Ik ben heel goed geholpen met het advies en mogelijkheden over de kunststof kozijnen wat ik heb gekregen daarvoor geef ik een 8. Waar ik een 5 voor geef is de communicatie na het betalen van de eerste aanbetaling en de planning voor het plaatsen van de kozijnen. Na betaling geen bevestiging gekregen wat wel zo netjes zou zijn geweest aangezien het een aanzienlijk bedrag was. Uiteindelijke na 1 maand zelf maar gaan bellen of het wel goed is gegaan met de betaling en of er al een datum was voor het plaatsen van de kozijnen. Mij werd verteld dat de betaling ontvangen was maar dat het nu vakantietijd was en dat er nog geen planning was voor het plaatsen maar na de bouwvak zouden ze daar na kijken. Maar ook daarna niks meer gehoord. Toch maar ,na weer een maand wachten, weer een keer gebeld en nu te horen gekregen dat ze er mee bezig waren en dat ik na het weekend teruggebeld zou worden en dat is dan ook uiteindelijk gebeurt.

De Kozijnen en Schuifpui die geplaatst is door Hubert en Hans zijn professioneel geplaatst. Het hele proces zijn wij erbij geweest en zij gingen voortvarend aan de slag en hadden zelfs een praatje met ons tijdens het werk zonder de aandacht te verliezen voor kwaliteit. Het zijn hele ervaren mensen die weten wat ze doen. Zij waren keurig op tijd volgens afspraak en het duurde 2 dagen om 2 kozijnen en een schuifpui te plaatsen. Onze complimenten heren. Als ik nog een klussie in de toekomst heb, Zou ik jullie zonder twijffel en met een gerust hart weer inhuren, Eskoplus Dank je wel! Familie Lagenhorst

fantastisch

Het team o.l.v. Remy heeft een prachtig resultaat geleverd. Werken heel netjes en accuraat oog voor detail en gezellig om mee te werken Kortom ik ben een zeer tevreden klant! Ruud Brugmans

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

GEHELE HUIS VOORZIEN VAN KUSTSTOFKOZIJNEN 9 STUKS 7 KOZIJNEN EN TWEE DEUREN, MONTAGE BIJ -4 GRADEN, BESPROKEN BIJ VERKOOP KUNSSTOF STELKOZIJNEN WERDEN NIET GELEVERD .VOLGENS TIMMERMAN NIET GEMONTEERD MAAR MET HOUT AFGETIMMERD WAS EENVOUDIGER. BAD KAMER RAAM PASTE NIET EN WERDT MET GROTE MOKERS IN DE GEVEL GESLAGEN SCHADE AAN MUUR DOOR TIMMERLUI MOEST IK ZELF MAAR OPLOSSEN ALS JE ALS KLANT EEN KLACHT MELDE KREEG JE ANTWOORDEN ALS 30 JAAAR ERVARING VAN DE MONTAGE PLOEG, JE ZIET NIETS VAN DE STELKOZIJNEN, MONTAGE VOLGEN REGELS EN NORMEN VAN HET V.K.G. KEURMERK EN ZIJN HET PARADEPAARTJE VAN ESKOPLUS M A W. DE KLANT DIE EEN VOOR HEM HOOG BEDRAG OP TIJD BETAALD,ZAL NOOIT GELIJK HEBBEN WAT DE KLANT AFSPREEKT BIJ DE VERKOOP ,EN WAT GELEVERD WORDT BEPAALDDE MONTAGE PLOEG. OP EEN VERZOEK VAN MIJN KANT TOT EEN GESPREK WERDT NEGATIEF GEREAGEERD KREEG DE INDRUK DAT ALLES BIJ HET VERKEERDE BEDRIJF WAS BESPROKEN . OOK DE OPLEVERING IS NOOIT AFGESLOTEN Het had zo anders kunnen lopen en was beter af geweest met een leuke midden klas auto voor dat geld

