Mooie kozijnen vakkundig geinstalleerd

Onder de vakkundige leiding van Rien en Lorenzo werden onze nieuwe kozijnen geinstalleerd. Vriendelijke, behulpzame mensen en het resultaat was precies wat we gehoopt hadden.

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Ik ben al klant van Ploeg kozijnen
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Betrouwbaar en goed kwaliteit!

Wij zijn enorm tevreden over Ploeg kozijnen. We moesten onze uitbouw vervangen. Wat ze beloven doen ze. Vriendelijke mensen die weten wat ze doen. Maar bovenal. Wat zijn de kozijnen van een prachtige kwaliteit! En toen er toch wat kleinigheden nog niet goed zaten. Werd dat snel en vakkundig opgelost.

Goed kwaliteit, slechte service

Wij hebben door Ploeg Kozijnen een dakkapel laten plaatsen met rooftop airco. Bij plaatsing valt ons gelijk op dat de rooftop airco aan de verkeerde kant van de dakkapel is geplaatst (in de wasruimte i.p.v. de slaapkamer). Dit gemeld bij de uitvoerder en deze heeft het teruggekoppeld aan Ploeg. Er zou contact met ons opgenomen worden voor de oplossing. Iemand had de airco aan de verkeerde kant geplaatst op de bouwtekening (op de offerte was dit juist omschreven). Contact vanuit Ploeg voor het oplossen van dit probleem kwam er de dagen hierna helaas niet. Na meerdere malen zelf bellen kwam er oplossing (week later). Vijf en half week later van het plaatsen wordt het nu als het goed is opgelost. Geen excuus ontvangen voor alle rompslomp en vertraging. En onze planning flink vertraagd.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat vervelend dat de rooftop airco niet op afgesproken plek is gemonteerd. Maar gelukkig kunnen we dat oplossen en is dat inmiddels ook gebeurd. De communicatie hierover was (naar ons idee) snel opgestart. Fijn dat alles nu naar tevredenheid is geregeld.

Rustig, mooi werk, goede communicatie

De Ploegmedewerkers hebben "aangenaam professioneel" gewerkt: rustig, netjes, praktisch en met overleg waar nodig. Ook fijne communicatie met het kantoor. Tevreden mee!

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Montage van Ploeg kozijnen bij een ander adres

Vakkennis, nauwkeurig en netjes

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Vriendelijk, deskundig en netjes!

Peter en Bas hebben ontzettend goed werk afgeleverd. Ze werkte snel, netjes en de kozijnen zitten er heel mooi in. Vooral de afwerking denk aan stucwerk, de vensterbanken had ik niet zo mooi verwacht dat ik er zelf niets meer aan hoef te doen behalve beetje bijschilderen. Ook kon ik de mannen in volle vertrouwen achterlaten in mijn woning en wanneer ik terug kwam was alles netjes en opgeruimd. Keurig op tijd en prettig in de omgang en duidelijk alle afspraken nagekomen!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Super mooie kozijnen Vakmensen die ze gemaakt en gemonteerd hebben

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wij zijn super tevreden over het resultaat, en niet te vergeten ook over het personeel.

Wij kunnen zeggen dat we erg tevreden zijn. Keurig alles afgewerkt. Iedere dag na de werkdag namen de jongens de tijd om het netjes achter te laten in huis. De 3 jongens die bij ons de werkzaamheden uit voerde waren zeer beleefd, bekwaamd, dacht mee met de kleine probleempjes die ze tegen kwamen. Kortom niets anders dan lof.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Slecht klantcontact, prima product

