super geregeld

alles was top geregeld tot heden...

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

super geregeld

alles was top geregeld tot heden...

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Prima oplossing voor als je je spullen even kwijt moet De Box is compact

Vriendelijk, behulpzaam en meedenken

Op de dag van levering was meneer op tijd en belde op hoelaat hij zou komen. Bij het plaatsen van de box dacht hij mee en was erg behulpzaam.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Easy to use and nice people

I have a lot of books and I was looking for some place to store them while we prepared for moving. It’s nice that someone calls you personally to set up your pickup date and contract.

Simpel, efficiënt en flexibel

De aanhef zegt genoeg. Alles is zo makkelijk, ze zijn flexibel en het is makkelijk te regelen. Erg prettig.

Communicatie met Kubox verloopt stroef

Wij vinden de telefonische en e-mailcommunicatie met Kubox erg onduidelijk. Ook op de website zijn er veel onduidelijkheden. Er wordt een huurperiode aangeboden van 1-3 maanden. Daarbij gingen we ervan uit dat je ook één maand kan huren voor 199 euro. Dat was niet het geval. Blijkbaar betekent dit minstens 2 of 3 maanden. Behoorlijke doortraptheid, want dit staat pas ergens onderaan de prijslijst. Terwijl er ook een prijs PER MAAND staat bovenaan de prijslijst. Omdat de planning ons niet binnen een maand kon plaatsen (namelijk een weekend en een dag later) en we sowieso moesten betalen voor 2 maanden, dienden we nog eens 199 euro te betalen bovenop de 199 die we al hadden betaald. De kubox voor minder dan een maand is 299 (lees: minimale afname 1 maand?? Waarom heet het dan minder dan een maand?). We zijn uiteindelijk dus veel duurder uit door slechte communicatie vanuit Kubox. Facturen komen bovendien in de spambox terecht. Dat hadden we graag van tevoren geweten. De twee sterren heb ik gegeven voor het handige idee van een gevulde box laten ophalen en brengen en de vriendelijke toon die werknemers bleven houden.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Heel fijn en vriendelijk geholpen!

Grandioos geregeld. Correct op tijd

Zie bovenstaand

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Locatie

Ze komen echt oo de afgesproken tijd en vooraf krijg je genoeg informatie ter voorbereiding. Zo makkelijk ook in gebruik. Boxen gevuld en de volgende dag weer op tijd opgehaald. Dus geweldig en niemand had er last van. Aanrader.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Prima bedrijf, goede afspraken mee te maken

Ik had aan twee Kuboxen niet genoeg en binnen zeer korte tijd werd een extra Kubox geregeld. Top service en prima afhandeling, telefonisch goed te woord gestaan en geholpen,

Gemak

De Kubox wordt voor je huis gezet. Je zet je meubels en eventuele andere zaken erin. De volgende dag wordt de Kubox weer opgehaald. Zodra de verbouwing klaar is wordt dit herhaald, alleen haal je hem dan leeg. Gemak levert het op. Efficiënt concept en in mijn ogen goed betaalbaar.

• Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker N.v.t.

Helemaal top!

De boxen werden iets eerder gebracht dan de aangegeven tijd. Duidelijke uitleg en informatie. Enige is dat niet bekend was wanneer ze opgehaald werden. Ben benieuwd naar de levering op het nieuwe adres in december!

Perfect!

Ivm een verbouwing moesten de meubels tijdelijk worden opgeslagen. We hadden het hele weekend om de spullen in te laden. Wel even puzzelen maar het is gelukt. Je hebt er verder geen omkijken meer naar.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Locatie

Goed te doen

Het was de eerste keer dat ik de kubox bestelde. Min punt vond ik dat je een groot tijdsvlak krijg wanneer ze komen plaatsen. Je zit dan te wachten wanneer ze komen brengen. Wel fijn dat de chauffeur beld als hij er bijna is. Als ik het ooit nog eens nodig heb zou ik het weer doen

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Goede service. Komt afspraken na.

Voor aankomst containers telefoontje gekregen. Kpn daardoor plaats vrij maken. Medewerker dacht mee om het zo makkelijk mogelijk in te kunnen ruimen.

Snelle levering, prima service

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Snel geleverd en goede service.

Ik had snel contact met kubox. Alles ging soepel. De containers worden neergezet en op afgesproken tijdstip weer opgehaald en bezorgd wanneer ik ze nodig had.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Prima oplossing, besparen veel tijd

Handige manier om spullen op te Spaan. Mensen zonder eigen busje besparen extra geld en tijd, want heen en weer rijden Hoeft niet

Top geregeld!

Hulp bij berekenen containers was fijn, tijdsplanning op tijd en duidelijk. Chauffeur erg aardig en deskundig. Containers werden daar geplaatst waar ik ze wilde hebben. Goede ervaring dus. Eén ding wat ik jammer vind is dat jullie mij in de mail de heer noemen, terwijl ik een vrouw ben.

Ideaal

Ik moet mijn spullen voor langere tijd opslaan en een collega gaf kubox als tip. Echt ideaal, boxen komen voor de deur, je laadt ze in en de volgende dag worden ze opgehaald en gaan de opslag in tot ik ze weer nodig heb.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Behulpzame chauffeur en netjes optijd

Geweldige service en doen wat ze beloven

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Zeer tevreden over de chauffeur.

Verbeterpunt: de boxen als ze met de voorkant op de stoep staan dan de achterkant ook te verhogen. Nu trokken ze door gewicht scheef en konden de deuren moeilijk gesloten worden. (Pas nadat we minder gewicht erin hadden)

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Lieve mensen denken mee in een oplossing en fijne service...

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Heel fijn opslag tot aan de voodeur

Goede service, heel fijn dat de opslagbox voor de voordeur staat, alles kon makkelijk ingeslagen worden.