Prettig

De boxen waren kleiner dan ik mij had voorgesteld maar ze waren groot genoeg voor wat ik moest opslaan. Ik was blij dat ik al een deel had overgebracht naar het nieuwe huis anders had ik niet genoeg gehad aan 3 boxen. De levering was prima. Het weer ophalen ook. Beetje lastig dat je maar 45 minuten per box krijgt om in te laden. Dat was aanpoten! Ook de kosten veranderden toen de opslagduur verkort werd. Dat was wel jammer maar begrijpelijk. Het is een heel makkelijke manier van je spullen tijdelijk opslaan. Beter dan het naar een opslag brengen, en weer moeten ophalen als je ze nodig hebt. Nu pak je het 1x in de boxen en het wordt bij je nieuwe adres bezorgd. Handig en makkelijk.

Goed bereikbaar en vriendelijk

Ze zijn goed bereikbaar en vriendelijke medewerkers. Lekker makkelijk en simpel. Ga kubox iedereen aanraden.

Fijne service, duidelijke afhandeling

Echt fijn dat de box wordt thuisbezorgd en opgehaald. Wel met ophalen een tikkeltje ruw met de steekwagen. Hoop dat mijn tafel nog heel is. Maar fijn dat we er zo’n 1,5 maand geen omkijken naar hebben.

Prima geregeld

Duidelijke communicatie. Komen afspraken na. Kortom prima geregeld.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Buitengewoon gemakkelijk. Brengen, laden en ophalen in 1 beweging.

breng- en haalservice is in de prijs inbegrepen. Er is wel een weekend toeslag. Dit principe is zo handig omdat er geen aanhangwagen of busje extra gehuurd hoeft te worden en de mensen die gevraagd worden te helpen met laden hieven ook niet naar de opslagloods om te lossen. Kortom Kubox heeft hier een uistekend opslagsysteem. Op verzoek of bij aanvraag wordt je netjes teruggebeld en er is zeker bereidheid tot meedenken.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Geweldig flexibel concept, nooit meer met aanhanger verhuizen

Wat een concept, geweldig! Voor de verkoopfoto's moest ons huis worden "ontspuld". Nooit meer tig keer met de aanhanger naar een opslagruimte, tig dozen op een karretje door de gangen van zo'n opslagcomplex. Kubox thuisbezorgd! Krat kwam op afgesproken tijd, we werden vooraf gebeld en na een paar maanden op gang komen in ons nieuwe huis, is de krat afgelopen week weer bezorgd. Weer mail, sms en telefoontje met het tijdstip. Chauffeur hielp met leegmaken (anders moest hij wachten ivm de route) en hij ging weer op pad. Vriendelijk personeel! 1 minpuntje: op de eerste digitale factuur staat iets van: "als je het niet tijdig overboekt etc," maar we hadden automatische incasso, dus zou fijn zijn als dat wordt afgedrukt. 1 telefoontje om te checken en daarna was mijn twijfel weg.

geweldig systeem

Goede duidelijkheid over afspraken. Vriendelijk contact. Prettige chauffeur, die zelfs op een zaterdag de Kuboxen kwam ophalen. Zal zeker kubox aan andere aanbevelen.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Goed geregeld, prettige communicatie met de chauffeur

Zie boven

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Gemakkelijk om alles bij huis direct op te bergen.

Aan huis een opslag box zonder extra logistieke uitdagingen. Personeel is vriendelijk en denkt mee hoe inboedel in de box kan worden gezet.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Alles volgens afspraak! Helemaal top

Alle afspraken gewoon nagekomen, service top. Een aanrader.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Top ervaring ,Zeer vriendelijk menner en alles goed uitgelegd...!

prima geregeld!!!!

vanaf eerste contact prima gegaan. kregen ook iets meer tijd om de boxen in te laden. zonder extra kosten. moest er wel 1 keertje achteraan bellen maar geen probleem. bedankt kubox. we hebben er vertrouwen in dat we onze boxen met onze spullen na de opslag bij jullie weer in goede orde ontvangen op ons nieuwe adres.