3 weken na aanvraag kapellen/kozijnen zelf maar gebeld of de aanvraag ontvangen was. 2 maanden na aanvraag het eerste gesprek gehad voor de kozijnen en 2 weken later voor de kapellen. * Volgens de adviseur van de kozijnen kon alles. Overal was wel iemand voor te regelen. Bij offerte bleek dat toch niet zo te zijn. Doorlooptijd offerte 30 dagen. * Voor de dakkapellen heeft Ploeg gevraagd of ik bouwtekeningen op wilde vragen bij de gemeente. Deze zijn door de eerste adviseur intern doorgestuurd. Tijdens adviesgesprek gaf adviseur aan het al gek te vinden dat hij niets ontvangen had, maar liet na hier vooraf zelf even contact over te zoeken. * Voorafgaand aan het gesprek wisten wij al wat we wilden en waren hier vrij helder over. Adviseur had echter overal een ander idee over, wat het alleen maar moeilijker maakte. Toen de vraag kwam of we ventilatieroosters wilde en wij 'nee' antwoordde, kwam de melding dat deze verplicht waren. Waarom wordt de vraag dan gesteld?! Doorlooptijd offerte 6 dagen. * Inmeten kapellen ging in twee afspraken. Viel op dat de kapellen verkeerd om getekend waren. Ook scheen een en ander niet te kunnen vanwege het trapgat. * Tweede afspraak ging prima. Advies was afwerking niet uit te laten voeren omdat er ook het nodige aan elektra moest gebeuren. Hiervoor zou iemand twee weken vooraf contact over opnemen. Niemand gehoord. * Afspraak is 6 weken vooraf IN OVERLEG gepland voor 1 specifieke datum. Gaandeweg heeft Ploeg EENZIJDIG BESLOTEN dat ze ook een dag eerder komen. * Bij plaatsing bleek schade aan een kozijn. Een van de monteurs gaf aan dat hierover contact zou worden opgenomen. Opvolgende dagen niemand gehoord. Zelf contact opgenomen met Ploeg. "U wordt teruggebeld!". Inmiddels een week na plaatsing nog steeds niemand gehoord. * De rekening sturen zijn ze daarentegen wél snel mee. * Algemene kwaliteit ziet er verder prima uit. * Kozijnen bestellen we bij een partij die het niet te druk heeft voor klantcontact.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat vervelend dat de communicatie en montage niet is verlopen zoals u dat van Ploeg kozijnen kunt verwachten. De schade aan het kozijn wordt natuurlijk hersteld. Voor deze dubbele dakkapel hebben we u inderdaad 6 weken van tevoren geïnformeerd dat we niet één maar twee dagen voor de montage nodig hebben. Op deze manier kunnen we de beste kwaliteit leveren.

Fantastische Ploeg(kozijnen)

Een fijn team, werken goed samen, zijn zeer klantvriendelijk. Hoge afwerkingsniveau. Het was gewoon fantastisch! Mocht ik ooit weer verhuizen en ik heb nieuwe kozijnen nodig, dan zal ik gelijk Ploeg Kozijnen inschakelen.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Bedankt voor dit mooie cijfer! Goed om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel woonplezier. En mocht u in de toekomst verhuizen, dan staat we uiteraard weer voor u klaar voor passend kozijnadvies.

Wat wij hoopten is uitgekomen

Wonende in de wijk Pax te Hoofddorp zagen wij al veel bewoners hun huizen 'vernieuwen' en isoleren. Vorig jaar kwam de fa. Ploeg het huis van onze buren onder handen nemen en het viel direct op dat dit bedrijf erg vlot, vakkundig en netjes werkte. De keuze was daarna voor ons snel gemaakt. Vorige week is ons huis onder handen genomen en het resultaat is geweldig, zowel van buiten als ook de afwerking van binnen. Toen alles klaar was is er vlot opgeruimd en alles schoon gemaakt door de monteurs (die je prima over de vloer kunt hebben !) Kortom, we zijn er blij mee.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Een 10, wat een mooie beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent. Niet alleen over ons eindproduct, maar ook over onze werkwijze en onze monteurs. Uw compliment geven we zeker aan hen door. We wensen u veel plezier van de nieuwe kozijnen.

