Erg klantvriendelijk

Vanaf het moment van aanvragen van een offerte waren jullie zeer klantvriendelijk. Prima communicatie. Jullie deden erg je best o.a. om een geschikte en mooie locatie te vinden.

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz diner

Geweldig jubileumfeest

We hebben een fantastische dag beleefd tijdens de viering van ons 35 jarig bestaan. Een dag tot in de puntjes verzorgd door UB Events. Vanaf de start van de dag met het vertrek vanuit Isah met de VW busjes (perfect in elkaar gezette ralley), de lunch bij Fort Altena en het hoogtepunt van de dag, de helicoptervlucht tot en met de geweldige feestavond met overnachting op de SS Rotterdam. Wij hebben er allemaal enorm van genoten! Dank aan iedereen die aan deze dag heeft bijgedragen om er voor ons een top feest van te maken.

• Welk uitje heb je gedaan? Jubileumfeest

Tof uitje zonder zorgen

Voor ons bedrijfsuitje hebben wij uitjesbureau ingeschakeld om zoveel mogelijk van het plannen uit handen genomen te worden, en dat beviel ons fantastisch! Steeds goede communicatie geweest, duidelijk wat wij aan moesten leveren en weinig werk van onze kant. Het Ontdek de Mol spel (in het Engels!) was ontzettend leuk en we hebben het erg naar ons zin gehad. Ook de communicatie met het restaurant naar afloop heeft uitjesbureau ons compleet uit de handen genomen, en ook dat was super fijn! Als klein kritiek punt: Bij één van de groepjes was de communicatie met de mol niet goed verlopen, waardoor dat team perongeluk zonder mol heeft gespeeld. Kan gebeuren en het leverde ook een hoop lol op, ook goed opgepakt door uitjesbureau achteraf. Kortom: zeker een aanrader!

• Welk uitje heb je gedaan? Ontdek de Mol

Leuke nieuwe ervaring met het Team

Vanaf het begin tot het einde een leuke actieve middag gehad met het Team. Goed georganiseerd en prettige samenwerking. Misschien een engelstalige vesie aanbieden voor Internatonale bedrijven? De activiteiten waren uitdagend genoeg voor iedereen en het was mooie manier om elkaar en Utrecht beter te leren kennen. De prijsuitreiking was origineel.

Hartstikke leuk!

Alles was enorm goed geregeld. Nico, die alles heel goed uitlegde en prettig in de omgang was, de uitdaging om zoveel mogelijk locaties te bezoeken. Heel leuk met de tablet. Leuk ook om samen oplossingen te bedenken. Voor herhaling vatbaar en we zullen jullie promoten! Het diner als afsluiting was ook prima!

• Welk uitje heb je gedaan? Geheimen van Groningen stadsspel

Mooi weer in een gezellige stad met collega's wandelen en puzzels oplossen!

De locatie was top, begeleiding van Jane ook heel erg leuk! We waren in 3 teams van 7 verdeeld, wat denk ik een beetje teveel is omdat er altijd dan wel 2/3 zijn die niet veel kunnen doen/bedenken. Teams van 5 zo net goed zijn! De tijdsdruk was ineens hoog en door het hele warme weer moesten we ineens behoorlijk doorlopen, maar al met al een heel leuk spel waardoor je ook nog eens heel fanatiek kan worden. Dankjulliewel!

• Welk uitje heb je gedaan? Escape the City

Van begin tot einde een geweldige ervaring!

Het begin was met Jur. Door zijn enthousiasme hebben we besloten dit spel te doen. Later geweldig geholpen met onze wensen. Goede adviezen. De dag van het spel stal Nick de show, en wist ons allemaal mee te nemen in het spel met z'n vibe er omheen. Zelfs de meest sceptische collega's gingen overstag en werden ook wild enthousiast. Een geslaagd feest voor ons, en ik heb het idee dat Nick het wel naar z'n zin had. Jullie Allemaal bedankt! Idee: zou dit (en meer) spel(len) ook online verkrijgbaar zijn bij jullie. Dan kun je het nog eens uitgebreid nadoen, leuk voor thuis op vakantie bijvoorbeeld...

• Welk uitje heb je gedaan? La Casa d Papel - VR Team Escape Game

Gelachen!

Heel de deelnemende groep heeft het naar hun zin gehad. Er is veel humor geweest en daardoor veel gelachen! Geslaagd dus.

Gezellig

Was erg gezellig en goed geregeld.

