting ziet er goed uit. Hoop na mijn toets dat ik erachter kom dat de samenvatting genoeg stof heeft omvat. Dat weet ik nu nog niet maar het lijkt er wel op.

Een goede basis voor het behalen van je tentamen.

Het is enorm prettig als geneeskundestudent om alle stof van de hoorcolleges, vaardigheidsonderwijs, zelfstudieopdrachten en uitwerkingen van tentamen vragen overzichtelijk en compact in boekjes te hebben. Het geeft je niet houvast om op terug te vallen als je het even niet meer weet, maar ook duidelijkheid welke stof belangrijk is voor het tentamen. Oftewel een basis voor het behalen van je tentamen!

Fijne samenvattingen

Fijne samenvattingen

Waardeloos

Waardeloze samenvattingen vol met taalfouten en ouderwetse informatie. Wetsartikelen kloppen gewoon niet eens meer. De zinnen zijn onbegrijpelijk. Echt slecht gewoon.

handig en volledig

Boekjes komen op tijd, en anders wel online

Nice

SAMENVATTING TOP, WEBSITE BELABBERD

Alles gaat via de website van slimacademy, nergens een optie tot downloaden of in ieder geval slecht aangegeven. Echt ongekend hoevaak ik daarnaast wordt uitgelogd terwijl ik midden in een samenvatting zit omdat ik zogenaamd 'ergens anders ben ingelogd'. Kan ik daarna weer opzoeken waar ik gebleven was. Copy paste vanuit samenvattingen kan niet vanuit de website, ook erg onhandig. Pagina's laden traag. Ronduit onhandige website en totaal niet gebruiksvriendelijk. Laat betalende klanten op zn minst de samenvattingen in PDF downloaden oid. Maar goed inhoudelijk wel top samenvattingen en erg fijn ter aanvulling van tentamen. Maakte altijd gebruik van BOEQ waar dit gezeur niet was. De website moet dus wel echt verbeterd worden in mijn optiek om de samenwerking tussen BOEQ en Slimacademy functioneel te laten zijn.

Top samenvattingen om voldoendes mee te kunnen scoren!

Heel fijn dat de samenvattingen uit meerdere boekjes bestaan, zowel colleges als theorie bevatten bronvermelding en plaatjes. Na het lezen hiervan ben ik goed voorbereid voor mijn tentamens, werkt ideaal!

SlimAcademy zorgt ervoor dat ik overzicht krijg op de stof

De samenvattingen zijn volledig en dit is ontzettend fijn. Ook is de omschrijving van theorieën en processen vaak helder. Wel vind ik dat de omschrijving van begrippen verbeterd kan worden: ik heb vaak dat ik iets lees en niet snap wat er staat. Dan moet ik ergens anders de betekenis opzoeken, maar dat zou in principe niet moeten. Pas als ik wat meer achtergrondinformatie heb, begrijp ik de omschrijving in de samenvatting van SlimAcademy.

Ik heb een goede ervaring met SlimAcadamy.

De producten kwamen op de beloofde tijd aan en de inhoud bestaat uit een overzichtelijke weergave van de literatuur. Dat vind ik erg fijn. Dat is het geld wel waard.

Uitstekend om de stof mee te leren.

De boekjes zijn goed opgezet, duidelijke uitleg. Alleen soms staan sommige formules half van de pagina af.

Top samenvatting

De samenvattingen helpen mij enorm. Scheelt veel tijd, veel van geleerd. Mooi overzichtelijk en compleet.

Verbeterd mijn leerproces

Het is heel handig voor mij voor bij het leren. Het is een overzichtelijke samenvatting. Het helpt mij heel erg tijdens het leren omdat alles duidelijk is uitgelegd en je het makkelijk even snel kan herhalen. Wel klopt de literatuur niet altijd. Zo was het afgelopen blok de literatuur van vorig jaar en dat was dit jaar een beetje anders. Maar los daarvan heeft het mij alsnog geholpen.

Betrouwbaar

Jaar na jaar blijft SlimAcademy het meest volledige en betrouwbare aanbod van samenvattingen geven. Je weet gewoon dat het een toegevoegde waarde zal zijn.

Fijne werkgevers!

Ik werk nu al een collegejaar bij SlimAcademy en het bevalt me erg goed! Ik blijf ook volgend jaar hier werken. Het is een hele fijne manier van werken. Je bent bezig met het maken en corrigeren van samenvattingen, waardoor je tijdens het werken dus ook bezig bent met studeren. Daarnaast krijg je ook erg goed betaald!

Slim samenvattingen waren altijd erg behulpzaam.

SlimAcademy samenvattingen worden ongeveer twee weken voor het tentamen gestuurd waardoor ik genoeg tijd heb om te leren. Ze helpen mij altijd om de 'big picture' van een onderwerp te zien, wat vaak moeilijk is als je zelf samenvattingen moet maken!

Zeer duidelijke en complete samenvattingen

De samenvattingen van Slim Academy zijn een ontzettend handig hulpmiddel bij het studeren voor je tentamens. De stof is compleet en duidelijk en vaak bevatten de samenvattingen ook oefenvragen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik zonder de Slim Academy samenvattingen mijn tentamens niet had gehaald. Zeker aan te raden dus!

Duidelijk, overzichtelijk boekje!

Handig om erbij te hebben tijdens het studeren voor een duidelijk overzicht.

Ruim voldoende om tentamens te kunnen halen

Goede samenvattingen. De studiestof wordt overzichtelijk weergegeven met een introductie per hoofdstuk. Heel af en toe staan er wel spellingsfouten of inhoudelijke foutjes in. Hier kan misschien nog iets beter op gelet worden. Verder zijn de samenvattingen goed opgebouwd en zorgen de afbeeldingen voor een verduidelijking van de theorie. De samenvattingen zijn kortom zeker aan te raden!

Altijd optijd en van goede kwaliteit!

Zelf maak ik altijd een eigen samenvatting los van de boekjes. Echter door eventjes iets anders nog door te kunnen nemen, las ik alles eventjes op een andere manier, zodat er nog meer stof bleef hangen. Ik vind de boekjes super overzichtelijk en makkelijk om te lezen. Zeker als ik af en toe even geen motivatie meer kon vinden om aan mijn eigen samenvatting te werken, dan was het slim academie boekje daar om mij toch de stof bij te brengen! Erg fijn!

Super chill om mee te studeren!

Dankzij deze samenvattingen heb ik mijn bachelor Rechtsgeleerdheid aan de EUR gehaald. Super fijn dat echt letterlijk alle verplichte stof is samengevat. Heel blij mee!

Marconistraat 16 3029AK Rotterdam

Over Slim Academy

Slim Academy is ontstaan uit een samenwerking tussen SlimStuderen.nl, Capita Selecta en ScriptieMaster. Met onze samenvattingen, tentamentrainingen op locatie en 1-op-1-scriptiebegeleiding staan wij klaar voor de student in het hoger onderwijs! Sinds 1994 staat kwaliteit centraal en daardoor verkopen wij per jaar inmiddels meer dan 200.000 producten in 6 studentensteden en staan wij met meer dan 800 student-medewerkers en 170 scriptiebegeleiders door heel Nederland voor je klaar!