Super begeleiding van A tot Z!

Ik heb een hele positieve ervaring gehad met mijn scriptie begeleidster. De scriptie begeleider die ik van mijn studie kreeg was totaal niet behulpzaam en had het erg druk, vandaar dat ik externe begeleider heb ingeschakeld. Jacky was een erg ervaren en behulpzame begeleidster die altijd goed bereikbaar was. Als ik haar hup nodig had stond ze altijd paraat en gaf mij kritische maar goeie feedback. Door haar is mijn scriptie een success geworden, want zij heeft mij van A tot Z verteld hoe een scriptie in elkaar moet zitten en waar je goed op moet letten. Ze heeft mijn stukken vaan doorgelezen en hielp mij verbeteren. Super tevreden dus!

Fijne samenwerking

Prettige en snelle samenwerking. Let goed op details waar ikzelf niet zo snel op had gelet. Je krijgt een eigen begeleider aangewezen aan wie jij kan vertellen waar jij tegenaan loopt. De begeleider ondersteund jou dan op deze vlakken. Kortom, erg fijne organisatie

Aanrader

Tijdens het schrijven van mijn scriptie heb ik besloten om hulp in te schakelen bij ScriptieMaster. Mijn begeleider was dhr. Fontijn. Persoonlijk vond ik het erg lastig hoe ik mijn scriptie kon schrijven In een logische volgorde die ook makkelijk te lezen was voor een ander. Ik vond dat er er onvoldoende begeleiding kwam vanuit school. Dhr. Fontijn las voor onze meetings mijn progressie door en stuurde zijn feedback die wij bespraken in de meetings. In de beginfase was ik erg onzeker over mijn progressie maar met de hulp van dhr. Fontijn kreeg ik steeds meer zelfvertrouwen. Ik ben geslaagd met een 8. Mocht jij jezelf hierin herkennen dan zou ik zeker adviseren om hulp in te schakelen via Scriptiemaster.

Een geweldige begeleiding

Tijdens mijn scriptieschrijven kom ik een muur tegen. Ik wist niet hoe ik mijn scriptie verder kan verbeteren en afronden. Johan via ScriptieMaster heeft mijn geholpen om mijn scriptie te verbeteren en mi heeft begeleiden. Hij heeft de extra mile meegelopen tot en met mijn presentatie welke is met succes en hoog cijfer afgerond. Bedankt Johan!

Prima ervaring

Deskundig docent

• Scriptiebegeleider

Echt een aanrader in hulp bij scriptie!

Ik ben zeer tevreden in de begeleiding die mij is aangeboden door ScriptieMaster! De matching klopte, ik voelde mij gehoord en begrepen. Ze helpen daadwerkelijk met je scriptie en passen niet alleen de grammatica aan! Mijn begeleidster was altijd bereikbaar, zeer kritisch maar op een fijne manier, en heeft mij erg veel hulp geboden.

Uitstekende begeleiding

Ik moest in een korte tijd afstuderen en kreeg weinig begeleiding vanuit de opleiding. Ik heb toen besloten om scriptiemaster te benaderen. In eerste instantie dacht ik dat het niet zou werken maar de begeleiding was uitstekend. Ik werd gekoppeld aan Peter Dereijke. Een voormalig docent met veel kennis en ervaring. Met behulp van Peter was ik in een korte periode afgestudeerd. Super bedankt Peter voor je kritische en waardevolle feedback.

***

Een medewerker kwam met beloftes voor een geschikte begeleider. Maar voordat ze op zoek kon gaan moest ik eerst een factuur accepteren. Ik mocht deze in het gevolg annuleren als er geen beschikbare begeleider zou zijn. Helaas was dat ook het geval en heb ik toen meerdere keren per mail en sms aangegeven dat ik niet meer verdere wilde aangezien ik er geen gebruik van kon maken. Tevergeefs bleven ze me facturen. Nemen de telefoon niet op (steeds opgehangen) en reageren ze niet meer op mijn (voice)berichten. Niet netjes, wees daarom voorzichtig.

Goede, constructieve begeleiding

Na een korte introductie ben ik goed begeleid tijdens het schrijven van mijn scriptie. Het is zeker geen wondermiddel maar een goede stok achter de deur. Ik zou het zeker aanbevelen voor degen die begeleiding zoeken.

Een groot succes!

