Mooie kozijnen met veel kleurkeuze. Wij hebben gekozen voor cremewit. Veel informatie gekregen en ook te vinden bijvoorbeeld bij Alku kozijnen. Dit is de fabrikant hier wordt ook niet geheimzinnig over gedaan. Montage is perfect. Goed opgenomen en prima afgewerkt met een nette monteur. Aan te bevelen als je niet te veel van dit genre weet. Eerlijke manier van zakendoen met bijvoorbeeld op de offerte in rood aangegeven wat NIET wordt gedaan en wat de kosten zijn. Dus bij goed de offerte doorlezen nooit last van overschrijdingen. .Prima werkgever (piet) die ook wat voor zijn personeel over heeft en dat merk je aan de uitvoering.

• Ervaring met: Kozijnen

Werkzaamheden zijn keurig volgens afspraak uitgevoerd oude materialen afgevoerd en alles netjes opgeruimd.

goed-prettig

• Ervaring met: Kozijnen

Vriendelijke monteurs en snelle nette afwerking

• Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Kozijnen

Materiaal goed Montage goed Monteurs deskundig en prettig in omgang.

• Ervaring met: Kozijnen

Alles ziet er prima uit, prima vakmensen. Alleen wat verwacht mocht worden is onduidelijk in de offerte en ook de mails blonken niet uit door duidelijkheid. B.v. op 2 vragen kwam er één antwoord.

• Ervaring met: Kozijnen

Hartelijk dank voor uw reactie op klantenvertellen.nl. Wij betreuren het dat de offerte niet duidelijk genoeg voor u was. Wij proberen altijd onze offerte zo duidelijk mogelijk te maken maar helaas is dat voor u niet gelukt. We zijn erg blij dat u toch zo tevreden met het eindresultaat bent.

Profesioneel advies en zeer serieuze en behulpzame monteurs die het tot een prachtig resultaat hebben gemaakt. Was een leuke tijd om jullie over de vloer te hebben.

• Ervaring met: Kozijnen

Prettige samenwerking, goed advies, snelle, keurige plaatsing en afwerking van kozijnen

• Ervaring met: Kozijnen

Wij zijn blij dat wij voor Claassen Kunststof Kozijnen hebben gekozen. Het eindresultaat is prachtig geworden. Door de vriendelijke monteurs snel en vakkundig geïnstalleerd. We kunnen Claassen bij iedereen aanbevelen!

• Ervaring met: Kozijnen

Wij zijn zeer tevreden over Claassen Kunststof Kozijnen. De communicatie verliep heel goed. Tot het laatst mogelijke moment konden we nog dingen wijzigen en we voelden ons soms best lastig, maar Piet Claassen bleef altijd vriendelijk. Ook tijdens de installatie verliep de communicatie perfect. Feiko gaf hele goede adviezen en heeft alles perfect mooi afgewerkt. Iedere dag ruimde hij alles netjes op. Hij heeft zelfs hier en daar nog even een handje toegestoken als we met onze eigen klussen problemen tegenkwamen. Marcel heeft ook prima werk geleverd. Wij bevelen Claassen Kunststof Kozijnen van harte aan, prima werk, fijne mensen, alles naar volle tevredenheid afgehandeld, super.

• Ervaring met: Kozijnen

Snelle montage en goed uitgevoerd. Zeer tevreden

• Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Kozijnen

Goed eerlijk verhaal, goede kwaliteit, uitstekende montage. En eindelijk een voordeur die sluit, die geluid tegenhoudt, die warmte en kou tegenhoudt. En dat alles tegen een concurrerende prijs.

• Ervaring met: Overige

Goed advies, duidelijke offerte, prima montage doorvakkundige monteurs

• Showroom

Er is netjes werk geleverd. Heel klantvriendelijk.

• Ervaring met: Kozijnen

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.

Prettige duidelijke uitleg. Als onervaren klant wordt alles prima uitgelegd. Ook lof voor de vakkundige en vriendelijke monteurs.

• Showroom

Over het algemeen een keurig, vlot contact en een keurig nette installatie door goed communicerende mensen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het offerte traject verliep moeizaam. Aantal kleine foutjes en erg beknopte communicatie, maar wel vriendelijk. Bij oplevering bleek één raam verkeerd om geleverd te zijn. In de offerte gebaseerd op opmeting door de eigenaar bleek dit al gebeurd te zijn. Je kunt een raam natuurlijk van binnen naar buiten of andersom bekijken. Als a-techneut was ik ervan uitgegaan, dat de inmeter niet de zaak bij het intekenen zou omdraaien. De montageploeg was top. Vriendelijk, zeer zorgvuldig in de omgang met de ruimten en het materiaal en keurig afgewerkt en opgeruimd. Showroom is een aanrader om het beeld te krijgen.

• Ervaring met: Kozijnen

Hartelijk dank voor uw reactie op klantenvertellen.nl. Wij betreuren het dat voor uw gevoel het offerte traject moeizaam is verlopen. Wij proberen altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren over de aangezichten van de tekeningen in onze offerte. Wij gaan er vanuit dat een klant, bij duidelijke vermelding van: "Tekening is buitenaanzicht", de tekening goed kan beoordelen. Als dit niet het geval is kunnen we dit ten alle tijde toelichten. Wij betreuren het dat de tekening met deze vermelding toch niet geheel duidelijk voor u was. Omdat wij het heel vervelend voor u vonden hebben wij u aangeboden om de helft van de kosten voor de wijziging voor onze rekening te nemen, u heeft toe aangegeven dat dat niet nodig was.

Al enkele keren kunststof kozijnen gekocht bij Belisol, Starkozijn ed maar Claassen Kunststof kozijnen levert met stip de beste kozijnen en BINNEN AFWERKING is echt super. Raad iedereen aan hier naar toe te gaan.

• Ervaring met: Kozijnen

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u heel veel plezier met uw kozijnen toe.

goede afspraken en heldere communicatie

• Ervaring met: Kozijnen

Super mensen ze leveren zeer mooi werk

• Ervaring met: Kozijnen

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Positief: goede kwalteit ramen, netjes geplaatst, voldoen aan de afgesproken wensen. Minder positief: het zou netjes zijn als de kleine schades die ontstaan bij het plaatsen ook afgewerkt worden. Tevens staat het netjes als na de klus het werkterrein even wordt aan geveegd.

De Kil 18 8255 RR Swifterbant

032-1321966