Vriendelijke mensen, werken erg netjes

Wij zijn heel tevreden over ploegkozijnen. Ze zijn vriendelijk, beleefd en ze gaan erg netjes te werk. Kortom heel blij met het eindresuktaat

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Prima product, uitstekende montage.

Na plaatsing van onze schuifpui in 2017 zijn we weer terug gekomen bij Ploeg Kozijnen. Nu voor vervanging van de tuinpui en een nieuwe voordeur. Vakmanschap was weer uitstekend wel was inmiddels het profiel van de kozijnen veranderd. Het huidige profiel is t.o.v. het vorige niet afgerond op de hoeken en dat geeft meteen een killere, zakelijke, minder huiselijke indruk. Het vorige profiel was warmer en heeft dus duidelijk onze voorkeur maar helaas…. Vandaar dit keer geen 10 als eindcijfer. Nogmaals, het vakmanschap bij de plaatsing en de begeleiding tijdens de offerte besprekingen was weer uitstekend.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Monteurs en kwaliteit fantastisch, communicatie slecht

Hele traject duurt zeer lang van tekenen tot plaatsen. April getekend,sept. plaatsen,werd uiteindelijk begin nov.(na zelf moeten vragen of er al een datum bekend was,was er een dag later een afspraak/datum. 2 weken voor leveren een melding dat het nogmaals 8 weken uitgesteld werd,(waar we de week eerder een mail kregen, "hoera we komen bijna plaatsen") Uiteindelijk na veel commentaar "verkort" naar 3 ipv. 8 weken uitstel. De 1ste dag van plaatsen bleken diverse "standaard" items niet aanwezig(toch ruim tijd hiervoor gehad), tevens diverse onderdelen (kozijn van raam, kozijn van achterdeur en achterdeur zelf) beschadigd. Tijdens montage bleek snel dat het niet netjes en luchtdicht zou zijn zonder nieuwe vensterbanken,terwijl bij verkoop en inmeten werd gezegd dat huidige konden blijven zitten en de monteurs dit netjes konden afwerken/oplossen. Gelukkig goede informatie van de kundige monteur gehad en besloten de vensterbanken alsnog te vernieuwen. De volledige communicatie omtrent afhandeling/oplossing van de schades moest vanuit ons komen,overal zelf continue achteraan bellen. Daar alles leek wat mis kon gaan, mis leek te gaan, had op dat moment een persoonlijke insteek vanuit Ploeg op zijn plaats geleken,even langs komen om te kijken wat er nu allemaal mis gaat en hoe we dit op kunnen lossen. De "service" is dit geheel was ver te zoeken. Uiteindelijk is alles met spoed opgepakt en binnen 3 weken alles hersteld/afgewerkt,maar ook toen kwamen de glaslatten met beschadigingen.Gelukkig zeer ervaren monteurs die deze niet wilde plaatsen en direct nieuwe laten komen.Het persoonlijk gesprek heeft die dag plaats gevonden en die middag zou Ploeg bij ons terug komen, nu, ruim 24 uur na gesprek,wachten wij nog steeds op contact terwijl we vrij duidelijk waren over communicatie. Nogmaals groot applaus voor de monteurs welke bij ons aanwezig waren. Zij plaatsen met grote zorg en deskundigheid de kozijnen en proberen te redden wat er te redden valt en denken zeer goed mee.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Het spijt ons ten zeerste hoe het hele traject is verlopen en de ervaring die u heeft gehad. Dit is zeker niet wat u van Ploeg mag verwachten. We begrijpen dat het langdurige proces, de vertragingen en de problemen voor en tijdens de installatie zeer frustrerend voor u zijn geweest. We willen benadrukken dat we ernaar streven om alles naar wens te maken. Het is vervelend om te horen dat de communicatie voor de afhandeling van de nazorgpunten voornamelijk vanuit uw kant moest komen. Dit is niet het niveau van service dat we streven te bieden. Onze excuses voor het ontbreken van een persoonlijke insteek op het moment dat het nodig was. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie. We zijn blij te horen dat onze ervaren monteurs met zorg en deskundigheid hebben gehandeld om alles naar tevredenheid af te ronden. We nemen uw feedback ter harte en zorgen ervoor dat we verbeteringen aanbrengen in ons proces en onze communicatie. Alle openstaande punten zijn binnen één maand na de montage in een aanvullende nazorg afspraak tegelijk opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We wensen u heel veel woonplezier met uw nieuwe kozijnen.

Netjes

Geen negatieve berichten

• Bereikbaarheid N.v.t.

