Great idea for company + team bonding!

Great experience with the canal escape. We had a fun host, and although the weather wasn't great, he dealt with everything really well!

• Would you recommend us? Yes
  • Canal Escape

Het was een leuk, gezellige, goed georganiseerd teamuitje

Het Uitjesbureau organiseert leuke teamuitjes die goed begeleidt worden. Er zijn korte lijnen met het Uitjebureau waardoor er geen drempel is om vragen te stellen. Ook het aantal vragen maakt niet.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol diner spel en Borrelboot

Wij hebben een hele leuke middag/avond gehad. Bij La Casa de Papel gaat het om samenwerken en dit was een leuke manier om de collega's beter te leren kennen.

• Welk uitje heb je gedaan? La Casa de Papel

Nice!

Er is veel gelachen en mensen hebben hun best gedaan om te winnen. hard tegen hard gelach. een avond om niet te vergeten.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Hou van Holland diner show

Een goed georganiseerde bindende middag voor het team.

Zelf was ik helaas niet bij het middagprogramma aanwezig, maar vanuit het team heb ik alleen maar hele lovende berichten binnengekregen. Een goed georganiseerde middag, met fijne begeleiding en een leuk programma. Het heeft het team wederom dichterbij bij elkaar gebracht en dat was ook het doel!

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol

Superleuke en gezellige avond gehad met het team

alles goed geregeld

• Welk uitje heb je gedaan? escape dinner

Erg leuk gehad

De entertainer was erg goed in zijn rol en was heel enthousiast. Dit zorgde gelijk voor een goede sfeer. Het spel in de stad vonden we wat tegenvallen, de tijd was de kort voor de vragen. De sommen waren echt heel moeilijk en andere vragen moesten ook worden opgezocht op internet.

• Welk uitje heb je gedaan? Ontdek de mol

Ontzettend leuke middag en perfect georganiseerd!

Ontzettende leuke middag gehad met ons bedrijf in Maastricht, de begeleider van het spel presenteerde en speelde het spel ook heel leuk & goed mee. Geslaagde dag!

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol?

Leuk om met een groep de vragen proberen te beantwoorden

Er was veel variatie in de vraagstelling en de onderwerpen. De quizmaster was een erg enthousiaste man en maakte er een leuk feestje van. Iedereen werd gaandeweg steeds fanatieker. Leuk om te zien waar iedereen zijn sterke kanten lagen.

• Welk uitje heb je gedaan? Pupquiz

Super gezellige avond met het (bijna) hele team.

De avond was ontspannen, werd goed geleid door de quizmaster(s). Deze waren duidelijk en meegaand. Op het moment dat we om een aanpassing vroegen (qua tijd of de hoofdprijs) gingen zij daar vlot in mee, super fijn!

• Welk uitje heb je gedaan? Ik hou van Holland

Mooie afsluiting van 2023

Als afsluiting van het jaar zijn we met de collega's in Haarlem op een eigen gekozen locatie het escape diner gaan doen. Toch nog aardig moeilijke puzzels, zittend aan tafel terwijl hapjes, drankjes en hoofdgerecht werden geserveerd. Alle collega's waren positief en gingen met een goed gevoel de kerstvakantie in.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? escape diner

Prima geregeld!

We hebben een leuke avond gehad. De Pub quiz werd leuk begeleid door de quizmaster. Eten was ook prima. We kijken terug op een leuke avond!

• Welk uitje heb je gedaan? Pub Quiz

Een super leuke gezellige goed georganiseerde belevenis

Met het team een activiteit gedaan namelijk “ ik hou van Holland” diner. Een goede begeleider vanuit uitjesbureau. Uitjesbureau ging voor mij op zoek naar een locatie op de datum die ik had opgegeven. Vervolgens moesten we teams maken en kregen we mooie uitnodigingen. We kwamen helemaal in de sfeer van het uitje. We hebben lekker gegeten, een geweldige avond gehad en.. we hebben geld kunnen doneren aan een goed doel.

• Welk uitje heb je gedaan? Ik hou van Holland diner

Iedereen heeft genoten van het bedrijfsuitje

Iedereen heeft een paar keer goed gelachen. Het eten was van goede kwaliteit. De obers die ons bij binnenkomst ontvingen, waren niet behulpzaam, want we wisten niet waar we moesten gaan zitten of wat we moesten doen. Dezelfde obers hielpen ons tijdens het diner en waren onvriendelijk. De vegetariërs onder ons waren verbaasd dat er garnalen in de vegatarische cougettesoep zaten.

• Welk uitje heb je gedaan? Mystery murder diner

Wat een geslaagd personeelsuitje!

Iedereen heeft een superleuke en geslaagde avond gehad. Het spelelement was erg leuk, ook voor alle mollen heel spannend. Het eten was heel erg goed! De Borrelboot viel tegen, de kapitein had er duidelijk geen zin in. Personeelsleden vragen om af te rekenen. Dat was jammer. Volgende keer een andere rederij.