Quality Product and Service

We have received excellent service and a quality dakkapel from Ploeg Kozijnen. As with most other construction companies, they are currently very busy, so expect some delay in scheduling design meeting and delivery times. The design team was helpful in making sure the window matched our existing windows, and gave advice on size and materials. We were initially quoted 18-20 weeks delivery time; in the end it was about 4 weeks longer than expected. The installation team were extremely professional; they came on time, did quality work, with no issues at all with the lifting or installation. Overall we are very happy with the window, and would recommend them to anyone looking for a dakkapel install.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Internet (Google en andere zoekmachines)
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Thank you for your review. We are happy to hear that you are satisfied about our consultancy process and the dormer. Our apologies that your delivery was delayed. We are also dealing with the problems on the raw materials market. We are doing everything we can to limit this as much as possible. We wish you much pleasure from your new dormer.

Kwaliteit met een paar kanttekeningen

Ik ben tevreden met de geplaatste kozijnen en hoe de werkzaamheden daarvoor zijn uitgevoerd, maar heb de volgende verbeterpunten * de nieuwe voor en achterdeur waren niet goed ingehangen. Als leek had ik niet door dat de weerstand en kracht die ik moest gebruiken, om te openen en sluiten, niet hoorde. Gelukkig kwam er iemand van Ploeg voor een nazorg punt en hij constateerde dit en heeft het gecorrigeerd (een wereld van verschil). Maar ik had hier wel jaren mee kunnen zitten hetgeen de klanttevredenheid zou hebben verminderd. * bij de intake had ik beter advies moeten krijgen over de noodzaak van luchtroosters. Mijn woonkamer werd nu zonder opgeleverd, waardoor ik middels nazorg deze alsnog heb aan moeten schaffen.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Bedankt voor uw verbeterpunten. De kunststof deuren en kozijnen van Ploeg moeten gewoon soepel open gaan. Nieuwe deuren kunnen echter altijd nog wat gaan werken vanwege de temperaturen. Onze serviceafdeling zorgt er dan natuurlijk voor dat deze alsnog goed afgesteld worden. Als in de toekomst een deur of raam hebt die niet soepel open gaat, neemt u dan vooral contact met ons op zodat onze serviceafdeling dit voor u kan laten oplossen. Wij wensen u veel plezier en comfort van uw nieuwe kozijnen.

Totale aanbod van offerte uit uitvoering was professioneel

Na de eerste bezichtiging van ons huis en de ramen, volgde de bespreking over wat ik wilde en hoe dat kon. Ik ontving de offerte, wij maakten de aanbetaling en toen moesten wij wachten op de montage. Ploeg heeft ons altijd elektronisch op de hoogte gehouden. De monteurs van Ploeg waren iedere dag op tijd en hebben uitstekend werk verricht. Het hele samenspel van container, kraan, kozijnen en ramen in de tuin en op de balkons, samen met de monteurs, verliep vlekkeloos. Ik was onder de indruk van het werk van de monteurs. Professionele, vrolijke en vriendelijke personen. Heel professioneel en behulpzaam zijn alle blauwe houten kozijnen uit ons huis verwijderd en vervangen door wit kunststof. Ons huis is veel lichter geworden. De keuze voor keraliet schotten vond ik heel goed. Genoeg kleuren en prijzen. Lof en complimenten aan Ploeg Kozijnen met hun medewerkers!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat fijn om te lezen dat uw keuze voor kunststof kozijnen zo goed heeft uitgepakt met daarbij een veel lichter huis. De uitstekende isolatie draagt hopelijk ook bij aan gunstige energiekosten. Bedankt voor uw complimenten, wij geven ze met veel plezier door aan ons team.

Zorgeloos kunststof kozijnen laten plaatsen

Heel prettig geholpen en geadviseerd. Kozijnen waren voor ons een erg grote uitgave, maar goed geadviseerd, bijvoorbeeld door geheel witte kozijnen te bestellen. Achteraf had ik wat meer uitleg gewild over het feit dat het verplicht is ventilatie op te nemen in het kozijn, dat hebben we nu niet. Wel is de kleinste kiepstand benadrukt en dat werkt prettig. De installateurs waren erg vriendelijk, werkten netjes en hebben alles super overgedragen.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Bedankt voor deze mooie review. We zijn blij dat u tevreden bent over het eindresultaat. Uw opmerking over de verplichte ventilatie geven wij door aan onze collega's. Dit is waardevolle feedback. Wij wensen u veel woonplezier toe!

