1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Allereerst heb ik 2 jaar geleden gebruik gemaakt van Scriptiemaster, dus het systeem van jullie is niet up to date. Helaas beviel scriptiemaster mij niet goed, de begeleiding die ik heb gehad was in het begin erg fijn, maar helaas later niet van goede kwaliteit. Helaas keurde mijn leraar de scriptie af, en zei jullie begeleider ineens ook, dit had ik al verwacht. Wat mij totaal verbaasde, wanneer zij dit had verwacht, had er dan wat aan gedaan en mij hierover feedback gegeven. Dit was niet het geval. Ook keek zij voornamelijk spelling van mij na omdat ik dyslexie heb, er bleven veel fouten in zitten als ik het zelf of iemand anders nog eens nakeek. Hiervoor betaal ik natuurlijk niet een hoog tarief en heb ik hulp ingeschakeld via Scriptiemaster daarom moest ik zelf nog iemand inschakelen voor het controleren van mijn spelling. Erg jammer allemaal en vooral veel weggegooid geld. Dus nee ik zou Scriptiemaster totaal niet aanraden!!

• Scriptiebegeleider
  • Studie: Small Business en Retail Management.

Veel telefonisch contact, sturing in redenatie richting. Opzet. Goed eindresultaat.

• Studie: Economie

Super professioneel Super duidelijk Super snel Zeer tevreden

• Studie: Bedrijfskunde MER

Het is al anderhalf jaar geleden dus ik heb niet alles meer scherp. Ik weet nog dat ik vond dat Erwin snel reageerde wat ik heel plezierig vond. In het begin miste ik wat duidelijke handvatten die ik toen wel verwachtte. Inmiddels weet ik dat dat bijna niet te doen is omdat er zoveel mogelijkheden zijn in onderzoeken en werkwijzen. Misschien is enige uitleg daarover handzaam omdat je als student misschien wat kortzichtig bent en dat je niet weet wat je niet weet. Desondanks heeft dat niet de begeleiding in de weg gestaan. Ik kreeg duidelijke feedback en kon daarmee vooruit.

• Studie: Gezondheidswetenschappen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Klantonvriendelijk bedrijf. Proberen op geen enkele manier met je mee te denken, alleen winstbejag

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb scriptie master benaderd omdat ik een juiste opzet nodig had voor een scriptie. Ik zelf had weinig verstand van een scriptie en dacht jusit via scriptie master de de basis goed te hebebn en de juiste info bij elkaar te krijgen en een gestromlijnde scriptie te creeren. Echter ben ik hem nu opnieuw aan het verwerken en heb ik het grootste deel al weer kunen schapen. Harry steen kamp is een togankelijk persoon, men kon altid contact op nemen maar kwa inhoud vna de scriptie moest het al te specifieker maar met ik geen goede uitvoering voor een theoretisch kader of methodology gehad. hij heeft zich meer met men speling bezig gehouden van begin tot end wat heel tijd rovend is in mijn geval omdat ik dislectisch ben. voor euro het uur vindd ik het te duur. Als ik kijk aan hoeveel geld ik kwijt was en waar ik nu sta moet ik zeggen was het wardeloos. Ik had er gewoon hogere verwachtign van . Hoe een theoretisch kader er uit moet zien wat er i meot wat zet je in de methodology. een Exper voor een scriptie. Toch bedankt succes verder met de zaken

• Studie: International Finance Management

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

steeds als ik dacht dat ik goed op weg was en het begreep was ik na een sessie weer terug bij af voor mijn gevoel. Heb de scriptie niet meer afgemaakt...

• Studie: HBO personeelsmanagement

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gerard is een zeer gedreven begeleider en denkt erg goed mee. Kan zich goed inbeelden/inleven in wat docenten willen zien/ verwachten van een scriptie. Het wekelijkse contact via Skype en e-mail was zeer fijn waardoor ik vanuit mijn eigen kamer kon werken.

• Studie: HBO werktuigbouwkunde

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Feedback was onder de maat. Weinig aan gehad. Inhoudelijk wist hij niets en qua opbouw zat hij helemaal fout

• Studie: Privaatrecht

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht personeel, oplichter. Contact persoon van Scriptie Master ( Ruben van Straten) hele slecht begleider, hij komt zijn afspraken neit na!!!!! Had 10 uurtje genomen en heb 4,5 gebruikt en hij kon geen geschikte begeleider voor mij vinden maar moest toch voor die uren betalen die ik nooit begeleiding voor heb gehad. Ik zal deze mensen nooit aanraden maar keuze ligt aan jou. Ik heb heel slecht ervaring met hun. Ze hebben heel slim gespeeld met de factuur, ze delen geen voorwaarden, heel slim!!!! Oplichterij

• Studie: European Studies

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn scriptiebegeleider van ScriptieMaster vond dat ik bepaalde dingen beter toe moest licht/begrippen uit moest leggen, wat ik toen heb gedaan. Vervolgens kreeg ik commentaar van mijn supervisor op de uni dat ik niet alles zo uitgebreid uit moest leggen omdat je er vanuit mag gaan dat de lezers een economische achtergrond hebben en begrippen al kennen. Verder moest er veel initiatief vanuit mij komen wat betreft de planning etc, terwijl ik juist had verwacht dat mijn begeleider mij daarbij zou helpen.

