Ik heb het als uitstekend ervaren. Alles was goed geregeld. Iedereen had zich vermaakt. Alleen maar goede reacties gekregen.

• Welk uitje heb je gedaan? Geheimen van Utrecht 13932

Fantastisch leuke middag

Het is vrijdagmiddag 8 oktober. Het Projectenbureau maakt zich op voor het ‘jaarlijkse’ afdelingsuitje. Het mag weer! En wat is het fantastisch, alles zit mee, goedgehumeurde collega’s, prachtig weer, een topfotograaf, leuke mensen van het Uitjesbureau en een goede locatie. Het begint met een impressie van fotograaf, Jeroen Swolfs, over zijn project ‘Streets of the World’. Jeroen neemt ons mee naar de straten van Kabul: een vrouw in een blauwe boerka, wc-papier dat wordt verhandeld op straat, die dag in de aanbieding. Een foto van een eilandje in de Pacific; volleybalnetten op de start- en landingsbaan, 1x in de 5 dagen komt er een vliegtuig en op de andere dagen is de baan een volleybalveld. 10.000 inwoners en geen last van stikstofproblemen. Een fantastische presentatie van deze fotograaf. Hij geeft ons nog wat tips and tricks en dan gaan wij op pad, verdeeld in twee groepen. Gewapend met een app op onze mobiele telefoons worden we door de straten van Amsterdam geleid. Op elke hoek van een gracht krijgen we een opdracht. Hier een ludieke groepsfoto, daar een selfie. Verderop een foto van een woonboot, een grachtenpand, of een detail daarvan. Allemaal op jacht naar die ene foto… overal op de route zie je collega’s gehurkt, op hun knieën en over bruggen gebogen, er ontpoppen zich heuse fotografen onder ons. Aan het einde van de citywalk mogen we 1 van onze foto’s uploaden in de app. Jeroen en de medewerkers van het Uitjesbureau maken van alle foto’s een compilatie en beoordelen de winnende foto. En de winnaar is? Niet één van de collega’s van het Projectenbureau, maar een collega van Finance die we vanwege zijn werk voor ons hebben uitgenodigd, Injo van Hensbergen! Zijn foto heeft alles in zich, de rimpeling van het water, het tegenlicht… kortom een plaatje waar je een ansichtkaart van wilt kopen! De rest verzacht zijn pijn met een glaasje waarna we met zijn allen nog genieten van een heerlijk diner in het Groene Paleis. En Injo? Die laten we voortaan thuis!

• Welk uitje heb je gedaan? Photoclass citywalk

Goede voorbereiding, goede uitvoer, heerlijk eten, mooie locatie en een uitdagend spel

Het ging om voorbereiding en uitvoer van een teamevent waarbij er onzekerheden waren over datum, starttijd, budget en locatie. Op ieder moment in het proces was het event bureau in staat om ons te ondersteunen en goede kwaliteit te bieden. Dank!

• Welk uitje heb je gedaan? Casa de Papel VR game

Fantastisch

Wij hebben met onze afdeling Escape in the City Haarlem gedaan en wij vonden het zeer geslaagd! Ondanks de regen die met bakken naar beneden kwam hebben we een geslaagde middag gehad.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape in the City

Leuke opdrachten, maar niet top

De opdrachten waren leuk maar veel groepen hebben het als te lang of te moeilijk ervaren en haakten af. De organisatie was goed. Meer vragen over de geschiedenis van Zwolle maakt het spel nog unieker. De dame die het spel hoste deed het goed, maar schreeuwde nogal in de microfoon / was te overdreven. Na het spel bij prijsuitreiking ging dit beter nadat dit was gemeld.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape the City

Geweldig goed georganiseerd spel

Leuk spel, maar te weinig tijd om alle opdrachten uit te voeren. Soms werkte de tablet niet. Bij de eerste verdenking van de Mol werkte de tablet niet.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol?

Een hele leuke, zonnige middag!

We hebben genoten van ons personeelsuitje 'Wie is de mol?' in Leiden, lekker fanatiek het spel gespeeld. Leuke spellen en het zit allemaal goed in elkaar. De 'afstraffing' van de verliezer van het spel, had van ons niet gehoeven.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Wie is de mol?

Helemaal leuk!

Het was een geslaagd teamuitje waar het beste uit is gehaald! De organisatie was goed en het spel was leuk in elkaar gezet. We konden het zelf alleen niet laten om er toch even een eigen twist aan te geven ;)

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol?

Gezellige middag en ook goed voor de teambuilding!

Leuk om in teams zo bezig te zijn met een spannend spel. De entertainer zat goed in zijn rol. De attributen, het spel en de locatie waren goed geregeld.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol

Prettige en duidelijke communicatie

Snelle reacties op mail en fijn om snel iets te wijzigen als er iets was. Meedenkend in mogelijkheden wat nu kan in corona tijd.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? escape city delft

Prima online quiz, die voor iedereen leuk is!

