Geweldige activiteit om virtueel samen te kunnen doen, een aanrader!

Omdat we vanwege Corona allemaal thuis moeten werken hadden we behoefte aan een virtuele teamactiviteit. Project Arrow was een zeer geslaagde invulling van deze wens! Het zal vol leuke puzzels en opdrachten en we hebben onszelf anderhalf uur erg vermaakt!

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Project Arrow

Wij hebben als afdeling (ca. 45 personen) het Wie is de Mol Dinerspel in Café Restaurant Rootz in Den Haag gespeeld. Als je een avond vol spanning en gelach wil, onder het genot van een lekker drankje en hapje, dan moet je hier zeker voor kiezen! Succes gegarandeerd!

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol Dinerspel

Was een leuke ervaring om zo het Rijksmuseum te verkennen.

Voor de teambuilding was het goed alle deelnemers lekker door elkaar. Een mooie ervaring rijker. Goede begeleiding duidelijke uitleg. Punt van aandacht probeer de verandering die het Rijksmuseum invoerde ook in het doel te verwerken. Voor de rest een topmiddag gehad.

• Welk uitje heb je gedaan? Rijksmuseum

leuke entertainer goede duidelijke uitleg, leuk spel

Alleen de werking van de tablets tijdens het opstarten van het spel was in het begin bij sommige niet helemaal duidelijk bijvoorbeeld hoe je de secties moest kopen. En de tijd om de vragen te beantwoorden was soms erg kort. Omdat je in een rumoerige ruimte staat was de tijd al om voor de je vraag goed en wel had voorgelezen,

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? markthal experience

Een zeer geslaagde avond!

We hebben als bedrijfsuitje van een sportschool het La Casa de Papel spel gespeeld. De leeftijden varieerde van 16 tot 65. Iedereen heeft genoten! Een echte aanrader dus :) En complimenten aan de organisatie!

• Welk uitje heb je gedaan? La Casa de Papel

Zorgeloos Uitje

De organisatie werkte flexibel, ook toen na bevestiging de datum toch nog moest aangepast worden. Enkel de feestdagen (afwezigheden bij ons & Uitjesbureau) zorgde ervoor dat we mee gezocht hebben naar een locatie in Antwerpen. Misschien dat die databank nog wat kan aangevuld worden? Maar de avond zelf was prima, we moesten niets voorbereiden, enkel plezier maken.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? moorddiner

leuke, ontspannen avond met goede verzorging

we hebben een leuke avond gehad met ons team. ontspannen sfeer en de VR game was iets wat voor iedereen nieuw was. iedereen was fanatiek na een goede uitleg over het spel. wat betreft de menu keuze er was voor ieder wat wils. wellicht dat er tijdens de gangen wat gewisseld kon worden van plek want nu hebben we heel de avond met de zelfde personen een beetje gesproken. (meer een tip voor ons als team, vanwege de teambuilding). wij zouden dit zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? vr diner

Super!

Prettig contact, duidelijke afspraken. Alles is prima verlopen.

• Welk uitje heb je gedaan? Virtual Reality Dinerspel

Gezellig pubquiz avond

Leuke avond met collega's, vragen van pubquiz waren niet al te moeilijk.

Super leuke avond met 1 minpuntje

Erg leuke avond gehad, met pubquiz en diner in Utrecht. De host van Uitjesbureau deed het erg leuk, zeker een aanrader! Enige minpuntje; omdat we wat later begonnen, doordat 1 werknemer later was, werd de quiz ingekort. Dit was van te voren niet overlegd (anders waren we gewoon eerder begonnen). 21:30 uur afgelopen, werd ook echt klokslag 21:30 uur afgelopen. Dat was heel jammer!

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz diner

Super leuk uitje onder leiding van scherpe spelleider met humor

Het uitje was leuk maar de spelleider tilde het naar een hoger niveau. De opdrachten en feedback zijn goed, we hebben erg gelachen en het hielp ook met het fanatisme. Naar ons idee duurt het uitje een half uur te lang (voor de helft van de groep) maar dat zou je eenvoudig zelf kunnen inkorten. Het zou leuk zijn als er mogelijkheden zouden worden ingebouwd voor iets meer strijd tussen de onderlinge teams. Een leuke extra is dat de foto's van de opdrachten worden nagestuurd.

• Welk uitje heb je gedaan? Penoza

Erg leuk uitje

Het uitje zelf was erg leuk, Armando was ook goed, de communicatie vooraf was ook goed. Het meedenken van een uitje was ook goed. Enige min punt was de beveiliging in het museum zelf. We werden gevolgd, verhoort, ze wisten niet wie uitjesvureau zijn, wat we er deden etc etc.

• Welk uitje heb je gedaan? Rijskmuseum Misterie Toer

Pats boem en toen was het alweer voorbij!

