In een week mijn hele huis voorzien van nieuwe kozijnen, geplaatst door vriendelijke vakmensen. Ze werkten netjes, geen schade aan muren en ruimden elke dag alles keurig op. Ik ben blij met het resultaat!

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Montage van Ploeg kozijnen bij een ander adres
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Erg tevreden met nieuwe kozijnen

Plaatsing van kozijnen verliep goed; installateurs zijn vriendelijk, deskundig en werkten netjes. Helaas was de levertijd uiteindelijk wel veel langer dan verwacht, omdat het definitieve inmeten niet tijdig was ingepland. De showroom is een aanrader; hier krijg je een goede indruk van wat allemaal mogelijk is. Offertetraject verliep prettig; geen gepush en verkoper denkt goed mee.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Internet (Google en andere zoekmachines)

Zeer tevreden.

Prachtige dakkapel op de tweede verdieping. Alles liep zoals gepland.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Er wordt snel, vakkundig en netjes gewerkt.

Door eerdere ervaringen, weer opnieuw ingeschakeld. Ook heel netjes het huis achtergelaten en goede instructies gegeven.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Geweldig... zwaar onder de indruk

Professionele club. Vanaf het moment dat ik binnen in de showroom in Nieuw Vennep kwam, het hele verloop en begeleiding van de opdracht, de plaatsing van de kozijnen, als wel de nazorg een dikke dikke tien !!!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Frank en Dennis twee vakmensen, keurig werk geleverd. Goeie uitleg en alles zag er super schoon uit als ze weggingen!!!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Mooie kwaliteit en nette perfecte montage

Het ging bij ons om 1 kozijn op de eerste verdieping. Communicatie ging goed, opnemen van de maten ging perfect, alleen na de aanbetaling bleef het een tijd stil. Het inplannen van de werkelijke montage liet behoorlijk lang op zich wachten. Uiteindelijk na een mailtje werd er wel snel een datum gecommuniceerd. Montage verliep perfect en netjes. Helemaal blij mee. Nu weer sparen voor het volgende.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Onlangs zijn bij ons 6 kozijnen vervangen en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Alle contacten met Ploeg kozijnen (vanaf een eerste bezoek aan de showroom tot de laatste installatie dag) waren plezierig en getuigen van grote professionaliteit. Als je toch nieuwe kozijnen/dakkapel wil, ga dan gerust eens bij Ploeg kozijnen langs.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Prima montage team met de juiste vaardigheden.

Er waren enkele dingen onduidelijk in de offerte. Deze zijn naderhand verduidelijkt. De uitvoering was ruim een maand uitgesteld wegens productie problemen. Alle onderdelen zijn met zorg en in overleg gemonteerd. 2 onderdelen waren niet conform bestelling maar deze worden op een later moment afgewerkt. Al met al zijn we tevreden.

• Showroom
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? N.v.t.

zo mooi geworden

Deskundig en uitgebreid geadviseerd door Carlo en vakkundig geplaatst door Hans en Sjaak

Uitstekend werk geleverd

Enige maanden geleden de knoop doorgehakt voor kunststofkozijnen en gekozen voor Ploeg kozijnen. Prettig gesprek in de showroom gehad en er werd meegedacht. Bij het inmeten werden vragen duidelijk beantwoord. Het monteren is gedaan door een team, waarvoor alle waardering en respect. Professioneel team, met humor, hechte samenwerking. Mijn respect en waardering voor het team en heel blij met de keuze voor Ploeg kozijnen. Eind augustus wordt het tijdelijke noodpaneel in mijn voordeur vervangen (leveranciersfout). Stukje nazorg, waarover goed is gecommuniceerd.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Vakkundig en zeer netjes gewerkt. We zijn zeer tevreden met onze nieuwe kozijnen en deuren.

Vakmanschap!

Hele fijne behandeling. Van kijken in showroom tot het doornemen van wensen, bestellen en het plaatsen. Geweldige mensen die onze kozijnen hebben geplaatst en contact met Ploeg is super

Profesioneel en mooi afwerking

Ik heb 2 kozijnen laten plaatsten. De mannen werken zeer netjes en snel. Mooie afwerking en ik ben erg tevreden. Ze laten alles ook netjes en schoon achter.

Boven verwachting

Het hele bestelproces was helder en duidelijk. De mannen die het uit kwamen voeren beleefde vakmensen. Ze lieten het nog schoner achter dan dat het was. Echt geweldig. Ik kan ze van harte aanbevelen!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Aankoop en montage heel goed verlopen.

In de showroom zijn wij goed te woord gestaan en alle mogelijkheden uitgelegd. Het inmeten ging vrij snel, zo ook de offerte. Op de offerte stond een levertijd vermeld. Nadat deze overschreden was heb ik wel zelf contact opgenomen of er al iets bekend was voor de montage. Hier zat uiteindelijk 8-9 weken tussen. Montage is heel netjes verlopen. Blij met het eindresultaat.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Klantvriendelijk, er wordt goed werk afgeleverd en netjes gewerkt.

