Montage werd uitstekend verzorgt door het bedrijf waar Esko kozijnen mee samenwerkt. Hoewel initiële contact formulier niet werd geregistreerd en ook informatie pakket niet is ontvangen, is verdere communicatie wel duidelijk en compleet geweest.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

ik ben zeer tevreden over het hele traject rondom de keuze, de aanschaf, en het plaatsen van de kozijnen. en de vriendelijke en correcte benadering.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk van zowel de nieuwe deur als het verhelpen van problemen met het slaapkamer raam .Nu is ons huis volledig voorzien van kunststof ramen en deuren en het is een fraai geheel

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

In eerste instantie niet positief (zie mijn vorige beoordeling). Klachten zijn inmiddels prima verholpen, vandaar deze herziene positieve beoordeling!

2 sterren: slechter dan verwacht

Na inspectie blijkt afwerking onvoldoende. Communicatie vooraf sluit niet aan bij realiteit.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Kan niets anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn. Kunstofkozijnen mooi afgewerkt. Ook van buiten ziet het er zeer goed uit. Mooie dikke/brede ramen. Merkten meteen het verschil betreft isolatie . Hard werkende vakmannen. Zeer aan te raden. Ook de prijs, ze zijn niet de goedkoopste maar ook niet de duurste. Goede verhouding prijs en kwaliteit. Kwaliteit is gewoon perfect.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Gewoon tevreden met alles.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Heel tevreden ben ik over de gehele gang van zaken: Vakkundig bij het intake-gesprek, evenals het meten en plaatsen van de kozijnen: harde werkers. Financiële afwikkeling vlot en zakelijk, daar hou ik van.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Goeie voorlichting - afspraken nagekomen - perfecte nazorg en garantie - prima prijs.

• Ervaring met: Schuifpuien

Goede kwaliteit kozijnen vakkundig geplaatst en een goede service bij herstel mankementen na het plaatsen.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Uitstekend bedrijf echt een aanrader

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

er waren 2 ervaren op elkaar ingespeelde lui aan het werk die wisten waar ze mee bezig waren. PRIMA

Die is goed

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

De ramen zijn er in minder dan een dag zeer vakkundig ingezet. Superkwaliteit, ook de afwerking is heel goed. Wij hebben er enorm veel plezier van. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Zeker aan te bevelen.

• Vakmanschap

Prijzig maar wel uitstekend uitgevoerd en netjes gewerkt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op basis van prijs en informatie besloten kozijnen af te nemen via ESKO Plus kozijnen. Eerste kennismaking zeer prettig. Kozijnen bevallen goed, een storing met één van de ramen was snel opgelost. Echter is de montage mijns inziens beneden peil uitgevoerd. Het betreft dan met name de afwerking aan binnenzijde. Beschadigingen aan de muur die vanzelfsprekend ontstaan zijn zeer amateuristisch herstelt terwijl vooraf gezegd wordt dat ik niets zou hoeven te doen. Een verkeerd stucmiddel is slordig aangebracht, klodders onder de vensterbanken, veel te dik en stukken over oud behang heen, zodat ik heb moeten hakken/schuren en opnieuw stucen voordat ik opnieuw kon behangen. Bij een ander raam dat ik nog niet zelf opnieuw heb gedaan zitten er al stukken stuc los door krimp of zijn er al uitgebrokkeld. Ook daar moet ik dus nog de boel herstellen. De reactie op een klacht hierover was dat ze nu eenmaal geen stukadoor zijn en het juiste stucmiddel niet bij zich hadden. Als dat zo is behoort er geen verkeerd middel gebruikt te worden, maar kom je later terug om het alsnog netjes af te werken. En zelfs als je geen stukadoor bent, kun je nog wel netjes werken. Ook de reactie over een klacht dat er veel ruimte boven een kozijn aan buitenzijde zit werd gemakkelijk ter zijde geschoven door de monteur die langskwam. Eerst werd gezegd dat er geen kier zat, na wat volharding van mijn kant werd gezegd dat de kier geen kwaad kan. De totale afhandeling hier zou ik zeker niet klantvriendelijk willen noemen. De zekerheid die je denkt te hebben door het VKG keurmerk valt ook tegen. Als ik een klacht zou indienen en in het ongelijk gesteld zou worden draai ik voor de kosten op. Dat werpt een aardige drempel op en heeft mij er van weerhouden dit te doen. Want hoe weet ik zeker dat ik een eerlijk oordeel krijg? Er zat nog een spijker aan binnenzijde kozijn die een kunststof afwerk lat op zijn plek hield en een deel van de afwerk lat was niet afgekit. Mijns inziens is de laatste afwerking afgeraffeld om op tijd naar huis te gaan. En daarmee is bij mij een hele verkeerde indruk achtergebleven die het totaal oordeel behoorlijk omlaag gehaald heeft.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Goede service en kwaliteit voor een prima prijs.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Prima snel (na een barst in het glas) alles goed verlopen

• Vakmanschap

Keurig gedaan door bekwam, aardige en behulpzame heren. Alles was prima in orde vanaf het eerste contact.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voldoet aan de verwachting

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Prettige organisatie. Eerste gesprek was helder. In de offerte / opdrachtbevestiging stonden wat onduidelijkheden, vandaar rapportcijfer 6 bij communicatie. Na telefonisch contact was alles duidelijk. Montage was vakkundig en verliep prima. Minpunt was 2 platen in verkeerde kleur, maar dat is dezelfde dag nog opgelost. Iemand van de fabriek kwam de juiste kleur brengen. Overall tevreden.