• Welk uitje heeft je gedaan? Virtual Reality (diner)spel

bediening , eten en drinken top . dat wij daar alleen zaten plus temperatuur van de zaal was minder . entertainer top , prijs oorkonde met bedrijfsnaam niet gezien , werden medailes . jammer .

• Welk uitje heeft je gedaan? Pubquiz

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het eerste spel was voor iedereen heel onduidelijk, dat was erg jammer.

• Welk uitje heeft je gedaan? Virtual Reality (diner)spel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In de communicatie en voortraject was reactiesnelheid erg laag. Ik moest er zelf de hele tijd achteraan. Naast Esmee contact met Marissa gehad. Wie is de mol spel is echt erg goed en is professioneel uitgewerkt. Na uitje geen follow up (wat wel op die dag was aangegeven). Dus nog geen nabeleving gehad van de foto's. Complimenten voor presentator, die deed het echt super leuk. Locatie Schreierstoren was leuk, maar einde van spel moest worden afgeraffeld omdat we voor de eindtijd weg moesten zijn.

• Welk uitje heeft je gedaan? Wie is de Mol