Prettig, overzichtelijk en gestructureerd

Dankzij de begeleiding van Amanda ervaar ik meer overzicht, en voel ik me minder overweldigd, waardoor het beter lukt om gericht doro te blijven werken en de feedback die ik gekregen heb van mijn beoordelaars op een rustigere, minder stressvolle manier te verwerken. Ik heb het gevoel dat ik kan vertrouwen op het stappenplan wat we aan het maken zijn en het voelt prettig om iemand te hebben die met al mijn vragen, onzekerheden en twijfels kan meedenken. Daarnaast waardeer ik zeer de extra literatuur die Amanda vaak weet te vinden.

• Scriptiebegeleider

Nadat mijn originele scriptie een No Go kreeg. Had ik geen motivatie en geen vertrouwen meer in mijn scriptie. Daarom heb ik me bij ScriptieMasters ingeschreven. Ik werd snel geholpen en snel gekoppeld aan mijn scriptie begeleider Amanda. Zij heeft mij ontzettend gelopen met mijn motivatie, een planning en vertrouwen in mijn scriptie. Ze geeft aan wat goed is en waar ik nog wat meer aan kan werken. Ook denkt ze mee met de literatuur en is de communicatie informeel. Ze geeft mij de ondersteuning die ik nooit vanuit school heb gekregen en geeft me weer vertrouwen in mijn scriptie. Ik raad het iedereen aan!

Eye opening

Samen met Amanda gewerkt aan mijn scriptie. Wat een fijne begeleiding. Zij geeft zo veel meer tools mee, waardoor er een mooie scriptie neergezet kan worden. Hier kunnen scholen wat meer van leren. Amanda luistert aandachtig en houdt zich aan de afspraken. Ik werk fijn met haar samen.

Competent!

Mijn begeleider Amanda in dit leertraject is opmerkelijk taalkundig, vaardig en competent. Haar luisterbereidheid en vermogen om mee te denken zijn waardevol, en ze weet mijn wensen effectief te vervullen.

Snel en efficient

Ik was op zoek naar iemand die mijn eindscriptie zou kunnen bekijken en grammatica, spelling en stijlfouten zou kunnen verbeteren. Ik kwam uiteindelijk op Scriptiemaster terecht, waar ik een aanvraag deed voor een gesprek op vrijdag. Maandag kreeg ik contact voor een telefonische afspraak om te zien waar ik naar op zoek was zodat ze mij het beste konden koppelen. Op dezelfde dag had ik een kort gesprek waarin ik de verschillende dingen aangaf die ik nodig had. Ik werd gekoppeld aan Amanda, die mijn een mail stuurde met verwachtingen van beide kanten. Ik gaf mijn scriptie aan haar op donderdagavond en ik kreeg het hele stuk vrijdagavond weer terug. Ik vond het goede service, en snel werk.

• Scriptiebegeleider

Dit bedrijf geeft alleen maar om geld

Helaas moet ik met dit statement openen. Nadat ik ten eerste een begeleider kreeg toegewezen die geen verstand had van mijn onderwerp (hier heb ik wel voor betaald)... Was de tweede begeleider gelukkig een stuk beter bekend in mijn studierichting. Over de begeleider dan ook niks dan goeds! Maar, in eerste instantie heb ik een pakket gekocht met 5 uur. Hierna bleek dit onvoldoende tijd en heb ik 3 uur (los) bijgekocht. DIT WAS HET DOMSTE DAT IK KON DOEN. Scriptiemaster maakt namelijk op een sluwe en vieze wijze gebruik van de situatie waarin studenten zich verkeren als zij om hulp vragen. Ze verleiden je tot het aankopen van te veel uur die je vervolgens wellicht niet gebruikt! Er is achteraf ineens geen verrekening mogelijk als blijkt dat je inderdaad teveel uur hebt ingekocht. Nu snap ik ergens nog (al blijft het gek) dat dit het geval is als je een pakket aan uren koopt. Maar bij losse uren, die duurder zijn, is dit belachelijk! Er is vervolgens geen woord meer met scriptiemaster te voeren. Er wordt niet meegedacht en alleen maar naar je geld gevraagd. Pas dus heel goed op met dit bedrijf, dat zegt studenten te willen helpen maar de echte gedachte is het geld afhandig maken van studenten met een hulpvraag. Ik blijf achter met een hele nare ervaring en een paar honderd euro lichter. Om deze reden raad ik iedereen af om in contact te komen met dit bedrijf.

