Super handig overzicht!

Handig overzicht wat goed overeenkomt met de gegeven stof.

Mega handig om de puntjes op de ‘i’ te zetten voor je tentamen

Fijne samenvatting die op een begrijpbare manier de studiestof uitlegt!

Goede concrete samenvatting die de stof goed dekken

Slim Academy maakt goede samenvattingen die voornamelijke bestaan uit bulletpoints in combinatie met kleinere stukken tekst. Verder werkt Slim Academy ook veel met samenvattende tabellen en afbeeldingen om de stof gemakkelijker te leren te maken voor mij. Ik raad de samenvattingen ten zeerste aan, het is zeker het geld waar!

Geweldig, erg nuttige samenvattingen!

Heb er erg veel aan gehad en vond de samenvattingen erg fijn om mee te leren.

Alle tennis die je moet weten in één boekje.

Meer duidelijke en overzichtelijke boekjes met alle stof die je moet kennen voor het tentamens er in. Mia heeft het heel erg geholpen met het voorbereiden van een tentamens.

Super fijne en duidelijke samenvattingen!

Ik gebruik Slim elke keer weer voor mijn tentamenweek en ik ben super tevreden!

erg goed

De samenvattingen zijn bondig en zorgen voor goed overzicht

Beste samenvattingen die ik heb geprobeerd

Ik ben altijd erg tevreden over Slim academy. Als ik ergens anders mijn samenvattingen koop, realiseer ik mij dat slim academy echt de beste samenvattingen heeft. Weinig fouten, goede kwaliteit en maakt écht het verschil tussen een voldoende een hele ruime voldoende. Studeren is overzichtelijker waardoor ik makkelijker een hoger cijfer haal, dan wanneer ik zelf zou gaan studeren zonder deze samenvatting. Helemaal top!!

Uitstekende service, samenvattingen erg fijn!

Ik vind de service van SLIM Academy echt top. Ze reageren heel snel en zorgen altijd dat je een goed en duidelijk antwoord terug krijgt. De samenvattingen zijn ook erg fijn. De enige reden dat ik het 4 sterren geef, en niet 5 sterren, is omdat er in sommige samenvattingen soms foutjes staan. Geen hele grote fouten, maar het is wel vervelend als je de oefenvragen wilt maken en er dan een fout staat in de antwoorden hiervan. Voor de rest, Top!!!

Top samenvatting!

Voor het eerst een samenvatting gekocht bij Slim Academy en ontzettend tevreden hierover. Duidelijke samenvatting die tot de kern komt en je goed voorbereid op het tentamen. Met de wekelijkse uitleg blijf je goed bij met de stof zodat je daarnaast ook goed de stof beheerst voor de werkgroep.

Goede vervanging van de boeken!

Elke periode kocht ik boeken, nu heb ik voor het eerst samenvattingen gekocht van SlimAcademy, en het is nu al zoveel fijner om te leren:). Echt een aanrader om als toevoeging bij of vervanging van je boeken te kopen! Kost een beetje, levert veel op!

Duidelijke samenvattingen

De samenvattingen zijn een goede aanvulling op de toetsstof. Daarnaast bevat het veel oefenvragen en is de informatie die wordt gegeven relevant voor het tentamen. Af en toe wel foutjes gezien bij de antwoorden van oefenvragen van de eerste periode.

uitstekend

Heb hier niks op aan te merken. Ik heb eigenlijk al mijn vakken kunnen halen met behulp van deze samenvattingen. Wat ook fijn is dat wanneer er veranderingen zijn in de samenvattingen je deze later via de mail opgestuurd krijgt. Uitstekend!

Goede samenvattingen

Fijne en goede samenvattingen om efficiënt te studeren

slecht slecht slecht

Er wordt geen aandacht besteden aan de klanttevredenheid en je word maar gedwongen om ergens aan te zitten waar je duidelijk niks aan hebt. Het gaan hen niet om de klant, maar om de centjes. De kwaliteit en leveringen zijn daarnaast nutteloos en er bevinden zich zelfs taalfouten in de samenvattingen.

Zeer handig

De samenvattingen van Slimacademy hebben me onwijs geholpen bij de voorbereiding van mijn tentamens. Zeker een aanrader voor als je een keertje wat minder goede aantekeningen hebt gemaakt tijdens een blok of als je de stof moeilijk vindt.

Alles in 1

Erg fijn dat je ook samenvattingen van de hoorcolleges ontvangt. Zo heb je alle benodigde stof voor het tentamen in één keer in huis.

Scheelt super veel tijd en kwaliteit is goed.

Vorig tentamen heb ik alles vanuit slim geleerd en ik heb 74% gehaald. Alle belangrijke dingen staan in de samenvattingen. Daarbij is het goed uitgelegd dus je kan het gelijk begrijpen.

Goede samenvatting en duidelijk. Een aantal tentamenvragen waren goed te beantwoorden met de stof

Het geeft een goed overzicht van de stof! Heel fijn om mee te studeren!

De samenvattingen zorgen voor meer rust en vertrouwen

Door het hebben van de samenvattingen voel ik me zekerder over alle stof en heb ik een duidelijk overzicht van alles dat ik moet kennen

Beste optie om een hoger punt te halen!

Slimacademy biedt uitgebreide samenvattingen aan die alle stof bevatten. Bij twijfel of alles wel in je eigen samenvatting staat of voor extra hulp bij het leren voor een toets is dit zeker mijn eerste aanrader!

Super chill

Mega chill om alles nog eens goed en beknopt uitgelegd te krijgen. Raad de samenvattingen heel erg aan! Duidelijke plaatjes en precies afgestemd op jouw leerstof. Ook erg fijn dat er oefenvragen aan het eind van de samenvattingen zitten, zodat je je kennis gelijk kan oefenen.

Altijd erg fijn om ernaast te hebben!

Studeren is altijd al veel werk, en daarom is het altijd erg fijn om tijd te kunnen besparen met de fijne samenvattingen van Slim Academy. Deze zijn erg compleet en duidelijk. Heel fijn!

Heldere, compacte maar gedetailleerde toevoeging

Ik ben nu al een jaar vaste klant van Slim Academy. De samenvattingen bevatten handige stappenplannen en de belangrijkste rechtsoverwegingen van de verplichte jurisprudentie. Lees nooit meer alle ellendig lange verplichte literatuur, want de kern wordt goed omschreven. Daarnaast kan je alle werkgroepantwoorden terugkijken, heel handig voor het tentamen. Kortom: een top aanvulling op jouw leerproces.

Over Slim Academy

Slim Academy is ontstaan uit een samenwerking tussen SlimStuderen.nl, Capita Selecta en ScriptieMaster. Met onze samenvattingen, tentamentrainingen op locatie en 1-op-1-scriptiebegeleiding staan wij klaar voor de student in het hoger onderwijs! Sinds 1994 staat kwaliteit centraal en daardoor verkopen wij per jaar inmiddels meer dan 200.000 producten in 6 studentensteden en staan wij met meer dan 800 student-medewerkers en 170 scriptiebegeleiders door heel Nederland voor je klaar!