Netjes afgewerkt mis alleen nog een cilinder alles zou 1 sleutel kunnen werken

Gasten beginnen vroeg veel lawaai bij slopen kozijnen snel geplaatst goed afgewerkt maar voor 12.00 weer vertrokken om dan ern dag later weer terug te komen. Ze zouden alleen nog terugkomen voor de deur cilinder ivm zelfde sleutel

• Offertetraject N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Uw nieuwe kozijnen zijn door ons in opdracht van de VvE gemonteerd. Helaas brengt slopen altijd enig lawaai met zich mee. Fijn om te vernemen dat alles netjes is afgewerkt.

Een goed en degelijk bedrijf.

Tot aan de montagedatum uitstekende communicatie. Na uitstellen montagedatum verrast met een dinerbon. Ons was verteld dat Ploeg eigen montageteams had. Montage bij ons is uitgevoerd door een ingehuurd team van Poolse zzp'ers, waardoor de communicatie moeizaam was. Overigens hebben zij fantastisch werk geleverd. De nazorg was wat onduidelijk en een beetje rommelig.

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Anders
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Onze kozijnen worden inderdaad gemonteerd door eigen montageteams. Omdat wij de montage niet nog een keer wilde uitstellen, hebben we bij uitzondering gebruik gemaakt van montagepartners die werken volgens onze kwaliteitsnorm.

kwaliteit

De geplaatste kozijnen, het boeideel en de vensterbanken binnen en buiten zijn van een mooie kwaliteit. De mannen die de klus hebben geklaard toonden vakmanschap.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Internet (Google en andere zoekmachines)
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Je word vanaf begin tot einde goed begeleid door Ploeg en ook op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook bieden ze allerlei opties aan waar je zelf niet zo gauw aan zou denken. Plaatsing van de dakkapellen ging ook prima. Komen keurig op afspraak. Zeer nette service. Dakkapellen zien er kwalitatief erg goed uit. Wij hebben op een van de dakkapellen een ingebouwde airco unit. Hiervan werd gezegd dat er een kleine schoenendoos op het dak te zien was maar dit valt wel groter uit. Weet niet of we het hadden genomen als we dit van te voren hadden geweten. Enige minpuntje vonden wij dat er een busje en aanhangwagen van dakkapellen.nu aan kwam rijden en dat er ook stickers van dakkapellen.nu op het dakkapel zitten. Dit geeft de indruk dat de dakkapellen niet door ploeg zijn gemaakt.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Bedankt voor uw enthousiaste review. We geven graag een toelichting op uw review: - De airco is de kleinste variant die we kunnen plaatsen. Uw feedback nemen we zeker mee bij toekomstige adviesgesprekken met onze klanten. - Dakkapellen.nu is de partner waarmee wij samenwerken op het gebied van dakkapellen. De uitvoering en de montage passen helemaal bij onze Ploeg dakkapel-methodiek. - Op het moment dat wij (externen) inschakelen is het project altijd begeleid vanuit Ploeg kozijnen.

Een mooie dakkapel naar onze wensen geplaatst door vakmensen.

Goed geholpen met adviezen bij oriënterend gesprek. Duidelijke offerte. Daarna de keuze gemaakt om met Ploeg de afspraak te maken voor het plaatsen van de dakkapel. Geplaatst door vakmensen met een mooi resultaat. Heel erg tevreden.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Onze 10 plus ervaring Wij zijn enorm blij met de nieuwe kozijnen . Het is een verrijking van ons woongenot De heren die de kozijnen hebben geïnstalleerd zijn geweldig,beleefd,werken rustig en netjes. Alles werd keurig opgeruimd, zelfs de voortuin werd aangeveegd.  Wij kunnen Ploeg kozijnen alleen maar met 10 sterren aanbevelen. Eerlijke prijs  Eerlijke benadering. Kortom enorm enthousiast... We genieten elke dag van deze aanschaf en kijken er met heel veel plezier naar.

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Anders

Heel fijn bedrijf!

Mijn ervaring met Ploeg kozijnen is heel positief. Vanaf het begin tot het einde werd er goed gecommuniceerd en werd ik op de hoogte gehouden. De monteurs waren zeer vakkundig en werkten snel zonder overhaast te werk te gaan. Alles werd ook heel netjes afgewerkt. Al met al ben ik zeer tevreden!

Top bedrijf

De hele ervaring, vanaf het moment van oriëntatie in de showroom tot en met de plaatsing van de kozijnen is heel prettig geweest. Duidelijkheid over de levertijd, regelmatig e-mail met informatie, zelfs flyer's voor de buren i.v.m. eventuele overlast. Plaatsing is uitgevoerd door twee zeer bekwame medewerkers van Ploeg. Plaatsing is perfect verlopen en alles is keurig afgewerkt. Niet dan lof :-)

Uitstekend!

