Geweldig, verrassend en uitdagend!

Alles is goed georganiseerd en de opdrachten zijn moelijker/uitdagender dan vooraf gedacht. Heel veel gelachten met collega's en de begeleider/acteur zorgen er direct voor dat je in spel zit! Kortom "Wie is de mol" is een zeker een aanrader voor een leuk teamuitje.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol

Professionele begeleiding vooraf en tijdens het uitje

Onze Ontdek de Mol ervaring was er een voor in de boeken. Het was van begin tot eind een professioneel en spannend uitje! De begeleiding was super, de routes door de stad waren mooi en de spellen erg inventief en origineel. We hebben van begin tot eind een superleuke middag gehad: het was supergoed voor elkaar!

• Welk uitje heb je gedaan? Ontdek de Mol

Het was een super leuke middag!

Wij hebben allemaal genoten van het spel. Spelletjes waren leuk om te doen, voor een mol ook genoeg mogelijkheden om te mollen. Niet iedereen heeft alle spelletjes kunnen doen omdat er te weinig tijd was, misschien iets om mee te nemen. Maar het was vooral erg leuk om te doen!

Perfect georganiseerd

Wie is de mol was door jullie perfect georganiseerd John was een geweldige spelleider duidelijk vooraf goed tijdens het spel en geweldig bij de prijsuitreiking het was TOP.

Super!

Er is vanaf het begin al heldere, fijne en snelle communicatie geweest. Alles was goed geregeld en instructies helder. Het personeel is super vriendelijk. Op de dag zelf waren er wat last-minute afmeldingen, hier wist de spelleider prima mee om te gaan en heeft hier in overleg op geanticipeerd. Het spel zelf was ook erg leuk om te doen en achteraf was er een fraaie prijsuitreiking. Al met al een top ervaring!

• Welk uitje heb je gedaan? Monopoly streets

Goed georganiseerd en 2 zeer geslaagde dagen !

Met onze groep van ca 25 man 2 super dagen gehad. 1e dag WIDM en Exp. Robinson gedaan met tussendoor lunch en aansluitend de Beach-BBQ 2e dag de fietstour en afsluitende lunch. Alle activiteiten waren goed georganiseerd !

• Welk uitje heb je gedaan? WIDM/Exp.Robinson/fietstour

Super gezellig en goed georganiseerd

Na een heerlijke lunch, waarbij er rekening gehouden kon worden met een ieders wensen bij Restaurant Claar, hebben we met ons team Escape City Utrecht gespeeld. Het spel is erg leuk in elkaar gezet en al wandelend en puzzelend word je door het centrum van het mooie Utrecht gevoerd. Het is voor iedereen goed te doen en er zitten grappige opdrachten tussen. Versterkt zeker de teamspirit en samenwerking. Afgesloten met een prijsuitreiking en een borrel. Wat wil je nog meer!

• Welk uitje heb je gedaan? Escape City Utrecht

Super leuk bedrijfsuitje gehad!

Als activiteit hebben we de 'Escape City Rotterdam' gedaan. Het was een hele leuke activiteit wat vanuit Uitjesbureau met veel enthousiasme werd uitgevoerd. De host van de dag maakte er echt een feestje van. Ook naderhand, van de collega's, hebben we veel positieve feedback ontvangen. Het restaurant en de lunch die Uitjesbureau voor ons had geregeld was ook zeer goed. Er werd uitgebreid rekening gehouden met dieetwensen en allergieën. Ook het contact m.b.t. de organisatie voorafgaand ging erg voorspoedig en heb ik als zeer positief ervaren.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape City Rotterdam

Leuk om eindelijk zelf het WIDM spel te kunnen spelen

Wij als groep vonden het erg leuk om het WIDM te spelen. De spellen waren goed bedacht en de opzet van het spel was prima. We hebben veel lol gehad en lekker kunnen napraten tijdens het diner wat goed verzorgd was. We hadden het spel wel langer willen spelen, bijv een hele dag deel, zodat de MOL meer kon mollen en kandidaten meer kansen hadden om de MOL te ontmaskeren.

• Welk uitje heb je gedaan? WIDM uitje

Verrassend, goed voor de teamgeest, en ook nog leerzaam.

Leuk om met elkaar door de binnenstad van Utrecht leerzame bezig te zijn voor het goede doel. De spelelementen zijn leuk. Alles is goed geregeld. Horeca is leuk gekozen. Duidelijk communicatie vooraf.

• Welk uitje heb je gedaan? Voedselbankstadsspel

Het was een goed georganiseerde activiteit waar iedereen van genoten heeft

We hadden een leuke ervaring met onze activiteit. Onze organisator Marco was erg behulpzaam en creëerde een leuke sfeer voor ons. De activiteit was erg goed met een mooie balans tussen puzzels - competitie - plezier en iedereen gaf daarna een positieve feedback. We zijn geïnteresseerd in de toekomst soortgelijke activiteiten te proberen vanuit uw bedrijf.

• Welk uitje heb je gedaan? City Escape Rotterdam

Hele leuke en diverse pub quiz, leuke sfeer, goed eten!

De pub quiz was super gezellig, goede afwisseling tussen onderwerpen, juiste niveau van vragen, leuke organisator! En het diner was heel lekker. Kortom: super leuk uitje gehad met ons IT team.

