Prettige, snelle en gefocuste begeleiding

De begeleiding geboden door ScriptieMaster is snel, vakkundig en prettig. Ze nemen snel contact met je op, zijn duidelijk op zoek naar een begeleider passend bij jouw scriptie en zijn duidelijk in wat je van ze mag en kan verwachten. De begeleiding is gefocust op wat er moet gebeuren, geen poespas maar juist aan de slag met een duidelijk doel. Er wordt goed gekeken naar wat jouw school van je vraagt, ongeacht of dat nou binnen of buiten het advies van de begeleiders van ScriptieMaster valt. Het doel is simpelweg om je scriptie te halen. Mijn begeleider was Louk en ik ben meer dan tevreden over de kwaliteit van zijn werk. De structuur van mijn scriptie was het grootste obstakel en dat hebben we gezamenlijk grondig aangepakt. Ik ben oprecht heel erg blij dat ik contact op heb genomen met ScriptieMaster en zou het iedereen die echt vastloopt aanraden om dit ook te doen.

• Scriptiebegeleider

Begeleider komt afspraken niet na en zorgt zelfs voor studievertraging

begeleider komt afspraken niet na. Geen zelfreflectie bij begeleider. Schrijft credits af voor wat lijkt minimale inspanningen. Deze situatie teruggekoppeld aan hoofdkantoor en dat was ook niet best. Het antwoord was dat de betrokken medewerker vrij is en er pas over drie dagen op terug kan komen. Echt teleurstellend! Ik zou dit bedrijf niet aanraden. Als er een concurrent is zou ik eerst bij hen informeren.

• Scriptiebegeleider

Blij mee maar niet wat perfect

Ik had jullie gevonden via https://thesishulp.nl/scriptie-laten-schrijven/ maar bleek dat scriptie laten schrijven geen optie was bij jullie. Ik ben verder wel goed geholpen door jullie bij het verbeteren van mn scriptie. Vooral Sophie was erg behulpzaam, en fijn dat dingen ook gewoon via de telefoon afgesproken konden worden. 4 sterren!

• Scriptiebegeleider

Erg tevreden over de adviezen en het inhoudelijk meedenken, zeker aan te raden!

Dankzij Scriptiemaster heb ik mijn scriptie gehaald met een 7,2! Ik heb erg veel gehad aan de adviezen van José, maar weet zeker dat er ook andere kundige scriptiebegeleiders werken. Nadat ik zelf mijn scriptie niet had gehaald was dit de perfecte manier om mijn herkansing wel te halen!

• Scriptiebegeleider

Trots op een mooi eindproduct

Na een lang traject van telkens niet voldoende en weinig ervaring in het wetenschappelijk schrijven een nieuw onderwerp gestart en na het goedgekeurde startdocument hulp gezocht bij scriptiemaster. Snel geholpen, goed geadviseerd in nodige uren, de begeleider had veel kennis van mijn onderwerp, was goed bereikbaar bij vragen en door zijn hulp werd het onderzoek langzaam opgebouwd en zag ik in welke stappen er gemaakt moesten worden. Vooral de hulp bij tabel, resultaten, verbindingen leggen en zelfs die irritante APA literatuurlijst was erg fijn! Je ziet het zelf op gegeven moment niet meer en dan is een tip waardoor je weer in goede richting gaat denken en schrijven echt heel fijn! Uiteindelijk een prachtige scriptie in kunnen leveren die voldoet aan de verwachtingen die ik er van had.

• Scriptiebegeleider

Heel erg tevreden, super service!

Enkele weken voor de deadline van mijn scriptie zat ik met mijn handen in mijn haren, mijn concept werd namelijk negatief beoordeeld. Ik besloot direct om hulp te zoeken en al snel kwam ik uit bij Scriptiemaster. Gemakkelijk kun je een formulier op de site invullen en binnen enkele minuten werd er contact opgenomen. Scriptiemaster handelt snel en correct. Al snel kreeg ik een begeleider toegekend genaamd Frans die bekend was met mijn opleiding en het vraagstuk. De volgende keer zou ik meteen Scriptiemaster betrekken in het verhaal, dit had mij veel werk en ellende bespaard. Binnen een maand heb ik door super begeleiding het vraagstuk omgetoverd tot een voldoende! Al met al, een zeer tevreden klant.

