Super fijne begeleider! Hij heeft me onwijs geholpen zonder hem had ik nooit een 8 gehaald voor mijn scriptie! Echt te gek! Dank dank dank!! David is erg betrokken maar ook confronterend maar dat is zeker voor mij een goede reflector. Heel fijn dus!
  • Begeleiding
  • Betrokkenheid
  • Studie: Media, Informatie & Communicatie

Karin heeft mij heel goed geholpen bij het structureren van mijn scriptie. Dit is iets wat ik miste bij mijn begeleiding van mijn toegewezen scriptiebegeleider van de Universiteit. Daarnaast hebben onze gesprekken over het onderwerp en over actuele ontwikkelingen mij veel nieuwe ideeën gegeven voor mijn scriptie. Ik vond het heel fijn dat ik haar kon bellen wanneer ik weer wilde komen en dat het geen probleem was als ik een periode niet kwam. Zij kon dan makkelijk weer de draad oppakken waar ik dan mee bezig was en mij verder begeleiden.
  • Studie: Culturele antropologie en ontwikkelingssociologie

Mijn begeleider heeft me van begin tot eind goed geholpen. Ik kreeg overal advies over; inhoudelijk, zinsopbouw, logica, lay-out, alles. Mijn begeleider bekeek mijn scriptie niet alleen vanuit zijn eigen objectiviteit, hij nam de beoordelingsnormen van de onderwijsinstelling ook mee! Heb jij behoefte aan een coach die je een goede duw in de rug geeft, je van begin tot eind strak begeleidt en die actief met jou bezig is? Dan is dhr. Bouman ideaal!
  • Studie: Bedrijfskunde MER

- snel - duidelijk - kunnen begeleiden waarop de hogeschool het niet kon
  • Studie: Small Business & Retail Management

Zoals menig student had ik moeite met het kiezen van een onderwerp. Dit is in samenwerking met Ruud (van scriptiemaster) prima gelukt. Verder is het erg fijn geweest om een rode draad te krijgen en natuurlijk de tussentijdse checks! Kortom, mijn ervaringen zijn positief.
  • Studie: Fiscaal Recht

Jelte heeft mij uitstekend geholpen met mijn scriptie. Heldere feedback en reageerde snel. Top!
  • Scriptiebegeleider

Ruben heeft mij goed geholpen bij het verbeteren van mijn plan van aanpak. Met duidelijke feedback en heldere communicatie was het herschrijven van mijn pva een stuk makkelijker.
  • Studie: Commerciële economie

Uitstekend. Zij hebben mij goed geholpen
  • Studie: werktuigbouwkunde

Ik heb veel aan haar feedback gehad
  • Studie: Media en Entertainment

ScriptieMaster heeft mij heel goed geholpen. Met de deadline inzicht heeft mijn begeleider mij nog weten te helpen!
  • Studie: Vastgoed & Makelaardij

My begeleider is very attentive. When he hasn’t heard of me he contacts me to see how it’s going. He doesn’t tell me directly what should be changed (which is good, because it is not the point that he does everything for me) but he makes me think about it, really hard, and think about it from another perspective. He is also very quick to respond. I’m happy with the overall service.
  • Studie: IBMS

Zonder mijn begeleider van scriptiemaster had ik mijn scriptie niet gehaald. Ze was mijn stok achter de deur om door te gaan. Ook wanneer ik niets van mij liet horen was zij de gene die contact zocht. Het fijne aan de begeleiding vind ik dat wanneer ik vast liep ik het kon opsturen voor feedback. Hierdoor heb ik altijd het gevoel gehouden dat ik verder zou komen ondanks dat ik het zelf niet meer wist. Als je alleen vanuit school begeleiding krijgt gaat er veel meer tijd overheen voor je verder kan.
  • Studie: Maatschappelijk werk en dienstverlening

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn scriptiebegeleider moest veel statistiek vragen googlen en had zich niet goed voorbereid en mijn scriptie niet goed doorgelezen. Mijn vragen googlen kan ik zelf ook. Zwaar ontevreden ook met de afhandeling via Scriptiemaster.
  • Studie: Economie

Mijn scriptie was in eerste instantie afgekeurd, waarna ik een herstelperiode van twee weken heb gekregen. Toen heb ik scriptiemaster ingeschakeld en heb ik dankzij mijn begeleider Jelte in een week tijd een compleet nieuwe scriptie neergezet, waardoor ik alsnog tegen alle verwachtingen in mijn scriptie en dus mijn master heb behaald.
  • Studie: Master Rechtsgeleerdheid

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Basis kennis is aanwezig. Mijn scriptie was geen standaard onderzoek waardoor basis kennis niet voldoende was. Uiteindelijk heb ik weinig met de hulp kunnen doen.
  • Studie: Toegepaste psychologie