Goed voorbereid kwam onze spelleider binnen, het was alweer voorbij toen het dessert op tafel kwam!

• Welk uitje heb je gedaan? Moordspel

Onze ervaring was hartstikke leuk, alles was goed geregeld, verliep heel goed en iedereen heeft het naar hun zin gehad.

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz

Leuke afwisseling tussen spel en eten!

Leuke mix van activiteiten en eten begeleid door een enthousiaste spelleider; heel geslaagd, enthousiaste reacties van collega's gehoord! :)

• Welk uitje heb je gedaan? VR Dining Experience

geslaagd

Voor ons was het een zeer geslaagd social event voor collega's en hebben er zeker van genoten. De samenwerking tussen het bedrijf en ons verliep ook erg soepel en de avond zelf was ook zeer goed georganiseerd.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? pubquiz

Leuke ervaring!

Alles goed geregeld, keurig op tijd en opgesteld. Heldere uitleg, prima in het engels! Hele leuke ervaring, zeker aan te raden

Super gezellige avond

We hebben met z'n alle heel erg veel genoten van de avond, was heel gezellig en alles was super geregeld. Ik zou het zeker weer doen.

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz dinner

Super!

Wat een onwijs leuke ervaring is de city escape, met een groep van 17 man zijn wij in twee teams de uitdaging aangegaan. Het was een mix van samenwerken, puzzelen en lachen. Begonnen met een drankje en een goede en duidelijke uitleg en dan begint het spel door de mooie stad Rotterdam. Het was een hele andere ervaring van een escape room waar je toch opgesloten zat maar dan in een groot gebied waar je van alles moest doen om zo snel mogelijk te ontsnappen. Zowel de mannen als de vrouwen hebben erg genoten van deze dag en het is vooral leuk omdat je dit met alle leeftijden kan doen. Duim omhoog voor de organisatie die hier achter zit! Bedankt!

• Welk uitje heb je gedaan? City escape

Ontzettend leuk en gezellig, alleen de ruimte was wat krap.

Wij zijn ontzettend tevreden over alle informatie vooraf. De locatie was erg goed gelegen en mooi, alleen was de ruimte waar wij zaten wat te krap voor het aantal mensen. Verder was het menu leuk en gevarieerd en heeft iedereen lekker gegeten. We hebben nog wel wat broodjes besteld. Dit ontbrak voor ons gevoel. Ook had er best zeker één rondje extra drinken kunnen worden opgenomen. De quiz was echt ontzettend leuk en gaf de avond wat extra's. Al met al zeker een avond om et een goed gevoel op terug te kijken. Hartelijk dank!

• Welk uitje heb je gedaan? Ik hou van Holland quiz

Wij hebben ons teamuitje perfect ervaren. De locatie, het personeel en het eten waren uitstekend. Het spel buiten verliep super ondanks het koude weer buiten. Wat ons betreft een zeer geslaagde dag. Bedankt voor je perfecte organisatie!

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? escape city

super gezellig!!

Het was goed geregeld en super gezellig. Iedereen had het naar zijn zin.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? pubquiz met diner

Perfect georganiseerd personeelsuitje!

Het was een leuke locatie, het eten was goed geregeld, het entertainment was prima en complimenten voor de presentatrice!

• Welk uitje heb je gedaan? Hou van Holland

super leuk!

Wij hebben een zeer geslaagd uitje gehad met 25 man. Leuke spellen en de competitie sfeer zat er goed in. Ik zou dit zeker aanraden! restaurant Birdhouse is ook een geschikte locatie.

• Welk uitje heb je gedaan? VR dining

Mooie balans tussen dineren en gezamenlijk een spel spelen.

De afwisseling tussen activiteiten en dineren was erg fijn. De timing tussen de gangen en de spellen was perfect. In het restaurant waren de medewerkers erg vriendelijk en hadden zij alle aandacht voor het gezelschap. Eerste instantie vond ik het arrangement erg duur. Bij nader inzien viel het best mee omdat het een arrangement voor 15 personen was.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Wie is de mol dinner

Over Uitjesbureau.nl

Uitjesbureau is ontstaan vanuit passie. Passie voor het event vak en de wil om mensen te verrassen. Met een kantoor in Amsterdam en in Rotterdam ontwikkelen en organiseren wij elk jaar ca 1200 bedrijfsuitjes, events en innovatieve teambuilding programma’s voor honderden opdrachtgevers in Nederland en België. Met een eventexpert in elke regio hebben we de kennis in huis om innovatieve uitjes en events te organiseren in elke stad maar juist ook in de regio. En nog steeds blijven we, tijdens deze missie, prachtige en originele locaties ontdekken voor uw volgende uitje of evenement.