• Scriptiebegeleider

Precies wat ik nodig had!

Een begeleider wordt aan je gekoppeld en dit was precies wat ik nodig had. Onderzoek doen vond ik in het begin niet zo interessant maar met de juiste, intensief (en gezellige) begeleiding heb ik het als een leuk proces ervaren! Aanrader!

Super tevreden!

In het speciaal wil ik Frans bedanken voor zijn hulp! Dankzij hem heb ik binnen een periode van een maand mijn scriptie omgetoverd van een code rood naar een voldoende.

• Scriptiebegeleider

Het is fijn dat iemand mijn scriptie kritisch nakeek, en er altijd voor mij was als ik iets niet beg

Ik vond het een fijne ervaring, vooral als je dat extra begeleiding nosig hebt bij het schrijven of structureren van je scriptie. Hiernaast was mn begleidster, analytisch goed ingesteld en dat motiveerde mij ook. Ik had altijd iemand om extra vragen van te stellen.

Structuur

Dankzij de begeleiding heb ik nu veel meer structuur in mijn scriptie en heb ik eindelijk weer overzicht! De uitleg die ik heb gekregen is duidelijk en mijn begeleider zorgt ook dat er niet teveel tijd tussen de begeleidingsmomenten zit waardoor je het momentum bewaart. Alleen jammer dat ik bij mijn begeleidden geen stukken in kan sturen voor feedback.

100% oplichting

Ze denken niet met je mee. Begeleider verzint uren. Schrijft zomaar credits af, zonder verantwoording. Begeleider doet EXTRA werk waar ik nooit om heb gevraagd en vervolgens geeft die aan niet genoeg tijd te hebben voor het werk waar ik wel naar gevraagd heb. Het werk waar ik WEL om gevraagd heb heeft die wel gemaakt, maar wil hij pas sturen wanneer ik 200euro bijbetaal. Absoluut schandalige organisatie. Ze willen enkel het geld uit je portemonnee kloppen.

Uitstekende begeleiding.

Absoluut een aanrader. Door de feedback ben ik in staat geweest de juiste structuur aan te brengen die heeft geleid tot een mooi resultaat. De begeleider is altijd bereikbaar om te sparren en je weer op het juiste pad te krijgen.

Ontevreden en afzetterij!!

Jullie zijn afzetters en komen jullie afspraken niet na!!

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider N.v.t.

Goede begeleiding afgestemd op persoon en studie richting

Scriptiemaster heeft mij gekoppeld aan Frans als scriptiebegeleider. Frans heeft steeds zijn manier van begeleiden aangepast aan de fase waarin ik mij bevond tijdens de scriptie. Oftewel soms een richting geven en laten zoeken maar ook soms even iets directer sturen om tot resultaat te komen. De afstemming met Scriptiemaster zelf (specifiek met Robin) was ook prima. Goed bereikbaar en duidelijk in de communicatie.

• Scriptiebegeleider

Deskundig en prettig geholpen tegen een niet te hoge vergoeding.

• Scriptiebegeleider

Erg tevreden over mijn begeleidster.

Ik ben door mijn matchmaker gekoppeld aan een fijne en goede begeleidster. Ze dacht erg met me mee, maar liet het mij wel zelf doen. Ze had vervolgens tips en feedback waar ik weer verder mee kon. Ze was volledig flexibel en samen hadden we een goede planning gemaakt.

• Scriptiebegeleider

Zonder scriptiemaster had ik het niet gered!