• Welk uitje heb je gedaan? Borrelboot plus wie is de MOl

Hele leuke interactieve middag

Een hele leuke middag gehad, met de Escape lunch bij restaurant De Utrechter. Leuke en uitdagende spellen, echte hersenkrakers, maar ook weer niet te moeilijk en wel op te lossen, precies de juiste dosering. De collega's werden er heel fanatiek van om de winst binnen te slepen. iedereen waardeerde het zeer. Goede en professionele begeleiding.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape Lunch

Leuke avond gehad.

wij hebben het als heel leuk ervaren. Lekker eten en spel wat georganiseerd werd is ons ook heel goed bevallen. de entertainer deed het ook heel goed en liet niks van zich merken waardoor je tijdens de game toch ging twijfelen of je het spel goed deed! kortom een top uitje.

• Welk uitje heb je gedaan? escape dinner

Goed geregelde uitje en zeker voor herhaling vatbaar

Hele fijne eerste ervaring met Uitjesbureau. Uitje was goed georganiseerd vanuit het team ook alleen maar positieve reacties gehad. We boften met goed weer in oktober ;). Zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar.

• Welk uitje heb je gedaan? EscapeCity in Haarlem

Super uitje, zeer gezellig, eten kon beter

De voorbereiding op het uitje was super, duidelijke communicatie en afspraken. Ik vond het programma wel vaak wijzigen (bijv. ander restaurant) maar dat lag in sommige gevallen ook aan ons. De dag zelf was uitstekend geregeld, de boottocht was gezellig en leuk om een keer te doen. De presentator deed het leuk, al was het tochtje ook wel lang genoeg :) De pubquiz was een dikke hit, zoals verwacht. Sloot goed aan bij onze groep (veel variatie), waardoor iedereen kon bijdragen. Het restaurant was een leuke locatie en leuke uitstraling. Enige echte opmerking was het eten, dat werd niet als heel bijzonder ervaren. Ik vond het jammer dat we moesten afwijken van het oorspronkelijke plan, het feit dat dit restaurant ook nog duurder was en de kwaliteit niet super vond ik dan teleurstellend. Niettemin een super uitje, met beter eten was het een 10 geweest.

• Welk uitje heb je gedaan? Boottocht + pubquiz

Prima teambuildingsuitje!

Ook leuk hoe de entertainer iedereen erbij betrekt. Daardoor begint de sfeer meteen goed.

• Welk uitje heb je gedaan? Win voor de voedselbank

Er leuk teamuitje, met leuke begeleiding!

Gezellig, infomeel gegeten bij Kartoffel in Utrecht, en tussen de gangen door een superleuk spel gedaan met VR bril en teamopdrachten. Fijn geholpen door Uitjesbureau bij het organiseren van de avond en ook goede begeleiding tijdens het uitje. Dank!

• Welk uitje heb je gedaan? Casa de Papel uitje

leuk!

Prima uitje gehad en gelachen met elkaar!

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? pub quiz

Leuke goed georganiseerde avond gehad!

Wij hadden samen met uitjesbureau een Pubquiz bij de Winkel van Sinkel in Utrecht. Super leuke locatie. Alles was goed geregeld. Echter wel een paar puntjes van aandacht. De barman had er weinig zin in dus het duurde helaas erg lang voordat we ons drinken hadden. Tevens was hij vrij snel door zijn voorraad heen waardoor meerdere mensen moesten wisselen van drankje die zij nuttigden. Daarnaast werd er ontzettend veel door ander personeel door ons evenement heengelopen wat als storend werd ervaren. Kleine puntjes van kritiek maar verder een leuke avond gehad op een top locatie midden in Utrecht!

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz

Hele leuke ervaring en top geregeld

Uitjesbureau heeft mij/ons veel werk ontnomen. We hebben wie is de Mol gespeeld in Rotterdam en het was echt leuk. Aanrader voor iedereen.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? wie is de mol

Geweldige dag gehad!

Deskundige begeleiding Leuke spellen Feestelijke entourage

• Welk uitje heb je gedaan? Ik hou van Holland

Over Uitjesbureau.nl

Uitjesbureau is ontstaan vanuit passie. Passie voor het event vak en de wil om mensen te verrassen. Met een kantoor in Amsterdam en in Rotterdam ontwikkelen en organiseren wij elk jaar ca 1200 bedrijfsuitjes, events en innovatieve teambuilding programma’s voor honderden opdrachtgevers in Nederland en België. Met een eventexpert in elke regio hebben we de kennis in huis om innovatieve uitjes en events te organiseren in elke stad maar juist ook in de regio. En nog steeds blijven we, tijdens deze missie, prachtige en originele locaties ontdekken voor uw volgende uitje of evenement.