We hebben de canal escape gedaan ter gelegenheid van het afdelingsuitje van de Arbo dienst van het AMC. Het was een geslaagde middag! Paar opmerkingen: (1) de snack voor onderweg vonden wij wat karig, een rol mentos delen met z'n 5e. Ieder een Mars, Snickers of muesli-reep lag meer in de lijn van verwachting. (2) Het was een warme dag en we waren van 2 tot 5 uur op het water, velen hadden daarna erge dorst. Een idee om drinken voor onderweg te regelen (er was wel een drankje vooraf) of aan te geven dat er zelf voor drinken moet worden gezorgd. Verder was het een geslaagd uitje.

• Welk uitje heeft je gedaan? Escape City

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitje de Zoo escape Amersfoort, was niet te selecteren Spel was leuk, enkel de tijd in 1ste spelfase was te kort om ook te kunnen genieten van de dierentuin. Hierdoor hebben we veel klachten gehad, dat er geen tijd was om dieren te bekijken. De 2de spel fase had de goeie tijd omdat in dit gedeelte niet veel te zien was. Tevens graag een speluitleg in de koffer doen, omdat de gehele uitleg erg veel was. En daardoor uiteindelijk niet geheel duidelijk was. Ook hadden veel vragen geen betrekking op de dierentuin. dit hadden we ook graag gezien dat dit meer op de dierentuin gefocused was.

• Welk uitje heeft je gedaan? N.v.t.

Het was leuk en gezellig. Tijd was te korte voor ons.

• Totaal oordeel N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij de ontvangst is de koffie en thee vergeten. Een team kon het spel niet spelen omdat er een appelstrof in de naam verwerkt was en de tablet dat niet accepteerde, dit kon niet worden verholpen. Alle teams kampte met het probleem dat meerdere antwoorden die je kon invoeren steeds de tablet uit ging en de tijd weer opnieuw ging lopen waardoor je dus maar een antwoord kon geven ipv meerdere. Jullie hebben onderaan in deze enquête iets over de AVG staan. Dan denk ik dat het zeker niet de bedoeling was dat er foto's van andere mensen en hun teamuitje naar ons worden toegezonden en ik vraag me dan ook af of andere bedrijven onze foto's hebben gehad. Algeheel verliep het een beetje rommelig. Verder vonden we het een super leuk teamuitje!

• Welk uitje heeft je gedaan? Rijksmuseum Mysterie

Prima geregeld in het geheel genomen! Klein puntje van aandacht misschien, zie het als positieve feedback hoor: 1. Reactiesnelheid van internetaanvraag naar client 2. Er was wel ergens een momentje dat ik dacht 'Waarom komt er geen reactie?' zeker met een deadline over het doorgeven van het juiste aantal personen etc. En 3. De 'wissel' van collega's, eerst Ruben, dan Sylvana en uiteindelijk Christel, het werd wel goed opgepakt, maar verliep niet helemaal soepeltjes.

• Welk uitje heeft je gedaan? Canal Escape

Mario was te gek tijdens het uitje! Hij kreeg iedereen vanaf moment 1 enthousiast en was een top begeleider. Duidelijk in de communicatie en een top gozer. Minder was dat de dieetwensen die ik doorgegeven had voor het diner, niet waren doorgegeven bij de lunch. Drankjes zouden we zelf afrekenen, maar hier was de locatie niet geheel van op de hoogte. duidelijk van te voren aangegeven dat in het hotel 2 aparte bedden moesten zijn, helaas was dit één bed. beter was geweest als het hotel de bedden een meter uit elkaar had gezet. dit zijn verbeterpunten, maar dit heeft zeker de sfeer niet bepaald. over het algemeen was het gewoon erg goed en hebben we ons vermaakt. positieve reacties van de medewerkers en daar draait het allemaal om. Bedankt!

• Welk uitje heeft je gedaan? CityRace Amsterdam - de TukTuk, te voet en 'op maat'

De uitleg is soms te lang voor leerlingen, dat kan beter iets beknopter. Voor de boodschappenopdracht een suggestie: leerlingen nemen de boodschappen niet mee. Weggooien is zonde. Pas de boodschappenlijst aan, zodat er zaken gekocht moeten worden die naar de voedselbank kunnen, dat is een win-win situatie. Als de voedselbank in de buurt is tussen eindspel en afsluiting, laat in de opdracht dan zorgen voor het wegbrengen van de boodschappen. De controle moet dan wel eerder.

