Avondvullend programma vol plezier en onderlinge strijd

Uitjesbureau heeft voor ons team een spelprogramma met diner georganiseerd, waarbij in groepen gewerkt moest worden. Het geheel zat goed in elkaar en alle collega's waren enthousiast over dit uitje.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape Diner

Gezellig, afwisselend en interactief uitje!

Het uitje was top georganiseerd, het spel was gedeeltelijk digitaal maar zou opzich wel handig zijn als alles digitaal was geweest, met de fotoopdracht en de getallenopdracht die we dan op papier moesten doen.

• Welk uitje heb je gedaan? Charity Dinner Game

Goed geregeld!

Mijn collega's en ik hebben het uitje als erg leuk en goed georganiseerd ervaren. Alles stond klaar bij binnenkomst en de host leidde de 'Ik hou van Holland quiz' op een goede manier en met een vleugje humor. Er hing tijdens het spel een gezellige sfeer. Voorafgaand aan het uitje was de communicatie ook goed. Het bedrijf is per mail en telefoon prima te bereiken voor vragen. Zeker een aanrader om door Uitjesbureau.nl het personeelsuitje te laten organiseren!

• Welk uitje heb je gedaan? Ik hou van Holland

Iedereen heeft een hele leuke middag en avond gehad!

Gezellige en grappige manier om de stad op een andere manier te leren kennen. Goede begeleiding vanuit het Uitjesbureau.

• Welk uitje heb je gedaan? Geheimen van Utrecht

Erg fijn uitje dat goed georganiseerd was.

Alles was dik in orde. De entertainers maakten er een mooie middag van. Alle opdrachten waren leuk en de bijhorende techniek werkte prima en maakte het tot een prettige ervaring.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? wie is de mol

De leukste Kerstquiz tot nu toe

Wat was het gisteren een gezellige avond. Dit lag niet alleen aan mijn lieve collega’s, maar juist aan de bere-gezellige Kerstquiz van Uitjesbureau! Nick en Nina waren fantastisch uitgedoste presentatoren en hadden zoveel humor en chemie. De vragen en liedjes waren hilarisch! Echt een topuitje! Iedereen de beste wensen van Uitjesbureau namens ons!

• Welk uitje heb je gedaan? Kerstquiz Amsterdam

Leuke avond!

Met een groep collega's van 40 man was het echt een leuke avond! Iedereen was achteraf enthousiast. De vragen waren gevarieerd en toegankelijk voor iedereen. Er waren wel een aantal verbeterpuntjes; De presentatrice was soms wel wat rommelig (in de war met vragen, al per ongeluk het antwoord geven). Ze kapte ook zomaar ineens de pubquiz af terwijl we nog kunst en muziek moesten. Bovendien begonnen we met de vragen gezamenlijk te beantwoorden; dus niet opschrijven maar roepen en wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dat is met deze grootte van een groep niet heel passend. En we misten echt iets essentieels; het raden van muziek! Er is niet één nummertje gedraaid die we moesten raden.

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz

Spel was erg leuk!

Het spel en de begeleiding was top. Ruimte en locatie was wat klein. Hoeveelheid hapjes viel ook wat tegen. Onze complimenten aan John om soms zo'n rumoerige groep in het gareel te houden. Hopelijk heeft hij nog een beetje stem over.

• Welk uitje heb je gedaan? Ranking the stars

leuke middag gehad

De geplande evenement gelopen zoals vooraf vastgelegd. De lokaties Bakkerij Royaal en restaurant Insitio waren op de hoogte en bediening was vriendelijke en behulpzaam. De Gids Janny was super en had zich vooraf goed ingelezen voor welk bedrijf wij werkte. De 2x45min rondleiding was achteraf gezien te weinig omdat er nog zoveel te zien en te ontdekken was. Ook de gids had zeker 2uur door kunnen gegaan. Volgende keer maar weer. De groep heeft een leuke middag gehad.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? walking diner

een geweldig team staat voor je klaar

Wat hebben wij genoten van een feest wat georganiseerd is door Uitjesbureau. Een vast contact persoon ,iemand die met je meedenkt (helpt organiseren buiten het spel om). Uitvoerende tijdens de avond zijn echt professioneel ,overzien alles. pretiig om mee samen te werken. Volgende keer gelijk weer naar uitjesbureau.nl voor al je feesten.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape diner Game

Het was fantastisch

Namens mijn collega's mijn complimenten voor John. Hij heeft er een erg actieve spannende middag van gemaakt.

• Welk uitje heb je gedaan? Ondek de Mol

Leuke uitdagingen maar erg chaotisch

Zoals reeds telefonisch aangegeven was het ontvangst niet geweldig. Mensen zaten aan verkeerde tafels en er liep van alles door elkaar heen. De uitdagingen tijdens de avond waren leuk, maar sommige echt te moeilijk. Je had twee escapes en als je die op gebruikt had kon je in theorie niet meer stoppen met een spelletje. Echter was dit gewoon wel mogelijk, maar daar kwamen we te laat achter. Ook was er geen scheiding tussen het eten en uitdagingen doen, dus de fanatiekelingen hebben koud gegeten. Daarnaast was de locatie erg klein voor zo'n grote groep. Ook zijn we pas later gestart en waren we eerder klaar dan gepland, dus dat was erg jammer.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape Dinner

Top geregeld!

Heel goed geregeld, iedereen werkte goed met elkaar mee + communicatie was top.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape Room Dinner

Mind-blowing

Event was very well organized, the entertainers were performing all the time and my colleagues were very puzzled by a woman who did not speak.