• Scriptiebegeleider

Licht aan het einde van de tunnel

Ik had erg veel moeite met het scriptie proces op gang te krijgen vandaar dat ik de hulp van Amanda heb ingeschakeld. Amanda wist mij hierbij goed te ondersteunen waardoor ik uiteindelijk mijn scriptie met een voldoende heb kunnen afronden.

Super begeleiding!

Mijn ervaring met Amanda is meer dan goed. Ze zorgt voor duidelijke verwachtingen en een duidelijk planning. Geen vraag is teveel en zij staat altijd klaar om te helpen. Inmiddels mijn proposal ingeleverd en nu door met de scriptie. Zij maakt het niet alleen makkelijker, maar ook leuker.

• Scriptiebegeleider

fijne samenwerking en open voor hulp

Na het aanmelden ging het snel, ik heb baad gehad bij de hulp. Maar ook de openheid die geboden werd bij mijn verslag. Ik heb al meerdere mensen aangeraden om bij problemen deze hulp aan te schrijven. Veel geleerd doordat de persoon ook even belde om wat dingen uit te leggen.

• Scriptiebegeleider

Super goede begeleider (Johan), samen hebben we het dik gehaald!

Ik heb mijn scriptie gehaald en hierdoor mijn hbo opleiding met een 7 afgesloten. Mede door de hulp van Johan is dit gelukt en hier ben ik hem dankbaar voor. Hij kauwt niks voor maar begeleid zodat ik snap wat ik doe en hoe ik het de volgende keer zelf kan. De prijzen van scriptiemaster zijn aan de behoorlijke kant en daarom zou ik hier een onderzoek naar doen. Wij zijn studenten en hebben meestal alleen een bijbantje wat niet de wereld verdiend.

• Scriptiebegeleider

Ik heb super veel hulp mogen ontvangen tijdens het schrijven van mijn scriptie. Waar ik vast liep, kreeg ik direct hulp en kon ik weer door schrijven. Prettige samenwerking gehad.

• Scriptiebegeleider

Na een eerste videogesprek geen relevante hulp

Ik heb een videogesprek gehad waarin de scriptie werd besproken en de doelen werden vastgesteld om mee aan de slag te gaan. Hoewel dit gesprek functioneel was afgelopen, werden er nog 40 extra minuten aan losse vragen en beleefdheid toegevoegd, waarvoor ik wel betaald heb. Veel van de feedback die ik kreeg, was gericht op het raadplegen van mijn begeleider, terwijl ik al had aangegeven dat dit geen optie meer was en dit herhaaldelijk heb benadrukt. Aangezien dit het grootste deel van de feedback was, vind ik het teleurstellend dat ik twee keer €138 heb betaald zonder veel toegevoegde waarde van de service te ervaren. Het heeft meer tijd gekost dan het heeft opgeleverd. Daarnaast had ik een andere begeleider toegewezen gekregen, die het beledigend vond dat ik eerst met haar wilde spreken voordat ik met haar zou samenwerken en vervolgens ook niet bereikbaar was. Ik ben van mening dat de service weinig toegevoegde waarde biedt wanneer er behoefte is aan een snelle afronding van een product waarbij een deel van het werk uit handen kan worden gegeven. Dit zou juist de belangrijkste reden moeten zijn om gebruik te maken van deze service. Ik had niet verwacht dat mijn scriptie voor mij geschreven zou worden, maar ik had gehoopt dat ik met deze service hetzelfde werk op een meer efficiënte manier kon uitvoeren.

Snel & goed geholpen

Amanda stond altijd klaar om mij te helpen met mijn scriptie. Ik zat een tijdje vast met mijn theoretisch kader en wilde niet meer tijd verliezen. Daarom vond ik het heel fijn dat ik meteen geholpen werd toen ik gekoppeld werd. Ik voelde me gemotiveerd om door te gaan door haar enthousiasme en feedback!

Teleurstellende ervaring met ScriptieMaster

ik had tijdens het intakegesprek duidelijk aangegeven dat ik behoefte had aan een begeleider die gespecialiseerd is in mijn studierichting. Helaas werd mijn verzoek volledig genegeerd en kreeg ik een begeleider toegewezen zonder relevante expertise. Hierdoor waren mijn vragen onbeantwoord en voelde ik me in de steek gelaten. Hierdoor werd ook uiteindelijk mijn thesis afgewezen. En wanneer ik dit vervolgens communiceer worden mijn mails genegeerd.

Effectief hulp

Goede hulp gekregen. Duidelijke begeleiding. Je kan je hele rapport bespreken en vragen stellen op alle punten waar je vastloopt

• Scriptiebegeleider

Amanda is behulpzaam en denkt echt met je mee.

