Hartelijk dank voor uw reactie op klantenvertellen.nl. Wij betreuren het dat de offerte niet duidelijk genoeg voor u was. Wij proberen altijd onze offerte zo duidelijk mogelijk te maken maar helaas is dat voor u niet gelukt. We zijn erg blij dat u toch zo tevreden met het eindresultaat bent.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie op klantenvertellen.nl. Wij betreuren het dat voor uw gevoel het offerte traject moeizaam is verlopen. Wij proberen altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren over de aangezichten van de tekeningen in onze offerte. Wij gaan er vanuit dat een klant, bij duidelijke vermelding van: "Tekening is buitenaanzicht", de tekening goed kan beoordelen. Als dit niet het geval is kunnen we dit ten alle tijde toelichten. Wij betreuren het dat de tekening met deze vermelding toch niet geheel duidelijk voor u was. Omdat wij het heel vervelend voor u vonden hebben wij u aangeboden om de helft van de kosten voor de wijziging voor onze rekening te nemen, u heeft toe aangegeven dat dat niet nodig was.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u heel veel plezier met uw kozijnen toe.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.