• Welk uitje heb je gedaan? Pub Quiz + Diner

heel gezellig, lastig maar hilarisch

Wij hebben een hele gezellig middag gehad met het volledige team. Het goede weer deed natuurlijk ook zijn werk. Lekker door Utrecht, middag buiten en competitie onderling en samenwerken.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is Mol

Fijne ervaring

Het was goed georganiseerd. Super leuk spel en een heerlijke lunch. Nick presenteerde het leuk. Ik vond persoonlijk alleen dat hij een er om 12.30 had mogen zijn met de start van de lunch. In plaats om 13 uur. Veder zou ik jullie zeker aanbevelen.

• Welk uitje heb je gedaan? Spel Penoze met lunch

Het was top!

We hebben het allemaal erg naar ons zin gehad. De begeleiders, opdrachten en attributen waren goed.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de mol

een gezellige middag

Met de pubquiz hadden we een gezellige middag

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? pubquiz

goed en netjes georganiseerd met leuke spelleidster en mooie locatie

We zaten in een heerlijk restaurant. Apart van anderen en het eten was heerlijk. Spelleidster was leuk en deed het goed. Ze had een moeilijke groep maar deed het prima.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? wie is de mol

Prima georganiseerd

We hebben een onvergetelijk teamuitjes/afscheid gehad. Goed georganiseerd en met prima communicatie

• Welk uitje heb je gedaan? Ranking your collegues

Het uitje was prima georganiseerd.

Nick is een goede, vriendelijke medewerker die de nodige dosis humor in zijn praatje verwerkt. Uitje is prima verlopen.

• Welk uitje heb je gedaan? Monopoly Streets

Het was een gezellig uitje en zeker voor herhaling vatbaar!

Het uitje was goed geregeld. Het eten was lekker en de presentatie door Marielle was super! Al met al hebben wij een hele gezellige avond vol plezier gehad!

• Welk uitje heb je gedaan? Hou van Holland spel

Veelzijdig

Dit uitje had alles in zich om er een gezellige dag met elkaar van te maken. Ondanks dat het veel regende hebben we ons goed vermaakt. Ook werd er meegedacht met mensen die slechter ter been zijn en kregen een mooie rol in het spel. Topteam!

• Welk uitje heb je gedaan? Monopoly streets

Goede communicatie, enthousiaste pubquizzer. Top!

Wij hebben met ons bedrijf een teamuitje georganiseerd via Uitjesbureau. Communicatie ging goed, erg betrokken. De pubquiz zat goed in elkaar en de presentatrice was erg leuk en enthousiast. Kortom, top!

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz Diner

Uitjesbureau is goed bereikbaar en denken mee.

Zie boven

• Welk uitje heb je gedaan? Walking Dinner Arnhem

Leuke gezellige dag met collega's

- Prima gezellig uitje - Café Morlang leuke plek voor gezamenlijk ontvangst - Sommige vragen (bijvoorbeeld over Peek&Kloppenburg en de geldautomaat) waren gedateerd. Peek&Kloppenburg zit al jaren niet meer op deze plek. - Spelduur was aan de lange kant - Entertainers waren niet mega enthousiast

• Welk uitje heb je gedaan? Monopoly

In één woord: geweldig!

Wij hebben een super leuke middag gehad in Breda waar wij het Wie is de Mol spel hebben gespeeld. De aanloop er naartoe was al super, met het geheim houden van de activiteiten en de mollen die al in ons midden bleken te zijn. De dag zelf was enorm goed georganiseerd en iedereen heeft onwijs genoten!

Super gezellige avond

Een hele leuke avond gehad en lekker gegeten.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape diner game

Leuk en goed georganiseerd bedrijfsuitje!

Van begin tot het einde was alles goed geregeld en hebben wij ons met het bedrijfsuitje prima vermaakt. Het weer zat niet echt mee maar ook daar is rekening mee gehouden door middel van poncho's voor iedere deelnemer.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape the city

Genieten!

Strak georganiseerd maar soepel in de sfeer. De vragen waren doorgaans wel simpel. Wat ook wel weer fijn was want dan had je er veel goed. Leuk ook dat er enkele 'eigen vragen' tussen mochten. Het restaurant was gunstig gelegen en had prima eten. We hebben erg gelachen en genoten! Ook stond het mij wel aan dat de prijs voor de winnaars bestond uit een bedrag voor een goed doel naar keuze.

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz

Over Uitjesbureau.nl

Uitjesbureau is ontstaan vanuit passie. Passie voor het event vak en de wil om mensen te verrassen. Met een kantoor in Amsterdam en in Rotterdam ontwikkelen en organiseren wij elk jaar ca 1200 bedrijfsuitjes, events en innovatieve teambuilding programma’s voor honderden opdrachtgevers in Nederland en België. Met een eventexpert in elke regio hebben we de kennis in huis om innovatieve uitjes en events te organiseren in elke stad maar juist ook in de regio. En nog steeds blijven we, tijdens deze missie, prachtige en originele locaties ontdekken voor uw volgende uitje of evenement.