Uitstekende begeleiding.

Nadat ik maanden lang vastliep heb ik de hulp van Scriptiemaster ingeschakeld. Zo ben ik gekoppeld aan een geweldige begeleider: Amanda. Ik ben zeer tevreden over de hele begeleiding. Amanda is erg vriendelijk, denkt mee, heeft kennis van zaken, is goed bereikbaar en reageert snel. Zeker een aanrader!

• Scriptiebegeleider

Momenteel een erg fijne ervaring.

Ik heb al enige tijd scriptiebegeleiding vanuit ScriptieMaster. Ik begon eerst met een andere begeleidster maar het contact verliep hierin moeizaam, gelukkig stuurt ScriptieMaster regelmatig een mail om te vragen of de begeleiding naar wens is. Ik heb in de mail kunnen aangeven dat het niet naar wens was en zij ondernamen gelijk actie door mij te koppelen aan mijn huidige begeleidster Amanda. Zij luistert naar mijn wensen en behoeften en is zeer behulpzaam. We hebben prettig contact en altijd snelle reactie via de mail! Kortom, nu ben ik zeker tevreden!

• Scriptiebegeleider

Ik heb goede begeleiding gekregen van Amanda. Ze heeft veel kennis van de onderwerp en geeft de juiste begeleiding. Als ik hulp nodig stond Amanda altijd klaar klaar voor mij en gaf zij goede en scherpe feedback. Haar expertise heeft van mijn scriptie een succesvolle scriptie gemaakt. Ik zou iedereen Scriptiemaster aanraden !

• Scriptiebegeleider

Goed geholpen en fijne communicatie

Onder andere door hulp van ScriptieMasters ben ik geslaagd met een 7 voor mijn afstudeerproject! Helaas had ik op het begin een begeleider gekregen waar ik geen match mee had, maar scriptiemasters had dit snel opgepakt en een nieuwe begeleider aangewezen. Daarnaast werd er veel contact via de mail met mij gehouden. Martijn Van Gogh heeft mij super goed geholpen op heel veel verschillende vlakken. Soms snapte ik zelf niet waar ik mee bezig was en kon geen goede vragen stellen. Hij snapte het wel waardoor ik precies de hulp kreeg die ik wilde. Daarnaast was hij heel erg vaak beschikbaar, ook als ik de zelfde dag nog hulp nodig had. Ondanks de prijzen vond ik het uiteindelijk zeker wel waard!

Kwalitatieve begeleiding van Johan Fontijn

Ik liep vast tijdens het schrijven van mijn scriptie en Johan heeft daarbij goed geholpen! De begeleiding bracht structuur waardoor ik meer motivatie kreeg met als resultaat een mooi eindcijfer!

• Scriptiebegeleider

Fijne begeleiding en het proces is duidelijk! Aan te raden!

Erg fijne begeleiding! Het proces wordt duidelijk uitgelegd en er wordt ook rekening gehouden met je planning/privé!

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider N.v.t.

Ik kwam niet uit de indeling en opzet van mijn onderzoek, Johan heeft hier uitstekend bij geholpen!

ScriptieMaster bracht me in contact met Johan Fontijn, hij heeft me uitstekend geholpen met de opzet van mijn marketingcommunicatie onderzoek. Hij heeft goed inzicht in wat de school van mij verwachtte en hoe ik dit kon verbeteren. Daarom ben in nu eindelijk afgestudeerd!

• Scriptiebegeleider

Vanaf dag 1 een klik met Yara. Naast haar uitstekende onderzoeksvaardigheden heeft zij een natuurtalent in het geruststellen en inlevingsvermogen. Het schrijven van een scriptie brengt veel onzekerheid met zich mee voor de student. De onzekerheden worden weggenomen door de student te voorzien van structuur. De begeleider wist mij uit mijn onzekerheden te halen en mij terug in mijn kracht te plaatsen. Als student doe je al het werk, maar je hebt met de begeleider een klankbord, voorzitter, notulist en eindredacteur in huis. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Meer dan goed!

Vanuit het opleidingsinstituut waren er 2 begeleiders. De één heeft me ondersteund tijdens de onderzoeksperiode. Johan heeft me uitstekend begeleid tijdens het schrijven / afronden van de scriptie en het traject naar de mondelinge verdediging toe. Het aanbieden van goede tips, de juiste vragen stellen om je goed te laten nadenken over wat je daadwerkelijk op papier wilt zetten en zijn zienswijze op bepaalde zaken hebben voor een goed eindresultaat gezorgd. Als laatst wil ik Johan een dikke pluim geven voor zijn bereikbaarheid en het snelle schakelen bij vragen.

Succesful!

I am very satisfied with the service I was provided with. Everything went very smooth since day one. Johan was very friendly and professional . I have to thank him for guiding me through this process. Very happy with the results. I can say I finally graduated! Money well spent!

Super handig!

Ze werken met goede begeleiders! Ook hebben ze een heel overzichtelijk systeem waarin je precies kunt zien hoeveel uren je nog hebt wat erg handig is. Ook zijn er feedback momenten over je begeleider, ook dit is wel erg fijn

Uitstekend geholpen

Ik heb alleen maar goede dingen te zeggen over ScriptieMaster en met name mijn begeleider Johan Fontijn. Johan heeft goede begeleiding en zekerheid gegeven die ik miste vanuit mijn opleiding. Als ik hulp nodig had stond Johan altijd voor mij klaar en gaf hij altijd zeer goede feedback, waarna ik weer wist hoe ik verder moest met mijn onderzoek. Zijn expertise heeft mijn onderzoek een succes laten worden. Ik zou iedereen die tegen problemen aanloopt tijdens het scriptie proces ScriptieMaster volmondig aanraden.

Slecht!

De begeleider heeft de begeleiding afgerafeld. Ik ben meer dan €900,- lichter! Master Scriptie heeft tijdens de intake verteld, dat wanneer niet de juiste hulp is geboden er naar oplossingen gekeken zou worden. Dit is niks van waar. Er is geen oplossing geboden. De docent zat volgepland en heeft even in 15 uur bijna €1000 verrekend. Dit bedrijf is af te raden.

Veel bijgeleerd

Goede begeleiding gekregen van Isabel. Ik heb veel meer bijgeleerd met haar dan met begeleiding vanuit school. Ik ben blij dat ik na lang twijfelen deze stap gezet heb. Ik kreeg altijd snel antwoord en concrete feedback. Ze stuurde zelf ook artikels door die mijn scriptie zouden kunnen helpen waardoor mijn scriptie een goede vorm kreeg en conreet werd. In het begin zag ik hier tegenop, maar door de samenwerking en goede, concrete feedback kreeg ik meer en meer motivatie om aan mijn scriptie te werken. Ze houden echt rekening met je mening en behoeftes en gaan daarvaan uit verder.

• Scriptiebegeleider

Ik ben heel fijn geholpen door Jacky en Jan, zonder deze scriptiebegeleiders was ik vastgelopen op mijn scriptie technische bedrijfskunde. De dame en heer zijn zeer meedenkend en reageren binnen enkele ogenblikken en hebben mij echt geholpen. Ook scriptiemaster zelf heeft tijdens de wissel van de studiebegeleiders mijn uren zeer netjes gecompenseerd en hebben mij erg prettig geholpen. Mijn diploma is behaald en zal daar beide studiebegeleiders eeuwig dankbaar voor zijn. Echt top

Uitstekend geholpen

Ik werd super goed geholpen in een korte tijd. Goede feedback en tips voor mijn scriptie gekregen, begeleider helpt en denkt met je mee. Hierdoor heb ik mijn scriptie met een voldoende kunnen afronden. Ben super blij en ik zou het zeker aanraden aan studenten die hulp nodig hebben met hun scriptie.

• Scriptiebegeleider

Het hele proces met ScriptieMaster is me goed bevallen, kortom: een aanrader

Na een korte intake met Matchmaker Maaike werd ik gekoppeld aan mijn begeleidster Isabel. Ik vond de samenwerking met Isabel erg prettig. De feedback was altijd to the point. Ze denkt mee, geeft praktische tips en voorbeelden. Ik heb Isabel ervaren als zeer kundig en nauwkeurig. Daarbij was het contact makkelijk en snel.

• Scriptiebegeleider

Voor structuur en trucjes erg nuttig, voor inhoudelijke diepgang en sparring beperkt. .

