een spannend spel

Samen met collega's op pad om in 3 verschillende teams te ontdekken die binnen dat team de mol is. Iedereen is verdacht en niets is onschuldig. Leuke, spannende, grappige en interessante momenten beleeft.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? ontdek de mol

Sloepengame

Ondanks het koude weer hebben wij een gezellige sloepengame gehad op de Loosdrechtse plassen.

• Welk uitje heb je gedaan? Sloepengame

Soepel en leuk personeelsuitje!

Een beetje verwarrende communicatie in de aanloop, maar alles op de dag zeer soepel verlopen. Leuk uitje met afwisseling tussen eten en wat doen, lekker interactief.

• Welk uitje heb je gedaan? Hou van Holland dinerspel

Gezellig

Wij moesten op korte termijn een team event regelen omdat wij een afzegging hadden van het event die wij al hadden gepland. De mensen bij uitjesbureau hebben ons heel goed geholpen. Ze zijn felxibel en meedenkend !! HEt uitje zelf was uitstekend verzorgt en iedereen heeft heel erg genoten. Bedankt !

• Welk uitje heb je gedaan? Expeditie Robinson

Super communicatie voor tijdens en na en origineel uitje.

Met een groep van 30 collega's enorm genoten van het Monopoly Den Haag uitje. De spelbegeleider was snel, duidelijk en gezellig! We hadden geluk met het mooie weer, dat was de strik om de dag.

• Welk uitje heb je gedaan? Monopoly Den Haag

Ontzorgt

Overall zijn we echt ontzorgt. Er was een strakke deadline wanneer het uitje moest plaatsvinden. Overall was alles goed geregeld en letterlijk ontzorgd. Op de dag zelf ging er wel een aantal (IT)zaken mis en kwamen we hierdoor in tijdsnood/liep het uitje qua tijd teveel uit. Zou rond 21.00 uur zijn afgelopen. Liep uit naar 22.15-22.45. Qua eten locatie was het eten kwalitatief goed. Wel was de hoeveelheid echt afgemeten. Iets wat wat ik niet verwacht had vanuit sharing diner en dat wij het aantal personen dat geannuleerd had wel doorberekend hadden gekregen. Terugkoppeling alleen voor intern gebruik.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de mol

Super goed en gestructureerd geregeld.

We hebben een goed georganiseerd uitje gehad met leuke op elkaar aansluitende activiteiten. alles wat we met uitjesbureau hebben geregeld was op tijd en volgens afspraak. bedankt.

• Welk uitje heb je gedaan? Canal escape en tandemtocht

Leuke pubquiz en locatie restaurant

We hebben voor ons bedrijfsuitje in Antwerpen het Uitjesbureau het diner en de pubquiz laten verzorgen. Dit was een leuk afwisselend programma op een mooie locatie.

• Welk uitje heb je gedaan? Diner pubquiz

Goed!

Personeel goed Escape redelijk goed De vragen zouden meer afgestemd kunnen worden op de omgeving.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape rotterdam

Geweldig, actieve middag gehad.

Best Team, De speelleider was erg grappig en professioneel. Ik vond de opdrachten heel leuk. Je loopt lekker door de stad. De lokatie was goed te bereiken. Kortom, we hadden een top-middag! Groetjes, Jaapjan

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol?

Ranking the colleagues was een leuk en verbindend spel

Leuke ervaring met collega's, gezellig samen eten, grappige opdrachten, en een goede spelbegeleider. Microfoon was handig geweest, soms konden we haar niet altijd goed verstaan.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? ranking the colleagues

heel goed georganiseerd, leuke dag gehad

we hebben het heel erg naar ons zin gehad, en hadden natuurlijk fantastisch weer wat ook meehelpt. De enige tip die ik wil meegeven, maar dat is meer voor de locatie zelf, dat ze de lunch op een langere tafel serveren zodat de doorstroom iets sneller gaat, nu duurde dat best wel lang, zeker met zoveel mensen

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? la casa de papel VR spel

Geweldige ontzorging en professionele organisatie van jouw event!