• Welk uitje heb je gedaan? La Casa de Papel

We hebben een leuke, gezellige dag gehad! Geweldig voor de teamspirit!

Een leuke, goed gevulde dag in Den Bosch! De stad leent zicht heel goed voor de activiteiten die wij hebben gedaan. Voor mensen die Den Bosch niet kennen > door de Bossche bollen workshop en de Escape City Game raak je bekend met de stad. De samenwerking met Uitjesbureau is goed verlopen. Overleg met hen over de diverse zaken was altijd mogelijk.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Den Bosch - workshop Bossche bollen en Escape City Game!

Leuke avond gehad!

Leuke avond gehad met collega's en het is weer eens iets anders dan alleen eten. Spelelement was leuk, zat leuk in elkaar. Spelleiders waren zeker ook uitdagend.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape room diner

Gezellige, Uitdagende Middag

Afgelopen zondagmiddag het spel "Wie is de Mol" gespeeld in het centrum van Amsterdam. Uitjesbureau is de licentie houder van het spel en mag als enige de geluiden, logo's etc, van het gelijknamige TV programma gebruiken wat het gevoel tijdens het spelen van het spel duidelijk ten goede komt. Goede informatie vooraf tijdens het boekingsproces, begeleiding tijdens het spel en daarna in de aftersales. Iedereen in onze groep heeft een geweldige middag gehad en wij kunnen uitjesbureau en dit spel van harte aanbevelen!

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol

Uitstekend verzorgd door Uitjesbureau!

Uitjesbureau heeft voor ons bedrijf een teamuitje (40 personen) verzorgd in Den Haag. Zowel het contact vooraf (per e-mail en telefoon), als de begeleiding tijdens het uitje waren super! Het was allemaal erg goed geregeld en wij werden die dag volledig ontzorgt. Het spel 'Wie is de Mol' (echte aanrader) werdt zeer professioneel begeleid alsook de activiteiten die wij hadden op het strand van Scheveningen. De planning liep qua tijd volledig volgens plan en met alles is rekening gehouden. Wij bevelen Uitjesbureau zeer zeker aan!!

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol en Powerkiten

Het was een bedrieglijk gezellige avond!

Het wie is de Moluitje werd goed begeleid door de mensen van het uitjesbureau. Ze zaten goed in hun rol. Rootz is een prima locatie voor dit uitje. Echter de prijs kwaliteitverhouding van het diner was minder. Het was weinig voor veel geld en weinig keuze.

Erg leuke activiteit

We zijn met een groep van 27 personen bij de Belgische Keizer in Zwolle geweest, waar we in combinatie met een 3-gangen keuzemenu een erg leuke Pubquiz hebben gespeeld. De quiz van leuk, gevarieerde thema's waarbij alle teams van goede huize moesten komen om te scoren. Tussendoor konden we lekker eten en een drankje doen, en natuurlijk een beetje bijkletsen met de collega's. We hebben een erg positief gevoel aan dit uitje over gehouden, zeker aan te raden!

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz & Diner

Gezellige quiz

Het was goed geregeld leuke presentatie. Jammer dat alles last minute anders geregeld moest worden maar al met al een super leuk uitje!

• Welk uitje heb je gedaan? PubQuiz

Een geweldig en levendig programma

We hebben allemaal een zeer mooie avond beleefd. Jammer van het eten, dat niet goed was, voor het nagerecht. Als dat ok was hebben we aan de organisatie een 10 gegeven.

• Welk uitje heb je gedaan? Gek op Holland

We hebben een superleuke middag gehad, goed georganiseerd!

Met ons team (40 personen) hebben we meegedaan aan de Hunted game in Utrecht. De voorbereiding was goed, enige wat nog beter zou kunnen is het schetsen van een tijdlijn voor de interne organisatie. Daar kwam (voor mij) toch wat meer bij kijken dan ik me vooraf had gerealiseerd. De dag zelf was superleuk, iedereen was heel enthousiast!

• Welk uitje heb je gedaan? Hunted

We hebben een leuke avond gehad!

Het was een leuke avond met eten en drinken en iedereen was erg enthousiast. Toch vond ik het jammer dat de informatie (menu, teamindeling etc) niet door waren gekomen en dat nog ter plekke geregeld moest worden. Hiervan veel werk gehad om al die informatie van iedereen in te winnen. Tijdens de pubquiz miste ik ook wel wat muziek op de achtergrond, zou de sfeer nog beter maken. Dame die de avond begeleide deed dit erg goed!

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz

Heel leuk

De introductie werd goed en leuk gedaan. Je wordt meteen in het spel gegooid. De opdrachten buiten waren wisselend van erg leuk naar ook een beetje ongemakkelijk. Dat laatste is overigens niet erg want Wie is de Mol is soms ook ongemakkelijk, maar het is dan wel moeilijker om de groep mee te krijgen met de opdracht. De opdrachten doe je met een tablet

Over Uitjesbureau.nl

Uitjesbureau is ontstaan vanuit passie. Passie voor het event vak en de wil om mensen te verrassen. Met een kantoor in Amsterdam en in Rotterdam ontwikkelen en organiseren wij elk jaar ca 1200 bedrijfsuitjes, events en innovatieve teambuilding programma’s voor honderden opdrachtgevers in Nederland en België. Met een eventexpert in elke regio hebben we de kennis in huis om innovatieve uitjes en events te organiseren in elke stad maar juist ook in de regio. En nog steeds blijven we, tijdens deze missie, prachtige en originele locaties ontdekken voor uw volgende uitje of evenement.