Geweldig geholpen

Vanuit mijn opleiding kreeg ik helaas erg weinig begeleiding voor het schrijven van mijn scriptie en aangezien ik nog nooit een onderzoek had uitgevoerd had ik dit wel echt nodig. Gelukkig heeft Amanda mij geholpen met alle vragen die ik had. Ze heeft mij erg veel feedback gegeven waarmee ik goed mijn scriptie af kon ronden. Ook reageerde ze altijd meteen op mijn mailtjes als ik ook tussendoor nog een vraag had. Ik kon met her sparren over mijn keuzes en hierdoor raakte ik weer gemotiveerd om mijn scriptie zo goed mogelijk af te ronden. Ik ben erg blij met de hulp die ik heb gekregen!

• Scriptiebegeleider

Heel behulpzaam, helaas niet voor alle studies begeleiders.

Ik kreeg ontzettend snel antwoord na mijn aanvraag en werd daarna precies op de afgesproken tijd gebeld voor het eerste gesprek. Tijdens het telefoongesprek werd vervolgens meteen duidelijk besproken en uitgelegd: er werd gevraagd waar ik precies hulp bij nodig had en wat mijn verwachtingen waren. De kosten was ook helemaal geen poespas over en er werd me een eerlijk en gepast pakket aangeraden. Omdat ik ook wel wat paniekerig was, werd ik door Yara - de scriptiematchmaker - heel lief gerustgesteld en ze toonde veel begrip. Al snel (binnen de afgesproken tijd) koppelde zij me aan Amanda. Een ontzettend lieve en bekwame begeleidster. Ze reageert snel, kijkt net zo snel en scherp je tekst na en ook zij geeft je het gevoel dat alles helemaal goed gaat komen, ook wanneer je het gevoel hebt dat je als een kip zonder kop bezig bent. Wel is het zo dat Amanda niet mijn studie had gedaan, dus inhoudelijk - wat de stof betreft- kon zij niet veel voor mij doen. Dat is noch haar schuld of die van ScriptieMasters want ik weet zeker dat ze heus wel hebben gezocht binnen hun systeem naar iemand die wel mijn studie heeft gedaan, maar dat is de enige reden dat ik er een half puntje af heb gehaald. Eigenlijk verdienen ze voor hun behulpzaamheid en gerichte hulp wel de vijf sterren natuurlijk, maar ze kunnen het (nog) niet voor alle studierichtingen voor de 100% bieden. Ik ben nog bezig met het proces maar alleen al door alle empathie en begrip beveel ik iedereen die vastloopt bij het afstuderen ScriptieMasters zeker weten aan!!

• Scriptiebegeleider

Behulpzaam, maar niet wat ik nodig had

Het duurde even voordat ik een goede begeleider had. Mijn eerste begeleider kon me niet helpen met mijn vragen. Mijn tweede begeleider was het niet eens met de instructies vanuit de universiteit wat mijn erg in de war bracht en juist meer studiestress opleverde ipv minder. . De derde begeleider, Amanda, heeft me op taalkundig gebied goed kunnen helpen. Ook heeft zij haar best gedaan om de andere begeleiding waar ik eigenlijk om gevraagd had ook te regelen. Achteraf denk ik dat mijn matchmaker mijn hulpvraag niet duidelijk had, waardoor ik de begeleiding waarop ik hoopte niet via ScriptieMaster heb ontvangen.

• Scriptiebegeleider

Super snelle reacties, fijne begeleiders!!!

Mijn ervaring met scriptie master is zeker goed afgelopen... mijn begeleider Erwin en Amanda warenecht toppers. Heb zeker aan hun begeleiding wat gehad en geleerd. Ik raad zeker mijn begeleiders aan!!!!! Nogmaals bedankt scriptiemaster!!!

• Scriptiebegeleider

Fijne, kundige begeleiding met voldoende flexibiliteit voor de juiste prijs

Erg fijne begeleider die precies begreep wat ik moest doen en mij stapsgewijs meenam in de ontwikkeling van mijn scriptie

• Scriptiebegeleider

Super, heeft mij echt geholpen om een hoog cijfer te halen!

Vond het lastig om met weinig mensen te kunnen praten en sparren over mijn plan. De begeleiding hielp mij enorm en gaf goede tips. Heel fijn.

Uitmuntend!!

Op Facebook kwam ik scriptieMaster tegen. Ik heb contact opgenomen en werd meteen door Yara gebeld en werd ook meteen geholpen. Als begeleider heb ik Amanda. Ik heb zelf heel weinig zin en geloof in mijn scriptie, maar Amanda geeft je constructieve en positieve feedback, waardoor ik toch doorga. Laatste tijd ben ik qua gezondheid niet zo lekker en zij heeft begrip hiervoor. Dat waardeer ik echt.

Verhelderend

Ik heb via een vriendin gehoord van scriptie master. Vervolgens heb ik mij aangemeld en er werd meteen contact opgenomen. Zij hebben de regels en verwachtingen duidelijk uitgelegd. Er heerst ook geen financiële druk want zij bieden termijnen aan. Ik ben ontzettend dankbaar voor Amanda in de manier hoe zij mij begeleid voor mijn scriptie. Zij is erg attent en denkt graag met je mee. Dat geeft zelfvertrouwen waarin je weer positief naar je scriptie kunt kijken. ik beveel een ieder die vastloopt met zijn sciptie de scriptiemaster aan maar vooral Amanda!!

Erg goed

Tot nu toe heb ik twee keer online afgesproken met Amanda, maar zij heeft mij nu al enorm vooruit geholpen. Zelfs met het vinden van een nieuw onderwerp voor mijn scriptie! En dat binnen één uur. Het ontbreekt mij nog weleens aan motivatie - en vooral als het om een scriptie gaat - maar met Amanda haar positiviteit over mijn scriptie krijg ik er zelf ook weer zin in haha. En dat is voor mij al een heel groot pluspunt. Ik kijk uit naar onze volgende meetings.

• Scriptiebegeleider

Als begeleider heb ik Amanda. Ik vind het fijn dat de begeleider gelijk aan de gang wilt en dat zij de kennis die zij over het maken/schrijven van een scriptie op een eenvoudige en duidelijke manier kan overbrengen. In communicatie gaat het hartstikke soepel en is er altijd ruimte voor humor.

• Scriptiebegeleider

Hierbij wil ik Amanda bedanken. Attent, Denk mee, uitstekende begeleiding.

Top begeleiding door Amanda

Top begeleiding en super hulp door Amanda. Zij denkt met je mee en helpt je niet alleen bij het schrijven van je scriptie, maar ze geeft je ook motivatie om door te gaan. Ben erg blij met Amanda al begeleider en raad het zeker aan!

Amanda-Red-Jessica- Begeleiding :)

Ik word fijn geholpen door Amanda. Zij zorgt voor strikte afspraken en is mijn stok achter de deur. Kijk ernaar uit om mijn scriptie in te leveren en te behalen!

• Scriptiebegeleider

Zeer fijne begeleiding met taakgerichte sturing

Tot zover ben ik nu 2 weken onder begeleiding van Amanda en ben al erg tevreden. Door extreme klachten van ADD en bijkomende mentale problematiek zit mijn scriptie al in z'n 3e jaar, de hoop om het af te ronden hing nog maar aan een dun draadje. Ik zag op tegen de kosten van begeleiding maar zou nu willen dat ik het eerder had gedaan. Amanda is erg snel van begrip. Mijn scriptie heeft vrij gecompliceerde facetten maar het lukt haar alles op te nemen, kritisch te zijn en de zin van onzin te scheiden zodat ik met een heldere blik verder kan. Ze is erg taakgericht en kan voor mij prioriteiten doordrukken zodat ik met een minder warrige visie kan werken aan wat écht eerst af moet zodat ik meer rust in mijn hoofd creëer. Ook geen grote vooruitblikkende planningen (daar kreeg ik het voorheen benauwd van), maar echt per volgende stap tackelen wat moet gebeuren in behapbare brokken. Ze laat ruimte voor eigen invulling van planning, maar als ik niet zeker ben neemt zij de planning over zodat ik minder keuze stress ervaar (fijn!). Inhoudelijk kan ik goed met haar sparren en knopen doorhakken waar ik eindeloos over zou tobben. Ze helpt bij het realistisch inzien van de 'scope and limitations', ofwel het waarborgen van haalbaarheid, daar had ik erg veel moeite mee. Zelf neig ik alles veel groter en gecompliceerder te maken dan eigenlijk nodig is. Amanda kan hier goed in remmen. Tot nu toe alle twee de afgesproken deadlines gehaald en nieuwe haalbare deadlines gesteld. Ik heb in de afgelopen 2 weken letterlijk meer werk verzet dan de afgelopen 6 maanden. Ze is erg efficiënt met de tijd die we skypen, zo kan ik het meeste halen uit mijn begeleiding, het geld zeker waard dus. Ik adviseer wel van tevoren goed op te stellen waar je hulp nodig hebt. Ik schrijf altijd voor iedere skype sessie op hoe ver ik ben, wat ik wil bespreken en welke vragen ik heb. Ik hoop in de komende 6 weken alles af te ronden. Dan zal ik zeker nog een update plaatsen! Sander Ariaansz, 8e jaars student