• Studie: Financial Management

Ravin is altijd beschikbaar voor mijn vragen en zonder iets voor te kauwen, vertelt hij precies hoe ik iets moet aanpassen. Hij is kritisch en heel behulpzaam met bruikbare antwoorden en fijne communicatie!

• Studie: Communicatie

Erg hulpvolle tips en inhoudelijke feedback gekregen met zeer snelle reacties van Rianne!! In een keer met een 8 afgestudeerd!

• Studie: Fysiotherapie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Oke ik kreeg ten eerste echt 2 jaar geleden jullie dus dat jullie mij nu nog mailen vind ik al hooguit irritant met je 'dit schooljaar heb je begeleiding gehad', ik ben al 1,5 jaar afgestudeerd. Daarnaast waren jullie dermate ruk en duur. Ik heb geen ene hol aan jullie gehad. Dat jullie nog bestaan, ongelofelijk. Verwijder mij meteen uit het systeem, bvd. Ik wil geen mail meer van jullie ontvangen.

• Scriptiebegeleider

Marianne van Deelen heeft mij uitstekend begeleid en daardoor studie binnen2 jaar gehaald Marianne heb ik ervaren als een flebile zeer intelligente en betrouwbare begeleider Ik heb mijn studie in July 2017 afgerond het was voor Master Leren en Innoveren MEd

• Studie: Master Leren en innoveren

Inhoudelijk goed en plezierig in contact.

• Studie: Hbo pedagogiek

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Duidelijk en gericht. Harry is goed opgeleid op het gebied van marketing en management en die know how zet hij effectief in tijdens het begeleiden van een scriptie. Daarnaast is hij heel snel in zijn feedback en is hij vrijwel altijd telefonisch beschikbaar. Istvan Liong

• Studie: International Business and Management Studies

Zeer goede ervaring. Ze keek met een frisse blik naar de geschreven stukken. Gaf feedback en heeft mij echt op weg geholpen

• Studie: Tweede graads docent bedrijfseconomie

Top ervaring. Afgestemd op mijn situatie. Snel reageren.

• Studie: SPH

2 sterren: slechter dan verwacht

Uiteindelijk voor mij niet veel waarde gehad. Maar dat is achteraf. En ligt misschien aan mij. Verder overigens geen klachten over de begeleider op zich.

• Scriptiebegeleider N.v.t.
  • Studie: Bedrijfskunde

Ik ben erg dankbaar voor de hulp! Ik voelde me comfortabeler bij het schrijven van mijn proefschrift met mijn adviseur en slaagde met een goed cijfer! Ik zou het zeker voor iedereen aanbevelen.

• Studie: VU - Business Administration HRM

Goede ervaring met deze manier van begeleiden. Voornamelijk door Jennifer natuurlijk! Goeie en gerichte feedback, motiverend en goed bereikbaar.

• Studie: Human Resource Management

Ik heb de scriptiebegleiding als positief ervaren. Mijn scriptiebegleider gaf goede feedback en antwoorde snel, iets waarnaar ik op zoek was! Ik denk dat dit er zelfs voor heeft gezorgd dat ik mijn scriptie heb behaald!

• Studie: SBRM

De begeleiding van John was erg fijn. Hij heeft een open, fijne en kritische aanpak, waar je als student veel aan hebt. Je gaat je scriptie op een andere manier bekijken, waardoor het kwartje valt en je goede hoop hebt dat je jouw scriptie gaat halen. John was daarnaast altijd bereikbaar en je kon hem altijd vragen stellen! Zeker een aanrader dus!

Over Snelafstuderen.nl

Snelafstuderen.nl is gespecialiseerd in het studenten sneller laten schrijven van de scriptie, met meer plezier en met een hoger cijfer als resultaat. Studenten zijn enthousiast over snelafstuderen.nl en geven de kwaliteit van de begeleiding gemiddeld een 8,5. Als marktleider hebben wij al ruim 3000 studenten, uit zeer verschillende studierichtingen, begeleid bij het schrijven van de scriptie. Ruim 95% van de scripties wordt met succes en binnen de tijd afgerond.