Ik vind het fijn om met haar samen te werken omdat ze mij helpt met bepaalde problemen waar ik tegen aan loop. Ze probeert het ook echt om mij te laten slagen. Ik vind het altijd belangrijk dat als ik een vraag heb dat er ook een duidelijk antwoordt op wordt gegeven. Sommige scriptiebegeleiders blijven vaag in hun antwoorden.

Goede begeleiding

Fijne en persoonlijke begeleiding. Mijn begeleider Amanda staat altijd voor me klaar en komt onze afspraken na. Het enige minpuntje is dat de begeleiding wat aan de prijzige kant is.

goed geholpen

Amanda heeft mij de juiste hulp gegeven om vooruit te kunnen gaan met mijn afstudeer onderzoek. goede tips en uitleg. afspraken waren snel te regelen.

Helemaal top

De afspraken met Amanda loopt heel goed, wij zijn beide flexibel. Amanda komt ook haar afspraken na, reageert snel via de mail. Zij heeft aandacht voor de inhoud, zij toont begrip, zij geeft nieuwe inzichten en vraagt door op waarbij ik hulp nodig heb. Ook heb ik met Amanda een goede klik. Aan het einde vraagt ze ook of we nog ergens naar moeten kijken. Amanda begrijpt de inhoud van mijn scriptie en haar feedback en tips zijn duidelijk.

prettig

Ik zou het zeker aanbevelen want ik heb de begeleiding als prettig ervaren. Mijn begeleider hielp mij waar nodig. Als ik vragen had kon ik haar altijd mailen. Wat tegen viel is dat het moeilijk was om een afspraak te maken met mijn begeleider en meerdere keren zijn de afspraken geannuleerd vanuit de begeleider waardoor mijn planning soms wat uitliep.

• Scriptiebegeleider

Goede service, ondanks een afgebroken traject.

Ik heb een goede ervaring gehad met Scriptiemaster. Ik ben snel geholpen en ook snel gekoppeld aan een begeleider (Judith). Het enige wat ik wel lastig vond, is dat de begeleiders natuurlijk samen met jou voor een 10 willen gaan, wat logisch is. Zelf had ik alleen de motivatie niet meer om voor een 10 te gaan en alles te perfectioneren en had ik aangegeven alles gewoon zo snel mogelijk af te willen hebben en dat een 6 voor mij ook voldoende zou zijn. Het leek er niet op dat mijn begeleider zich hierop aan wilde passen, want zij wilde voor haar gemiddelde wel een hoog cijfer en probeerde mij ook te pushen om dit te behalen. Soms kwamen de punten waar ik van mijn begeleider op moest hameren niet helemaal overeen met de punten waar ik van school juist op moest focussen. Uiteindelijk werd het mij toch te veel en heb ik besloten om te stoppen met mijn studie. Scriptiemaster heeft mij netjes geholpen en beloofd het gehele bedrag (excl. de uren die ik heb gehad met de begeleider) terug te storten.

• Scriptiebegeleider

Amanda is een toegankelijk persoon, die graag met je mee denkt.

Amanda denkt met je mee, is toegankelijk en heeft veel ervaring in het begeleiden van studenten.

• Scriptiebegeleider

Een zeer grote hulp en precies wat ik nodig had

Ik liep vast in het schrijven. Maar gelukkig was Amanda er om me te helpen structuur aan te brengen, een realistisch actieplan te maken en me te ondersteunen met creatieve ideeën en kennis!

Goede begeleiding

Voor mij was het nodig om een stok achter de deur te hebben, om bezig te gaan met mijn scriptie. Verder vind ik het lastig om literatuur te beschrijven en te ordenen. Amanda helpt mij hier goed bij. Elke week hebben we een afspraak en ik krijg nuttige feedback. Erg tevreden over de begeleiding, nu heb ik eindelijk het gevoel dat ik mijn scriptie (na 2/3 jaar) kan afsluiten.

• Scriptiebegeleider

Mijn ervaring was uitstekend!

Mijn begeleider Amanda heeft mij erg geholpen in het verduidelijken van mijn onderzoek, het vinden van de juiste hoofd- deelvragen en bij het vinden van de juiste bronnen. Het proces heb ik als positief ervaren, omdat zij flexibel was bij evt bijzondere omstandigheden. Ook kon Amanda mij kritische vragen stellen, wat ervoor heeft gezorgd dat ik mijn onderzoek sterk heb kunnen onderbouwen.

About ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.