Alles gewoon in één keer zonder hapering goed verlopen.

Offerte-traject verliep goed. Afspraken waren duidelijk Monteur Stefan was vriendelijk, werkte netjes. Hij hielp ook met het terugplaatsing van de overkapping van de verwarming en paste die ook nog aan, zodat deze perfect aansloot bij het kozijn. Kortom perfect werk!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat fijn dat u zo tevreden bent over het offerte-traject, de gemaakte afspraken en de montage. We geven uw complimenten door aan Stefan. We wensen u veel plezier met de nieuwe kozijnen.

Er is een mooi product geleverd.

Prettige dienstverlening.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat een mooi resultaat, uw nieuwe kunststof kozijn ter vervanging van het raam. Over de levertijd bent u helaas minder tevreden. Vanwege de enorme vraag naar grondstoffen zijn deze schaarser zijn geworden. Dat leidt tot hogere grondstofprijzen en langere levertijden. Wij doen er alles aan om de levertijden weer naar een acceptabel niveau terug te brengen.

Strakke voordeur door vaklui geplaats.

Na 52 jaar was de bestaande voordeur echt wel aan vervanging toe. Via de firma Ploeg een mooie deur uitgezocht en laten plaatsen. Werkelijk binnen 1 dag geplaatst. Na afloop was alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Er was zelfs geen afval achtergelaten! Deze positieve ervaring was voor aanleiding om de kozijnen (27 jaar oud) ook maar te gaan vervangen. Een tweede afspraak bij de fa. Ploeg was dus een logische volgende stap.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de nieuwe voordeur. En dat u daarom ook de kozijnen door ons wilt laten vervangen. Bedankt voor de opdracht en we wensen u veel woonplezier toe!

Mooie renovatie van onze dakkapel

Ploeg heeft een oude houten dakkapel, die inmiddels na 25 jaar was gaan lekken, prachtig gerenoveerd. Niet alleen de ramen en kozijnen zijn vervangen door kunststof maar ook de zijwangen. Dat gaat een een hoop onderhoud schelen de komende jaren. Kleine schade aan vensterbank tijdens montage is binnen een paar dagen prima opgelost.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

De dakkapel lijkt wel helemaal nieuw, wat een mooi resultaat! En inderdaad super fijn dat het 'groot' onderhoud niet meer nodig is. Goed om te horen dat de schade aan de vensterbank snel opgelost is. Dat is wat u van Ploeg kozijnen kunt verwachten.

Geweldige firma ,prachtig materiaal en top medewerkers!

Wij keken enorm uit naar onze kozijnen en deuren voor ons hele huis. 25-7 was het zover, om zeven uur kwamen de medewerkers en het materiaal. Twee weken duurde het. Petje af voor de uitvoerende ploeg. Keurig gewerkt en alles iedere dag weer netjes opgeruimd. Echt geweldig. Het resultaat is prachtig geworden wij zijn zeer tevreden. Onze dank gaat uit naar: Bert,Steven,Dennis,Mitchell, Peter, Michael,Sjaak, Erwin en twee buitenlandse medewerkers waar ik de naam niet van weet. En andere medewerkers achter de schermen. Namens Paul en Tiny Vergouw

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met het eindresultaat. En de complimenten aan onze monteurs geven we aan ze door. Dank daarvoor! Veel woonplezier toegewenst!