Offerte was wel nodig om goed na te kijken. Maar alles wat we wilden is uiteindelijk meegenomen in de offerte. Vanaf het moment van tekenen zijn we goed op de hoogte gehouden wat betreft de timing omtrent levering. De installateurs waren uitermate vriendelijk en hebben alles naar wens geïnstalleerd. In een van de kozijnen zit een klein scheurtje (door de installateur opgemerkt!) en die wordt nog vervangen. We zijn super blij met het resultaat!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Offerte traject verliep erg goed, planning en communicatie rondom montage niet

Het hele begintraject met de showroom, het vaststellen van de offerte en inmeten in het huis verliepen erg fijn. Na de montage was de communicatie omtrent het ophalen van het afval en het terug hangen van de lamellen echter erg slecht, omdat wij hier volledig zelf achteraan moesten gaan. Ook misten we uitleg over het product (draaikiepraam) over de zomer en winter stand, waardoor we bijna dachten dat het raam niet werkten.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Zowel het voortraject (uitzoeken welk kozijn en ramen in de showroom), als het bestellen, het inmeten en uiteindelijk het plaatsen is in een woord geweldig. De service, de updates, de vriendelijkheid, de snelheid en nauwkeurigheid van het plaatsen, is ontzettend goed gedaan. Mooi afgeleverd! Ontzettend blij met mijn keuze voor Ploeg kozijnen.

Strak en netjes afgewerkt

Een aantal jaar geleden heb ik al mijn kozijnen laten vervangen door Ploeg Kozijnen. Ditmaal heb ik het plafonnetje van mijn overkapping laten vervangen. Ook dit relatief kleine klusje werd met grote zorg aangepakt. Ik ben dik tevreden over het strakke en nette resultaat.

• Showroom N.v.t.

In een woord, geweldig !

Vanaf de start zijn wij goed op de hoogte gehouden van het verloop van het traject. Kwaliteit is top en de monteurs hebben prima werk afgeleverd. Wij hebben wel relatief lang moeten wachten van eerste bezoek showroom tot plaatsing maar het resultaat mag er zijn.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

In een week mijn hele huis voorzien van nieuwe kozijnen, geplaatst door vriendelijke vakmensen. Ze werkten netjes, geen schade aan muren en ruimden elke dag alles keurig op. Ik ben blij met het resultaat!

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Montage van Ploeg kozijnen bij een ander adres
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Erg tevreden met nieuwe kozijnen

Plaatsing van kozijnen verliep goed; installateurs zijn vriendelijk, deskundig en werkten netjes. Helaas was de levertijd uiteindelijk wel veel langer dan verwacht, omdat het definitieve inmeten niet tijdig was ingepland. De showroom is een aanrader; hier krijg je een goede indruk van wat allemaal mogelijk is. Offertetraject verliep prettig; geen gepush en verkoper denkt goed mee.

Zeer tevreden.

Prachtige dakkapel op de tweede verdieping. Alles liep zoals gepland.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Er wordt snel, vakkundig en netjes gewerkt.

Door eerdere ervaringen, weer opnieuw ingeschakeld. Ook heel netjes het huis achtergelaten en goede instructies gegeven.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Geweldig... zwaar onder de indruk

Professionele club. Vanaf het moment dat ik binnen in de showroom in Nieuw Vennep kwam, het hele verloop en begeleiding van de opdracht, de plaatsing van de kozijnen, als wel de nazorg een dikke dikke tien !!!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Frank en Dennis twee vakmensen, keurig werk geleverd. Goeie uitleg en alles zag er super schoon uit als ze weggingen!!!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Mooie kwaliteit en nette perfecte montage

Het ging bij ons om 1 kozijn op de eerste verdieping. Communicatie ging goed, opnemen van de maten ging perfect, alleen na de aanbetaling bleef het een tijd stil. Het inplannen van de werkelijke montage liet behoorlijk lang op zich wachten. Uiteindelijk na een mailtje werd er wel snel een datum gecommuniceerd. Montage verliep perfect en netjes. Helemaal blij mee. Nu weer sparen voor het volgende.

• Showroom N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Onlangs zijn bij ons 6 kozijnen vervangen en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Alle contacten met Ploeg kozijnen (vanaf een eerste bezoek aan de showroom tot de laatste installatie dag) waren plezierig en getuigen van grote professionaliteit. Als je toch nieuwe kozijnen/dakkapel wil, ga dan gerust eens bij Ploeg kozijnen langs.

Over Ploeg kozijnen

Sinds 1980 is Ploeg Kozijnen dé specialist in hoogwaardige kunststof kozijnen met uitmuntende service! Of het nu voor particuliere woningen, zakelijke projecten, renovatie of nieuwbouw is, wij leveren kwaliteit. Onze moderne productielocatie in Nieuw-Vennep produceert op maat, en onze eigen montageteams zorgen voor vakkundige plaatsing. Ontdek de kracht van Ploeg Kozijnen - waar kwaliteit en klantgerichtheid voorop staan. Bezoek ons op