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Het is jammer dat deze mijnheer niet tevreden is te stellen. Alle kozijnen zijn volgens VKG voorwaarden geplaatst en van een foutmeting is nimmer sprake geweest. Deze mijnheer heeft kennelijk niets anders te doen dan ook Esko Plus Kozijnen met tientallen mails te bestoken. Muren beschadigd is na meerdere bezoeken niets van gebleken. Wij vinden het jammer dat wij deze mijnheer niet tevreden hebben kunnen stellen ondanks vele pogingen, maar dit zit waarschijnlijk bij hem heel hoog terwijl onze beoordeling zeker niet negatief is.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

We hadden een afspraak tussen 19-20 en komt vervolgens te laat met zijn jas nog aan op de bank zitten. Vervolgens vertellen wij onze wensen. Na concurenten zwart te maken tegen ons en gevraagd heeft naar andere offertes die wij ontvangen hebben loopt hij boos de deur uit “en voelt meneer niet serieus genomen”. Volkomen onrespectvol. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Esko Plus Kozijnen vind dit erg vervelend, maar zijn blij met de klacht. Wij gaan dit intern oplossen, wetende dat wij niet iedere klant tevreden kunnen stellen. Wij hebben inmiddels de potentiële klant hiervan op de hoogte gesteld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

6 kozijnen wilde we laten vervangen. In eerst instantie waren we vol lof over dit bedrijf qua adviezen en hoe ze ons te woord stonden.. wij kregen qua planning 2 dagen door dat ze er mee bezig zouden zijn en of we dan ook alles aan de kant wilde schuiven... Twee hele aardige monturen. Ze kwamen 2 uur later. Dit kan gebeuren. Krijg je te horen dat het glas van het grote voorraam gesneuveld is door een logistieke fout. Kan ook gebeuren. Helaas blijkt dat ze een contract hebben met 1 fabriek en ze zich daar aan vast binden. Dus moeten we nog,( zoals ons verteld is) waarschijnlijk 2 weken wachten.. punt is. Je krijgt te horen we doen ons best om het zo snel mogelijk te leveren, maar los het probleem op en blijf niet bij 1 fabriek steken!! Wij moeten weer verlof aanvragen op het werk.. en alle spullen opnieuw aan de kant schuiven en gordijnen weer ophangen en weer eraf halen. Moeten we weer vrij vragen en de hele reutemeteut aan de kant zetten.. En zoeken naar een andere fabriek 'ho maar' . Wel kon ik zelf een bedrijf regelen. Voor eigen rekening dan. Of ze moeten naar Duitsland voor het glas(Be my guest)! Na 1 (vanaf 930uur)dag werken zijn er van de 2 ramen gedaan. Onafgewerkt!! 2de dag. Glas van grote raam is er uiteraard niet. Maar blijkt dat ze met de twee ramen beneden. Recht toe recht aan 1 hele dag bezig zijn. Hu?? Jullie hadden twee dagen voor 6 gepland?! Blijken uiteindelijk, nadat 4 ramen boven gemonteerd en afgewerkt zijn, de afwerklatjes een totaal andere wit te zijn dan het kozijn!! En kan absoluut niet in een andere kleur geleverd. Dit is super storend!!! De gebroken naden zijn weggewerkt met wat kit. Zo van dan zien we die ribbels niet meer. Ik vind het totaal geen eenheid met het kozijn, wat ik voor die kwaliteit wel verwacht. Verder zitten er kieren in de hoekse naden.. Dit schijnt door de computermeting te komen. Hebben de aardig mannen proberen op te lossen. Maar nu zit er een afdruk van het gereedschap in en zien we alsnog kieren. Bij mij zijn kieren een ruimte waar rommel in kan komen. Wat op een later moment lijd tot ellende!! Almetal niet heel tevreden nee

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Helaas van het grootste ruit gebroken de eerste dag van de montage wat zowel voor de klant als voor Esko Plus kozijnen erg vervelend is. Glas kan breken, en is dus is er sprake van overmacht. Natuurlijk is het bij de klant een tegenvaller en is er in de emotie, zonder dat de werkzaamheden waren afgerond, erg heftig gereageerd.

Ik heb in 1995 door dit bedrijf mijn gehele woning laten voorzien van nieuwe kozijnen. Nog steeds is alles mooi en strak. Een echte aanrader.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

De 2 mannen die kwamen waren perfect op elkaar ingespeeld. Geen 9tot 5 mentaliteit en het was letterlijk niet lullen maar poetsen.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Alles perfect gegaan. Erg blij mee !