Goede communicatie, er wordt goed meegedacht, er wordt extra moeite genomen bij specifieke wensen, goede overdracht naar andere collega's als nodig, volledige ontzorging, top organisatie met puntjes op de i, enthousiast team bij het event.

• Welk uitje heb je gedaan? Sloop Rally

Leuk uitje, leuke opdrachten, goede quizmaster, Einstein is een leuke locatie, eten prima. Ik zou het aanbevelen.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de mol Dinerspel

Zeer gezellig en uitdagend uitje.

Leuke locatie, leuk spel en zeer enthousiaste begeleiding.

• Welk uitje heb je gedaan? Escape diner

Great idea for company + team bonding!

Great experience with the canal escape. We had a fun host, and although the weather wasn't great, he dealt with everything really well!

• Would you recommend us? Yes
  • Canal Escape

Het was een leuk, gezellige, goed georganiseerd teamuitje

Het Uitjesbureau organiseert leuke teamuitjes die goed begeleidt worden. Er zijn korte lijnen met het Uitjebureau waardoor er geen drempel is om vragen te stellen. Ook het aantal vragen maakt niet.

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol diner spel en Borrelboot

Wij hebben een hele leuke middag/avond gehad. Bij La Casa de Papel gaat het om samenwerken en dit was een leuke manier om de collega's beter te leren kennen.

• Welk uitje heb je gedaan? La Casa de Papel

Nice!

Er is veel gelachen en mensen hebben hun best gedaan om te winnen. hard tegen hard gelach. een avond om niet te vergeten.

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Hou van Holland diner show

Een goed georganiseerde bindende middag voor het team.

Zelf was ik helaas niet bij het middagprogramma aanwezig, maar vanuit het team heb ik alleen maar hele lovende berichten binnengekregen. Een goed georganiseerde middag, met fijne begeleiding en een leuk programma. Het heeft het team wederom dichterbij bij elkaar gebracht en dat was ook het doel!

• Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol

Superleuke en gezellige avond gehad met het team

alles goed geregeld

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? escape dinner

Erg leuk gehad

De entertainer was erg goed in zijn rol en was heel enthousiast. Dit zorgde gelijk voor een goede sfeer. Het spel in de stad vonden we wat tegenvallen, de tijd was de kort voor de vragen. De sommen waren echt heel moeilijk en andere vragen moesten ook worden opgezocht op internet.

• Welk uitje heb je gedaan? Ontdek de mol

Ontzettend leuke middag en perfect georganiseerd!

Ontzettende leuke middag gehad met ons bedrijf in Maastricht, de begeleider van het spel presenteerde en speelde het spel ook heel leuk & goed mee. Geslaagde dag!

• Hoe beoordeel je dit uitje?
  • Welk uitje heb je gedaan? Wie is de Mol?

Leuk om met een groep de vragen proberen te beantwoorden

Er was veel variatie in de vraagstelling en de onderwerpen. De quizmaster was een erg enthousiaste man en maakte er een leuk feestje van. Iedereen werd gaandeweg steeds fanatieker. Leuk om te zien waar iedereen zijn sterke kanten lagen.

• Welk uitje heb je gedaan? Pupquiz

Super gezellige avond met het (bijna) hele team.

De avond was ontspannen, werd goed geleid door de quizmaster(s). Deze waren duidelijk en meegaand. Op het moment dat we om een aanpassing vroegen (qua tijd of de hoofdprijs) gingen zij daar vlot in mee, super fijn!

• Welk uitje heb je gedaan? Ik hou van Holland

Wilgenweg 10 a

1031 HV Amsterdam

Over Uitjesbureau.nl

Uitjesbureau is ontstaan vanuit passie. Passie voor het event vak en de wil om mensen te verrassen. Met een kantoor in Amsterdam en in Rotterdam ontwikkelen en organiseren wij elk jaar ca 1200 bedrijfsuitjes, events en innovatieve teambuilding programma’s voor honderden opdrachtgevers in Nederland en België. Met een eventexpert in elke regio hebben we de kennis in huis om innovatieve uitjes en events te organiseren in elke stad maar juist ook in de regio. En nog steeds blijven we, tijdens deze missie, prachtige en originele locaties ontdekken voor uw volgende uitje of evenement.