Ze waren er op de afgesproken tijd en gingen meteen hard aan het werk. Er werd zorgvuldig en netjes gewerkt. Ze waren beleefd en attent. Er werd goed uitgelegd wat ze gingen doen. Het was jammer dat er anderhalf uur op de kraan gewacht moest worden, zodat het werk niet in een dag afkwam. Ik moest daarna wel zelf bellen om een afspraak te maken voor het afmaken van het werk.

Het kon niet beter

De levering en verbouwing is conform de afspraak uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop de kozijnen en ramen geplaatst zijn. Het personeel werkte fantastisch goed samen en de afwerking binnen en buitenzijde is op een hoog niveau. Wij hebben 2 minpuntjes die niet door de montage zijn ontstaan. 1) het deurslot is niet van buiten te bedienen met een sleutel aan de binnenkant, deze wordt t.z.t vervangen 2) van een van de ramen was aan de rand een kleine beschadiging, deze wordt t.z.t vervangen

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Dik tevreden met het resultaat.

Ploeg Kozijnen is een zeer professioneel bedrijf die onze verwachtingen heeft waargemaakt

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Het resultaat is heel mooi

De levering liet wat lang op zich wachten, maar het resultaat mag er zijn. De monteur was heel kundig

Mooie dakkapellen, blij mee

Prima bedrijf

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Heb de Firma Ploeg Kozijnen als zeer positief ervaren, de schuifpui die wij besteld hadden moest een afstand van ruim 32 meter overbruggen, dit gebeurde heel precies door het professionele en aardige personeel van Ploeg Kozijnen. Afwerking van de schuifpui ging in overleg dus helemaal naar ons zin. Zijn er erg blij mee.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Mooi degelijk product, geïnstalleerd door professionals.

Hele traject van bekijken van de nieuwe kozijnen in de showroom, het keuzeproces, het offerte traject en een levertijd van de kozijnen heeft precies een jaar geduurd. Overal in het traject hebben we vriendelijke ter zake kundige mensen aangetroffen, die geduldig en goed waren in het reageren op vragen. De wachttijd was snel vergeten toen er eenmaal geïnstalleerd werd; binnen 4 dagen werden twee verdiepingen voorzien van nieuwe kozijnen. De installatie ploeg was ook uitermate vriendelijk, werkte snel, professioneel en netjes. Helaas moest het installaties proces in twee rondes geschieden omdat het aangeleverde materiaal niet aan de verwerkingsstandaard van Ploeg voldeed. Jammer want nu komen we twee keer in een verbouwingstraject te zitten. Een klein dingetje moet gecommuniceerd worden nadat de kozijnen geïnstalleerd zijn. Er komt ijzerslijpsel vrij bij het installeren en dat moet wel opgezogen/verwijderd worden, want anders gaat dat slijpsel roesten op het kunststof en dat geeft roestplekjes die je met wat poetswerk wel weg krijgt maar je moet er even moeite voor doen.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Prima bedrijf goed geadviseerd en prima gemonteerd.

Uitstekend erg vriendelijke monteurs. Vakkundig en werken netjes. Zij zeiden we maken het alleen zoals wij her thuis zouden willen hebben. Bedankt.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met het resultaat. Wij delen uw reactie met de betrokken monteurs en uw adviseur.

Nog niet helemaal tevreden

Kozijnen zelf opgehaald en geplaatst door m’n aannemer. Verkeerde glas geleverd voor badkamerkozijn. Daarnaast is er iets misgegaan met de maatvoering. Daarover nog steeds niet terug gebeld/gemaild helaas. Daarom nog niet tevreden!

• Montage/uitvoering? N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

We vinden het erg vervelend dat u nog niet tevreden bent en hebben hierover inmiddels contact met u opgenomen. Zoals u aangeeft is deze opdracht via uw aannemer gegaan. De aannemer is dan verantwoordelijk voor de correcte maatvoering. Waarbij wij vanzelfsprekend een goede uitleg hebben gegeven over de maatbepalingen bij renovatie.

Pesetaweg 45 2153 PJ Nieuw-vennep

Over Ploeg kozijnen

Sinds 1980 is Ploeg Kozijnen dé specialist in hoogwaardige kunststof kozijnen met uitmuntende service! Of het nu voor particuliere woningen, zakelijke projecten, renovatie of nieuwbouw is, wij leveren kwaliteit. Onze moderne productielocatie in Nieuw-Vennep produceert op maat, en onze eigen montageteams zorgen voor vakkundige plaatsing. Ontdek de kracht van Ploeg Kozijnen - waar kwaliteit en klantgerichtheid voorop staan. Bezoek ons op