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Wij zijn heel blij met onze nieuwe voordeur met kozijn, voor een redelijke prijs. Zelden een montage ploeg gezien die aan een half woord genoeg had om het werk heel rustig en goed uit te voeren (prima mensen).

• Ervaring met: Deuren

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

29-07-2018 Alkmaar. Sinds April 1999 hebben we kunststof kozijnen, toen waren wij te vrede . Nu hebben we er spijt van , de folie laat los er is al een keer wat vervangen. Wij wouwen van schilderen en onderhout af zijn. Dus dit is mislukt !!!!! Esko plus Kozijnen BV de Compagnie 7 1689 AG Zwaag NR; 99047

• Communicatie N.v.t.
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Montage traject N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

P. Schipper, Medemblik Wat zijn we superblij met onze kozijnen en deur. Onze complimenten wat betreft de vakmannen die gisteren (1-3-2018) onze voorpui, achterpui en deur hebben ingezet. Nette afwerking. Bijzonder vakkundig en wat een bikkels!  De omstandigheden waren erbarmelijk ( - 6 graden ) koud! Dit bedrijf van Peter Schipper van ESKO is een aanrader.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Alles tot op de puntjes als afgesproken en uitgevoerd

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Ik ben heel blij met mijn kozijnen deuren en ramen Twee fantastische heren hebben alles gemonteerd in toch wel een koude week, en alles zonder grote beschadigingen.

• Ervaring met: Overige

Wij zijn zeer tevreden met de levering en montage van de door ons bestelde kozijnen. Met name het vakmanschap van de monteurs van Promonta uit Huissen, hun vriendelijkheid en de perfecte en schone manier van werken is bijzonder. De advisering door dhr. Leistra kenmerken wij als zeer deskundig. Dit was de tweede bestelling die wij plaatsten en wederom zeer tot tevredenheid. Wij kunnen en zullen Esko-plus kozijnen dan ook van harte aanbevelen. Wij zijn het ook hartgrondig eens met de slogan gevoerd door de monteurs: KWALITEIT IS GEEN TOEVAL!!

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Zeer prettige ervaring vanaf het eerste moment van intake ,met deskundige adviezen, tot aan het plaatsen van de kozijnen en de prima afwerking. Goede vakmensen en harde werkers. Wij zijn erg tevreden met het resultaat

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

super service en geweldige kwaliteit!!

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Op mijn aanvraag voor een offerte werd traag gereageerd. Daarna verliep alles vlot en soepel. Inmeten en plaatsing ging zeer vakkundig.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Bekwame, rustige professionals die snel en schoon werken. Het eindresultaat is een plaatje.

• Ervaring met: Schuifpuien

Wij hebben alles zeer prettig en professioneel ervaren,er wordt goed meegedacht en tot in de puntjes uitgevoerd,nogmaals onze dank Roek en Bert Beumer

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Kwaliteit, snel, heldere communicatie en vakkundige montage. Vinden het alleen jammer dat er kunststof handgrepen worden gemonteerd; ziet er toch wat goedkoper uit terwijl ESKO zeker niet de goedkoopste aanbieding is. Montage van metalen/aluminium handgrepen geeft betere uitstraling. Op houten kozijnen wordt volgens mij nooit een plastic handgreep gemonteerd.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

Geachte heer en mevrouw Osinga. De gemonteerde krukken zijn wel degelijk van aluminium, maar zijn gemoffeld in de kleur Ral 9001.

Het werk is keurig volgens afspraak uitgevoerd door goed opgeleide vakmensen.

Totaal zeer goed.

• Vakmanschap

Montage werd uitstekend verzorgt door het bedrijf waar Esko kozijnen mee samenwerkt. Hoewel initiële contact formulier niet werd geregistreerd en ook informatie pakket niet is ontvangen, is verdere communicatie wel duidelijk en compleet geweest.

• Ervaring met: Kunststof kozijnen

ik ben zeer tevreden over het hele traject rondom de keuze, de aanschaf, en het plaatsen van de kozijnen. en de vriendelijke en correcte benadering.