Tijdig en tevreden

Voor een verbouwing van onze woonkamer moesten we tijdelijk onze spullen stallen. Alles was helder en op het moment dat dit niet zo was, zijn we keurig te woord gestaan door de planning. De box was er op tijd, inclusief meedenkende chauffeur. Ook bij het retourneren ging alles in goed overleg. Zowel de box, als onze spullen, zijn in prima staat weer terug gekomen. Mocht de situatie nog een keer voordoen, dan bellen we kubox zeker nog een keer.

• Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? N.v.t.

Schandalig, past door de brievenbus en er wordt €12,50 verzendkosten berekend! Kost ze €4,-

Pakket past door de brievenbus en er wordt dus dik verdient op de verzendkosten.

• Klantvriendelijkheid medewerker N.v.t.
  • Meedenken medewerker N.v.t.
  • Behulpzaamheid medewerker N.v.t.
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren! Fijn om elkaar zojuist even telefonisch gesproken te hebben en fijn dat we tot een passende oplossing gekomen zijn.!

Netjes geregeld

Niks op aan te merken

De box is netjes geleverd op de dag dat we hadden afgesproken op de plek waar wij dit wilden. De medewerker heeft ons duidelijk uitgelegd hoe alles werkt. Wij hebben hierna geen vragen meer gehad. Aanstaande maandag komen zij de box weer ophalen. Echt top service!

GEPAST ENTHOUSIAST

Het principe van de Kubox is echt oké. Het systeem is goed doordacht. Er is voldoende tijd voor het inladen. Alleen ............. de communicatie is niet echt helemaal 100%. Als je vraagt om contact, dan duurt dat gewoon te lang. Het verbaasde mij zeer dat op de dag van laden de codes van de sloten niet tijdig waren gemaild. Na drie keer bellen op het "nood"-nummer werd er pas tegen 10:00 uur telefonisch gereageerd. Kostbare laadtijd vanpunt twee uur waren toen verloren. Ook bij het ophalen vergat men even te bellen dat de containers geladen zouden worden. Op de communicatie & opvolging ligt dus een duidelijk verbeterpunt!!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Bedankt voor de aanbeveling Jos! Wat jammer dat de communicatie in jouw geval niet optimaal was. Wij proberen onze klanten altijd zo adequaat en volledig mogelijk te informeren. Wij zullen uiteraard je feedback meenemen en kijken hoe wij onszelf nog verder kunnen verbeteren. Team Kubox

prima service

Kubox is goed bereikbaar, is helder in de afspraken en komt ze na.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Prima ophaalservice, communicatie over levertijd en ophaaltijd kan nog verbeterd worden.

Erg handig dat de box voor de deur wordt gezet, later weer wordt opgehaald en over een paar maanden op ons nieuwe adres kan worden afgeleverd. Verbeterpunten: het was prettig geweest als er ook voor het ophalen van de box weer gebeld werd. De box was plots weer opgehaald. Gelukkig waren we net 10 minuten voordat de box werd opgehaald klaar, maar deze communicatie kan beter. Verder is het duidelijker voor de klant als een definitieve bezorg- en ophaaltijd wordt gemaild. Nu moest ik zelf nabellen om erachter te komen hoe laat de box geleverd zou worden (het timeslot 6:56-11:11 liet nogal veel speling over).

Wel goed

Was wel goed.Alleen hadden we een miscommunicatie met ophalen van de boxen.Dit na overleg wel goed geregeld

Super!

Iedereen was super behulpzaam en flexibel en het proces was heel efficiënt. Du Kubox is een ideale oplossing.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Heel goed.

Snel en accuraat.

• Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker N.v.t.
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Locatie

Concept en prijs is top

Het concept en de prijzen zijn top. Via de website is alles goed te regelen. De levering en het ophalen van de boxen was echter nogal wat gedoe in verband met de planning. Zo waren ze drie uur vroeger dan gepland tijdens het ophalen. Iets om rekening mee te houden!

zeer goed

alles volgens afspraak, de chauffeur belde van te voren en was beleefd.

• Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker N.v.t.
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Top product en super service

Chauffeur is een echte ambassadeur voor het bedrijf. Service gericht, duidelijke uitleg en belt vantevoren wanneer hij verwacht aanwezig te zijn.