Praktische feedback op maat

Hulp en feedback van professionele begeleiders, afgestemd op je eigen hulpvraag.

Uitstekend!

Mijn begeleiding door Amanda verliep heel goed. Ik ben geslaagd voor mijn scriptie en daarmee ook afgestudeerd. Amanda is heel flexibel en legt ook alles goed uit. Je kan met al je vragen bij haar terecht. De communicatie verliep heel vlot. Ik ben heel blij dat ik haar als begeleider gehad heb. Kyara

Zeker een aanrader!

Nadat ik maanden lang vastliep heb ik (gelukkig) de hulp van Scriptiemaster ingeschakeld. Zo ben ik gekoppeld aan een geweldige begeleider: Amanda. Ik ben zeer tevreden over de hele begeleiding. Amanda is erg vriendelijk, denkt mee, heeft kennis van zaken, is goed bereikbaar en reageert snel. Zeker een aanrader!

• Scriptiebegeleider

Als ik het cijfer 0 kon geven, had ik dat ook gedaan.

Super slechte service. Heb destijds een pakket genomen van 5 uur, blijkt achteraf dat de begeleider maar 2 uur tijd heeft om mij te begeleiden. Ik heb vervolgens netjes een e-mail gestuurd dat ik een nieuwe factuur wil ontvangen, omdat ik maar 2 uur begeleiding nodig heb gehad. Wordt er letterlijk 6 maanden niet gereageerd op mij e-mail. In de tussentijd ook meerdere keren telefonisch contact gehad. De gene aan de telefoon heeft geen enkel idee hoe ze mij moet helpen. Hartstikke professioneel. Vervolgens werd mijn dossier doorgestuurd naar het incassobureau! Weer e-mail contact gehad, gebeld. Ik moest weer 3 maanden hier achteraan om het recht te trekken. Super super slecht!!!!!! Ik raad het zeker niet aan! Echt niet doen!!!

Uitstekende begeleiding van Johan Fontijn

Via scriptiebegeleiding gekoppeld aan Johan. Hij heeft me uitstekend begeleid van a tot z, goed geholpen met het aanbrengen van een structuur en het opleveren van een product op hoog niveau. Merkte gelijk dat het een zeer ervaren, behulpzaam en makkelijk bereikbaar persoon is. Ik heb zijn hulp als zeer prettig ervaren!

Een ramp

Ik had op voorhand duidelijk aangegeven dat ik hulp nodig had met statistiek, kreeg ik eerst iemand die niet met Spss kon werken, dan kreeg ik een andere begeleider, heb ik 2uur met haar gewerkt, had ik een databestand waar ik nog niks van begreep en wist ik nog niet hoe ik de resultaten moest uitschrijven.. ze heeft me niet gezegd waarom ze me welke analyse liet uitvoeren, geen factoranalyse.. ze kon de controlevariabele niet gebruiken, ... nooit meer !

Uitstekend begeleid

Johan Fontijn heeft mij tijdens het schrijven van mijn scriptie van a tot z geholpen. Johan is zeer ervaren, behulpzaam, makkelijk bereikbaar en doet alles met een positief kritische insteek. Ik heb zijn hulp als zeer prettig ervaren!

• Scriptiebegeleider

In een moeizaam lopende startfase van mijn scriptie besloot ik hulp in te schakelen van Scriptiemaster. Met Monique als begeleider vond ik weer rust in mijn hoofd en kreeg ik weer vertrouwen in het behalen van mijn scriptie. Mede dankzij haar waardevolle feedback heb ik uiteindelijk mijn master af kunnen ronden met een 8! Je moet het uiteraard alsnog zelf allemaal doen, maar het is een zeer fijn gevoel als iemand met je mee kan lezen, mee kan denken, en je vertelt wat goed is en wat beter kan. Vooral als de docent vanuit de universiteit deze rol niet voldoende vervult. Zeer bedankt!!!

Super begeleiding!

Ik ben heel goed geholpen. Ik bleef hangen in het proces, omdat mijn product continu werd afgekeurd… Mijn begeleider heeft mij echt verder geholpen. Zeker een aanrader voor studenten die vastlopen gedurende het scriptieproces.

Uitstekende begeleiding.

Nadat ik maanden lang vastliep heb ik de hulp van Scriptiemaster ingeschakeld. Zo ben ik gekoppeld aan een geweldige begeleider: Amanda. Ik ben zeer tevreden over de hele begeleiding. Amanda is erg vriendelijk, denkt mee, heeft kennis van zaken, is goed bereikbaar en reageert snel. Zeker een aanrader!

Over ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.