Ploeg kozijnen goede kwaliteit

PLoeg kozijnen heeft bij ons in 2 dagen een mooi stukje werk opgeleverd de voordeur uitgevoerd in triple glas de achter pui is ook voorzien vaan een nieuwe deur en kozijn in triple glas wij zijn zeer tevreden over de plaatsing, afwerking en kwaliteit

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

We vallen maar meteen met de deur in huis: wat een mooie review! Blij te horen dat u zo tevreden bent en dit met ons deelt. Heel veel woonplezier toegewenst!

Fantastisch mooie kozijnen

Hoewel door drukte tijdens de.corona tijdperk het met de offertes niet geheel goed is gegaan, moet ik zeggen dat Ploeg daarna alles netjes heeft opgelost. Demontage door de heren van Ploeg kozijnen ging geheel soepel en grandioos. Geen kopzorgen voor ons. Ze monteerden snel, netjes en fantastisch goed. Alles werd netjes schoongemaakt en zuiver achtergelaten. Het resultaat is zo verschrikkelijk mooi!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Bedankt voor de mooie review. We zijn blij te lezen dat alles goed is opgelost en dat het resultaat zo mooi is geworden. Veel woonplezier!

Snel en vakkundig is de schuifpui geplaatst

Alles is keurig en vlot verlopen

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat een mooie beoordeling! We wensen u veel plezier van de schuifpui.

Mooie producten, communicatie matig

Er wordt hard gewerkt door de mannen die de kozijnen plaatsen. Vakwerk! Echter in de aanloop naar het plaatsen is er heel veel misgegaan in de communicatie. Het lijkt erop dat het bedrijf te hard groeit t.a.v. van wat ze aankunnen en daardoor worden er fouten gemaakt. Op dit moment is nog niet alles afgemonteerd en wachten wij nog op onderdelen die vergeten waren om te bestellen. Voor langere wachttijd ivm Corona of levertijd materialen hebben wij uiteraard alle begrip. Of we Ploeg Kozijnen aanbevelen hangt af van de laatste montage en het nakomen van de laatste afspraken.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

We snappen uw beoordeling volkomen en nemen uw feedback heel serieus. Achter de schermen doen we er alles aan om de montage volledig op te leveren. Bedankt voor uw geduld en zodra alles af is wensen wij u veel woonplezier toe!

Beetje lang geduurd, maar uiteindelijk perfect afgeleverd

De eerste afspraak om te installeren werd verzet. Blijkbaar leveringsproblemen van de materialen. Jammer genoeg werd dat pas verteld nadat ik zelf actie genomen had. De installatie was exact een jaar na de eerste offerte! Volgens afspraak zou ik zelf voor een passend slot zorgen: de afmetingen werden keurig vermeld in de bevestiging. Helaas.. dat was ik vergeten, dus op de dag van installatie moest ik snel snel een slot zien te vinden. Mijn eigen schuld natuurlijk, maar een belletje een week of wat eerder door de customer service van Ploeg had ik toch wel prettig gevonden. Zelfde als voor de leveringsproblemen. Ook voorafgaand aan de dag van installatie: geen enkel geluid van Ploeg. De installatie ging prima, netjes en gezellige lui. Dus: Ploeg is aanbevolen, maar de klantenservice zou beter kunnen.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat fijn om te lezen dat onze Ploeg monteurs de installatie van uw nieuwe kozijnen netjes hebben geregeld. Een doorlooptijd van een jaar is inderdaad wel erg lang en eigenlijk ook niet gebruikelijk. We gaan de slag met uw tips ter verbetering voor onze klantenservice.

Pesetaweg 45

2153 PJ Nieuw-vennep

Over Ploeg kozijnen

Sinds 1980 is Ploeg Kozijnen dé specialist in hoogwaardige kunststof kozijnen met uitmuntende service! Of het nu voor particuliere woningen, zakelijke projecten, renovatie of nieuwbouw is, wij leveren kwaliteit. Onze moderne productielocatie in Nieuw-Vennep produceert op maat, en onze eigen montageteams zorgen voor vakkundige plaatsing. Ontdek de kracht van Ploeg Kozijnen - waar kwaliteit en klantgerichtheid voorop staan. Bezoek ons op