Vanaf eerste moment doet uitjesburo wat ze afspreken en dat is fijn. Communicatie dus prima. De quiz is ook erg leuk! Goede quizmaster die enthousiast iedereen meeneemt Techniek telefoon en zoom prima! Iedereen Had alles aan de praat!

• Welk uitje heb je gedaan? Pubquiz

Super leuk!

We vonden het een erg leuk uitje. Fijn dat de teams ingedeeld werden en alles eromheen geregeld was.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape room

Wist niet wat ik kon verwachten maar achteraf gezien: erg leuk!

Er is veel keus op het gebied van online uitjes, nooit gedaan dus was even afwachten hoe of wat. Vanaf eerste moment zaten we er 'in' en met veel plezier alle opdrachten binnen de gestelde tijd gemaakt. Iedereen deed mee, erg leuk om op deze manier een keer aan teambuilding te doen!

Super gezellige Pubquiz

De pubquiz was erg gezellig en leuk om te doen met al mijn collega's van Herenvest. Iedereen vond het erg geslaagd. Uitjesbureau heeft het goed georganiseerd. De ronde met onze eigen vragen was het allerleukste.

• Welk uitje heb je gedaan? Online Pubquiz

Super leuke activiteit en vooraf alles goed geregeld!

Hartstikke leuke jaarafsluiting gehad met collega's in Corona-tijd. Onder enthousiaste begeleiding van de spelleider.

• Welk uitje heb je gedaan? Scrooge

Leuk spel om met elkaar te spelen.

Fun!

• Welk uitje heb je gedaan? Scrooge

leuke ervaring!

Goed contact met de organisatie. Flexibel. Denken mee. En tot slot een leuke game om te spelen.

Ontzettend leuk gedaan

Het was heel leuk om even de collega's in een gezellige setting te zien en spreken. En leuke creatieve manier.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? arrow

Wat een super leuk uitje hebben wij gehad

Hartstikke leuke middag gehad met collega's in Corona tijd. Onder enthousiaste begeleiding van de spelleider.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape City

Een leuke en gezellige dag

Leuke activiteit, grappige begeleiding en goed gepland qua tijdsindeling.

• Welk uitje heb je gedaan? Voedselbankspel

ontzettend genoten

We hebben het heel leuk gehad met ons team. Een mooie afwisseling tussen gezellig kletsen en leuke spellen spelen.

• Welk uitje heb je gedaan? VR dining

Geweldige activiteit om virtueel samen te kunnen doen, een aanrader!

Omdat we vanwege Corona allemaal thuis moeten werken hadden we behoefte aan een virtuele teamactiviteit. Project Arrow was een zeer geslaagde invulling van deze wens! Het zal vol leuke puzzels en opdrachten en we hebben onszelf anderhalf uur erg vermaakt!

• Welk uitje heb je gedaan? Project Arrow

Wij hebben als afdeling (ca. 45 personen) het Wie is de Mol Dinerspel in Café Restaurant Rootz in Den Haag gespeeld. Als je een avond vol spanning en gelach wil, onder het genot van een lekker drankje en hapje, dan moet je hier zeker voor kiezen! Succes gegarandeerd!

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol Dinerspel

Was een leuke ervaring om zo het Rijksmuseum te verkennen.

Voor de teambuilding was het goed alle deelnemers lekker door elkaar. Een mooie ervaring rijker. Goede begeleiding duidelijke uitleg. Punt van aandacht probeer de verandering die het Rijksmuseum invoerde ook in het doel te verwerken. Voor de rest een topmiddag gehad.

• Welk uitje heb je gedaan? Rijksmuseum

leuke entertainer goede duidelijke uitleg, leuk spel

Alleen de werking van de tablets tijdens het opstarten van het spel was in het begin bij sommige niet helemaal duidelijk bijvoorbeeld hoe je de secties moest kopen. En de tijd om de vragen te beantwoorden was soms erg kort. Omdat je in een rumoerige ruimte staat was de tijd al om voor de je vraag goed en wel had voorgelezen,

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? markthal experience

Over Uitjesbureau.nl

Uitjesbureau is ontstaan vanuit passie. Passie voor het event vak en de wil om mensen te verrassen. Met een kantoor in Amsterdam en in Rotterdam ontwikkelen en organiseren wij elk jaar ca 1200 bedrijfsuitjes, events en innovatieve teambuilding programma’s voor honderden opdrachtgevers in Nederland en België. Met een eventexpert in elke regio hebben we de kennis in huis om innovatieve uitjes en events te organiseren in elke stad maar juist ook in de regio. En nog steeds blijven we, tijdens deze missie, prachtige en originele locaties ontdekken voor uw volgende uitje of evenement.