Begeleiding van Herman was fijn! Ik had veel moeite met artikelen zoeken en goed opschrijven wat ik wilde vertellen. Uiteindleijk kreeg ik weer overzicht.

• Studie: IBL

Celina heeft me fantastisch begeleid, enthousiast en bekwaam. Zeker een aanrader.

• Studie: Psychologie

Ik had op korte termijn hulp nodig bij de herkansing van mijn scriptie. Ik kon meteen aan de slag en werd precies op de juiste manier geholpen. Met als resultaat een voldoende voor mijn scriptie! Ik raad snelafstuderen aan iedereen aan!

• Studie: Pedagogische wetenschappen

• Studie: Bedrijfskunde

GEWELDIG!!!! David was echt mijn redder in nood. Ik moest binnen drie dagen mijn scriptie herkansen en hij maakte meteen tijd voor me vrij, was assertief en 24/7 (give or take) beschikbaar. Echt een aanrader voor iedereen die nog even door hun scriptie wil lopen met iemand met ervaring of iemand die simpelweg niet meer weet wat voor en achter is en het moeilijk vindt om orde aan de chaos meer kan brengen (zoals ik)

• Betrokkenheid
  • Studie: Wijsbegeerte (filosofie)

Angeni was een hele fijne begeleidster. De communicatie met haar over mijn scriptie kon niet beter. Zij boob mij een begeleiding op maat

• Studie: Hbo rechten

Ik heb Angeni ervaren als een zeer betrokken scriptiebegeleider. Zij heeft geen 9 tot 5 mentaliteit en dat is erg fijn, hierdoor kon ik elk moment van de dag bij haar terecht. Wanneer ik geen overzicht meer had op mijn scriptie, stond zij voor mij klaar om met mij mee te denken. Angeni heeft mijn scriptie naar een hoger niveau getild, waardoor ik nu afgestuurd ben.

• Studie: Sociaal juridische dienstverlening

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne stok achter de deur om bezig te zijn en in de goede richting te worden gestuurd. Af en toe had ik wel wat twijfel of het me verderbracht tijdens het schrijven toen ik door de bomen het bos niet meer zag omdat ik erg concreet te werk ga. Celina heeft me prettig geholpen en ik heb mijn scriptie met een mooi cijfer kunnen afsluiten.

• Studie: ALO

Ik vind Celina een hele fijne begeleidster. Ze heeft veel kennis is betrokken en denkt creatief mee. Ook als de stukken nog niet op het level van voldoende zijn, geeft ze tactisch feedback en motiveert ze je om door te gaan. Ze reageert snel en zijn goede afspraken te maken. Ik kan dan ook niet anders dan een 10 geven! BEDANKT!

• Studie: Pedagogische wetenschappen: orthopedagogiek

Bij Snelafstuderen wordt er begeleiding gezocht dat echt bij je past maar kom je een begeleider tegen (tijdens de labdagen) die nog beter past zoals in mijn geval dan moet je die met beide handen pakken want zo heb ik David weten te strikken. Hij heeft mij weten te voorzien van de hulp die ik echt nodig had en ook op momenten van paniek en stress. Zonder jou was dit niet gelukt topper!!!! De lab-dagen heb ik als heel prettig ervaren. Op den duur werd het lab zowat mijn tweede thuis :) Het mag wat kosten maar dan Heb je ook wat!!

• Studie: Toegepaste Psychologie

• Studie: Communicatie

In het begin heb in begeleiding gehad van Reinhilde. Hier was ik niet echt tevreden over aangezien ik uiteindelijk een 4.4 had gescoord. Daarna kreeg ik begeleiding van Celina en hier was ik zeer tevreden over aangezien wij duidelijke afspraken hadden gemaakt en beide onze afspraken na kwamen! Of ik snelafstuderen zou aanraden weet ik niet aangezien ik uiteindelijk een 5.5 heb gehaald terwijl ik heel erg mijn best heb gedaan. Ik weet zeker dat als ik Celina in het begin had ik een veel hoger punt had gescoord!

• Studie: Maatschappelijk werk en dienstverlening

ik heb de begeleiding bij Celina als heel prettig ervaren. ik heb heel veel gehad aan haar hulp een feedback en kon altijd bij het terecht met vragen. HELEMAAL SUPER!!! ik zal der zeker aan iedereen aanraden.

• Studie: verpleegkunde hbo

Begeleider Celina is een topper! Mijn engel!

• Betrokkenheid

Fijne en leerzame tijd gehad met David, zonder hem was mijn scriptie geen succes geworden!

• Studie: Bedrijfskunde MER

• Studie: International business and languages

Heel goede en fijne studie begeleidster . Geeft goede feedback

• Studie: Sociaal psychiatrisch verpleegkundige

Celina is de perfecte scriptiebegeleider. erg betrokken , begrijpt alles, probeert veel op te lossen en reageert erg snel. Kortom echt een aanrader! Top! celina,bedankt voor je hulp.

• Studie: chemisch-fysisch analist

• Studie: International business administration

Celina is een fijne persoonlijkheid, heel betrokken, warm en oplossingsgericht. Precies wat ik nodig had.

• Studie: Integratieve Kindertherapie

Deskundigheid van de begeleider was heel goed! Kwam met goede tips om meer structuur aan te brengen in mijn scriptie. Tevens verdiepte Yannick zich echt in het onderwerp en kreeg ik daardoor buiten de kantoor uren om ook nog wel is extra op of aanmerkingen doorgestuurd. Een aanrader dus!

• Studie: Vrijetijdsmanagement

Tijdens het schrijven van mijn scriptie was David er als een rots in de branding. Met zijn deskundige adviezen en motiverende woorden heb ik deze stressvolle periode als positief ervaren. Het was heel fijn dat ik op elk moment contact met hem kon opnemen als ik er even niet meer uit kwam. Zonder David en snelafstuderen had ik nooit mijn scriptie tot een goed einde kunnen brengen en ik ben hun dan ook heel dankbaar voor de professionele begeleiding, communicatie en persoonlijke betrokkenheid bij mijn afstuderen.

• Studie: Beeldcommunicatie

Het duurde even maar uiteindelijk is het gelukt met de hulp van David. Hoewel die dat nooit zelf zal erkennen, want het is een bescheiden begeleider.

• Studie: Commerciële Economie

David, wist van een oersaaie fase in me leven (tijdens mijn scriptie) het toch leuk en humoristisch te maken. Naast dat David sociaal is, heeft hij ook vakinhoudelijk de juiste kennis en wist het beste uit mijzelf te halen. David, weet de juiste balans tussen serieus en ontspannen te creëren, waardoor de resultaten en de sfeer top is.

• Studie: Business Administration

Over ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.