Zodra ik wist dat ik voor mijn masterscriptie kwantitatief (survey) onderzoek zou gaan doen, brak het zweet me uit. Ik ben geen held met SPSS en omdat ik tussendoor een tijdje fulltime gewerkt heb was het allemaal ook wat weggezakt. Via via kwam ik bij scriptiemaster terecht, waar ik precies kon aangeven wat ik nodig had. Samen met Matchmaker Emine stelden we een plan op en zou ik 5 uur SPSS-begeleiding krijgen van Stephanie. Oprecht de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb! Al na 2 uur begeleiding begreep ik wat voor data er stond en hoe ik dingen zelf kon doen. Ook gaf Stephanie me tips en instructies die ik kon toepassen in mijn eigen tijd, dus heb ik eigenlijk nog meer begeleiding gekregen dan waar ik in principe voor betaald heb. Ik zou er zo weer voor kiezen!

Fantastisch!

Ik ben begeleid door Judith Polman. Nadat ik 10 maanden zeer slechte begeleiding vanuit mijn studie heb gekregen. Binnen een paar weken snapte ik, dankzij Judith, eindelijk hoe je een scriptie écht moet schrijven. Ik raad Judith Polman dan ook 100 procent aan!

Afstudeeronderzoek na eerste keer goedgekeurd door be0

Mijn begeleidster heeft mij goed geholpen met de structuur van mijn scriptie, ze gaf mij goede feedback op taal en spelling en ook inhoudelijk kreeg ik veel goede feedback. Omdat mijn onderwerp onder haar vakgebied valt, heeft ze mij vakinhoudelijk heel goed geholpen. Ook was ze een goede stok achter de deur. Als ik een tijdje niets liet horen, kreeg ik een mailtje met de vraag hoe het gaat. Ik vond het heel prettig om met haar te werken. Ze toonde veel begrip en gaf mij vertrouwen als ik het niet meer zag zitten. Zonder haar was het mij niet in een keer gelukt!

• Scriptiebegeleider

Professionele begeleiding die erg goed aansloot bij mijn wensen

Ik heb het traject met Scriptiemasters als erg positief ervaren: de begeleiding was kundig, snel in reageren en de feedback was helder. Een absolute aanrader.

• Scriptiebegeleider

Professionele begeleiding en veel kennis betreffende de benodigde theorie.

Goed en snel geholpen toen ik niet meer wist hoe ik verder moest met mijn scriptie. Er wordt aandachtig naar je verwachtingen geluisterd. Vervolgens wordt het traject daarop aangepast. Achteraf zou ik vanaf het begin van mijn scriptie al begeleiding hebben genomen. Scriptiemaster Martijn is zeker een aanrader!

Ik zou het zo weer doen

Tijdens het afstuderen zag ik door de bomen het bos niet meer. Ik kreeg geen hulp van school door Corona en ik had geen idee wat de bedoeling was. Hierdoor heb ik contact opgenomen met ScriptieMaster en werd ik gekoppeld aan Nienke Van Dongen. Zij heeft mij heel erg geholpen gedurende het traject, vooral met met mijn scriptie maar ook mentaal gezien. Dankje Nienke! Dankzij jou is het gelukt! Enige minpunt; de kosten. Maar je moet het er maar voor over hebben.

Onervaren scriptiebegeleider

Het gaat hier alleen maar om geld en vervolgens krijg je te horen ja 7 op de 10 studenten halen hun scriptie de eerste keer niet ondanks onze hulp.

Opluchting

Ik was al een tijdje bezig met mijn scriptie. Na de tekst 100x gelezen te hebben, zie je je eigen fouten niet meer. Bij mij was het probleem dat ik de 'flow' van mijn tekst maar niet goed kreeg. Na 1 contactmoment met ScriptieMaster was de 'flow' dusdanig goed dat ik verder kon gaan. Ook heb ik tips gekregen hoe ik het de volgende keer kan aanpakken.

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider

Ik had geen vertrouwen meer dat ik mijn scriptie zou halen. Ik zag door de bomen het bos niet meer en besloot ScriptieMaster te benaderen. Mijn begeleider heeft mij erg goed geholpen en door heb wist ik de rode draad weer terug te vinden. Uiteindelijk heb ik mijn afstudeeronderzoek met een mooi cijfer kunnen afronden en ben ik afgestuurd. Ik zou dit iedereen aanraden!

About ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement