Spullen moeten nog terug gebracht

Mijn inboedel staat nog opgeslagen. Het inpakken in de box ging prima. De box was netjes op tijd en werd keurig na 1.5 uur weer opgehaald. Nog even voordat de box weer terug komt maar tot nu toe tevreden.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Goede en snelle communicatie. Meedenkend bedrijf. Van bestellen tot bezorging was top. Je wordt keurig op de hoogte gehouden over de tijd van plaatsing en als de chauffeur aanrijd. Ophalen was een dag eerder dan het gepland stond. Helaas werd ik hier niet van op de hoogte gebracht en had ik zelf de verzegeling niet kunnen doen. Gelukkig heb ik telefonisch contact gehad hierover en binnen 10minuten netjes een mail waar in het bedrijf dit als nog zelf geregeld heb. Verder ben ik zeer te vrede over de dit bedrijf. De communicatie en het meedenkende beleid van het personeel is fijn!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

op tijd opgehaald, ervaren chauffeur/medewerker, vriendelijk en behulpzaam

op tijd opgehaald, ervaren chauffeur/medewerker, vriendelijk en behulpzaam

Super!

Op tijd bezorgd, aardige chauffeur, zeer behulpzaam.

• Klantvriendelijkheid medewerker N.v.t.
  • Meedenken medewerker N.v.t.
  • Behulpzaamheid medewerker N.v.t.

Klantvriendelijk, snel geregeld

Klantvriendelijke telefoniste Vriendelijke chauffeurs Was snel en goed geregeld. Enig puntje is dat de ophaaldatum uit de oorspronkelijke inplanmail ineens een dag later was geworden. Was uiteindelijk geen probleem voor mij, maar dat had beter gecommuniceerd kunnen worden. Telefoniste kon de planner niet meer bereiken op de dag dus was onduidelijk gebleven hoe dit gebeurd is.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Goede keuze en alles volgens afspraak.

Uiterst vriendelijke chauffeur gaf goede beladings tips. Ruimte was voldoende.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Makkelijk en snel geregeld. Duidelijke uitleg met alle vragen die ik had en uitstekend aan de deur geleverd. Misschien een strakkere schema zou fijn zijn, maar begrijp dat dat niet altijd mogelijk is.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Denkt niet erg flexibel en/of in klantbelang

Mooi systeem. Idee dikke prima. Maar bezorg tijden hebben een groot window. En heb je het bijvoorbeeld 6 weken nodig dan wel voor twee maand betalen. En ik vind het wel een beetje aan de prijs alles. Service kan vooral beter naar mijn mening. Maar vanwege de oplossing raad ik niet af het te gebruiken, maar hoop dat ze zich meer in klantbelang gaan opstellen.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Bedankt voor je aanbeveling! Hoe dichterbij de leverdatum is, hoe specifieker wij je informeren over de levertijden, dit om ongemak te voorkomen. Wij berekenen de huur altijd per maand, maar rekenen daarentegen geen vaste opzegtermijn, wel zo flexibel!

Super organisatie

Een geweldige manier om al je spullen van de vloer te krijgen, zodat je de woonruimte een totale opknapbeurt kan geven. Goed geregeld!

• Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? N.v.t.

Ontzettende goede service

Hele goede communicatie en geleverd volgens afspraak. Goede uitleg ter plaatse en de chauffeur nam netjes contact op over de te verwachtte tijden.

Verrassend flexibel

Ik had iets nodig om mijn woonkamer te ontruimen, omdat de houten vloer geschuurd en geolied moest worden. Kubox kon 2 boxen bij mij voor de deur zetten en 2 sterke mannen leveren om het sjouwwerk te doen. Alles gebeurde volgens afspraak. Mijn echtgenote had het eerste contact gelegd nadat op Google Kubox als eerste werd genoemd. Verder niet gekeken omdat het aanbod aantrekkelijk was.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Netjes op tijd afgeleverd op de juiste plek.

Verbeteringssuggestie, maak een aantal bevestigingspunten voor spanbanden in de box.

Helemaal top!

Aardige man, belde keurig van tevoren op dat hij er aan kwam. Soepele levering en handige oplossing zo. Blij mee!

Prima volgens afspraak.

Enige minpuntje: de binnendeur van hout was lastig te sluiten, paste niet geheel in frame. Afsluiten lukte wel.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

De service was uiteindelijk TOP!

Zie boven, toch een dag of wat eerder geleverd zodat er tijd was de box goed te vullen. Fijn!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Nette en vriendelijke mensen. Zowel op kantoor als bij de deur.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Prima op tijd en chauffeur is zeer behulpzaam

behulpzaam en flexibel

prettige medewerker, behulpzaam

Geweldige oplossing

Nou wat een goeie oplossing zeg ❗❗ Als geen vrienden/familie hebt om je te helpen is dit fantastisch en geen gesleep met spullen van her en der of 300 x de auto inpakken voor je het bij je eindbestemming hebt.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Super vriendelijke en zeer behulpzame chauffeur

Helemaal goed, duidelijke communicatie en een chauffeur die ons zelfs heeft geholpen met het beladen van de box!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Flexibele en aardige dienstverlening!

Omdat mijn vriend en ik tijdelijk moesten verhuizen leek Kubox ons een goede optie. Wij hebben tussentijds veel aan onze order veranderd: het aantal boxen, de opslagperiode en de datum van ophalen. Ik voelde me hier soms wat lullig over, maar verhuizen is een proces wat flexibiliteit vereist. Kubox biedt dat. Ik heb veel bel contact gehad, wat ik persoonlijk altijd fijner vindt dan enkel mailen. Dit verliep allemaal heel prettig en we zijn heel goed geholpen met al onze vragen. Kubox verleent geen garantie op ophaal en levertijd, iets om rekening mee te houden (flexibiliteit aan de ene kant vraagt ook om flexibiliteit aan de andere kant) maar in goed overleg verliep alles gewoon volgens plan en ze denken altijd mee met jouw situatie. Ik kan nog niks zeggen over het terugbrengen en de opslag zelf, maar naar aanleiding van deze ervaring met het ophalen verwacht ik ook daar geen problemen. Ik vind de prijs ook bijzonder goed voor wat je er voor krijgt!

Erg praktisch en betaalbaar; goed georganiseerd

Erg praktisch en betaalbaar; goed georganiseerd

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Perfecte service en aflevering.

Handig!

Ideaal om alvast een deel van de verhuizing uit huis te krijgen voordat de kijkers komen