• Welk uitje heb je gedaan? Pub quiz en diner

goede organisatie

Contact vooraf was prettig, draaiboek etc was duidelijk. Ontvangst bij Claar in Utrecht was goed, leuke locatie, leuke mensen. De uitleg van het spel had wat beter gekund. We liepen heel veel rond, de vragen waren niet altijd duidelijk om in 1 min te kunnen beantwoorden, het spel was heel uitgebreid waardoor er heel veel info kwam, dit maakte het een beetje onduidelijk. We kregen de koffer met aanwijzigen nadat we alle opdr al gedaan hadden. Ondanks dat niet iedereen het spel snapte hebben we heerlijk door de stad gelopen en veel gezien! De winnaars vonden het spel geweldig! (of course haha) dus toch zeker een aanrader.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape City Utrecht

Leuke teambuilding!

Erg duidelijke communicatie vooraf, dit was erg prettig. De uitleg van het spel het wat duidelijker gemogen. Het spel zelf duurde aan de lange kant en we moesten veel lopen, maar iedereen was wel erg enthousiast en fanatiek! Samenvattend een leuke stadsactiviteit, wat aan te raden is als teambuilding.

• Welk uitje heb je gedaan? Antwerpen city escape

Fantastisch

Super leuk om weer met collega's iets actiefs te doen! Het spel Wie is de Mol zat super goed in elkaar en Mario deed de begeleiding geweldig. Het eten en drinken bij Karaf was ook erg goed geregeld.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol

Supergezellige avond gehad, leuk aan elkaar gepraat door Mario

Goed georganiseerd, leuke avond gehad!

• Welk uitje heb je gedaan? Dinerquiz

Een super leuke avond!

-Goed georganiseerd -Mooie location -Leuke showmaster

• Welk uitje heb je gedaan? Pub Quiz

Goede organisatie en een zeer geslaagd uitje!

Ik heb het contact met Uitjesbureau.nl als zeer positief ervaren. Ons geplande uitje in december 2021 kon door nieuwe Corona maatregelen niet doorgaan. En wij hebben het uitje kostenloos kunnen verzetten naar april 2022. Het contact was altijd vriendelijk met het organisatieteam. En ook het contact met het entertainmentteam tijdens het uitje zelf was prettig en duidelijk. Onze afdeling heeft een hele leuke gezellige avond gehad. Met een heerlijk 3-gangen diner en geslaagd entertainment in de vorm van de PubQuiz.

• Welk uitje heb je gedaan? PubQuiz Dinerspel

Gezellige avond!

Het was erg leuk en goede begeleiding!

• Welk uitje heb je gedaan? Ik hou van Holland diner spel

Professioneel, spannend, boven verwachtingen!

We zijn goed ontvangen door een enthousiaste host. De spellen waren duidelijk voor iedereen. Het was een bijzondere middag; leuk voor de teambuilding en om je collega's eens van een andere kant te zien!

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de mol

Heel leuk!

De spelletjesleider was goed verstaanbaar en de koffertjes waren netjes op de tafel gezet.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape in the City

Een fijne gezellige dag met het team

+ Leuke afsluiting met individuele winnaar en team winnaars + Handig alle activiteiten via de tablet + Leuk dat de mollen ruim van te voren op de hoogte waren gebracht. + Snelle schakeling tussen nieuwe mollen ivm ziekte + Goed contact met het uitjes bureau + Leuke koffer met assocoires e.d. + Teams van 8 zijn ideaal. Iedereen doet dan mee en heeft een taak. Niet te groot/ niet te klein + Leuke enthousiaste host + Leuk dat we de foto's doorgestuurd krijgen + Lekkere lunch - De verliezer aanwijzen viel niet bij alle leerkrachten in goede aard. - De kosten van het uitje in samen spraak met de opdrachten vond ik te duur. De tablet e.d. was een mooie toevoeging maar de opdrachten daarin tegen te "simpel" - De spelbegeleider bij spel 7 en 8 wist nog niet precies hoe alles werkte waardoor voor ons sommige dingen ook onduidelijk waren. - De notitie boekjes waren al gebruikt waardoor er informatie in stond van de opdrachten. Dit was voor de mol niet leuk omdat wij hierdoor antwoorden al wisten. (bijvoorbeeld de code) - Bij de eindtoets stonden vragen van spellen die wij niet gespeeld hadden.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de mol

Alles goed geregeld het was top.

Alles was goed voorbereid en duidelijke uitleg. 1 puntje van aandacht voor u. We wisten niet of het was niet duidelijk voor ons dat we al het eten per persoon van te voren door moesten geven. En dat ze daar konden kiezen tussen de 2 voor en hoofd gerechten. Maar alles is goed gekomen en het was heerlijk. Nogmaals dank

• Welk uitje heb je gedaan? Monopolie dinerspel

Leuke combinatie van lunch en spel

Goed verzorgd, lekker gegeten en mooi programma (ad deed het zonnetje natuurlijk ook veel ;-)) Een kleine opmerking: tussen de locaties was er weinig tijd, dus het is wel flink doorstappen. Wellicht dat hier iets meer tijd voor gereserveerd zou kunnen worden.

• Welk uitje heb je gedaan? Monopoly met Lunch

Uitdagend, gezellig, leuK!

Was erg geslaagd! De opdrachten van het Escape Room Diner waren uitdagend en leuk.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape Room Diner

Over Uitjesbureau.nl

Uitjesbureau is ontstaan vanuit passie. Passie voor het event vak en de wil om mensen te verrassen. Met een kantoor in Amsterdam en in Rotterdam ontwikkelen en organiseren wij elk jaar ca 1200 bedrijfsuitjes, events en innovatieve teambuilding programma’s voor honderden opdrachtgevers in Nederland en België. Met een eventexpert in elke regio hebben we de kennis in huis om innovatieve uitjes en events te organiseren in elke stad maar juist ook in de regio. En nog steeds blijven we, tijdens deze missie, prachtige en originele locaties ontdekken voor uw volgende uitje of evenement.