Na het behalen van een onvoldoende (4) voor mijn afstudeerscriptie voor de opleiding Bachelor Finance & Control ben ik op zoek gegaan naar een passende scriptiebegeleiding. Ik was op zoek naar een scriptiebegeleider die mij hulp kon bieden met mijn hersteltraject. Bij ScriptieMaster werd ik snel gekoppeld aan een kundige scriptiebegeleidster en volgende snel een kennismakingsgesprek. Na afloop van het kennismakingsgesprek is mijn sombere gedemotiveerde mentaliteit direct veranderd in een focusgerichte positieve houding. Dit werd mede mogelijk gemaakt door de professionele, gedreven, doelgerichte, behulpzame en vrolijke persoonlijkheid van mijn scriptiebegeleidster. Zij maakte mij duidelijk dat een onvoldoende behalen voor een scriptie kan gebeuren en dat ik een hersteltraject kon zien als een nieuwe kans. Een young-professional moet in zijn / haar toekomst namelijk om kunnen gaan met flinke tegenslag. Jezelf oppakken om vervolgens met daadkracht en zelfvertrouwen verder gaan is het belangrijkste. Gedurende de scriptiebegeleiding is een wereld voor mij open gegaan en heb ik veel kennis en kunde opgedaan. Na een paar begeleidingssessies werd het voor mij duidelijk hoe ik correct een onderzoek moest uitvoeren en opschrijven en welke aspecten daarbij relevant waren voor mijn scriptie en onderwerp. Daardoor werd het herstellen van mijn scriptie een veel minder moeizame exercitie en begon ik zelfs plezier hiervan te krijgen! Bij vragen of onduidelijkheden maakte mijn scriptiebegeleidster tijd voor mij vrij, ik kon altijd snel bij haar terecht. Dankzij de begeleiding door ScriptieMaster heb ik mijn afstudeertraject - wat begon met een 4 als beoordeling - uiteindelijk afgesloten met een 7! Mede dankzij de fijne begeleiding heb ik mijn analytisch denkvermogen, professionele mentaliteit en zakelijke schrijfvaardigheden enorm weten te verbeteren. Tevens ben ik er zo ook achter gekomen welke Master vervolgstudies daadwerkelijk interessant voor mij zijn

Prettige en professionele begeleiding

Amanda Balke heeft mij erg prettig en professioneel geholpen met het afronden van mijn scriptie. Door haar inhoudelijk en taalkundige feedback heb ik mijn scriptie en daarmee mijn master succesvol afgerond!

• Scriptiebegeleider

Goed en snel geholpen! Uiteindelijk een 7 voor mijn scriptie!

Begin vorig jaar zat ik flink met de handen in het haar, ik wist niet hoe het verder moest met mijn scriptie en had een stuk meer begeleiding nodig dan de universiteit mij gaf. Ik werd snel gekoppeld aan Amanda Balke en zij heeft mij snel met zowel inhoudelijk als taalkundig advies op weg geholpen. Uiteindelijk ben ik zeker dankzij haar hulp afgestudeerd met een 7.

• Scriptiebegeleider

Ik heb hier niet veel aan gehad

De intake was veel belovend alleen helaas het vervolg was totaal niet goed. De begeleider had zich niet voorbereid en aan de hulpvraag werd niet voldaan. Zonde van mijn tijd. En dan ook nog eens een jaar na dato een review vragen, hmmm Nee ik zou het niet weer doen via scriptiemaster

Fijne ervaring

ScriptieMaster had mij binnen korte termijn gekoppeld aan Erwin Huiszoon. Ik ben erg tevreden over de steun die ik heb ontvangen van mijn begeleider. Ik ben tussentijds gestopt met het maken van mijn eerste scriptie, maar bij het maken van mijn tweede scriptie kon de begeleiding meteen weer herstart worden. Inhoudelijk heb ik veel gehad aan mijn begeleider, waarbij mijn vragen binnen een dag beantwoord waren. Hij wist mij goed op weg te sturen, wat mij veel structuur en overzicht gaf. Hierdoor mijn scriptie behaald!

• Scriptiebegeleider

Amanda was mijn supervisor en ik ben goed door haar geholpen. Ze is heel flexibel en ze heeft me op het laatste moment nog geholpen ondanks ze het druk had. TOP dus! Zeker wanneer je door bomen het bos niet meer ziet

• Scriptiebegeleider

Als ik het over kon doen had ik ScriptieMaster vanaf het begin ingeschakeld.

Nadat ik vastliep tijdens het schrijven van mijn bachelor scriptie, ben ik ontzettend goed geholpen door Jacky van ScriptieMaster. We hebben heel fijn contact gehad, ze reageerde altijd super snel, en ze gaf veel tips en uitgebreide feedback waar ik echt wat mee kon. Als ik het over kon doen had ik Jacky vanaf het begin ingeschakeld. Aanrader dus!

• Scriptiebegeleider

uitstekend geholpen en precies wat ik zocht!

ik ben uitstekend geholpen met het schrijven van een research proposal voor mijn scriptie. Ik was opzoek naar iemand die mij niet alleen kon helpen voor het op de juiste manier schrijven maar ook op inhoudelijk gebied om mee te sparren. ik ben uitstekend gematcht door scriptiemaster en zou het aan iedereen aanbevelen! mijn eind cijfer is uiteindelijk beoordeeld met een 9 door de universiteit!