Fijne scriptie begeleiding!

Ik ben super goed geholpen door Amanda ! Ik liep vast met het schrijven mijn scriptie, samen hebben we een realistische planning gemaakt om toch de deadline te halen. Mijn scriptie heb ik afgesloten met een ruime voldoende!

• Scriptiebegeleider

Mijn scriptie in één keer gehaald, mede dankzij ScriptieMaster. Het is een absolute aanrader om in een spannende tijd, op een relaxte en vooral snelle manier aan je scriptie te werken!

• Scriptiebegeleider

Het heeft mij enorm geholpen tijdens mijn scriptie traject

Scriptiemaster was voor mij dat extra duwtje in de rug wanneer ik ergens vastliep. Je staat er vaak alleen voor in een scriptie traject en mijn samenwerking met scriptiemasterverliep heel erg goed!

Ontzettend goed geholpen

De ervaring en kennis die de begeleiding van scriptie master aan mij had gekoppeld paste precies bij mijn behoeftes. Erg goed dus!

• Scriptiebegeleider

Eerste hulp bij vastlopen!

Na een lelijke uitglijder zorgde de begeleider van scriptiemaster voor structuur. Toch nog goed gekomen allemaal, tnx!

• Scriptiebegeleider

Goed geholpen en snel geholpen

Ik heb bij scriptiemasters met twee begeleiders gewerkt. Een proces begeleider (Louk) en een taalkundig expert (Amanda). De proces begeleider heeft op de door mijn aangegeven momenten mij geholpen. Door zijn ervaring met andere scripties zorgde hij ervoor dat er een stuk minder beren op de weg waren. Daarnaast was het ook nog eens een stok achter de deur waarbij uitstellen niet kon. De taalkundig expert kwam laat om de hoek kijken en heeft op zeer korte termijn mijn scriptie na kunnen kijken en naar een beter niveau kunnen tillen.

• Scriptiebegeleider

Johan is zeer betrokken en heeft veel kennis.

Ik was zeer tevreden met hulp inschakelen van ScriptieMaster. Had ik het maar eerder gedaan!

Geweldig !

Ik ben ontzettend goed geholpen door mijn begeleidster Amanda. Ze is lief, geduldig en denkt met jou mee.

Helemaal top!

Ze hebben me super snel geholpen. Was binnen 1 week gekoppeld en na ongeveer 1 maand was het allemaal afgerond en ben ik met een voldoende geslaagd!

• Scriptiebegeleider

Hele fijne samenwerking en begeleiding

Erg goed geholpen door Yara! Fijne communicatie en hele heldere feedbackpunten. Zeker aan te raden!

Vaart & kritisch.

Amanda heeft een super kritische manier van kijken naar mijn werk, ze is super goed in het redigeren van teksten. Ook weet ze à la minute een oplossing te vinden/ een tip te geven op de manier hoe ik onderzoek, waardoor ik per direct door kon met mijn onderzoek. Het belangrijkste voor mij is het zetten van vaart, door alle strakke deadlines hebben we best veel vaart gemaakt. Tot slot wil ik Amanda (alvast) heel erg bedanken voor alle motivatie die ze me gaf, ondanks ik af en toe echt niet meer kon, bleef ze me motiveren en zette ik door.

Company details

16 Marconistraat Rotterdam 1091 GP

About ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.