De begeleiding bij scriptiemaster heb ik als positief ervaren. Ik heb veel goede feedback gekregen van mijn begeleidster en heb vooral in tekstuele overzichtelijkheid erg veel van de feedback kunnen gebruiken. Denk hierbij ook aan volgorde van alinea's en dergelijke. Hier had ik redelijk moeite mee en hierbij heeft de begeleiding zeker geholpen. Inhoudelijk vond ik de begeleiding niet enorm sterk. Hiermee bedoel ik dat ik niet echt inhoudelijk op het onderwerp van mijn scriptie kon sparren met mijn begeleidster en ik het gevoel had dat zij mij hier niet heel veel bij kon brengen. Desondanks heeft ze me goed geholpen met het structureren van de scriptie, wat mij hielp om verder inhoudelijk ermee te gaan. Dus indirect is dat toch weer positief.

• Scriptiebegeleider

Perfecte match met uitstekende hulp

Ik ben zeer tevreden en succesvol door mijn scriptie gekomen en dit met een uitstekend cijfer kunnen afronden door de hulp die mij is geboden door de begeleider die paste bij mijn opleiding en opdracht.

• Scriptiebegeleider

Goede en waardevolle afstudeerbegeleiding!

Ik heb de afstudeerbegeleiding als goed en waardevol ervaren. Joop heeft mij goede feedback gegeven en heeft mij geholpen om een volwaardig eindproduct op te leveren. Tevens vond ik hem heel erg kundig en ervaren. Al met al, ik zou ScriptieMaster iedere student aanbevelen!

Scriptie gehaald!

Een fijne ervaring gehad met ScriptieMaster. ScriptieMaster helpt ontzettend snel waardoor je de voortgang bij het schrijven van je scriptie kunt verzekeren. ScriptieMaster heeft mij geholpen mijn scriptie in korte tijd met succes af te ronden en met succes te kunnen verdedigen.

• Scriptiebegeleider

Refunded and stop replying to calls

Do not use this service. It appears legitimate and truly is until something goes wrong. My assigned tutor behaved unprofessionally. Scriptiemaster offered a refund. They have not sent the refund so far in over 2 weeks. I have been calling every day for the past 2 weeks because I failed my thesis and I would like further help but they refuse to call me back. 2 weeks now they tell me they will call me back but no one does. They are unprofessional and they can just choose to ignore you even after you paid.

• Scriptiebegeleider

Zeer goede begeleiding, goed geholpen en uiteindelijk gehaald!

Afgelopen half jaar heb ik gebruik gemaakt van scriptiemaster. Na de intake werd er een scriptiecoach aan mij gekoppeld en al na ons eerste gesprek merkte ik de juiste klik. Enorm goed geholpen door Jacky! Je merkt aan alles dat ze een mensenmens is en je graag verder wil helpen. Daarbij bezit ze veel inhoudelijke kennis! Ze voorziet je van toepasbare (inhoudelijke) feedback en legt ook heel duidelijk de stappen uit die al gezet zijn en die er nog gemaakt moeten worden. Ook de reactiesnelheid met feedback geven is erg snel! Mocht je vastzitten met je scriptie of andere opdracht tijdens je studie dan raad in scriptiemaster ten zeerste aan!

• Scriptiebegeleider

Voor het goed afronden van mijn scriptie heb ik van 5 uur gebruik gemaakt bij Scriptie Master. Ik ben goed door Isabel geholpen door middel van concrete feedback en tips. Hierdoor heb ik mijn scriptie op tijd met een goed cijfer kunnen afronden. Als ik mijn stukken op stuurde voor feedback, kreeg ik hier snel reactie op en kon de feedback vlot worden besproken via Teams. Er werd gehandeld naar waar mijn behoefte lag. De concrete feedback en suggesties/tips hebben er voor gezorgd dat mijn scriptie een goed geheel vormde. Ondanks dat het Isabel haar eerste hbo-scriptie was die ze begeleidde, sloot ze goed aan. ​Het enige nadeel is het uurtarief, wat in mijn ogen redelijk hoog ligt voor studenten

Geweldig geholpen

Vanuit mijn opleiding kreeg ik helaas erg weinig begeleiding voor het schrijven van mijn scriptie en aangezien ik nog nooit een onderzoek had uitgevoerd had ik dit wel echt nodig. Gelukkig heeft Amanda mij geholpen met alle vragen die ik had. Ze heeft mij erg veel feedback gegeven waarmee ik goed mijn scriptie af kon ronden. Ook reageerde ze altijd meteen op mijn mailtjes als ik ook tussendoor nog een vraag had. Ik kon met her sparren over mijn keuzes en hierdoor raakte ik weer gemotiveerd om mijn scriptie zo goed mogelijk af te ronden. Ik ben erg blij met de hulp die ik heb gekregen!

About ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.