• Welk uitje heeft je gedaan? Ontdek de Mol

Enige (kleine) puntje van kritiek: het is heel makkelijk om aan het begin van de grachten fout te varen en dan mis je een groot deel van de rest van de tocht (en dus de vagen) en dat is jammer. De informatie is op dat punt niet zo duidelijk, dus misschien kunnen jullie dat verduidelijken.

• Welk uitje heeft je gedaan? Grachten SloepenRace - zelf varen!

Het betrof een uitje voor het personeel van de vestiging Haarlem van het NOVA College. We hebben diverse activiteiten gedaan met de verschillende groepen.

• Welk uitje heeft je gedaan? N.v.t.

Heel plezierig contact gehad met Carmen Spiker in het voor traject. Ondanks de regen heeft iedereen het erg naar hun zin gehad. Super host (Ilse Vorstenbosch ) ze deed het erg leuk!

• Welk uitje heeft je gedaan? Ontdek de Mol

Ik heb zelf niet echt op jullie site gekeken, een collega had het uitje uitgezocht en toen heb ik het overgenomen. Alles was even goed geregeld, zowel voor- als tijdens ons uitje. Iedereen was heel enthousiast en ik heb niets anders dan alleen maar positieve berichten gekregen. Heel erg bedankt voor alles, Ruben, Cherin en onze "Big Sister" Marielle! Verder waren we heel blij dat het mogelijk was om een kleiner voorschot te betalen dan normaal. Nogmaals bedankt, Dave! We zijn met z'n allen heel benieuwd naar de foto's!

• Welk uitje heeft je gedaan? Tuk Tuk Dinner Rally

• Welk uitje heeft je gedaan? Canal Escape

Prettig en snel contact. Hele leuke en enthousiaste begeleiders op locatie! Er bleek in één groepje 2 mollen te zijn, ze waren blijkbaar allebei gebeld?

• Welk uitje heeft je gedaan? Wie is de Mol

Het was een hartstikke leuk uitje. De rondleiding was leuk, maar we hadden net iets meer bijzondere feiten en verhalen verwacht. (bv niet langs Anne Frank huis, wat voor iedereen bekend is). De eerste 2 restaurants (H24 en Van Puffelen) waren leuk en het eten lekker. Het derde (Il Fiore) viel qua sfeer en aankleding wat uit de toon.

• Welk uitje heeft je gedaan? Walking Dinner Amsterdam

de boot was geweldig, we hebben allemaal genoten. Goede service!! Vriendelijke mensen Bij het restaurant ( l ópera) was het eten van mindere kwaliteit, pasta was opgewarmd, zat geen kip in, en soms was de sate was aangebrand. Sfeer en gastvrijheid was prima

• Welk uitje heeft je gedaan? Borrelboot Amsterdam

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad maar vonden het aantal vragen van het Rijksmuseum Mysterie wel erg hoog. Hierdoor was het praktisch onmogelijk om ook nog een klein beetje eigen tijd in het museum te spenderen... zeker voor degenen die nog nooit in dit museum zijn geweest een absolute must. Het zou een goede opsteker zijn als jullie dit aanpassen! :-)

• Welk uitje heeft je gedaan? Rijksmuseum Mysterie

Nice Event. Dynamic. Well organized. The MC was great! Too many touching points. No guidelines in English.

• Welk uitje heeft je gedaan? BE SMART - citygame op maat

2 sterren: slechter dan verwacht

De escape city draait volledig om de app op de telefoon. Dus als de app ontzettend traag en onwerkbaar is en de telefoon ook nog uitvalt voordat het spel klaar is dan is het niet een geslaagd uitje. Daarnaast viel het erg tegen dat de opdrachten en het spel eigenlijk niks te maken had met de locatie waar het gespeeld werd. Alle opdrachten waren in principe ook in Utrecht of welke stad of dorp dan ook gespeeld kunnen worden. En dat dan voor 34.50 pp. Dan gaan we dit zeker afraden bij vrienden en collega's.

• Welk uitje heeft je gedaan? Escape City

• Welk uitje heeft je gedaan? Wie is de Mol

Emel en Esmee zijn fantastische en deskundige Dames prettig in de omgang humor en professioneel. Als die bij mij zouden werken zou ik er zeer zuinig op zijn. Vr.Gr. Peter Heijmans.

• Welk uitje heeft je gedaan? Driegrachten diner Amsterdam

Het voortraject is voor verbetering vatbaar qua volledige informatie en reactiesnelheid, maar de uitvoering was top! Onze medewerkers hebben genoten!

prima gedaan.

• Welk uitje heeft je gedaan? Tuk Tuk Dinner Rally