Mijn begeleider heeft mij geholpen bij het grote geheel, waardoor ik een compleet scriptie heb kunnen inleveren, in plaats van een document met weinig samenhang tussen de hoofdstukken. Ik had veel moeite met mijn scriptie, omdat ik een tijdje was gestopt met mijn studie, maar ik heb het toch met de hulp van mijn begeleider in 1 keer gehaald! Bedankt!
  • Studie: International Business & Management Studies

2 sterren: slechter dan verwacht

Geldklopperij
  • Scriptiebegeleider

Goed contact met onze begeleider vanuit Scriptiemaster. Peter was erg streng maar bracht het op een positieve manier over. Dit is fijn omdat je weet dat je aan de bak moet maar je ook weet dat Peter er voor hulp is. Duidelijke en gerichte feedback op je scriptie en concrete tips om het juist aan te passen. Erg fijne ervaring en heel blij dat het ons gelukt is om af te studeren.
  • Studie: Bedrijfskunde MER

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne hulp gehad van mijn scriptiebegeleider, soms was het wel lastig om afspraken duidelijk te krijgen. Mijn scriptiebeoordelaar op mijn opleiding was veeleisend waardoor ik nog vaak stukken opnieuw heb moeten schrijven (terwijl deze volgens mijn scriptiemaster begeleider er toch echt goed uitzagen) Dit maakte dat ik soms getwijfeld heb aan de scriptiehulp, maar zonder deze hulp was het me zeker niet gelukt. Bedankt!
  • Studie: Fysiotherapie

Goede en duidelijke feedback op mijn scriptie. Erg fijn om hulp te krijgen bij het schrijven van mijn scriptie!
  • Studie: Psychologie

De begeleider vanuit de Hogeschool had nogal andere ideeën hoe mijn onderzoeksvoorstel eruit moest zien, dat bleek ook wel tijdens begeleiding vanuit scriptiemaster. Ik dacht dat ik nooit zou afstuderen! Op coaching vlak heb ik enorm veel steun heb ervaren om mijn onderzoeksvoorstel met goed resultaat af te ronden. Zonder de begeleiding van Peter, zijn uitgebreide uitleg, feedback en bemoedigende woorden was het niet gelukt!
  • Studie: Human Resource Management

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nooit teruggebeld, terwijl dit afgesproken was naar aanleiding van mijn klacht.
  • Scriptiebegeleider

M.i. prima. Ik ben wel nog bezig en heb nog wat uurtjes staan. Die heb ik ook nog wel nodig.
  • Studie: Organisatiepsychologie

Ik vond de begeleiding van John Bierlee echt heel erg goed. Alleen vind ik het niet eerlijk dat jullie de helft van de omzet willen gebruiken om alleen John aan mij te koppelen. Dat was niet zo netjes.
  • Studie: Bestuurskunde

Ik heb de hulp van scriptiemaster met name ingeroepen om meer structuur te krijgen en een stok achter de deur te hebben. IK heb met de heer Kremer hier duidelijk afspraken over gemaakt. Hoewel hij wist dat ik een stok achter de deur nodig had, heeft hij terecht alle verantwoordelijkheid bij mij gelaten. Indien het wat langere tijd stil bleef van mijn kant dan nam hij wel contact op, maar in beginsel lag de bal bij mij. Achter ben ik hier erg blij mee, want op deze manier heb ik de scriptie wel zelf afgerond en ben ik niet aan het handje genomen. Ik had scriptiemaster dus vooral nodig om de scriptie af te krijgen. Hoewel het voor het begrip soms goed was, was de heer Kremer van tijd tot tijd wel wat theoretisch en kwam soms met ideeën die ik aanvullende nog aan de scriptie kon toevoegen. Aangezien een voldoende het doel was, had ik hier eigenlijk geen behoefte aan. Hier kan de heer Kremer bij een volgende student zoals ik misschien rekening mee houden. Maar overall ben ik heel tevreden met de begeleiding en de heer Kremer.
  • Studie: Accounting & Control

Over Snelafstuderen.nl

Snelafstuderen.nl is gespecialiseerd in het studenten sneller laten schrijven van de scriptie, met meer plezier en met een hoger cijfer als resultaat. Studenten zijn enthousiast over snelafstuderen.nl en geven de kwaliteit van de begeleiding gemiddeld een 8,5. Als marktleider hebben wij al ruim 3000 studenten, uit zeer verschillende studierichtingen, begeleid bij het schrijven van de scriptie. Ruim 95% van de scripties wordt met succes en binnen de tijd afgerond.

Filter op Taal