• Scriptiebegeleider

Professionele begeleiding in een prettig zittend jasje!

Voor de scriptie van mijn bachelor Technische Bedrijfskunde heb ik in 2019 onderzoek verricht naar de doorlooptijd-reductie van een High-Tech gerelateerd bedrijf. Ik heb de hulp van ScriptieMaster ingeroepen omdat ik het overzicht van alle data aan het verliezen was. Jacky D van ScriptieMaster heeft mij enorm geholpen met het onderscheiden van hoofd- en bijzaken, waarbij ook de volgorde en indeling van de hoofdstukken een grote rol speelden. Ik heb veel ondersteuning en feedback gekregen op de schrijfstijl van mijn scriptie. Ze is kundig en behulpzaam maar ook heel kritisch! Mijn samenwerking met Jacky heb ik als heel prettig ervaren en het heeft me uiteindelijk een dikke voldoende voor mijn scriptie opgeleverd:) Ik heb 4,5 sterren gegeven omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering, al zou ik nu niet kunnen bedenken wat dat zou moeten zijn.

Absolute aanrader!

Ik ben zeer tevreden mijn begeleidster Jacky Daalmans, geen vraag was teveel en zeer deskundig!

• Scriptiebegeleider

Helpt je echt om te slagen

Ik heb twee modules voor FMC gedaan bij Scriptiemaster. Onder zeer goede begeleiding heb ik ze beide succesvol afgerond. Ook voor mij toekomstige module heb ik er iets aan gehad omdat er zeer veel structuur wordt aangebracht. Mijn persoonlijke begeleidster was zeer prettig in de omgang en houd je voortdurend scherp.

• Scriptiebegeleider

ScriptieMaster schakelt ontzettend snel. Afspraken zijn afpsraken en de feedback van de scriptiebegeleider voegt ook echt iets toe. Mede hierdoor heb ik mijn scriptie met succes mogen verdedigen!

• Scriptiebegeleider

Kwalitatief goede hulp in een kort tijdsbestek!

Een hele fijne ervaring gehad met Rohaa Langenhof van Scriptiemaster. Legt de lat wat hoger waardoor het al met al meevalt als je beoordeling terug krijgt. Kan goed dingen uitleggen in korte tijd, maar neemt ook de tijd voor een goede uitleg als dit nodig is. Af en toe straight to the point, wat op momenten van stress door deadlines en dergelijke wel is nodig kan zijn. Uiteindelijk heb ik mijn scriptie in anderhalve maand volledig kunnen schrijven en in één keer kunnen behalen, wat zonder de hulp van Rohaa nooit had gelukt!

Erg toegankelijk maar professioneel

Toen ik ScriptieMaster inschakelde zat ik echt in de knoop met mijn scriptie terwijl de deadline naderde. De toegewezen begeleider (Jacky) vanuit ScriptieMaster heeft in een paar dagen meer hulp geboden dan ik van mijn begeleider vanuit de universiteit in de maanden ervoor kreeg. Met name liet zij mij zelf de structuur veranderen en heeft zij ervoor gezorgd dat ik weer vertrouwen kreeg in een goed eindresultaat. Ik kan ScriptieMaster, en met name Jacky zeker aanraden!

• Scriptiebegeleider

Zonder Scriptiemaster had ik het niet gered

De titel klinkt misschien heftig, maar dat was het ook. Hoewel ik netjes in overleg met mijn beoordelaars vanuit de HAN mijn scriptie heb uitgewerkt vielen mijn bestaande beoordelaars weg en werden vervangen door twee nieuwe, beiden waren docent onderzoek. Mijn scriptie werd afgekeurd door een aantal aannames waarop het onderzoek zich baseerde. Dit resulteerde in een vreemde herkansing op basis van een "hersteldocument". Lang verhaal kort bevond ik mij in een diep dal waardoor ik Jacqueline Daalmans van ScriptieMaster ingeschakeld heb om mij te helpen. Mede dankzij haar input heb ik mij door deze zware periode heen kunnen slepen en ondanks de vreemde herstelvorm heb ik een uitgediept en kwalitatief hoogstaand document kunnen opleveren. Eindresultaat was een 7 (gemiddelde van alle competenties uit het "nieuwe afstuderen")

Informatief

De feedback en beoordeling van mijn docenten vond ik erg vaag, waardoor ik de draad kwijt was. Maar dankzij de begeleiders vanuit scriptiemaster werd het voor mij duidelijk en kon ik de draad weer oppakken. De begeleiders zijn erg betrokken en denken mee.

About ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement